Auteur Topic: Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....  (gelezen 20256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
NEUES GESETZ REGELT RECHTE

Prostituierte sind künftig besser vor Ausbeutung, Gewalt und Menschenhandel geschützt. Der Bundesrat hat einem Gesetz zugestimmt, das Rechte und Pflichten von Prostituierten, Bordellbetreibern und Freiern regelt. Zudem erhalten Prostituierte besseren Zugang zu Unterstützungs- und Beratungsangeboten.

Erstmals regelt ein Gesetz umfassend die Voraussetzungen und Rahmenbedingungen legaler Prostitution. Die Regelungen betreffen sowohl Prostituierte als auch Betreiber von Bordellen. Insbesondere sollen Prostituierte bei der Wahrnehmung ihrer Rechte gestärkt werden.

"Es gibt eine Vielzahl von Frauen, die sich das Gewerbe nicht ausgesucht haben, die in finanziellen Abhängigkeiten sind oder gezwungen werden. Wir müssen die schützen, die massenhaft ausgebeutet werden", hatte Bundesfamilienministerin Manuele Schwesig in ihrer Rede vor dem Bundestag im März betont. Da es einen großen Graubereich in dem Gewerbe gebe, müsse es klare Regeln geben. Und die dienten nicht der Gängelung, sondern dem Schutz der Frauen, so die Ministerin.

Anforderungen an Bordellbetreiber
Es geht auch darum, gefährliche Auswüchse des Gewerbes und kriminelle Begleiterscheinungen durch bessere Überwachungsmöglichkeiten der Behörden zurückzudrängen. Kernelement des Gesetzes ist daher die Einführung einer Erlaubnispflicht für alle Prostitutionsgewerbe. Die Erteilung der Erlaubnis hängt von der Erfüllung gesetzlicher Mindestanforderungen und von der Zuverlässigkeit des Betreibers ab. Wer beispielsweise im Bereich Menschenhandel, Erpressung oder Betrug vorbestraft ist, wird keine Erlaubnis erhalten.

Für jedes Bordell muss ein Betriebskonzept vorgelegt werden. Der Bordellbesitzer darf den Prostituierten keinerlei Weisungen oder sonstige Vorgaben zu Art und Ausmaß der sexuellen Dienstleistungen geben. Damit sollen menschenunwürdige Arbeitsbedingungen – wie zum Beispiel Flatrate-Modelle – ausgeschlossen werden.

Zum besseren Schutz vor sexuell übertragbaren Krankheiten werden künftig Kondome verpflichtend. Darauf muss der Betreiber – durch Aushänge oder ähnliches – hinweisen. Ferner wird ein Verbot von Werbung mit ungeschütztem Geschlechtsverkehr oder ausbeuterischen Praktiken eingeführt.

Die zuständigen Behörden erhalten entsprechende Kontrollrechte.

Regelungen für Prostituierte
Die Ausübung der Prostitution selbst bleibt weiterhin erlaubnisfrei. Allerdings müssen Prostituierte ihre Tätigkeit künftig anmelden. Diese Anmeldung ist zwei Jahre gültig und kann auf Wunsch verlängert werden.

Voraussetzung für die Anmeldung ist der Nachweis einer gesundheitlichen Beratung. Prostituierte sollen so vor ihrer Anmeldung verlässliche Informationen über ihre Rechte und Pflichten erhalten. Diese Beratung ist jährlich zu wiederholen.

Bei Prostituierten unter 21 Jahren ist die Anmeldung nur ein Jahr gültig. Die Wiederholung der gesundheitlichen Beratung ist hier halbjährlich vorgesehen.

Bußgelder bis 50.000 Euro
Sofern gegen gesetzliche Pflichten verstoßen wird, können Bußgelder gegen Prostituierte, Bordellbetreiber und auch Freier verhängt werden. Auch die Erlaubnis zum Betreiben einer gewerblichen Prostitutionsstätte kann entzogen werden. Die Bußgelder reichen von 1.000 Euro bis 50.000 Euro.

Das Gesetz wird nun dem Bundespräsidenten zur Unterzeichnung zugeleitet. Es soll zum 1. Juli 2017 in Kraft treten, damit Länder und Kommunen Zeit zur Einrichtung der neuen Verfahren haben.


Zoals in dit bericht te lezen valt, valt het doek uiterlijk 1 juli 2017 voor de pauschalclubs en partytreffs. Er zijn voors en tegens voor dit systeem. Ik kom al bijna 4 jaar in de 3 Pauschalclubs (Bochum, sinds vandaag XS saunaclub, Münster en Dortmund), maar heb daar nooit het idee gehad of ervaren, dat de dames tegen hun zin en/of gedwongen worden om er te werken. Over andere pauschalclubs en partytreffs kan ik niet goed oordelen, omdat ik daar weinig ben geweest. In de 3 Pauschalclubs ben ik de afgelopen 4 jaar zo'n 80 keer geweest en daar veel mooie dingen meegemaakt.

Een aantal dames in de pauschalclubs en partytreffs gaan het zeker redden in saunaclubs. Sommigen door hun uiterlijk en sommigen door hun (zeer) goede service, maar ik denk dat er ook een aantal dames buiten de boot zullen gaan vallen. In de pauschalclubs en partytreffs zijn er dames, die een minimale service willen geven (lees pijpen en neuken met condoom and that's it). Ik denk dat er weinig beren zijn die daar €40,-- of €50,-- voor een half uurtje voor over hebben, zeker als de dame er optisch ook nog niet zo geweldig uitziet.

Ik ben dus benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik heb het vermoeden dat er straks budget saunaclubs gaan komen, waar een half uurtje met een dame €20 á €30,-- zal gaan kosten (of €15 á €25 voor 20 minuten).

Nu gaan er veel beren naar dit soort clubs, om vaak en met veel dames seks te hebben voor een lage prijs. Of ze nu een orgasme krijgen of niet, het maakt niet uit, want je hebt al voor de hele dag betaald. Wanneer ze per 20 minuten of half uur moeten betalen, zullen ze niet meer zoveel kamers gaan doen en zullen ze meer op de kwaliteit letten, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Wanneer ik naar saunaclubs ga, let ik daar veel meer op dan wanneer ik naar een pauschalclub of partytreff ga. Een slechte kamer in een saunaclub voelt als een teleurstelling, terwijl ik in een pauschalclub of partytreff denk, de volgende kamer wordt wel beter en dat is dan ook vaak zo.

Ik ben ook benieuwd welke kant de huidige pauschalclubs en partytreffs opgaan. Het lijkt er op, dat de 3 Pauschalclubs (Bochum, Dortmund en Münster) meer richting de huidige saunaclubs gaan, zoals een Aca Velbert, Aca Gold, H7, Diamond, Great Palace, Mondial en zusterclub Love. Allemaal clubs waar de inkom/entree zo'n €20,-- tot €40,-- is en een half uurtje met een dame €40,--. Dit ook, aangezien Bochum dezelfde prijzen nu hanteert als zusterclub Love in Münster.

[attachimg=1]
[attachimg=2]

Daarnaast was de entree (en is de entree in Pauschalclub Münster en Dortmund nog steeds) €200,-- voor een hele dag. Een bedrag, waarmee je in een saunaclub ook prima mee uit de voeten kunt. Betekent nu voor Bochum bijvoorbeeld dat je na aftrek van de entree met 4 dames een half uurtje op een kamer kunt of met 2 dames een uurtje en dan houd je nog €20,-- over ook ;)

Voordeel voor Bochum is nu wel dat je langer dan 20 minuten met een dame op een kamer kunt gaan. Minimaal dus 30 minuten, maar ook 2 uur als je dat wilt. Kost je dan €140,-- + €40,-- entree. In het verleden kon dat ook, maar dan betaalde je voor 2 uur €260,-- (€130,-- per uur, maar je hoeft dan geen entree te betalen) en daarna moest je de club verlaten. In Münster en Dortmund kan dit dus nog steeds, want dat zijn nog steeds Pauschalclubs, waar men ook Einzelservice biedt.

Degene die nog even een tijdje wil genieten van dit concept, kan dit dus tot uiterlijk juli 2017 doen. Daarna is het over en uit met de pauschalclubs en partytreffs. Aan de ene kant jammer, want ik heb de clubs altijd met veel plezier bezocht, waarbij het mij nog niet eens zoveel ging om de financiën, gezien het feit dat ik voornamelijk in de 3 Pauschalclubs ging en ga en waar de entree op dit moment €200,-- is, maar voornamelijk omdat ik met veel dames erg veel lol heb gehad. Het einde van een tijdperk nadert dus.....
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #1 Gepost op: 2 november 2016, 00:21:47 »
Eerlijk gezegd, maar goed dat er zo geen clubs in mijn land zijn. Ik bedoel hiermee dat ik snel failliet zou zijn.  8)

30 euro entree, een beurt van 40 euro en als je een beetje goed onderhandelt en eventueel een kleine fooi belooft nog een geweldige sessie ook nog.

Ik verwacht wel een felle concurrentieslag onder de kleinere clubs met nog agressievere prijszettingen.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #2 Gepost op: 2 november 2016, 12:31:18 »
PZC wordt gewoon een onderhandelbare extra... 't Zal dus wat meer gaan kosten ja.

Maar velen geven nu al extra voor bijvoorbeeld FT; wie een beetje slim is zorgt dat dat dan weer inbegrepen is.

En of de raambuurten hier van gaan profiteren betwijfel ik. De stap van ramen naar clubs is heel snel gezet, zelf ondervonden overigens. Omgekeerd zal zo snel niet gebeuren...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #3 Gepost op: 2 november 2016, 12:51:02 »
Er zijn twee Saunaclubs in Nederland waar deze condoomplicht (PZC) nog niet geldt vanaf 1 juli 2017. PZC is gangbaar in SS en YY.
Ik sluit niet uit dat mogelijk ijsberen zullen kiezen voor deze clubs als PMC in Duitsland de standaard is. Het is koffiedik kijken. We zullen het gaan zien.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #4 Gepost op: 2 november 2016, 13:27:25 »
Ik sluit niet uit dat het grotendeel blijft naar de saunaclubs gaan, PZC of PMC .....
Dat de raambuurten een gouden zaak gaan doen, ik denk het eerlijk gezegd niet ... een saunaclub bezoeken is meestal eend agbezoek voor de meeste mensen (of toch een dagdeel), terwijl een ramenbuurt net daar is voor een snellere wip.
De meeste mannen laten namelijk het welslagen van hun dag niet alleen bepalen door de mogelijkheid van PZC, maar genieten van een dag en zoeken dan ook anderen op. Het is een volledig concept, en dat heb je niet in ramenbuurten.

Ik ken genoeg clubs waar je voor 40 tot 60 euro deftig eten voorgeschoteld krijgt (ontbijt, middagmaal en avondmaal), waar de  saunafasciliteiten erg goed zijn, en je de ganse dag kan drinken wat je maar wenst (koude, warme en licht alcoholische dranken).
Als ik 2 uur moet rijden om dan naar een ramenbuurt te gaan, daar snel snel 30 euro ga uitgeven voor een kwartier, om dan terug 2 uur in de wagen te stappen, ben ik evenveel kwijt en heb ik niks in de plaats gekregen .... geen eten, geen drank, alleen wat afwerkseks ......

Je kan geen appelen met peren vergelijken, en wil je dat wel, ook gewoon doen.
Ik ga nu een dagje clubben vergelijken met een dagje ramenbuurten.
Brandstof: 10 euro meer om naar de club te rijden "voordeel ramenbuurt: 10 euro"
Parkeergeld: gratis in een saunaclub, 30 euro in een ramenbuurt "voordeel saunaclub: 20 euro)
Inkom: gratis in een ramenbuurt, 30 tot 60 euro in een saunaclub "voordeel ramenbuurt: 10 tot 40 euro)
Ontbijt en koffie: 8 euro ramenbuurt, gratis saunaclub "voordeel ramenbuurt: 2 tot 32 euro"
Koffie en frisdranken en biertjes (15 stuks gedurende de ganse dag): 40 euro ramenbuurt, gratis saunaclub "voordeel saunaclub: 8 tot 38 euro"
Avondmaal: 20 euro ramenbuurt, gratis saunaclub "voordeel saunaclub: 28 tot 58 euro"
Saunafasciliteiten: ONBESTAANDE in een ramenbuurt, gratis in een saunaclub
Gezelligheid: ONBESTAANDE in een ramenbuurt, top in een saunaclub
Sociale contacten dames: ONBESTAANDE in een ramenbuurt, top in een saunaclub
Ik ga naar de ramenbuurt het dichts bij thuis, Antwerpen, en daar ben je 50 euro kwijt voor pakweg 20 tot 25 minuten, in een saunaclub ga ik gemiddeld 2 x een uur ....... 300 euro dus ramenbuurt, en 200 euro saunaclub  "voordeel saunaclub:128 tot 158 euro"

Als ik dus kostprijs ga vergelijken is voor mij een dagje ramenbuurten veel duurder als een dagje saunaclubben. Met geeneens de helft van de fasciliteiten, je loopt de hele dag door weer en wind, en de gezelligheid is ver zoek, tenzij je met wat vrienden afspreekt (en dan wordt het alleen maar duurder aan drank)

Hey sm, een ramenbuurt is voor een snellere wip ....... juist .... klopt .... daarom ook zal het concept saunaclub ook blijven bestaan en gaan de ramenbuurten niet zomaar de saunaclubs de das omdoen omdat PZC niet meer in het pakket zou zitten.....

Dus rubber of niet, een ramenbuurt nooit vergelijken met een saunaclub, zijn appelen en peren ....

Uiteraard is de inkom "geld", maar ik zie het niet als stukgooien van 100 euro, integendeel .....  je krijgt er heel wat voor in de plaats .... eten end rank, gezelligheid, saunafasciliteiten, de ganse dag rondlopen tussen vrienden en halfnaakte dames ..... die prijs is mijns inziens meer dan gerechtvaardigd om een club te betreden

Toen ik de saunaclubs nog niet kende, heb ik tientallen jaren rondgelopen in ramenbuurten .... dat heeft mij velen malen meer centen gekost dan al mijn bezoekjes samen aan saunaclubs tot op heden.

Ik denk dat beide vormen van betaalseks nuttig zijn ..... de ramenbuurten voor de snelle wip .... de saunaclubs voor "lekker een dagje uit"
Ik ga nu nog op zeer regelmatige basis naar het schipperskwartier, maar spreek dan wel altijd af met bijv. bema, bet(d)weter, zelfs met kanariepiet en Sjeufke soms (stel je voor).
Dan kosten 4 uurtjes in Antwerpen me evenveel als een ganse dag babylon of SixSens, het is dan wel erg gezellig, maar je loopt daar door weer en wind, moet telkens iemand een dame gaat bezoeken nadien een cafe als rv opgeven, .......

Beide vormen van paysexxx hebben voordelen en nadelen, alleen kan je ze onmogelijk met mekaar vergelijken ....
... een snelle wip ... naar de ramen
... een dagdeel eruit ... saunaclub
Er zijn zelfs "snelle-wip-entreetarieven" in bepaalde clubs die daar handig op inspelen (bijv. bab en SixSens kan je slechts een uurtje entree betalen in plaats van de ganse dag)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline The Pope

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #5 Gepost op: 2 november 2016, 15:00:26 »
Beste Sexmachine, misschien denk jij er zo over maar ik ken talloze rakkers die toch een andere mening zijn toegedaan. Ik hoor andere geluiden in de clubs. Zeker als er weer eens een rakker van een kamer komt, mij waarschuwt voor een dame en zegt dat het weer eens enorm tegenviel en hij zweert in het vervolg de clubs maar links te laten liggen omdat je in een raambuurt een veel betere service krijgt.
In tegenstelling tot wat veel rakkers ons doen laten geloven in hun verslagen zijn het niet de Big Spenders met topfuncties die zij beweren dat ze zijn op de fora en moeten zij wel degelijk op hun centjes letten en groeien ook bij hun niet de bankbiljetten aan een boom in hun achtertuin.

Ik vergelijk nu even een dagje clubben met een dagje raambuurt voor mij:
Brandstof: Oberhausen/Duisburg is voor mij een stuk korter rijden dan de clubs. Als ik clubs bezoek bezoek ik de betere en dat zijn voor mij, GT, PHG, Magnum, Acapulco Velbert, Oceans, Living Room. Dat betekend dus minimaal een half uur verder tuffen en minimaal 50km extra wat dus op een retourtje betekent dat dit 100km extra is. Ik ben dus qua brandstof stukken goedkoper uit als ik Oberhausen, Duisburg bezoek! Scheelt me meer dan 10 euro!
Parkeergeld: gratis in Oberhausen en op de Vulkan. Ik zet mijn auto gewoon pal voor het Laufhaus.
Inkom: gratis in OB en DU, daarentegen 60 euro in een saunaclub
Ontbijt en koffie: heb ik thuis al gehad want vertrek op z'n vroegst 's middags. S'morgens heb ik gewoon geen zin aan seks en wat moet ik dan in een saunaclub? Verder in het gebied rond de Vulkan en Flashof talloze café's, restaurants, kiosken waar je voor een prikkie koffie kan eten/drinken mocht je daar behoefte aan hebben.
Koffie frisdranken en biertjes: (15 stuks de ganse dag in geval van SM) 15 X 1,20 op de Vulkan en Flashof - statiegeld = 15 X 0,20 = 15 euro totaal aan drank in een ramenbuurt
Avondmaal: rondom de Vulkan, Flashof uitstekende restaurants waar je a la carte eet (dus geen massavoer zoals in de clubs) voor nog geen 10 euro. Ja, Duitsland is echt super goedkoop!
Saunafaciliteiten: kom ik eigenlijk niet voor en geen behoefte aan. Ok, in de saunaclub hebben ze sauna's. Maak er sporadisch gebruik van want door de hitte wordt ik super duf en vergaat mijn geilheid. Ik kom voor de seks en de lekkere wijven, niet voor de sauna of het bubbelbad. Die laatste vind je trouwens wel op de Vulkan. Ze bevinden zich op de kamers en tegen geringe meerprijs kun je er gebruik van maken waarbij de dame gezellig bij je in bad komt zitten en stoute dingetjes met je doet. Dit laatste in een saunaclub nog nooit meegemaakt.
Gezelligheid: volop op de Flashof en Vulkan. Door de jaren heen al velen rakkers leren kennen met wie het heerlijk en super gezellig toeven is. Zoals gezegd ook volop horeca in de buurt waar je zowel in de winter als in de zomer voor een prikkie samen urenlang kan zitten en drinken in een ongedwongen sfeer.
Sociale kontakten dames: in de raambuurt vaak meer dan in een saunaclub. Veel dames in de Flashof en Vulkan ken ik persoonlijk en maken altijd wat tijd vrij om met mij een praatje te maken. In clubs als GT, Magnum, Living Room, Oceans zijn de dames super commercieel. Ze maken 2 minuten een praatje met je maar als ze in de gaten hebben dat een kamer er niet inzit zijn ze na 2 minuten weer vertrokken en proberen ze hun geluk bij een andere rakker. In Acapulco Velbert, waar zelfs een animatieverbod geldt, en Living Room zelfs meegemaakt dat een dame je na een minuut al de kamervraag stelt. In Villa Marisol willen ze dan wel een keer 5 minuten met je praten maar ook daar volgt al snel de kamervraag. In mijn optiek is een saunaclub veel meer een neukfabriek dan een raambuurt.
Conclusie voor mij:
Raambuurt: drankjes/eten 20 euro, 2 x 30 euro voor een sessie = 80 euro
Saunaclub: 60 euro entree, 2 x 50 euro voor een sessie + 10 euro extra brandstof = 170 euro
Voordeel raambuurt/saunaclub voor mij dus: minimaal 90 euro!! Tel uit je winst!

Citaat
Hey sm, een ramenbuurt is voor een snellere wip ....... juist .... klopt .... daarom ook zal het concept saunaclub ook blijven bestaan en gaan de ramenbuurten niet zomaar de saunaclubs de das omdoen omdat PZC niet meer in het pakket zou zitten.....
Mijn ervaring is dat je in clubs als GT, LR, Magnum, PHG vaak sneller van de kamer bent dan in OB of DU. Vooral in de weekenden wanneer de dames erop gebrand zijn om het geld voor de hele week te verdienen. Ga dan doordeweeks zou je zeggen, helaas dan kan ik niet want heb een drukke baan en werk tijdens kantooruren. Ik hoor van vele clubdames trouwens dat de meeste clubs doordeweeks compleet uitgestorven zijn en dat er dan geen hond komt. Dan lijkt mij de gezelligheid helemaal ver te zoeken daar en vandaar ook dat de dames in de weekenden zoveel mogelijk klanten proberen af te werken om aan hun omzet te komen die ze doordeweeks missen. Dit trouwens in tegenstelling tot de raambuurt waar iedere avond genoeg te doen en te beleven is. Juist omdat je er geen 60 euro entree hoeft te betalen is een raambuurt zeer geschikt om 's avonds een paar uurtjes te bezoeken, immers, je hoeft er niet persé 10 uur te verblijven om die 60 euro er weer uit te vreten en te drinken. En is het niets, dan rijdt je gewoon verder op naar de volgende buurt. Kijken kost niets in een raambuurt, kijken in een saunaclub kost 40 tot 60 euro!
Als dan ook nog eens de service in een raambuurt net zo goed is als in een saunaclub en je straks zoals Mechelen beweert ook nog eens een fikse meerprijs moet betalen voor pijpen zonder of wat gebef iets wat in een raambuurt trouwens al vaak bij sympathie wordt aangeboden en inbegrepen is in de standaardprijs, nou, dan is mijn keuze erg snel gemaakt hoor.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #6 Gepost op: 2 november 2016, 15:27:13 »
The Pope,

Wat talloze rakkers denken laten we aan die talloze rakkers over ..... ik ventileer mijn mening en jij de jouwe, anderen mogen dat zelf doen  ;)

In een raambuurt betere service, kijk ... dat zou zomaar kunnen, maar dat is "voor mij" de omgekeerde wereld ..... als jij dat vindt is jouw keuze snel gemaakt ... een ramenbuurt ....
Daarmee is dan ook alles gezegd, je blijft verder appelen met peren vergelijken.
Jij bent een liefhebber van ramenbuurten en godzijdank dat die nog bestaan, ook die dames moeten de velgen voor de brolbak verdienen.
Er zijn altijd voorstanders en tegenstanders van ramenbuurten /saunaclubs / .... , maar om daar nu een besluitvorming aan vast te hangen dat PZC wel eens tot de dood van saunaclubs zou leiden ...... kort door de bocht.

Je schrijft het zelf, je hebt geen zin in een saunaclub want wat ga je 's middags in een club doen? Eten aldaar, gezelligheid en contacten aldaar interesseren jou niet, dat is jouw goed recht
Vele rakkers genieten gewoon van een dagje clubben, jij geniet van een snelle fuck in een ramenbuurt, en daar is niets mis mee .... geniet ervan, zou ik zeggen ..... en laat anderen genieten van saunaclubs ..... het is hier niet belangrijkst wied e grootste of de langste heeft, genieten waar jij je het beste voelt, en voor jezelf spreken, niet voor anderen.

Kijk, indien jij meer contact hebt met dames in ramenbuurten dan in clubs, tja, dat is alweer leuk voor jou, het kan, je hoort mij het tegendeel niet beweren, mannen die meer contact hebben met dames in ramenbuurten dan in saunaclubs ....

Echter, we zijn hier een topic gestart over het einde van een tijdperk, en die pauschals gaan gewoon omgevormd worden tot saunaclubs, of jij dat nu leuk vindt of niet, of wij dat nu leuk vinden of niet, doet niet terzake. De teloorgang van de saunaclubs door het verplichten van rubber ... daar gelooft echter geen mens in.


Wij hopen dan nog veel verhalen van je te lezen over de topservice in de ramenbuurten ... altijd gezellig als mensen over de uitoefening van hun favoriete hobby hier berichten.

Ik begrijp alleen niet je introductiebericht op RB van 22 augustus ll, daarin lees ik een heel andere boodschap met name ....

Dat lukt perfect in de vele clubs die Nederland en met name Duitsland rijk is.
Ook bezoek ik regelmatig nog diverse rosse buurten zowel in Nederland als Duitsland alhoewel niet meer zo vaak als vroeger daar de clubs toch mijn voorkeur hebben sinds ik deze heb leren kennen.
Ooit ééns begonnen met wandelen in het Spijkerkwartier te Arnhem maar nadat deze werd gesloten moest ik wel alternatieven zoeken. En die vond ik in Duitsland in ondermeer Essen, Stahlstrasse, en Oberhausen, Flashofstrasse. Daarna uitgebreid naar ondermeer Duisburg, Bochum en Krefeld.
Het laatste jaar ook actief geworden in het saunaclub gebeuren en moet zeggen dat me dit beter bevalt.
Is gewoon veel relaxter, de meiden zijn er mooier en socialer ingesteld en het is nog niet eens zoveel duurder ook zeker als je bekijkt wat je voor je geld krijgt.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Flatrate clubs, het einde nadert en een tijdperk met condoomplicht volgt....
« Reactie #7 Gepost op: 27 december 2016, 13:45:48 »
2017 wordt het laatste jaar voor de flatrate clubs. Vanaf 1 juli 2017 mag dit concept niet meer. Eén van de redenen zou zijn uitbuiting van de dames. Dit gevoel heb ik er niet bij, ten minste niet meer of minder dan in saunaclubs. Ik kan niet spreken over alle flatrate clubs, maar in de Pauschalclubs, maar ook in Totalclub Osnabrück, heb ik niet het idee dat de dames die daar werken gedwongen worden. Veel van de dames kiest zelf voor deze clubs en veel van deze dames blijven er een lange tijd werken, soms een aantal jaren. Een aantal dames wil alleen een standaard service verlenen en het liefst alles met condoom. Dit soort dames, hoe knap ze er ook uitzien, zijn kansloos in een saunaclub. Ik heb het enkele dames zelf horen zeggen, dat ze alleen standaard service willen verlenen en meer niet, dus geen (tong)zoenen, geen FT, etc. Daarnaast zijn er dames die saunaclubs en flatrate clubs combineren. Van hun heb ik wel eens gehoord dat ze even een tijdje in een flatrate club willen werken om even van de stress in een saunaclub af te zijn. In saunaclubs is het voor de dames toch knokken om aan een paar centen te komen. Ze moeten wel steeds de entree, taxi en andere onkosten die ze hebben betalen en het komt voor dat ze geen klant hebben op een dag. Ik heb het zelfs meegemaakt dit jaar in een club als Babylon, waar de service van de dames bovengemiddeld is, maar waar het op een doordeweekse dag het er erg rustig was. Ik weet zeker dat er een behoorlijk aantal dames die dag geen kamer hebben gehad. In een flatrate club hebben de dames altijd wel een paar kamers op een dag en verdienen ze zeker hun entree geld terug.

Ben ik er rouwig om, dat de flatrate clubs straks niet meer bestaan? Een klein beetje wel, maar dat is alleen vanwege de Pauschalclubs, waar ik echt hele mooie momenten heb meegemaakt en een aantal hele leuke, mooie en goede dames heb ontmoet. Een paar anekdotes:

Lidja (Pauschalclub Dortmund)
De eerste keer dat ik Pauschalclub Dortmund bezocht was begin januari 2014. In 2013 was ik alleen in Pauschalclub Münster en Bochum geweest. Dortmund had ik nog nooit bezocht, want ik hoorde dat het er erg klein was en dat er lange wachtrijen waren om naar een kamer te gaan. Toch besloot ik naar Dortmund te gaan, omdat ik op de website zag dat er veel mooie dames aanwezig zouden zijn, zoals Kami en Jasmin, maar ook Lidja en Annamaria vond ik er leuk uitzien.
Lidja was die dag gehuld in een erg mooi strak zwart jurkje. Haar haar had ze korter dan op de foto's en ze had een zelfverzekerde uitstraling. Helaas werd ze die dag vaak geboekt, maar ik had toch het geluk om 1 keer met haar naar een kamer te mogen gaan. Op de kamer zat ik op de rand van 't bed en keek hoe Lidja zich ontdeed van haar zwarte jurkje. Ze kwam voor me staan en ik wilde haar strelen, maar ze zei dat dat niet mocht. Ik moest op bed gaan liggen, zei ze en dat deed ik maar. Ze kwam op handen en knieën boven me en ik probeerde haar weer strelen, maar ook dit keer verbood ze me dit. Het schoot even door mijn hoofd dat het misschien een dame was met een matige service en niet veel wilde op de kamer, maar tegelijkertijd dacht ik, maar eens kijken wat het verder gaat worden. De sessie afbreken kan altijd nog en ik vond het ook wel spannend, vooral toen ze me begon te teasen, te strelen en af en toe mijn lichaam kuste. Het voelde heel sensueel aan en op een gegeven moment zoende ze me in mijn nek en oor en fluisterde of ik haar wilde aanraken. Ik zei zachtje ja. Ze gaf me met een knikje toestemming en ik begon haar voorzichtig te strelen. Ik wilde haar ook graag zoenen, maar ik durfde het niet te vragen. Zwoel bleef ze me aankijken toen ik haar streelde en vroeg toen of ik haar wilde zoenen. Weer zei ik zachtjes ja en sensueel gaf ze me de eerste zoen. Het zoenen werd daarna steeds intenser. Het ijs was gebroken en wat volgde was een spetterende sessie. Vanaf dat moment was ik helemaal verkocht en wilde ik Lidja vaker zien. Dat is ook gebeurd, alleen heeft ze daarna niet meer heel lang in Dortmund gewerkt. Ze is daarna privé ergens begonnen en via internet heb ik haar weer gevonden. Ze bleek nu domina-sessies te doen en dit heb ik ook een aantal keren met haar gedaan. Dat dominante merkte ik al de eerste sessie bij haar en ook toen ze echt domina was deed ze dit heel erg goed. Ze voelde echt heel goed aan hoever ze met mij kon gaan en ik heb bij haar nooit het stopwoord gebruikt, hoewel ik daar soms wel tegenaan zat. Wat ik met Lidja had, heb ik bij geen enkele andere domina gehad.
Daarnaast was Lidja ook een meid die erg leuk in de omgang was en ze is ook intelligenter dan veel andere dames die in dit vak werkzaam zijn. Met Lidja privé ook een paar keer “normale seks” gehad en dit voelde aan alsof ze echt mijn vriendinnetje was en waarbij we van elkaars lichaam genoten. En met Lidja een keer wezen stappen, in een restaurant wat gegeten en daarna naar een cocktailbar wat drinken.
Lidja is al meer dan een jaar geleden gestopt met dit vak en ik hoop dat het haar goed gaat.

Annamaria (Pauschalclub Dortmund)
Op dezelfde dag dat ik Lidja leerde kennen, leerde ik ook Annamaria kennen. Annamaria is een meid met een pondje extra, maar alles is wel lekker strak bij haar. Meest opvallende waren haar borsten. Zelden zulke mooie borsten gezien en gevoeld. Ook Annamaria is een meid die erg leuk in de omgang is en met haar eindeloze gesprekken gehad over van alles en niets. De meest memorabele momenten met haar waren de Champions League finale in 2014, Real Madrid tegen Atletico. Ze is een fanatiek Real fan en dat bleek wel tijdens deze finale. De hele finale heb ik met haar in mijn armen gekeken, waarbij ze soms erg emotioneel werd.
Een ander mooi moment was op haar verjaardag. Ik ben speciaal die dag naar Dortmund gereden en heb haar 2 keer over een uur geboekt. Ik had haar lievelings wijn meegenomen en ondanks dat het officieel niet mag, hebben we stiekem een paar glazen gedronken op de kamer. Dit waren 2 onvergetelijke uurtjes met haar.
Een ander moment wat ik me nog heel goed kan herinneren was in de zomer van 2014. Het was al avond en niet meer zo heel druk. We zaten allebei in de jacuzzi en hebben daar een hele tijd samen in gezeten en een heel goed gesprek gehad en af en toe zoenden we elkaar. Ik had helemaal niet meer het idee dat ik met een DVP in een club zat, want het voelde zo natuurlijk. De kamergang daarna was onvergetelijk, een en al passie. Ook Annamaria is net als Lidja gestopt. Of ze ooit nog weer eens opduikt in een club, durf ik niet te zeggen.

Elisa (Pauschalclub Münster)
Elisa is een meid die ik heb leren kennen in Münster, nadat Annamaria gestopt in met dit werk. Omdat Annamaria niet meer in Dortmund werkte, vond ik het weer eens tijd worden om 1 van de andere Pauschalclubs te bezoeken en ik zag Elisa op de website staan van Münster en ze beviel me optisch wel. Vanaf het eerste moment had ik een klik met haar en was het een en al passie op, maar ook voor de kamer. Elisa is samen met Annamaria de enige meid, waarmee ik een “Einzelservice” sessie heb gedaan. Dit houdt in dat je een dame voor een bepaalde tijd boekt en verder geen entree betaald. Een uur kost dan €130,--, duurder dan in een saunaclub, maar Elisa en Annamaria zijn dat absoluut waard.
Het meest memorabele moment met Elisa was, dat ze een nacht bij mij thuis heeft geslapen. Door omstandigheden gebeurde dit en het was een onvergetelijke avond en nacht. We hebben die avond veel met elkaar gesproken, waarbij ze me ook veel privé dingen vertelde. Later op de slaapkamer uiteraard spetterende seks, waarbij we totaal niet op de tijd hoefden te letten.
Elisa werkt nu in een saunaclub in Zwitserland en ik heb plannen om haar in 2017 op welke manier dan ook weer eens te zien.

Dit soort dames kom je af en toe tegen in een flatrate club, in mijn geval allemaal in de Pauschalclubs. Dames die het niet moeilijk zullen hebben in een saunaclub.

Ik verwacht dat een deel van de flatrate clubs, saunaclub gaan worden en dat een groot deel van de dames er zullen blijven werken. De clubs zelf zullen dus wel blijven bestaan, alleen het concept wordt nu anders. Vind ik dat jammer? Een beetje wel en dat gaat me er nog niet eens om of een flatrate club goedkoper is dan een saunaclub. In de Pauschalclubs betaal je voor een dagkaart €200,-- en daar heb je ook een leuke dag voor in een saunaclub. En het gaat me er ook niet om dat ik me suf kan neuken de hele dag, want dat deed ik toch al bijna nooit. Het leuke aan dit concept vind ik, en met name in de Pauschalclubs, dat je na het betalen van de entree verder geen stress meer hebt. Je hoeft niet meer na te denken over hoe lang je met een dame op een kamer bent. Wanneer je een wat mindere of slechtere kamer hebt gehad, is dit niet erg. Daarna zoek je een betere dame en heb je een goede kamer, zonder dat het je financieel pijn doet en ik heb in de Pauschalclubs nog nooit meegemaakt dat ik de hele dag alleen maar slechte dames heb gehad. Er waren altijd wel een aantal dames die mij bevielen.

In een saunaclub is dat toch anders. Je moet meer op je hoede blijven, zeker met nieuwe dames. En een slechte ervaring heeft vaak een lange nare nasmaak. Daarnaast heb ik soms last van keuzestress in een saunaclub. Vooral als er te veel mooie dames rondlopen, kan ik moeilijk een keuze maken. In een Pauschalclub heb je maximaal 20 dames lopen, waarvan er 10 “doable” zijn en met die 10 kun je op 1 dag makkelijk allemaal een kamer nemen (van 20 minuten), geen probleem. In een saunaclub met 50 of 60 mooie meiden, wordt dat een hele dure dag en dan heb je ze nog niet eens allemaal gehad. Dan moet je keuzes maken. In een saunaclub neem ik meestal met 2 of 3 dames een kamer en dan wil je wel de goede keus hebben gemaakt met een goede tot zeer goede sessie. Een standaard sessie voelt dan al als een verkeerde keuze.

Tot slot, geven flatrate club dames nu een mindere service dan saunaclub dames? Gemiddeld gezien wel en hoe goedkoper de flatrate club, des te lager het service niveau is in het algemeen. Kwaliteit heeft z'n prijs uiteraard. Maar daarnaast zijn er ook een aantal dames, die goede tot zeer goede service verlenen. Goede voorbeelden zijn dus de 3 dames die ik hierboven heb beschreven, maar ook een aantal dames die vroeger in een flatrate club werkten en nu in een saunaclub, waar ze gewoon mee kunnen met de betere dames in saunaclubs. Een paar voorbeelden zijn:

Alexia/Kami (Roe), Great Palace/Mondial en Saunaclub Love (Kami in Pauschalclub Dortmund)
Mirela (Roe), Club Mondial, Aca Gold en Babylon (Kasandra in Pauschalclub Münster en Bochum)
Giulia (Roe), Saunaclub Love (Giulia in Pauschalclub Dortmund)
Bella (Hon), Saunaclub XS (Bella in Pauschalclub Dortmund en Bochum)
Casandra (Roe), XS Saunaclub (Casandra in Pauschalclub Münster)

We hebben dus nog een maand of 6 om van het flatrate concept gebruik te kunnen maken. Ik persoonlijk zal in die periode nog een paar keer Pauschalclub Münster en Dortmund bezoeken. Andere flatrate clubs trekken mij niet zo, zeker de clubs die €100 of minder per dag kosten. Daarna hoop ik dat Pauschalclub Dortmund ook een saunaclub wordt, net als Bochum (nu saunaclub XS). Dortmund heb ik altijd al de mooiste van de 3 Pauschalclubs gevonden, met de beste wellness voorzieningen. En ik ben benieuwd wat andere flatrate clubs gaan doen. Gaan ze sluiten of worden het ook saunaclub of komen ze met iets nieuws? Halverwege 2017 zullen we het weten.

Condoomplicht
Dus dat het flatrate concept straks niet meer bestaat, daar kom ik wel overheen. Een ander verhaal is de condoomplicht. Ik neuk overigens altijd met condoom en zou het ook niet anders willen, maar dat pijpen zonder condoom ook verboden wordt...? Dan kan het weleens zijn dat ik na 1 juli 2017 geen Duitse clubs meer zal bezoeken... Benieuwd hoe de clubs, de dames en de wetshandhaver omgaan met deze condoomplicht. De boetes zijn in elk geval niet misselijk en kunnen oplopen tot €50.000,--
Daarnaast verwacht ik dat dit de ondergang wordt van de prostitutie in Duitsland. Bijna elke beer laat zich pijpen zonder. Ik verwacht dat veel beren wegblijven en naar andere oorden gaan, zoals Sixsens en Yin Yang in Nederland. Misschien dat er nu meer saunaclubs komen in Nederland en België?
In de eerste helft van 2017 zal ik dus behoorlijk wat clubs gaan bezoeken. In de tweede helft van 2017 ga ik het me eens aankijken wat er gaat gebeuren...
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #8 Gepost op: 27 december 2016, 14:34:59 »
Hele straffe uitspraken van Taylor .....
Ik begrijp best dat er dames zijn die niet meer aan de bak komen, die vroeger in flatrates werkten, en niet de looks hebben of de service bieden die de dames in de saunaclubs aanbieden ...
Ik begrijp best dat de condoomplicht voor sommigen effe slikken is, al is een goede pijpbeurt met condoom nog altijd beter als een slechte zonder.
Ik begrijp best dat er dames zijn die ook in saunaclubs het zout op hun patatten niet kunnen verdienen.

Maar laat me in deze heuglijke, vreedzame tijd, die de kerstperiode is, toch maar eens hard zijn ......
Dames die niet meekunnen gaan er simpelweg tussenuit, en er komen anderen in de plaats ..... Laat dat nu eenmaal het succes zijn van de Duitse clubs ....
Dames die niet meekunnen, helaas, maar dat was al zo in 2005, en er is in 2016 niks veranderd .....
Daar heeft het verdwijnen van de flat-rate-clubs niks mee te maken .....dat betekent enkel dat mensen niet meer naar dat soort clubs kunnen, de dames in het P6-landschap zullen (geloof me) dezelfde blijven ..... dames zullen zich moeten aanpassen of opkrassen ... hoe hard het ook klinkt (maar ook dat is al jaren zo, de minder goed verdienende verdwijnen vanzelf)

Wie kent er nog 50 dames die in 2005 aan het werk waren in een saunaclub, ik vrees dat er weinigen onder ons zijn die op die vraag "IK" kunnen roepen
Ik herinner er me nog enkelen, waaronder Brenda en Loredana (beiden nog steeds in happy), maar dan is voor mij zowat de kous af .... mede doordat er steeds jongere meiden klaar staan, en dat de meeste dames na 10 jaar in het vak erachter komen, dat ze, na tien jaar met de benen open te hebben gelegen, er helaas NIETS aan hebben overgehouden (buiten wat velgen voor een brolbak) ..... er zijn er misschien 10 percent die intelligent genoeg geweest zijn om voor zichzelf te werken en dan ook nog het geld op een fatsoenlijke manier geïnvesteerd te hebben ....
Zowat alle dames hebben een wit-poeder-snuivend vriendje, een broer die al zeven keer beiden benen is kwijtgeraakt bij een verkeersongeval, een doodzieke moeder, tanta, oma, zus, nicht .....
Helaas hebben weinig dames iets overgehouden aan hun jarenlang geneuk.
In Thailand is daar een leuke uitspraak voor .... en ik vertaal die hier naar ... de Buffalo heeft nieuwe poten nodig .....  ;D

En nu erg hard ..... het zal mij allemaal worst wezen .... de slechts verdienende dame in eender welke club verdient meer dan de gemiddelde hoerenloper (en dan het overgrote deel van de centen nog in 't zwart ook) .... dat ze daar geen centje van kunnen opzij zetten ... is enkel en alleen hun eigen schuld ....

Er zullen heus wel dames zijn die het zout op hun patatten niet verdienen tijdens weekdagen in bijvoorbeeld babylon, SixSens, Samya, of vul de club in naar wens ..... er zullen er nog veel meer zijn die met 200 euro per dag minimum huiswaarts keren, wat (als de juffrouwen 25 dagen werken) een slordige 5000 euro (zwart) per maand is.
Ik ken genoeg dames (end at is dan in een ramenbuurt, en die klagen ook steen en been) die hard schreeuwen omdat ze MAAR 600 euro per nacht binnenrijven, en persoonlijk ken ik er ook genoeg die (schrik er niet van) iedere nacht de 1000 euro halen .... en ja, die werken 30 dagen per maand, 9 maand per jaar .......

Maar ik wij af, het verdwijnen van de flatrate clubs en de condoomplicht .... DE TELEURGANG VAN DE SAUNACLUBS IN DE?
Daarmee moet ik toch eens goed lachen, Taylor, en dat begrijp ik echt niet.

Allereerst je bendenkingen over de flatrate versus de saunaclubs en de gevaren in een saunaclub ..... met name dat het erger is daar een slechte sessie te hebben dan in een flatrate club .... ben ik het niet mee eens hoor ..... neem nu pakweg ex-PB Bochum ..... ik ga niet op een kamer met stoten waar ik niet mee op kamer wil, dan veel liever een flopper in (pakweg) SixSens of Babylon .... ik betaal daar namelijk geen 200 euro entree, maar 50 (of 60) euro .... en ik ga heus niet op kamer liggen met dames die de standaard flartate-club-service bieden  (ik las ergens in een van je voorgaande berichten dat flatrate service ver beneden de service van de saunaclubs ligt) ..... de meesten (neen, niet jij Taylor) die een flatrate bezoeken, doen dat nog altijd om zo veel mogelijk kamers te doen, en voor de dames is dat een jetonnengevecht.
Geef mij maar de sfeer en de gezelligheid van een saunaclub, ver boven die van een flatrate-club (maar ook dat is weer een persoonlijke bevinding)


Er zullen dames zijn die van een flatrate club komen en die niet mee kunnen in een saunaclub, die gaan er dan onherroepelijk uit, maar niet erger dan de volledige lichting die om de 5 tot 10 jaar verandert (als het al 5 tot 10 jaar duurt) .... nogmaals, ik ken nog 2 dames van mijn beginperiode van de saunaclubs, van de (meer dan 1000) waar ik mee op kamer ben geweest ..... en dan praat ik niet over die andere 10 000 waar ik niet mee op kamer ben geweest ...
Ik heb zo eens bijgehouden wat er zoal gerouleerd is in een kleine club als Babylon (omdat ik er de fotoselector voor maak - ja, moet hem dringend updaten, I know), en schrik niet als je ziet wat daar sinds 2008 al van dames gekomen en gegaan is .... dat veeg je niet uit met 500 ..... en dat is een zeer kleine club geweest altijd.$Ik bekijk het ook altijd met e nodige nostalgie, en soms is het eens slikken, maar het is gewoon een feit dat om de zoveel tijd er een nieuwe lichting komt  ....
Ik haal onze goede vriend foots aan - een hoer wordt niet dikker, lelijker of ouder (en dat zegt eigenlijk alles)



DE ONDERGANG VAN DE SAUNACLUBS IN DE DOOR DE CONDOOMPLICHT?
Toch een zeer krasse uitspraak ..... in DE hebben de clubs het namelijk goed voor mekaar en het is net door DE dat clubs in NL bestaan (dames die in DE geresideerd zijn en zo in NL niet belastingsplichtig zijn)   ..... moest dat niet het geval zijn konden de NL saunaclubs de deuren sluiten,w ant de belastingsplicht van werkende dames ligt nu eenmaal erg hoog in dat kutland dat NL is als het aankomt op inning van belastingen van prostituees .....
Denk dus niet dat je daar over nagedacht hebt, de dames die in NL werken zijn merendeels gedomicilieerd in DE, zodat ze aan de Duitse belastingstarieven kunnen werken ....
Over Belgenland en saunaclubs? Even bijlezen, Taylor ..... dat laat de BE staat NOOIT toe, tenzij de eigenaar de belastingen betaalt van de 'ingeschreven meiden' .... en in BE moet iedere meid ingeschreven worden, anders is het "aanzet tot prostitutie" .... per ingeschreven meid moet een BE-saunaclubeigenaar dus een bedrag van om en bij de 100 euro per dag ophoesten .... anders doen ze de keet dicht ....
En dan praat ik nog geeneens over "kamerverhuur", zelfs al zouden ALLE dames die in een "op te richten BE-saunaclub" ingeschreven zijn, dan is kamers ter beschikking stellen ook "aanzet tot prostitutie en ten strengste verboden", en steken ze de eigenaars de nor in .... een BE saunaclub heeft dus geen schijn van een kans te blijven bestaan .....



Er zal dus, mijns inziens, NIKS veranderen vanaf half 2017, nada, noppes, tenzij dat wij, mannen, massaal gaan gepijpt worden met condoom ..... nog altijd beter dan naar clubs te moeten die niet bestaan, of naar de ramenbuurten ( en neen, daar is niks mis me, maar loop maar eens een ganse dag rond in putje winter in een ramenbuurt) ...

Het concept saunaclub zal heus niet uitsterven door een of andere condoomplicht ... dan zouden deelstaten Beieren en Saarland nu al geen saunaclubs meer in de rangen hebben .... daar bestaat de condoomplicht namelijk al een geruime tijd ...


Het grote succes waar de saunaclubs op teren, dat is namelijk de gunstige belastingstarieven voor de werkende dames, en dat zal nooit veranderen .... en daar zal de condoomplicht niets aan veranderen.

De ondergang van de prostitutie in Nederland is de legalisatie, en niet omdat ze het legaliseren, maar omdat vadertje staat de hoertjes wil uitzuigen, tot op het bot, en centjes wil verdienen aan iedere neukbeurt (en liefst zodat een hoertje het zou op haar patatjes niet kan verdienen) .... een condoomplicht .... ach, zoals ik al schreef, een goede pijpbeurt met condoom is vele malen lekkerder als een slechte zonder condoom ....

Wat er volgens mij gaat veranderen?
- dames en verloop dames: niks (altijd weer nieuwe erbij, en die niet meekunnen, ouder worden, vallen af)
- condoomplicht: niks, tenzij meer afval in DE, en meer nakomelingen in rubber dan in vochtige mondjes

gr

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Flatrate clubs, het einde nadert en een tijdperk met condoomplicht volgt....
« Reactie #9 Gepost op: 27 december 2016, 16:19:14 »
Uiteraard hoop ik dat het allemaal zal meevallen en dat het zeker niet de ondergang zal worden voor de saunaclubs in Duitsland, wanneer de nieuwe wet van kracht is. Ik vermaak me prima in saunaclubs en het hele concept bevalt me uitermate goed. Het is gewoon een dagje wellness met iets extra's. Saunaatje pakken, lekker uit bubbelen in de jacuzzi of een duik in het zwembad, goed even wat eten en een paar biertjes pakken met bekenden, even voetbal of F1 kijken en lekker ontspannen luieren in een stoel of in de zon en alle snoepjes bekijken die voorbij komen lopen. En uiteraard een paar kamertjes doen met 1 of 2 van deze snoepjes. Wat wil een beer nog meer :)) Nou ja, gepijpt worden zonder condoom...

Het belastingsysteem in België en Nederland voor prostitutie ken ik niet en bedankt dus voor de wijze les ;) Dit biedt dus wel mogelijkheden voor Nederlandse clubs in de grensstreek van Nederland. Vreemd dat er tot nu toe maar weinig saunaclubs zijn in Nederland. Wie weet gaat dat in de toekomst nog veranderen.

Allereerst je bendenkingen over de flatrate versus de saunaclubs en de gevaren in een saunaclub ..... met name dat het erger is daar een slechte sessie te hebben dan in een flatrate club .... ben ik het niet mee eens hoor ..... neem nu pakweg ex-PB Bochum ..... ik ga niet op een kamer met stoten waar ik niet mee op kamer wil, dan veel liever een flopper in (pakweg) SixSens of Babylon .... ik betaal daar namelijk geen 200 euro entree, maar 50 (of 60) euro .... en ik ga heus niet op kamer liggen met dames die de standaard flartate-club-service bieden  (ik las ergens in een van je voorgaande berichten dat flatrate service ver beneden de service van de saunaclubs ligt) ..... de meesten (neen, niet jij Taylor) die een flatrate bezoeken, doen dat nog altijd om zo veel mogelijk kamers te doen, en voor de dames is dat een jetonnengevecht.
Geef mij maar de sfeer en de gezelligheid van een saunaclub, ver boven die van een flatrate-club (maar ook dat is weer een persoonlijke bevinding)

De gemiddelde service in de gemiddelde flatrate club is een stuk lager dan in de gemiddelde saunaclub, dat klopt. De Pauschalclubs zijn niet de gemiddelde flatrate clubs en daar heb je een aantal dames (of had je een aantal dames) die met de beste dames mee kunnen in een saunaclub. Meer dan 90% van mijn flatrate clubbezoeken zijn in de Pauschalclubs geweest. In de Pauschalclubs heb ik alle variaties op seksgebied meegemaakt, van GFE tot domina-sessies, FT's, trio's, anaal, etc.
De sfeer in een aantal saunaclubs is behoorlijk goed, maar ik heb heel vaak meegemaakt dat de sfeer in de Pauschalclubs er niet minder is.

Ik ga ook niet met elke dame een kamer op, hoewel de drempel in een flatrate club wel minder groot is. Met veel dames in de Pauschalclubs ben ik nog nooit mee op kamer geweest. Ik houd het vaak bij een paar bekende dames, waarvan ik weet dat ze goede service verlenen en af en toe probeer ik een paar nieuwe dames die ik er wel leuk uitzien. En af en toe vind je dan ook weer een dame met verrassend goede service. Meer dan de helft van de keren dat ik in een flatrate club was ben ik maar met 4 of minder verschillende dames naar een kamer geweest.

In een saunaclub is het erger om een slechte kamer te hebben, omdat het me dan €40,-- of €50,-- kost voor een half uurtje (of in het geval van Tayra zelfs €100,--). In een flatrate club kost me dit alleen maximaal 20 minuten van mijn tijd... Maar ik snap de redenering wel, want ik ben ook weleens in flatrate clubs geweest en daar €100,-- betaald heb voor een dagkaart en alleen maar slechte en matige kamers heb gehad. In een saunaclub kamer je met nog een dame en het moet wel heel gek lopen wil je 2 slechte kamers op 1 dag hebben in een saunaclub.

Je hebt gelijk over de dames. Veel van hen kunnen niet met geld omgaan. De een vergokt alles dezelfde dag en de ander geeft het inderdaad uit aan de velgen van haar schoenenverkoper of aan de nieuwste iphone of andere luxe prullaria. Gelukkig ken ik ook een aantal dames die er wat verstandiger mee omgaan en er bijvoorbeeld hun studie mee betalen of andere toekomst plannen hebben, zoals een eigen bedrijfje opzetten. Of deze dames ook allemaal de waarheid spreken, weet ik niet, maar wat me wel opvalt is dat deze dames wel een stuk intelligenter zijn dan de meeste dames en dat merk je als je in gesprek bent met ze. Helaas is het inderdaad maar een klein percentage van alle DVP's.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #10 Gepost op: 27 december 2016, 16:36:17 »
Wat ik vernomen heb over die nieuwe wet is dat dames nu ook een werkvergunning moeten hebben om in D. te kunnen werken; enkel steuer betalen volstaat dus niet meer. En dat zou dus gelden voor alle DVP's, waar ze ook werken.

Wie kan hier meer over zeggen?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #11 Gepost op: 27 december 2016, 16:46:29 »
Wat ik vernomen heb over die nieuwe wet is dat dames nu ook een werkvergunning moeten hebben om in D. te kunnen werken; enkel steuer betalen volstaat dus niet meer. En dat zou dus gelden voor alle DVP's, waar ze ook werken.

Wie kan hier meer over zeggen?
Dat klopt, ttz, dat heb ik ook gehoord .... maar die werkvergunning krijgen ze als ze een adres hebben in DE, en dat heb ik ook van horen zeggen ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #12 Gepost op: 29 juni 2017, 21:40:53 »
Het volgende vond ik op de website van Partytreff McSex en Partytreff Palace.

[attachimg=1]
[attachimg=2]

https://www.mc-sex.de/home

https://www.partytreff-palace.de/Home

Het lijkt erop dat het flatrate-concept min of meer blijft bestaan. Alleen nu met een restrictie van het aantal kamergangen. Een aantal clubs hanteren dit al een aantal jaren, zoals La Vita in Wallenhorst (Osnabrück)

http://www.partytreff-lavita.de/preise/

Maar ook Totalclub in Osnabruck en Hannover.

http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/preise/

Als dit zo is en dat dit ook werkelijk mag volgens de nieuwe wet, dan zullen Pauschalclub Münster en Dortmund waarschijnlijk een zelfde soort concept krijgen, maar ook Partytreff Xanten, Dorsten, Love Toxic, etc.

Xanten heeft vanaf morgen een "Sommerparty" dit weekend, zie onderstaande.

[attachimg=3]

In deze advertentie staan wel prijzen genoemd voor een 3-uurs-kaart en een dagkaart, maar men spreekt niet over het aantal kamergangen dat gemaakt kan worden. Morgen (30-06_ mag dat nog onbeperkt. Vanaf zaterdag zal daar ook een restrictie op moeten zitten, als dat uiteraard van de wet mag (zo goed ken ik die wet niet, maar men zal het wel goed juridisch hebben uitgezocht).

Het is straks dus verleden tijd, dat je alleen entree betaald en daarna de hele dag zo vaak als je wilt met de dames naar een kamer kunt gaan. Zelf heb ik ooit 13 kamers van 20 minuten gemaakt op 1 dag voor een bedrag van €150,-- in Pauschalclub Dortmund. Meestal zat ik tussen de 7 en 9 kamers per dag, met af en toe uitschieters van 10 en heel soms 11, maar ook wel eens 6. Ik heb rakkers meegemaakt, die structureel 12 tot 15 kamers per dag met de dames maakten. Wanneer je dat doet, wordt je niet populair bij de dames... Wanneer Pauschalclub Münster en Dortmund hetzelfde zouden hanteren als in La Vita of Totalclub nu doen, dan zou dat maximaal 8 tot 9 kamers op 1 dag betekenen. Dan zal er weinig veranderen..., althans voor mij. Betekend het 5 kamers, zoals op de website van McSex en Parrtytreff Palacce, dan zullen Pauschalclub Münster en Dortmund zich uit de markt prijzen en ben je beter af in een saunaclub of men moet de prijs van €200,-- voor een dagkaart aanpassen. We zullen het in iets meer dan 24 uur weten.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #13 Gepost op: 1 juli 2017, 02:13:05 »
[attachimg=1]

Hierboven een lijst met tarieven van verschillende clubs. In het blauw zijn de flatrate clubs, die verder gaan als "beperkte" flatrate club. Voor de uurtarieven van deze clubs, ben ik uitgegaan van sessies van 20 minuten, maar houdt er rekening mee dat in dit soort clubs je ook al na 10 minuten weer buiten de kamer kunt staan. Het afwerkgehalte wordt over het algemeen groter, naarmate de prijs lager is. Het prijsaandeel "entree" en het prijsaandeel "dames" staat netjes weergegeven op de websites van deze clubs. Een club als McSex is niet opgenomen in de lijst, omdat zij (nog) niet de prijzen specificeren.

In het rood staan de voormalige Pauschalclubs. Dit zijn nu allemaal saunaclubs geworden. Bochum is al een jaar een saunaclub. Vreemd is dat 49 Münster nu de duurste club is geworden, zeker omdat Love Münster al een saunaclub is van dezelfde eigenaresse en deze club schat ik hoger in dan 49 Münster. Logischer was geweest hetzelfde concept als Freudenhaus Dortmund.

Ja, en dan is het nu aan alle rakkers wat zij een faire prijs vinden voor de clubentree en het uurtarief van een dame. Hoe lager de prijs des te minder je mag verwachten. Verwacht geen hoogstaande sessies met een uur tarief van €23,33, hoewel een hoogstaande sessie voor €100,-- ook geen garantie is. Saunaclubs met een hogere entreeprijs bieden vaak ook meer, zoals een goede wellness (jacuzzi, sauna, stoombad, zwembad), goed eten (ruime keus, gevarieerd, soms zelfs á la carte) en bier is er gratis.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....
« Reactie #14 Gepost op: 1 juli 2017, 11:11:37 »
Taylor, je cijfers slaan als een tang op een varken ......................;  ;D
Ten eerste zijn de dames in het algemeen genomen (gemiddeld dus) minder servicebewust, dus minder servicekanonnen dan pakweg Babylon......
Ten tweede kan ik het maximum op 1 dame in een flatrate club (looks, dus uiterlijk, uitstraling en enthousiasme)
Ten derde kom je als niet-regulire flatrateclubbezoeker bijna niet tussen de sessies in van de dames, dat is voor de Onwijze Scoorders weggelegd
Ten vierde heb je geen enkele garantie op 20 minuten sessies als je al een dame te pakken krijgt die aan je verwachtingen voldoet.
Ten vijfde is gaan clubben een leuke hobby, en als je al moet vechten om een neukbare dame met de reguliere bezoekers, om dan afgewerkt te worden op een kwartiertje, geen deftige beet achter de kiezen kan steken en het enthousiasme van de dames vergelijkbaar is met de bewoners van het lokale kerkhof ..... je cijfers zijn zo opgesmukt, met die wetenschap dat je NOOIT, tenzij je Onwijze Scoorder heet, aan de helft, laat staan een derde van de vooropgestelde sessies kan raken .... en met koppijn en vol stress een club gaat verlaten ..... en dat is nu net iets waarmee ik geld verdien .... stress en koppijn .... in een club wil ik voor mijn plezier gaan, en ontstressen.

Jouw cijfers zetten deze flatrate clubs - hoe ze zich ook noemen in het tijdperk 'er is nog leven na éénzeven", het blijven flatrate clubs - bij de goedkoopste, maar als "normale" saunaclubbezoeker kan je met deze cijfers wel eens bedrogen uitkomen......

Ik schets een situatie (en die is meer reëel dan de 6, 7, 8 of 9 sessies die jij meeneemt in je tabel):
Voorbeeld 1:
Ik ga naar "flatrate" club 1 en betaal daar een dagticket van 130 euro. Godmagweten waarom, ik ben helemaal belazerd, maar goed, ik betaal het ....
Ik vind, nadat ik een gevecht heb moeten leveren met de Onwijze Scoorders een dame die met me op kamer trekt ....
Na 10 minuten zet ze me van kamer af ...
Ik ga de ganse dag op jacht, maar het bezoekersaantal is zo groot en ze lopen daar als gekken rond om een dame te scoren (het geld van de entree, want die blijft verdoken 130 euro)
Gezien het feit dat de topdames altijd door stammies bezet zijn en je er als 'toevallige bezoeker' niet tussen raakt, en de rest niet eens toonbaar is aan je moeder thuis, blijft het bij één sessie.
Ik heb dus betaald:
30 euro entree
100 euro voor 10 minuten (dat is dus een uurtarief van 600 euro)

Voorbeeld 2:
Dezelfde club, hetzelfde scenario, maar ik scoor 2 dames aan 15 minuten
Voor mij is dat echt het hoogst haalbare in een flat rate club
Is het uurtarief nog steeds 200 euro per uur

Voorbeeld 3:
Ik zoek een goedkopere flatrate, en ja hoor, 90 euro, gevonden
Ow, ik mag het op 6 dames doen
Helaas vind ik geen enkele die me aanstaat
Goed, daar krijg ik toch de kans (ik moet staan wachten aan de trap/kleedkamer/doucheruimte om de enige waar ik het op kan weg te kapen voor een Onwijze Scoorder) ....jee jee jee, het is me gelukt
Ik heb me daar toch een slechte sessie mee (ach, ze zoent niet, ze pijpt ongeïnteresseerd, ze kreunt zelfs niet 'yeah babe', terwijl het toch op het plafond geschreven staat,maar wie kan het wat schelen, je mag nog vijf andere streepjes op je kerfstok maken toch , bla bla bla)
Ik blijf dus de volle 20 minuten liggen op bed, want ook ik ben moe van de ganse dag op jacht te gaan naar een neukbare dame
Het uurtarief is dus (90 - 30) x3 = 60 x 3= 180 euro

Waarom schrijf ik dit allemaal neer?
Omdat, en ik meen het, mijn cijfers veel meer aan gaan leunen bij de werkelijkheid voor het gros vand e saunaclubbezoekers dan die van Taylor.
Taylors cijfers zijn gebaseerd op het maximum aantal sessies, en die haal je nooit, tenzij, Onwijs Onwijs Onwijs

maar de meesten onder ons gaan niet om totaal gestresssssssst uit een club te komen, en ik verzeker je, als je geen regelmatige bezoeker bent van dit soort clubs, mag je blij zijn indien je één dame te pakken krijgt die voldoet aan jouw eisen, end an moet je nog eens geluk hebben dat de sexxx redelijk is ...... en dat mag dan wel voor uurtarieven tussen de 180 euro en 600 euro, want draai en keer het zoals je wil, indien je slechts 1 dame te pakken krijgt, zijn dat de ZEER DURE uurtarieven in de oude flatrate clubs......

Ik blijf erbij, al jaren, ik betaal liever in een deftige club, waar de welness en het eten goed is, waar de sfeer geen kerkhof is, waar de dames aantrekkelijk zijn en goede service leveren,  40 tot 60 euro inkom voor het dagverblijf, en dan kies ik zelf wel een dame, naar mijn normen mooi en vooral enthousiast, en geef die graag 50 euro per half uur of 100 euro per uur.

Wil ik tegen de scheentjes van Taylor en liefhebbers van flatrate clubs trappen?
Neen, helemaal niet, maar komaan, hij weet ook best wel dat zijn cijfers er ferm over zijn, en een verkeerd (te positief) beeld scheppen over de berekende uurtarieven.

En dan counter ik dat met hoe ik het in het echt heb ervaren (mijn echte ervaring kan ik helaas niet meedelen, want ik ben tot drie keer toe gaan lopen uit een flatrate club samen met Foots zaliger, en dan is de uurprijs onbestaand hoog, want dan ben je je totale prijs kwijt aan een colatje en een droog broodje kaas)
Voor de meeste saunaclubgangers die willen genieten en plezier maken en zonder stress sexxxen , die gaan maximum 2 maal scoren in de flatrate .... end an is het gewoon veel duurder dan de saunaclubs waar de dames wel beschikbaar zijn en die wel goede service leveren .... euh, je betaalt namelijk nadien in een saunaclub, en niet op voorhand zoals in die flatrate clubs .... geld terugvragen omdat geen enkele dame je zint of je er geen kan scoren is er niet bij

Bij het op voorhand betalen heb je namelijk niks in de pap te brokken, je bent je geld kwijt en daarmee basta .....


Voor mij schommelen de uurtarieven in de flatrates dus zonder overdrijven rond de 200 euro .... ik zal er wel eentje te pakken krijgen als ik een dagje jaag ....
En de uurtarieven in de saunaclubs waar ik kom: makkelijk zat: 100 euro per uur, voor de dame waar ik graag mee kamer, zonder stress en vooral een uur is een uur ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal