Auteur Topic: PEGGY (BRASSCHAAT) PRIVE-ONTVANGST  (gelezen 12832 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest502

  • Gast
PEGGY (BRASSCHAAT) PRIVE-ONTVANGST
« Gepost op: 17 januari 2011, 14:18:38 »
Ben effe geleden bij Peggy geweest en moet u zeggen het was zalig. Het is een dame met een leeftijd van 32 jaar oud en 1m58 groot en 50kg (dus eerder naar de kleine kant,maar dit stoorde me eigenlijk niet) en heeft een een hele mooie C-cup die vrij stevig staan.  Je kan bij haar kiezen hoelang je zelf maar wilt en wat je maar wilt.
Wanneer je naar haar toe gaat wordt er van je gevraagd dat ge uw auto een beetje verder parkeert ivm discretie natuurlijk (had daar zelf geen enkel probleem mee). Als je er aanbelt,wordt je naar boven gebracht en komt ze haar even voorstellen en biedt ze u iets aan om te drinken. Na een leuke babbel en de betaling natuurlijk,neemt ze je mee naar haar kamer. Daar wordt dan gevraagd om de kleren uit te doen en dan gade samen naar de badkamer voor een kleine opfrisbeurt. Eenmaal terug in de kamer begint ze u heel zacht te kussen en te strelen en te tongzoenen. Het was echt met tederheid en met gevoel (echt GFE-gevoel). Daarna gaat ze heel zachtjes naar onder en begint dan u lid te pijpen( wel met condoom). Dan ne 69 gedaan en je zag dat ze er wel van genoot. UIteindelijk overgegaan tot het werkelijke gebeuren en verschillende standjes gedaan wat je maar wilt. Dan lekker klaargekomen, daarna heeft ze me bevrijdt uit de condoom en alles proper gemaakt. Vermits er nog tijd over was heeft ze me nog verwend met een heerlijke massage.
Daarna samen naar de badkamer geweest waar de mogelijkheid was om je te verfrissen.
Wanneer je dan volledig klaar bent begeleidt ze je tot aan de deur.
Was bij haar voor een uurtje en ge krijgt dan ook nog wel een uurtje.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Peggy privé te brasschaat
« Reactie #1 Gepost op: 17 januari 2011, 14:53:02 »
Zie je, je kan het, gun, je kan het  ;D ;)
Welkom als schrijver op ons forum.

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest502

  • Gast
Peggy privé te brasschaat
« Reactie #2 Gepost op: 17 januari 2011, 14:55:07 »
Ja idd misschien begin ik ooit wel een boek  :D ;) Neen neen das goed gelachen

guest502

  • Gast
Peggy privé te brasschaat
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2011, 23:43:48 »
Blijkbaar is ze bezig met een persoonlijke website. Hier is alvast het adres moest iemand er al is willen gaan zien http://privepeggy.be/