Auteur Topic: Mona (Duitse)  (gelezen 8245 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Mona (Duitse)
« Gepost op: 25 mei 2015, 12:11:21 »
Mona is een type schooljuf. Ze draagt een bril, loopt met blote tieten die fier naar beide kanten uitkijken. Een forse kont. Blond haar, in een paardestaart.

Ze is rond de 25 jaar en heeft een vlotte babbel. Ik zag dat ze klandizie genoeg had. Ze ziet er uit als een studente die wat bijverdiend. Toen ik dat vroeg zei ze dat ze de kunst der "blasentechnik" had gestudeerd.

Op de kamer viel het op, tegen en mee.

Wat tegenviel: Geen zoenen, geen beffen of zelfs maar met de vingers aan de kut zitten.

Wat opviel: Mona heeft een harige kut! Iets voor liefhebbers. Ik ben dit voor het eerst in een jaar tegengekomen. Het stoot me niet af, het heeft wel iets ergs naturels maar ik kan me voorstellen dat dit bij een aantal klanten als een onaangename verrassing komt.

Wat meeviel: Ik kon flink aan haar tieten zitten, zuigen, kneden en likken.Ze gaf zelfs aan dat het van haar wat harder mocht.

Mona gaf een goede pijpbeurt weg en kwam op verzoek in 69 liggen waarbij ik moest beloven alleen te kijken. Natuurlijk kon ik zo wel goed haar stevige billen kneden. Afgesloten in cowgirl  :tietjes en doggy.

Herhaling? Nee, daarvoor kent Mona teveel beperkingen.