Auteur Topic: Villa Tinto 20, Melanie (dagshift)  (gelezen 58924 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Melanie (dagshift)
« Gepost op: 3 juli 2011, 02:08:42 »
Plaats van tewekstelling: Villa Tinto 19
Naam: Melanie
Nationaliteit: Spaanse
Leeftijd: 26, zegt ze!
Haarkleur: Zwart, lang
Kleur ogen: Zwart
Lengte dame: 1 meter 60
Cupmaat: C - cup
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: dagshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Vandaag zou Roberto met zijn beste kameraad pinten gaan drinken maar de afspraak werd afgebeld want mijn kameraad wordt door zijn vriendin steving onder de knoet gehouden. De sukkelaar! ;D Ik liet het niet aan mijn hart komen en ging naar de meisjes van het Schipperskwartier. Zoals jullie zien is het met de jeugd nog niet hopeloos gesteld!

Omdat Nicole Scherzinger al de hele dag in men kop zit, kon ik ook niet anders dan geil zijn of is dat normaal voor een kerel van mijn leeftijd? ;D

Goed na een paar rondes gelopen te hebben en de aanwezige dames gekeurd, gewikt en gewogen te hebben, koos ik de zuiderse Melanie uit! Dit is een spaanse met dikke tetten en heerlijke vrouwelijke vormen waar ik weeral niet aan kon weerstaan. Ze deed haar deurtje al open en ik sprong binnen.

Na overdracht van de effecten, gingen de kleren uit en mocht ik Melanie overal staand betasten. Vingeren was niet toegelaten. Ze nam kleine Roberto in de hand en die werd per aai groter en groter. Ze nodigde me uit op bed maar ik had andere plannen...

Ik ging op de rand van het bed zitten en gaf haar het kussen aan. Ze stond er wat onbehopen bij. Ja, Roberto is "ne rare". Ik vertelde haar dat het de bedoeling was dat zij met haar knieën op het kussen moest gaan zitten en me zuigen. Dit deed ze zonder gemor, de nodige smekgeluidjes volgden. Ze pijpte best wel lekker.

Genoeg van dat! Ik wou neuken... Ik legde haar op haar rug en genoot van het uitzicht.

Roberto: Wow
Melanie: Where are you looking at? Just fuck me baby!

In missionaris kwam ik dus op haar en voerde het tempo gestaag op. Dan verwisselden we naar doggy waar ik die billen kneedde en met mijn duim haar aars bewerkte. De finale werd ingezet en dan wil ik neuken gelijk schildpadjes. Ik duwde dus haar dijen onder mij door en legde haar op haar buik waarna ik het condoom volschoot.

Met drie kussen stond ik terug de straat op. Ondanks de betrekkelijk goeie service zal ze met niet meer terugzien. Het was leuk voor een keer.








« Laatst bewerkt op: 1 november 2019, 16:33:34 door bet(d)weter »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 19 Melanie
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2013, 23:37:23 »
Melanie bekijkt mij de laatste tijd boos, waarschijnlijk omdat ik niet bij haar binnenkom.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 35, Melanie (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 12 oktober 2019, 17:36:47 »
Melanie staat al enkele dagen gedurende de dag op VT35.

*  Gegevens aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 20, Melanie (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2019, 16:34:16 »
Melanie nu al enkele dagen gespot op VT20.

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...