Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313773 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #150 Gepost op: 27 november 2015, 18:57:01 »
Visit of November 25th 2015 :

Bedankt aan relaxxxboard & sexmachine voor de vrijkaartje  :111:

First visit in PLANET EDEN on Wednesday.

Arrival at 2:00 pm and I see only 3 cars … ;D. The day will be very quiet.
 
About 10-12 girls present during the afternoon for 7-8 clients and about 20 girls for 15 clients in the evening.
 
This period is not the most favourable to appreciate the infrastructures of the club. This club will be more pleasant in summer.
 
However, I spent a pleasant day and left the club around 9:30 pm rather satisfied after my visit  ;).


What I liked :  :111:
- Charming welcome : clear explanations about the club and visit with Denisa.
- Main room is very nice : modern design, pleasant music, seats, little places,…
- Spaces : bar, dining room, complete wellness, swimming pool, cinema, garden.
- Lin-up : good visual quality with some pretty girls.
- Behavior of the girls : most of them are friendly and open to social time.
- Good level quality of restoration.
- Near from the border and easy access   

What I didn’t like:  :pica
- Access to reach the rooms and the wellness : cold and wind outside….
- Profile of the girls : most of them are not gfe and don’t want to kiss,…
- Atmosphere : I appreciate the quietness but the number of the clients is too low and it’s not good for the atmosphere and the attitude of some girls. For example : at 5:00 pm, I was alone sitting at the bar with 10 girls looking to me ….
- Temperature too cold in the rooms.
   

I did two sessions : the first with Monika (rumanian) and the second with Alina (rumanian).


Monika (Rumanian, black) :

Profile : 23-25 years, 1,65 m, black hair, nice silhouette with pretty forms, natural charm. Friendly and smiling girl, open to social time.

Service : Service with softness without being gfe because she gave only little kisses. Preliminaries with sensuality and caresses. The sex was very pleasant with a good quality of service. She was active and participative. Maybe too professional in some situations.

Appreciation : very good
 
Repetition : high.


Alina (Rumanian, black) :

Profile: 22 years, 1.60 m, black hair, some kilos in excess, beautiful chest. Pleasant social time at the bar and after in cinema with this girl starting in the job.

Service: The level of the service was rather low because she was too passive and her inexperience was not an asset. Preliminaries were good because she kissed well and their caresses were pleasant. However, the blowjob was too bad and I had to stop it. The sex was too conventional but it was better at the end of the session. After the session, a long social time and she spoke about her distress ….

Appreciation : middle level

Repetition : no.


 
Summary of the day:

PLANET EDEN is a nice discovery and gives me the desire to go back there in the following weeks / months.


So long ….

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #151 Gepost op: 12 december 2015, 08:10:10 »
Hei,
Misschien een domme vraag, maar kon de info nog niet vinden,
Lopen de dvps ook naakt in PE zoals in Babylon in elsdorf?
Zijn er nog fkk clubs zoals Babylon die minder ver dan 200km van Antwerpen liggen?
Thks

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #152 Gepost op: 12 december 2015, 08:20:37 »
In PE lopen de meiden niet naakt rond nee.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #153 Gepost op: 12 december 2015, 10:37:25 »
@KP bedankt voor de info.

Zijn er andere clubs waar wel FKK zoals in Babylon op minder dan 200km van Antwerpen

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #154 Gepost op: 12 december 2015, 10:41:35 »
@KP bedankt voor de info.

Zijn er andere clubs waar wel FKK zoals in Babylon op minder dan 200km van Antwerpen

De rtc clubs: Freude39, Villa Venus... Daar zijn de meiden altijd FKK.
Andere saunaclubs standaard niet. Dolce Vita bijvoorbeeld heeft wel een FKK moment op dinsdag van bij opening tot 20u.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #155 Gepost op: 12 december 2015, 10:43:14 »
@KP bedankt voor de info.

Zijn er andere clubs waar wel FKK zoals in Babylon op minder dan 200km van Antwerpen
Ik denk dat je dan toch op zijn minst naar Freude39 moet in Bochum. Dat is al ruim 150 van Maastricht.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #156 Gepost op: 12 december 2015, 17:57:24 »
Roemeinse genotstempel der leegte.
Zondag 29 November 2015

Na een bevredigend bezoek aan SixSens en Babylon de vorige dag was het tijd voor de laatste club. Deze kon ik betreden dankzij het vrijkaartje van dit forum, waarvoor velen dank :) Helaas kon ik ze niet verzilveren.
:-\

Niet om 11u. Ze hadden hun openingsuren veranderd, op de site las ik nog 11u maar dat is nu dus elke dag 12u. Planet Eden wint de prijs van meest wispelturige club, dunkt me.



Sfeerimpressie


Ik wachtte in de wagen. Het weer beloofde ondertussen niks goeds en het zou niet verbeteren. Om 12u stipt kon ik als eerste de club betreden. De vrijkaart werd goed bestudeerd en allerhande lijsten werden boven gehaald. Dat was het spannendste moment van de dag geweest.
 :lol_hitting:

De theke lachtte breeduit
;D , zei dat het in orde was en heette me welkom in de club met de overhandiging van het benodigde.


De locker-ruimte is eerder kil, een beetje zoals bij een doorsnee fitness-centrum. De douches waren zeer goed, geen drukknop, je kon het laten lopen en het water was altijd warm. De lockers zijn redelijk ruim en bevatten je slippers in juiste vooraf gevraagde maat, dat is een plus.

3 jaar terug was ik hier ook geweest samen met 2 mede-rakkers in de zomer. Toen was het erg rustig bevonden. Dat was druk vergeleken met nu. Echt hallucinant om zo door een lege club te dwalen. Er kwamen een aantal verdwaalde rakkers bij. Zoekend. Ja, heren 't oogt leeg.


Ik verkende de club wat: an sich is die wel in orde en erg mooi ingericht. Ik herinner me nog dat ze in 2012 bezig waren met de muurschilderingen aan te brengen en het resultaat kon ik nu bewonderen in de vorm van taferelen van het hof van eden. Op een of andere manier dacht ik steeds me in een Romeins badhuis te bevinden maar met extra benefits...of hadden ze ook dames in Rome om de vermoeide legionairssoldaten te verwennen? Soit, Die benefits moesten zich wel nog laten tonen. In het restaurant zag ik toch één dame ontbijten. Later kwamen er druppelsgewijs meer dames bij. Ik had het wel zien aankomen: er was een party geweest in deze club: 1001 Nacht party en dat mag ik een verzachtende omstandigheid noemen: ik was gewoon te vroeg maar kon ik anders? Dan maar van de wellness genieten.


Wellness

Ik ging van de bar naar het ander gebouw. Nu is de overgang overdekt en kan je droog en wel van het ene naar het andere gedeelte gaan. Je kan er langs beide kanten ook in de zetels zitten. Maar daar is het nu te koud en te winderig voor. Toch heb ik Duitstalige rakkers gezien die er best lang gezellig zaten te keuvelen. In een dunne badjas. In de tocht in de kou: dit waren dus de échte ijsberen... :o 

De wellness dan: 4 onderdelen



1) Sauna

Ze hebben er een mooie grote sauna, meteen het beste pluspunt van de club. Ik kon er lekker lang in vertoeven en er kwamen Duitsers bij die heel wat water op goten en met de handdoek rond zwierelden. Relaxen, dat was hier m'n hoofddoel en dit was voor mij ok. De sauna rook erg goed naar kruiden en ik heb er die dag zeer vaak gebruik van gemaakt. Er zijn rekken om je bril in weg te stoppen en haken voor je bademantel. Een douche is er om de hoek en voor handdoeken moest je nooit ver lopen.


2) Zwembubbelbad

Nee, ik noem het géén jacuzzi. Het is een groot ding en het water was kouder dan ik me van vorige keer herinner. Is het wel echt 28° zoals aangegeven? Ja ze doen dit voor hygiënische redenen en een Duitser zei me dat ook correct was maar toch: langer dan 2 beurten kan je er niet in blijven. Als je zwemt is 28° te doen maar als je stil zit zoals dat toch gaat bij een jacuzzi, dan krijg je het snel te koud bij die temperatuur. 2 x op de knop drukken was genoeg. Positief is dat de vloer niet glad is, het prikt aangenaam in je voeten. Hier dus geen YinYang-toestanden.

Een tip dat ik dan maar kan geven is het Zwembubbelbad te combineren met de sauna of de Turkse stoomruimte. Heet, douchen, lauw, opwarmen, douchen.


3) Turkse stoomruimte

Geen klein cabienachtig iets zoals in SixSens maar een echte grote ruimte: even groot als de sauna ertegenover. ook hier ben ik erg vaak in geweest. Het is goed heet en je kan ijskoud water over je plenzen. Prima wellness-onderdeel en mooie plus. Ook hier is er een douche om de hoek, een rek voor de brillen en haakjes voor de badjassen. Aan alles is gedacht op dit gebied.

Nota: In geen geval zag ik een dame gebruik maken van de wellness vandaag.

In het wellness-gedeelte was er een grote ruimte waar de kamers op uitkomen en vanwaar je naar de bar kan gaan en je kan er uitrusten in de grote relax...Ja, hoe heet zoiets groots met al die kussentjes op? Ik heb er vaak op gelegen om te lezen in mijn E-reader en wat te slapen. Er was weinig verstrooiing dus ik kon goed doorlezen, hier.

Ondertussen werd het slechter en slechter met het weer: veel wind en regen. Het idee dat ik dat nog een kleine 3u moest trotseren, bande ik met liefde weg.


Leuk detail tussendoor: in de mannentoiletten zijn er leuke matjes: voetbalmatjes met een goal en een voetballetje om tegen te pissen. Grappig.
:111:


4) Buitenzwembad


Dat heb ik maar met rust gelaten. De aanblik alleen al aan dat ding wanneer ik door het overdekte gangpad liep, deed me maar huiveren en 't is niet van voorpret. *ijskoud en behoorlijk vuil*


De bar

In de bar was het mooi gedecoreerd met zwarte gordijnen die gedeeltes afscheidden bemeubeld met fauteuils en tafeltjes. Er was een seks-kino en een gok- en biljart-ruimte.

Bar-bediening is vaak bedroevend: meestal zag ik er niemand staan en moest ik lang wachten tot eventueel een dame bereid was me een drankje in te schenken. Of was het allemaal self-service en snapte ik dat niet?
:017:

Ik zag vooral dames aan de gok als ze niet eenzaam in een zetel zaten. Het is ten slotte ook voor hen saai, dan hokken ze samen. Ik zag al een aantal goede keuzes, optisch. Qua service verwachtte ik echt niet veel. Een optick uitsmijter om het weekend te beëindigen door weer met de voetjes op de grond te belanden na 3 goede sessies was geen verkeerd idee. En zo bleek ook. Ik koos voor Emma, een Roemeinse. Ik probeerde ze nog warm te krijgen door te stellen dat ik hun muziek kende: Florin Salami en zomeer. Dat wist ze haar vriendinnen te vertellen maar de verhoopte ijsbreker maakte de service niet beter. Dat is niet wat deze te lege club nodig heeft: afwerksters. En Emma is er zo eentje.

Emma - Score **1/2
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19007.msg71217#msg71217

Met de voeten weer stevig op de grond...maar toch bevredigd ben ik de geneugten van het restaurant gaan testen.


Restaurant


Ik kon er kiezen vanuit een menu. Ik zag de Argentijnse steak geprijsd staan voor 12€ extra. Ik koos een kipgerecht. Helaas smaakte die me niet echt en er was iets gefrituurds bij, ik denk inktvis? En ik lust geen inktvis!
:o  Gegeten wat ik er kon van eten. Gewoon een verkeerde keuze gemaakt. :17:


Afsluiten: en nog een laatste dit...en nog een laatste dat..en...en...

Ik heb nog een laatste ronde gedaan in de wellness en dan in de bar en dan nog eens in de wellness en in de bar. Ik had geen zin om we te gaan vanwege dat rotweer: hevige windstoten en dan moet ik er urenlang in terug rijden.
:steeringwheel:  Ik was vooral bezig met moed verzamelen... :017: :-\


In de bar kwam een MILF genaamd Nadja polsen hoe het was en ze was de beste service verleenster. Zij het niet op kamer want met haar ben ik niet geweest. Ik zag haar een dame masseren en ze riep me naast hen te komen liggen. 'Blijf nog wat, ik masseer je straks', zei ze. Na de dame nodigde ze me uit en gaf me een uitstekende rug massage. De massage-olie voelde koud aan en ze bedekte me met m'n badmantel en zei nog wat te blijven liggen en vooral te genieten. We praatten nog wat en toen ze weg ging, bleef ik nog wat liggen nostalgisch te wezen dat het weekend weer gedaan is en een rit van 3u in slecht weer voor de deur stond. Dit maakte de te korte kamergang met Emma goed naar de club toe.

De club was wat voller en gezelliger naar het einde toe toen ik die verliet. Duidelijk dat iedereen nog wakker moest worden na een zware party-zaterdag, zowel rakkers als dames.


Zo kwam het dat ik na een aller aller aller laatste colaatje toch tevreden de club kon verlaten het rotweer in...tot ik thuis kwam...



SOYNY E-reader: lost & found


Ik had dus mijn E-reader in de club laten liggen!
:-\ :-\ :-\ Ik belde hen onmiddellijk op. Ze hadden hem gevonden en opzij gelegd. Ik mocht hem komen halen. Om nu 3 uur op en af te rijden voor dat, is teveel gevraagd. Opsturen, hebben ze geprobeerd maar het keerde terug: blijkbaar kennen ze in Duitsland geen systeem om op te zenden en de geadresseerde te laten betalen of ik kon het niet uitleggen in mijn belabberd Duits.Momenteel ligt het dus nog daar en kan ik het op 19 December komen afhalen. En hopelijk ligt het daar dan nog :o . Tenzij iemand die er in de buurt komt of er gaat het wil ophalen natuurlijk: zend me dan een PM aub.


Wat heeft Vazkor geleerd in het Roemeinse lusthof?

1) Dat ik toch alles beter controleer, ook op grote dingen als E-readers die toch blinken van afwezigheid in een plastiekzak...


2) Hoe rek je een sessie met een afwerkster...en kan toch klaarkomen binnen de tijd?


3) De kracht van positief denken: in een lege club met koude jacuzzi en een afwerkseksnummertje toch relatief tevreden zijn.
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 18:27:46 door Vazkor »

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #157 Gepost op: 13 december 2015, 08:14:01 »
@KP bedankt voor de info.

Zijn er andere clubs waar wel FKK zoals in Babylon op minder dan 200km van Antwerpen
Ik denk dat je dan toch op zijn minst naar Freude39 moet in Bochum. Dat is al ruim 150 van Maastricht.
Bedankt voor de info.

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #158 Gepost op: 13 december 2015, 08:18:46 »
Bedankt voor de info, villa Venus is ook ongeveer 200 km, hun website stelt wel niet veel voor.
Iemand ervaring in villa Venus?

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #159 Gepost op: 22 december 2015, 21:11:37 »
Ik ga nog een post scriptum plaatsen op m'n laatste verslag van Planet Eden:

Mijn E-Reader ligt nu mooi en veilig op m'n bureau.  :))

Aan Lustman vroeg ik eerst Planet Eden aan te rijden. Daar binnen vroeg ik om m'n E-reader. Dat verstond de theke niet. Tablet? Ja, tablet dan maar. Dat hadden ze keurig bewaard met nogmaals de verontschuldigingen dat het via de post niet gelukt was. Ik kreeg het terug.

Top en correct van deze club, wou dat wel kwijt.  :great: :great: :great:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #160 Gepost op: 22 december 2015, 22:47:28 »
Uit goede bron vernomen dat het restaurant gesloten is voor het publiek en je nu eenvoudige dingen kan schnabbelen daar waar de automatenhal vroeger was  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #161 Gepost op: 31 december 2015, 16:20:17 »
Second visit in PLANET EDEN a few days ago.
 
Arrival at 20:30 and departure around 23:30. The evening was quiet with about fifteen girls present and the same number of customers.
 
The welcome of the thekefrau Katia is always so nice, the barmaid is really charming  ;D and the  atmosphere was rather cosy.

Some changes appeared since my last visit one month ago. The « old » restaurant is now closed and it moved to the main room (old place reserved to the games). The games are now on the right side of the main room (near the door) and the billiard is in the little cinema.
 
The main cinema is always the theatre of many « battles » under the eyes of some attentive spectators … ;D

The lin-up has a good visual quality with a majority of young rumanian girls.
 
Finally, I did one session with a … bulgarian milf because she was the most persuasive…. ;D     


Diana (bulgarian, blond) :

Profile : +/- 40 years, 1.65 m, blond hair, silhouette very slim, small chest.
 
What I liked :  :111:
- Typical attitude like a “geile frau”.
- Good quality of service : french kisses, caresses, long blowjob with good variations, cuni very appreciated, sex rather pleasant.
- Perfect use of the mirror in some situations (doggy,…).

What I didn’t like :  :pica
- Behavior too direct : she’s the boss ….  ;D She gives the rhythm. Sometimes, it’s exciting. Sometimes, it’s disturbing.
- A taste of cigarette too present in her mouth.

Appreciation : good
 
Repetition : low

 
Summary of the day:

PLANET EDEN remains an interesting club considering its infrastructure, its proximity and its easy access.


So long ….

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #162 Gepost op: 1 januari 2016, 12:25:13 »
Waarom is het restaurant gesloten? Bezoek van de Duitse Voedsel en Warenautoriteit?


Uit goede bron vernomen dat het restaurant gesloten is voor het publiek en je nu eenvoudige dingen kan schnabbelen daar waar de automatenhal vroeger was  :douchen.
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #163 Gepost op: 1 januari 2016, 14:12:42 »
Waarom is het restaurant gesloten? Bezoek van de Duitse Voedsel en Warenautoriteit?


Uit goede bron vernomen dat het restaurant gesloten is voor het publiek en je nu eenvoudige dingen kan schnabbelen daar waar de automatenhal vroeger was  :douchen .
Insinuaties en gissingen, zo ontstaan roddels en worden die in no time als waarheid op het www gegooid en gaan die een eigen leven leiden ....
Het restaurant is gesloten, en de reden: Dat mag ieder voor zich uit gaan vissen, alhoewel dat geen enkel belang heeft.


Wat wel belang heeft, de eettoko is dicht, en dat is een spijtige zaak, het eten was zeer lekker de laatste keer ik er was ....



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #164 Gepost op: 2 januari 2016, 16:31:27 »
Waarom is het restaurant gesloten? Bezoek van de Duitse Voedsel en Warenautoriteit?
Zo, de keuken is alvast nog geopend, dat leid ik tenminste af uit hun nieuwe banner die we vandaag doorgestuurd kregen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal