Auteur Topic: De Engel des Doods, aka Corina (Roemeense)  (gelezen 6559 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
De Engel des Doods, aka Corina (Roemeense)
« Gepost op: 29 oktober 2012, 22:31:05 »
Voor Halloween had deze dame besloten zich tot 'zwarte engel' om te toveren; eigenlijk hield dit in dat ze zwarte kousjes, een zwarte halo en een miniscuul zwart slipje aan had. Geen slechte keuze gezien haar heerlijke lijfje en prachtige borsten.

Corina zal begin 20 zijn en heeft een voorverleden in LR/PHG/VV, blond haar tot op de schouders en een nagenoeg perfect lijfje met stevige b/c cup: optickfick pur sang. Best een aardige kwebbel ook - ik geloof in het Engels, maar ik vergeet de taal van de verhandelingen steeds vaker - en na een tijdje kon ik dat lekkere kontje nastaren terwijl ze een sleutel ging halen.

Eigenlijk waren mijn verwachtingen niet erg hoog, maar het viel me alleszins mee. Met haar op het bed staande, wat staan zoenen en betasten (altijd leuk omdat die meiden de neiging hebben om voorover te vallen; kun je ze mooi opvangen). Zoals aangekondigd geen tongen in magen (haar letterlijke woorden ;)), maar wel hele zachte lipjes met  flikkerend tongetje.

Pijpen was ook best ok, gevolgd door een leuke 69... daarna nog even knuffelen en een half serieuze oogrol over al dat geGFE...dit alles heeft toch niets met liefde te maken ;D. Neuken eerst met haar boven op (niks op aan te merken... en wat een tieten zeg) en daarna in haar favoriete standje: half op haar zijde/half op haar buik. Eerst nog even van het uitzicht genoten (geil die openstaande poes) en ik moet zeggen dat dit best een fijn standje is. Lekker doorgeneukt met wat gezoen erbij en me wat ingehouden om het wat te rekken. Na een minuut of twintig - en tijdens een rust momentje - toch een opmerking over hoe lang ik wilde blijven, want... ::) Beetje dom van haar, want we hadden samen pontificaal naar de klok gekeken bij binnenkomst. Ik gaf aan dat we het wel zouden halen en toen ik na een tijdje later de warme golf voelde aankomen, niet meer ingehouden. Nog even op bed liggen kletsen en naar de kluisjes.

Een echte optickfick, die nog best redelijk is op de kamer. Lekker gesekst, maar als ik weer eens wil optickficken, wordt het waarschijnlijk een meisje dat ik nog niet heb gehad... herhaling lijkt me dus onwaarschijnlijk.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
De Engel des Doods, aka Corina (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2012, 23:19:15 »
==> Villa Vertigo... wederom op haar vorige werkplak neergestreken

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
De Engel des Doods, aka Corina (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2013, 09:12:20 »
Een echte optickfick, die nog best redelijk is op de kamer. Lekker gesekst, maar als ik weer eens wil optickficken, wordt het waarschijnlijk een meisje dat ik nog niet heb gehad... herhaling lijkt me dus onwaarschijnlijk.

KLOPT ALS EEN BUS SS !
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit