Auteur Topic: Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Daria 32 (Mol)  (gelezen 6128 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Roermond, Heinsbergerweg 230, Yin Yang, Daria 32 (Mol)
« Gepost op: 10 maart 2016, 19:54:47 »
Vandaag kennis gemaakt met Daria die zich voorstelde als een 32 jarige Moldavische milf, op de een of andere manier wist ze mij tussen de rest van het geweld in de YY wel te beroeren. Ze heeft een geile nasty Oostblok uitstraling en hoewel ze beweerde 32 te zijn en een kind te hebben was dit aan haar figuur niet te zien. Na een 2e ontmoeting in de bar en twijffelen tussen diverse dames toch maar besloten voor haar te gaan.

Eenmaal op de kamer maakte Daria de verwachtingen zeker waard, een beetje gek maar wel lekker daar houd ik wel van ze heeft een slank tot atletisch postuur bijna een sixpack iets wat je bij dames op die leeftijd niet vaak ziet, een soort panter tattoo op haar onderbuik, lang donker haar. Haar grootste minpunt vond ik de borsten schat het op een ruime silli C cup maar deze waren niet prachtig gelukt maar nog altijd goed te doen. Daria is een erg pro actieve dame tegen het dominante aan en zeer gek in bed, pzc, tz, waren allemaal geen probleem en ze deed het ook niet te zuinig sex in gekke standjes komt ze zelf mee aan zetten en ze gaat graag door. Al met al een echte top sessie dus, helaas is Daria maar een paar keer per jaar een week of 6 werkzaam in de YY maar voor wie van een beetje gekke dame en geile harde sex houd is ze denk ik wel een aanrader.

De aftersales zijn helaas wel minimaal maar goed dat is bij meer dames in de YY zo al met al kan ze wat mij betreft nog wel eens op herhaling komen.