Auteur Topic: TANIA (SPALBEEK-HASSELT) PRIVE-ONTVANGST  (gelezen 18901 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
TANIA (SPALBEEK-HASSELT) PRIVE-ONTVANGST
« Gepost op: 29 september 2011, 21:05:57 »
Als ik geen tijd heb om naar mijn geliefde Duitse clubs te gaan pik ik af en toe een priveeke mee :D
Bij deze wil ik jullie graag mijn ervaring delen met een lekkere Poolse MILF,Tania genaamd ; zie haar site :http://www.deernes.com/taniax

Tania,you love her or you hate her ;)
Deze dame is soms wat wisselvallig,vroeger enkele goede beurten gehad,enkele mindere maar de laatste tijd doet ze terug haar best...ze heeft een nieuwe mooie woning en dat zal één van de redenen zijn ;D
Zij doet korte sessies a la SKW 8)tegen 50€ maar ik ga steeds voor het 1/2 uurtje = 75€.
Dit omvat eerst een oliemassage met B2B,gevolgd door een PZC!!! jaja rakkers daarvoor moet je niet helemaal naar Germany fahren 8)
Daarna kan je haar neuken in de standjes die je graag wil...de laatste keer heb ik gekozen voor een onvervalste FT ( is in de prijs inbegrepen ).
Zo zie je maar,met Tania voel je je een beetje in Duitsland.

Grtz,Dolfie
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2013, 02:32:33 door mechelen »

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Limburg,Spalbeek(Poolse Tania)
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2011, 20:32:01 »
Vandaag was ik in het mooie Limburg en dan denk ik spontaan aan Tanja :P
Toen ik aanbelde deed ze open in een sexy outfit waarbij haar borsten er bijna uitvielen.
Haha zij ze,jij wordt nog één van mijn vaste klanten en bood me in de living eerst een colaatje aan.Nadat ik gekozen had voor het a la carte menu van een 1/2 uurtje aan 75€ moet het bij Tanja wel vooruit gaan
Lekker wasje aan de lavabo en daarna vraagt ze steeds om eerst een massage te doen...echter ik kom niet voor amateuristische massages,daarvoor ga ik ergens anders ;)
Dus begon ze onmiddelijk aan het menu.Ja ze houdt ervan om met haar heerlijke megaborsten te pronken en prikte met haar tepels bijna in mijn oog
Dan begon ze aan haar echt prima pijpwerk ohne gummi en ook al wou ik haar deze keer eens neuken,het is er weer niet van gekomen.
Haar warme mond deed al veel te vlug alles borellen en ik kwam wederom klaar in haar gulzig mondje :P
Wat ik een enorme boost vind is dat terwijl je gaat klaarkomen ze je ineens enorm geil aankijkt.
Aangezien ik ruim binnen het 1/2 uurtje klaar was stelde ze een aftermassage voor.Wel ze kan dan soms een beetje arrogant overkomen,toch is ze op dat gebied erg correct.
Tanja,you hate or love here...er is geen middenweg...I adore this bitchy MILF C:-)

Grtz,Dolfie

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Limburg,Spalbeek(Poolse Tania)
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2013, 01:34:36 »