Auteur Topic: ISSIS (GENT)  (gelezen 2439 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline piepo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
ISSIS (GENT)
« Gepost op: 4 januari 2011, 14:49:26 »
Eind vorig jaar een afspraakje gemaakt met issis (afspraakjes.com). Ik heb me vooral in haar ad. laten overhalen door het feit dat ze graag samen doucht (wat er relatief weinig dvp's samen doen...  :( ). Op haar appartement aangekomen betaald voor een half uurtje (een kennismakingsronde) en erbij gezegd dat ik vooral samen onder de douche wou spelen. Vond ze zelf super! (is wel een beetje een zotte doos zo achteraf gezien - wel positief bedoeld). Ze heeft me dan langzaam uitgekleed en zijn samen in de douche gestapt (was eigenlijk gewoon in bad met een sproeier, maar soit). Eerst elkaar nat gemaakt met de sproeier (het was wel dat het een losse sproeier was, zo kon je lekker haar kutje bestralen- wat ze wel leuk vond :) ). Na wat gestreel en gewrijf is ze vrij snel naar de onderste regionen afgezakt en heeft ze m'n jongeheer lekker onder handen genomen.
ook ik kreeg volop de kans om haar poes te vingeren en te likken....
Na een tijd vroeg ze of we op bed zouden afronden of onder de douche... tja was gekomen voor de douche hé....
nadien elkaar nog wat gewassen en tevreden terug naar huis...
Enig minpunt vond ik wel haar leeftijd...  ze adverteert dat ze 35 is, in werkelijkheid wel een aantal jaren ouder.
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2013, 02:52:59 door mechelen »