Auteur Topic: Rebecca (Roemeens)  (gelezen 1108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Rebecca (Roemeens)
« Gepost op: 19 februari 2012, 01:09:46 »
Naam : Rebecca

Nationaliteit/taal : Zegt Engels te zijn maar ik ontmaskerde haar als Roemeens/ ze spreekt Engels en Duits

Leeftijd : +/- 22

Haarkleur/lengte : Blond/ paardestaartje

Lengte : 1.73m gaf ze zelf aan

Postuur/Cupmaat : Normaal / C-cup

Tatoeage/Piercing : Nee/Nee

Service : PZC, NMC, tongzoenen, PSE sex, vingeren (er mogen heel wat vingers in :P)

Deze erg sexy blonde meid werkt sinds een week in GT. Haar lichaamsbouw en looks doet denken aan een Poolse of Duitse meid evenals haar uitstraling. Toen ik haar aansprak vertelde ze me dat ze Engels was en die slechte leugen triggerde me om haar diep in de ogen aan te kijken en haar vervolgens te confronteren dat ze Roemeens was waarna een hoop gedraai van haar kant kwam dat ze daar wel enige roots had; had ze Russisch gezegd dan was ik er zeker in getrapt.
In de kamer eigenlijk het hele pakket, tongzoenen, vingeren, houdt van intens en gevarieerd neuken. Opvallend geil was hoe ze leek te genieten bij het vingeren en hoe ze kronkelde naarmate je steeds meer vingers in haar stak en zichzelf daarbij haar clitoris stimuleerde. Pijpen vond ik aan de matige kant en FT behoorde niet tot de mogelijkheden.

Kortom een zeer geile sexervaring die echt compleet had kunnen worden indien het pijpen wat beter zou zijn geweest en FT tot de mogelijkheden zou hebben behoord.