Auteur Topic: SAUNACLUB LIFE (ex-Planet Eden)  (gelezen 313769 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #165 Gepost op: 2 januari 2016, 17:29:26 »
Découverte récente de ce club soigné en apparence vu de l'extérieur, une impression qui sera confirmée plus tard. Accueil sympathique et chaleureux de la theke, à noter car ce n'est pas toujours le cas notamment au PSR, Acapulco et Sixsens... Toutes les explications données, la visite des lieux me sera faite par Anna, petite brunette qui était à l'entrée des lieux à ce moment là.

Là les comparaisons avec les autres clubs s'entremêlent: le côté clean nickel du Dolce Vita, l'aspect brillant mais aseptisé de l'Oceans, les équipements du Yinyang, la non ambiance d'un babylon ou d'un acapulco.

Le bar au centre, le kino enclavé de suite à droite. Des sofas partout ornant la pièce, un second mini kino avec billard, le coin cuisine sympa mais dénué de tout buffet à 21.30!!! Quelques saucisses, du pain pas frais, quelques fruits, soupe à l'oignon et au fromage quasi imbuvable et... c'est tout! Rien d'autre. Assez consternant. Ah si, que dis-je, quelques superbes tranchettes de six centimètres carré de gâteau au chocolat. L'ensemble est coquet, scintillant, propre comme un sou neuf mais manque cruellement d'âme et de contenu. L'autre partie, car l'ensemble est disons scindé en deux parties distinctes, comprend toute la parte wellness qui est superbe, moderne et excellemment conçue. Grand jacuzzi rectangulaire au centre de la pièce aux allures de piscines, sauna et "Dampfbad" de l'autre côté avec distributeurs d'eau et toujours ces innombrables sofas. Les chambres sont toutes dans cette partie du club et il y a une tenancière qui tient les comptes en face de laquelle se trouvent... des douches.

L'évidence sauta vite aux yeux: Casting calamiteux, nombre de filles indigent, line up tragique, les filles se comptant sur les doigts d'une seule main à mon arrivée, pire encore qu'au PSR plus tôt dans la journée ce n'est pas peu dire, il fallait le faire l'exploit n'était pas mince: la petite brune Anna, une milf blonde, une autre plus jeune et une à la machine à sous, le renfort considérable de deux trois filles banales emmitouflées dans les sofas extérieurs entre la partie rooms/wellness et bar. A pleurer, vraiment. 50 euros pour ça n'est rien d'autre qu'une extorsion de fonds. La période n'aidant certainement guère mais j'ai ouïe dire que ce n'était pas foncièrement mieux habituellement. Un beau club c'est bien, un beau club avec des filles c'est beaucoup mieux.

Histoire de ne pas partir sur un zéro pointé en session comme plus tôt dans un PSR aux allures de maison hantée désertée, je me laissa non sans mal à une certaine Catalina, roumaine de 26 ans bien charpentée présente depuis plus à peine une semaine venant d'Espagne. Très GND, prendre une débutante de la sorte est un risque mais au fond pas beaucoup plus qu'une pro blasée et désincarnée. Allons-y. Bons préliminaires avec FK et jeux sympas, le tout un peu démantibulé et maladroit mais ça le fait assez, pipe naturelle, un brin saccadé mais progressivement plaisante à recevoir, on sent qu'elle en a pas sucé des brouettes qui sucent mécaniquement des piquets qu'elles pensent insensibles au savoir faire et à l'investissement naturel procurant des sensations spéciales si recherchées. Elle met du coeur à l'ouvrage c'est déjà ça et ne suce pas que le gland comme nombre d'oursonnes paresseuses. Le rapport, pas glop. Veut mettre 2 capotes pour baiser!, niet chérie. "Grosser Schwanz" dès les prémices du coït missionnarisé. Malgré des efforts rien à faire elle encaisse pas et on sent que c'est pas du faux semblant, pourtant s'y attela en tentant de participer mais non. Rapidement, elle voulut abréger, et, progressivement (me) les brisa menues pour cela, couinant et se plaignant de ce pour quoi elle est payée. L'étape 1 et 2 (prélim'+pipe) passées sans trop d'encombres la virent s'écrouler au troisième écueil dès que la pénétration arriva, malheur! Décida unilatéralement de tout arrêter à 20 min! Je lui dis il en reste 10! Je dis viens on vérifie auprès de la theke qui donne raison au départ à la fille mais c'était sans compter sur ma montre anti arnaque que j'avais déclenchée comme d'habitude à l'entrée en chambre et lui fit abdiquer, elle aussi; de vouloir arnaquer. Hop, retour en chambre, et finition en levrette pendant le temps restant où la goulue continua son numéro... et moi le mien. C'était déjà fichu pour la bonne session mais plus la fille veut abréger plus il faut aller jusqu'au bout, oeil pour oeil, dent pour dent. Elle fera pas long feu dans le métier mais je lui prodigua le précieux conseil de respecter le temps imparti à défaut de ne savoir correctement forniquer.

Retour en salle, jacuzzi, sauna, café avant de partir quand une brune que je n'avais vue jusque là vint m'aborder et social timer de manière très plaisante et au delà des habituels échanges stéréotypés et sans intérêt. Je me dis "enfin une qui en a là haut". On l'avait réclamée dans le club ce jour là afin que celui-ci soit moins vide ce qui la fit rondement tourner car de choix il n'y avait gère et désirable elle l'était bien plus que la "Cata" Lina. Une prochaine fois, si prochaine fois il y a vu la visite plus qu'en demi teinte de ce jour de fin décembre.
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2016, 18:24:29 door MrMazur »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #166 Gepost op: 8 januari 2016, 21:22:16 »
Is het restaurant nu gesloten of niet?  Morgen eens op verkenning uitgaan  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #167 Gepost op: 11 januari 2016, 20:50:45 »
Een uitgebreider verslag volgt nog maar ik kan alvast met zekerheid meedelen dat het restaurant van Planet Eden inderdaad definitief gesloten is.  Reden: kostenbesparing.  Hopelijk sluiten ze binnenkort ook niet de wellness  :dance2. 

Moet wel gezegd dat het eten nu geserveerd wordt op de plek waar vroeger de biljart stond en de gokautomaten.  Een buffetruimte als het ware.  Het ontbijt was erg lekker, net als het avondeten in warmhoudbakken.  Kip, rundsvlees, gestoofde boontjes met een uitje....  Jammer van de platte wedges.  Het is wel nog zo dat er nog keukenpersoneel is en je zeer omslachtig toch nog aan bijvoorbeeld een steak kan geraken, tegen bijbetaling.

De zoveelste verandering maar weeral  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #168 Gepost op: 21 februari 2016, 14:28:13 »
Visit of February 18th :

Visit on last Thursday and I had the surprise to see a carpark good filled …  :017:

Of course, on Thursday it is FKK day that means that the girls are naked…. :111:

10-12 girls at my arrival around 17:30 and a little more later in the evening.

Nice meeting with two belgian clients  ;).

That fucked everywhere in the cinema : on the bed but also in the sofas. Difficult to find a free place …. ;D  Indeed, many clients hesitated to join the rooms because of the cold temperature outside… :pica

After some hesitations, I chose the voluptuous rumanian girl Corinna.


Corinna (rumanian) :

Profile : 22 years, 1.65 m, black hair, not a physique like a top model because of some kilos in excess  ;D, natural chest. She’s is friendly and open to social time in english.

Service : After an excellent blowjob done in the cinema  :035:, I had a mixed feeling after this session : as much the service was good (french kisses, caresses, excellent blowjob with good rhythm and variations, cuni appreciated, pleasant sex in several positions) as much it missed me a little more proximity to appreciate this session on its right value.

Price: 50€/30 min – no extra.

Appreciation: good / middle level

Repetition: 25 %


Summary of the day:

Enjoy to be in the summer to be able to benefit from the outdoor infrastructure of this beautiful club  :ladyred.


So long ….

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #169 Gepost op: 28 februari 2016, 18:13:44 »
Zaterdag 27_02 heb ik planet eden bezocht met een vrijkaart van ralaxxxboard mijn dank aan de club en RB

Om 15:30 stapte ik binnen en werd vriendelijk ontvangen door de blonde teke .de vrijkaart werd zonder gezeur in ontvangst genomen de .uitbater zat in de zetel voor de receptie en zij wat in het Duits tegen de teke zonder controle naar de code kreeg ik een badjas en kluisje nr 118 na het omkleedde kreeg ik een rondleidingen van een dvp de club heeft opzicht alles in huis een uitstekende wellnes mooie tuin met buiten zwembaden Turks stoombad sauna en iets wat op een jacuzzi lijkt een mooi restaurant ma het eten viel wat tegen  :17: in de bar ruimte trof ik een poeltafel . het vrouwelijk schoon kon me niet zo bekoren ma dat hebben de meeste clubs met een uitstekende wellnes  :mistress het valt ook niet mee om mijn te doen kwijlen voor een club ik ben gewoon een uitstekende line up gewend of ik deze club nog eens ga bezoeken ja al zijn er genoeg alternatieve dichter in de buurt  zeker in de zomer lijk mijn dit de plas toe bie kwa de line up ge weet bijna bij geen een club van te voren welke dames er zijn  ;) dus ik laat me de volgende keer weer verassen door het vrouwlijk schoon  :039:
« Laatst bewerkt op: 2 maart 2016, 17:37:56 door de vulkaan spesjalist »

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #170 Gepost op: 6 maart 2016, 16:57:04 »
gisteren voor de eerste keer naar deze club, ongeveer 200km rijden.
Had getwijfeld tussen sixsens en deze club, dacht waarom eens niet deze proberen.
Daar aangekomen rond 13u15, 10tal autos op de parking.
vriendelijke ontvangst en korte uitleg.
een 5tal dames en 5tal heren gespot.
mooie ruime club, mooie wellness (jaccuzi te koud 28gr) rest ok.
Benaderd door Nicole, mooie slanke jonge dame, maar nog effe de boot afgehouden.
weinig last van jagende dvps.
later mijn oog laten vallen op griekse Clara, lang zwart haar mooie borsten (echt?? voelden wel natuurlijk aan), goede sessie met haar in kino.
dan nog wat rondgewandeld en wellness, dan hongaarse Stella / Sheila, blond haar, en dan ook meegekamerd, super gfe sessie.

conclusie :
- ver rijden, zeker met de snelheidsbeperkingen in belgie en Nederland
- mooi club en wellness
- gisteren weinig dames, was wel later op de dag secretary party, had ik moeten weten
- voor herhaling vatbaar, maar dan wel in de zomer (buitenzwembad)
- wel helaas geen FKK club meer, behalve op donderdag
- algemeen : OK

Offline neohot79

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
SOIREE SECRETAIRE PARTY
« Reactie #171 Gepost op: 7 maart 2016, 20:19:31 »
Je me suis rendu ce samedi 5 mars pour la soirée SECRETAIRE PARTY. Arrivé vers 14h00, c'est encore calme mais il y a déjà une dizaine de fille qui sont déjà présente pour 5-6 ourson. Tout est remis comme avant cette hivers, la salle a manger est ouverte, la salle de jeux et de billard remis dans le salle principale a côté du dj. Au premier coup d'œil, il y a beaucoup de nouvelle très joli filles et plus variés en nationalité, Bulgare, Russe, Espagnol et bien sûrs roumaine qui reste la majorité.

 1er SESSION

 CLAUDIA, roumaine de 1m60 cheveux noir, nombreux tatouage, est arrivé depuis la veille. très joli regard, très caline. Un peu perdu car nouvelle. Elle m'accoste la première quand j'était dans la salle principale, on discute un peu, un bon feeling s'installe, je dis ok pourquoi pas tenter. Bonne session de 30 minutes.

 Après session de SAUNA et de restauration. Changement de cuisinier et dès 15h00, il y a déjà des buffet chaud, pâte, pomme de terre, enfin bien plus garnis que les fois précédentes. très bon point. Par contre, les alcools et cocktails sont toujours hors de prix. Pendant que j'attend un ami qui me rejoindra vers 17h00, je reste dans la salle principale, et je fait connaissance de plein de fille que je n'avais jamais vu. J'était en mode repos donc ce ne fut que contact sans session. Mais ce fut sympa.

 Mon ami arrive en même temps que ELENA qui est de retour après plus de 2 mois d'absences, toujours aussi belle, de ANA et DENISA et de plein de nouvelle, a 17h00-18h00, ces blindé de filles, une trentaine voir un peu plus, la différence étant qu'il n'y a pas encore beaucoup d'ourson, ce qui me deplait pas d'être entourer par moment de 15 filles a moi tout seul.

 2ème et 3ème SESSION avec DENISA, rien a dire, ces toujours spéciale avec elle et moi donc sans commentaire, ces une longue histoire...

 A partir de 20h00, un autre buffet est servi pour la soirée spéciale, ces pas mal.

 J'ai pu assister à une séance photo d'une dizaine de fille avec un masque sur le podium dans des poses subjectives. c'était sympa..

 A partir de 22h00, les shows commence sur les pole dance et le podium et cela toutes les heures, c'est toujours un plaisir de regarder et de parfois participé quand la fille vous saute de dessus sur le fauteuil ou vous donne la tache d'utiliser un sextoys devant tout le monde.

A 23h00, ces le show de DENISA, et pendant le show, l'ambiance est très chaude, une russe espagnol blonde du nom de TATIANA me fait un show de dingue collait a moi, elle bouge son boody a faire réveiller un mort  tout en regardant l'autre show http://relaxxxboard.com/Smileys/fantasticsmileys/shakekontje.gif Je n'ai pas pu résister a la tentation et me pris par la main pour une SESSION DE 30 minutes. Ce fut très chaud aussi a l'intérieur, veut un cunni direct. Bonne session, n'embrasse pas mais j'ai pas tenter non plus.

 Partis vers 1h15, il restait une bonne ambiance.

 En bref, toujours aussi propre, une ambiance qui revient avec beaucoup de joli fille, j'attend les beaux jours avec impatiente...

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #172 Gepost op: 19 maart 2016, 09:51:40 »
Allen,
Op basis van fotoselector veel mooie dames in planet Eden,
Maar veel oude recensies, iemand een idee welke dames daar effectief nog actief zijn?
Een aanwezigheidslijst zoals in Babylon fkk zou handig zijn.
Vanaf wanneer gaat het zwembad open? Is dit verwarmd?
Thks

Offline biged

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 32
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #173 Gepost op: 20 maart 2016, 22:16:32 »
Donderdag 11 februari

 Begunstigd met een vrijkaartje van een ander forum heb ik deze club voor de eerste keer bezocht.
 Alhoewel nooit geweest kon Planet Eden toch steeds op een zekere belangstelling rekenen en las ik met regelmaat de verwoorde indrukken van de ijsberen na een bezoek.

 Wat ik uit verschillende fora aan informatie uitkristalliseerde en meenam naar Planet Eden was toch een club die zich in een neerwaartse spiraal bevind aangaande belangstelling, gezelligheid, entertainment .....

 Aan mij om deze informatie te toetsen aan de werkelijkheid en te beoordelen in de mate van het mogelijke natuurlijk het blijft maar een bezoek van enkele uren.

 Rond 14h00 aangemeld aan de ontvangstbalie en vriendelijk ontvangen door een wat oudere dame. Ze had wat moeite om het corresponderend nummer van mijn vrijkaartje te vinden op haar lijst.
 Uiteindelijk toch gevonden en kreeg ik de attributen mee om een transformatie tot ijsbeer te ondergaan.
 Op mijn vraag waar de kleedruimte zich bevind kreeg ik van een verbaasde ontvangstdame een wel zeer summiere uiteenzetting van de ruimtes in de club.

 Zodanig summier dat ik na omkleden plots de deur van de dameskleedkamer opende.
 Met wat verbaasde blikken van enkele dames en na mijn welgemeende excuses kon ik de juiste weg inslaan en aan de bar een koffie bestellen geholpen door een zeer vriendelijke bardame.

 Mijn aandacht werd gewekt door een knappe blonde dame die langs mij zat.Vragend naar haar naam stelde ze zich vriendelijk voor als Nicoletta en na een beperkte kennismaking bedankte ik haar voor de aandacht die ze mij schonk.

Nicoletta gunde mij de rest van mijn verblijf in Planet Eden geen blik meer een beetje vreemd toch.

 Wat betreft de aanwezige dames er waren een vijftiental die hun diensten aanboden allen uit Roemenië. Buiten eentje uit Armenië welke mij verschillende malen probeerde te verleiden maar fysiek mij niet kon bekoren.
 Het was wel donderdag en dus FKK dag. Er zijn dames die zich niet naakt willen presenteren dit geeft wel een vertekend beeld naar andere dagen toe.

 De club is groot met een leuke barruimte gedecoreerd met taferelen uit de Griekse oudheid op de muren en beschikt over een uitgebreide wellness gedeelte. Het hoofdgebouw en de wellness gedeelte wordt in de winter verbonden door een soort overdekte sluis met doorkijk ramen.
 Wat me daar opviel was in wat een verwaarloosde toestand de tuin cq zwembad zich bevonden.
 Het zwembadwater was bedoezeld door een algenaanslag. Het gras was duidelijk niet gemaaid in het najaar.

 De club gaf op mij een toch zeer verlaten indruk zeker de wellness gedeelte met een paar verdwaalde bezoekers.

 Ik was wel geïnteresseerd in de mensen die deze club bezoeken en zo besloot ik mij een soort van Jambersachtige attitude aan te meten en in contact te komen met de bezoekers.
 Zo kennisgemaakt met een tachtigjarige Antwerpenaar. Hij vertelde mij daaronder "marcheert" het niet meer naar behoren maar ik kijk graag naar naakte vrouwen. Is ook een manier om een club te bezoeken natuurlijk.
 Maar de rode draad in alle gespreken die ik voerde met de aanwezige gasten was wel " früher war es besser".
 Op de een of andere manier heeft deze club zich blijkbaar vast gevaren op een zandbak om een metafoor te gebruiken.
 Door stamgasten bestempeld als mismanagement. Stamgasten die de club nog bezoeken omdat ze er vlakbij wonen of ingegeven door nostalgische herinneringen. Enkele verdwaalde Parijzenaren niet meegerekend.

 Een dame viel me op door haar fysieke aantrekkelijkheid Maira toen ik haar vroeg wat de mogelijkheden zijn betreffende de dienstverlening zat kussen cq tongzoenen niet in haar pakket.
 Uit principe nodig ik dames met een beperkte dienstverlening de laatste tijd niet meer uit.
 Eerlijkheidshalve er aan toevoegen dat ik tijdens de rit naar huis wel spijt had dat ik met Maira niet gekamerd had.
 Soms moet je principes kunnen loslaten zoals ooit een Belgische oud-premier het verwoorde.
 Principes zijn zoals winden je houdt ze zo lang mogelijk, maar als dat niet meer kan, los je ze bij voorkeur onopvallend.

 Wat mij ook opviel was als dames kwamen vragen of er een sessie inzat en ik er niet op inging ze met de keer chagrijniger werden wat ook zijn weerslag had op de verbale interactie. Het bleef niet vriendelijk.

 Een dame was daarop een uitzondering Antonia zij bleef steeds vriendelijk. Fysiek niet zo mijn ding maar haar vriendelijkheid charmeerde mij wel.
 Zij had wel een totaalpakket met zelf anale seks. Maar toen ze haar prijs bekent maakte klaarkomen op de borsten 30 euro en in de mond klaarkomen 50 euro was meteen deze optie uitgesloten.
 Dames die afwijkende prijzen hanteren in de grensstreek laat ik ook links liggen uit principe.

 Ik ben nog de avond gebleven omdat enkele Duitsers mij verzekerden dat er in de avond nog wat extra dames zouden opdagen.
 En inderdaad enkele ook wel knappe verschijningen daagden op maar een zeer storende arrogantie bezittend dat ik van verdere acties afzag om nog iemand uit te nodigen voor seksuele handelingen.

 Rond 22h00 met een aflopende alibi deze club verlaten.

 Het was voor mij een van mijn slechtste clubervaring van de laatste jaren. Het zijn wel persoonlijke indrukken die ik hier deel. Maar mijn maatstaf is ook voldoende onderbouwd denk ik door bezoeken en ervaringen aan andere clubs de laatste twaalf jaar om een realistisch verwachtingspatroon te creëren.
 Ik denk dat mijn indrukken ook niet zoveel afwijken en de negatieve trend enkel maar bevestigen.
 
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2016, 22:52:12 door biged »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #174 Gepost op: 7 april 2016, 17:06:53 »
Gisteren ben ik voor de eerste keer in 2016 in Planet Eden beland. Aangekomen om 13u en de club terug verlaten om 17u45.

Ik was samen met Sjeufke aanwezig. We hadden beiden honger, dus we zijn gestart met een lekker ontbijtje. Het aanbod was vergelijkbaar met wat er ’s middags meestal in Sixsens te verkrijgen is. Zelf heb ik 2 broodjes gegeten, omelet met spek, een roerei, wat charcuterie en feta kaas. Lekker.

Ik heb mijn tijd verdeeld tussen een kruk aan de bar, een zetel op het buitenterras en een bed op kamer.

In de bar was het tot 17u héél rustig; Ik telde er maximaal 4 mannen en 5 vrouwen tegelijk aanwezig. Het was er echter toch aangenaam toeven, voornamelijk met dank aan Mia, de heel sociale bardame, die in het weekend in Magnum aan de andere kant van de bar bijklust als Su. Ze leek mij de moiete waard om eens voor naar Erkrath af te zakken.

Het buitenterras is mijn favoriete plek in PE. Ik vind het er gezellig en daar zitten meestal wel enkele mannen en vrouwen met wie je een praatje kan slaan. Zo ook gisteren weer.

Het bed heb ik gedeeld met Daniella.

Daniella is een Bulgaarse schone van amper 18 jaar jong, en is nog maar sinds enkele dagen aanwezig in PE. Ze heeft een mooi gezicht, lang zwart haar met frou en donkerbruine ogen. Ze is 1,68m groot, heeft een heel mooi lichaam, strakke kont en mooie B-cup. Piercings kan ik me niet herinneren. Wel enkele tattoos.

Pre- en aftersales waren heel uitgebreid en gewoon top. Communiceren was bij momenten niet simpel door Daniella haar gebrekkige talenkennis, maar dat maakte ze ruimschoots goed met een stevige portie ondeugendheid en aanhankelijkheid.

De eigenlijke kamergang was uitstekend. Uitstekend tongzoenen. Uitgebreid pijpen waarbij de balletjes niet vergeten werden en Daniella zich regelmatig aan een DT waagde. Het neuken met deze mooie, jonge meid was zalig. Wel veeleer PSE dan GFE. Daniella is een echt machientje. Het moest steeds harder en tijdens hondjes had ik zelfs moeite om haar bij te benen. Dat gebeurt niet vaak!

Ik ben ergens rond minuut 25 knallend klaargekomen en ik heb de kamer héél tevreden verlaten. Herhalingsgevaar is héél groot.


Na mijn kamergang met Daniella heb ik, vooraleer naar Sixsens te vertrekken, nog zo’n 3 kwartier in de bar rondgehangen. Daar was nu eindelijk meer volk aanwezig: ik telde een tiental kerels en ongeveer evenveel vrouwen, waaronder enkele echte pareltjes. Ik zag meer dan 1 reden om snel terug te keren naar PE ;).

Samenvattend: relatief kort en rustig, maar geslaagd bezoek aan PE. De club ziet mij zeker nog terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #175 Gepost op: 13 april 2016, 01:18:37 »
6 April Planet Eden.

Aan het verslag van KanariePiet over PE heb ik weinig toe te voegen.
Na binnenkomst eerst geluncht. Eten was prima in orde. Er was zelfs al een warme maaltijd beschikbaar.
Ik heb gebruik gemaakt van het wellnessgedeelte dat bij PE redelijk uitgebreid is en ruim opgezet. Het buitenzwembad werd op deze dag in gereedheid gebracht voor de komende zomerperiode.
Een kwartiertje gelegen in de Finse Sauna en na een douche aansluitend gebruik gemaakt van de ruime whirlpool.

Aan de bar een bel wijn besteld bij een dame (met zwarte bril) die in het weekend haar opwachting maakt in Magnum, maar dan aan goede kant van de bar.

Op het terras hebben KanariePiet en ondergetekende kennisgemaakt met Daniella en Vanessa, beiden uit Bulgarije. Met Vanessa een behoorlijke tijd gekletst. Zo bleek ze onder andere ook kort in Sixsens te hebben gewerkt. De groeten moeten worden overgebracht aan Sibel en Laura die ze schijnbaar goed kent.

Vanessa
Met Vanessa uiteindelijk een kamertje gemaakt. Super slanke dame, blond en a-cupjes. De sessie op de kamer was gemiddeld. Met name de passie ontbreekt. Blasen was dik oke!

Na de kamer nog even met KanariePiet over onze ervaringen nagepraat om tijdig huiswaarts te keren.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #176 Gepost op: 16 april 2016, 12:05:16 »
Het leven bestaat uit niets anders dan keuzes maken, van zodra dat je opstaat totdat je gaat slapen. Wat ga ik eten? Welke sokken ga ik dragen? Ga ik nu in de tuin werken of een ritje met de motor maken? Het grote nadeel van die keuzes is dat men pas achteraf weet of het een goede of slechte keuze was.


Gisteren de keuze gemaakt om een nieuwe club te ontdekken, Planet Eden. Samen met collega beer stonden we rond 20:00u het entree geld te betalen. Een dame achter de toog, ze waren met twee, gaf ons een rondleiding. 'Hier zijn de kleedkamers, en daar', ze wees met haar vinger, 'zijn de douches.' Tot daar de rondleiding. Goed, niet erg, we zijn oud en wijs (dit laatste ben ik dus niet, maar dat vertel ik iets later) genoeg om onze plan te trekken. In het bar gedeelte, wat er trouwens erg leuk uitzag, zaten ongeveer 10 dames en dito heren. Een pintje besteld en doorgelopen naar de keuken. Het eten is vergelijkbaar met dat van Sixsens, goed en voldoende. Na deze deugddoende maaltijd, buiten een sigaretje gerookt. Mooi leuk zwembad dat 30 april in gebruik genomen gaat worden. Daar tegenover ligt het welness gedeelte met de vogel-kamers. Het Turks stoombad was defect, de sauna erg groot en lekker om even tot rust te komen, de jacuzzi prachtig groot met een mooi design, echter maar 28 graden. Dat lijkt warm maar dat is het dus niet. Ik ben erin geweest met juist mijne willy onderwater, ik wou hem dit plezier wel gunnen maar helaas was dit een slechte keuze.


Als ik naar een club ga, maak ik altijd de beslissing met wie ik ga kameren. In het begin van de avond al constant een dame rond mijn nek hangen maar ik wist al direct dat ik hier niet mee ging rollebollen omdat mijn oog op een ander exemplaar gevallen was. Toen collega beer op de kamer is beland, heb ik met deze andere dame kennis gemaakt. Buiten samen een sigaretje gerookt en ze vleide zich gemoedelijk tegen mijn borst. Wat leuk liggen te babbelen en uiteindelijk op de kamer met haar beland. Daar (Vicky) ontpopte ze zich als een commerciële bediende. 'Goed, we blijven een uurtje, je betaald me achteraf 150 euro, en ik ga je een hele leuke sessie geven met anaal en alles inbegrepen.' Huh? We zijn overeengekomen om een uurtje te ravotten zonder anaal.


Madame deed niet aan kussen, deed de condoom er onmiddellijk rond om zo te pijpen en wou dat ik haar een massage gaf omdat ze erg moe was. Ja lap, daar heb je het al, verkeerde keuze gemaakt. Ze kuste alleen met haar vriend, die trouwens juist uit de gevangenis was, en die mooi op haar stond te wachten, iets verder in een hotel. Na juist drie kwartiers in doggie afgemaakt en mij terug naar de toog begeven. Collega had hetzelfde meegemaakt, niets kussen en pijpen met condoom.



Het verdict van dit verhaal? Die club slechte keuze. Iets wat men achteraf pas weet.

« Laatst bewerkt op: 16 april 2016, 13:28:54 door Sjeufke »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #177 Gepost op: 9 mei 2016, 21:22:41 »
Eerst en vooral wil ik het forum bedanken voor het vrijkaartje.

Erg druk was het niet maar dat weten we daar.  Toch wat aantrekkelijke dames gezien.  Ook Anette en Stella bezig gezien maar daar kom ik zo dadelijk op terug.

Een dame die me nog het meest bijgebleven is, is Violetta omwille van haar natuurlijke schoonheid en omdat het een lolita-type is.  Ik ben er niet mee op kamer geweest omdat ze op mijn schoot kwam zitten op het moment dat ik net seks had gehad met Bianca.  Ze leek me best spontaan.

Nog even aanstippen dat het restaurant weer gewoon geopend is.  Alles is weer zoals vroeger.  Ze hebben nog maar eens een verandering uitgeprobeerd maar dat dat geen goed idee was, konden ze eigenlijk op voorhand al weten.  Bijgevolg staan de vele gokautomaten ook weer op hun vroegere plaats, net als de biljarttafel.  Eten à la carte is niet terug.  Toch voldoet het eten daar altijd ruim, naar mijn smaak.

Op zaterdagavond houden ze er altijd een tombola, omstreeks middernacht.  Je kan dan een gratis inkom winnen.  Ik was niet bij de gelukkige maar misschien hadden ze me gewoon niet in de ton gestoken, ten minste toch niet mijn nummertje.  Ik zat er al gratis binnen.

Voorafgaand aan de tombola begonnen plots twee dames hun kunstjes te vertonen aan de danspalen.  Wat een verrassing!  Het totale super geile spektakel duurde zowat een halfuur.  Ik heb al wel wat pornoshows gezien in mijn leven en vele paaldansacts, zowel van pornostars als van meiden van de club maar deze spande toch de kroon.

Altijd leuk om twee knappe dames een act te zien geven aan de paal.  Toch maar even op de eerste rij gaan zitten dus.  Nog beter wordt het als de dames inderdaad paaldansactes weggeven en niet gewoon wat dansen rond de paal en met één hand de paal vasthouden.  Nog beter en geiler werd het toen de dames afwisselend samen bezig waren aan de danspalen en mekaar begonnen te zoenen, flink te tongzoenen en mekaars foef en holleke begonnen af te likken.  Het gebeurde ook allemaal met volle overgave.  Geen geshow, het had niets van professionalisme.  Alsof dat nog niet genoeg was, verplaatsten de dames zich naar een grote poef achter op het podium van de danspalen en om beurten gaven ze mekaar een body-to-body met het nodige gevinger en gelik erbij.  Met verschillende vingers in de foef, kontjes verwennen en dan de vingers in mekaars mond steken.  Face sitting bij mekaar en zonder schromen spuugde Anetta klodders speeksel in het gezicht van Stella.  Niets was te gek en ze hadden er duidelijk nog plezier in ook, deze twee Hongaarse vriendinnetjes.  Hoe vettiger, hoe prettiger, zo heb ik het graag!  Ik heb al zoveel gezien dat het best wat mag zijn vooraleer ik spontaan een stijve krijg van zo'n show.  Nu was het het geval.  Ik denk dat er omstreeks dit moment geen enkele dame en man nog op een kamer lag, uitzonderingen te na gesproken dan, pannenkoekers niet meegerekend.  En als je dacht dat dit het wel zo ongeveer moest geweest zijn, heb je het totaal verkeerd.  Er werd een dildo bijgehaald.  Je kan je wel voorstellen dat de dames zich daar wel raad mee wisten.  Foefje in, foefje uit, mondje in, mondje uit....  Ineens kwamen ze op het idee om een banaan als dildo te gebruiken.  Ik kan je garanderen dat daarmee de amusementswaarde flink de hoogte ingaat.  Nog wat later werd er een piccolo bijgehaald.  Dit gebruikten de dames in eerste instantie om een slokje van te nemen en dit via hun tongen aan mekaar door te geven.  Uiteraard werd er wat gemorst en dus werd het flesje maar leeggegoten over de tieten van Anette.  Stella likte met alle plezier het gehele prachtige en glibberige lijf van Anetta af.  Heerlijk toch die champagnesmaak.  Nu werd het nog leuker en konden ze weer een glibber body-to-body ten tonele geven.  Om het allemaal nog wat glibberiger te maken smeerden ze mekaar met crème in.  Daarna werd er nog een emmer met douchegel bijgehaald en met sponsen wreven ze mekaar helemaal in.  De glibberparty startte nu maar eerst echt.  Uiteraard was ook de gehele vloer glibberig.  Tof om zien hoe ze eigenlijk vanzelf glibberden van de ene kant naar de andere kant van het podium. 

Wat was dat geil, geil, geil!!!  Eens te meer ondervind ik dat als ze wat organiseren bij PE dat het dan ook werkelijk af is :douchen!!!   


Twee voorbeeldjes die het nog niet een beetje benaderen.  Gaan niet vér genoeg, te veel geacteerd en geshowd, niet echt.

&index=2
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2016, 21:29:37 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #178 Gepost op: 13 mei 2016, 21:08:00 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
PLANET EDEN (voorheen FKK-Planet)
« Reactie #179 Gepost op: 28 mei 2016, 11:54:51 »
First visit in this club for me wednesday evening. I was before in Aca Gold and in Heaven 7, then finaly I didn't make a room in Planet  :o
Beautiful and very (too much) big club. Maybe 25 girls. Some pretty but most of them from the east. And me I need black or latina girls. Most of the clients were groups of german from the south. Not really a problem for me but I was alone and not really in this type of mood.
In the wellness area, you feel like in a thalasso...
After midnight I decided to go sleep in a wonderful place (the babylon's parking ;D) and I slept not so bad.... :17: The day after was  just perfect in Babylon :-P

Thanks Planet Eden, sexmachine and Relaxxx for the free entrance in PE  :))...If I go back there it will be only with some friends....