Forum > VOETBAL

EREDIVISIE en JUPILER LEAGUE

(1/5) > >>

Sjeufke:
Men moet mij maar verbeteren, maar volgens mij nog nooit vertoond. Drie eredivisieclubs degraderen en 3 drie eerste divisieclubs promoveren.
Na de rechtstreekse degradatie van RODA JC (na 40 jaar eredivisie) zijn in de nacompetitie ook NEC en RKC Waalwijk veroordeeld tot de Jupiler League. Rechtstreekse promotie is er voor Willem II en via de nacompetitie promoveren FC Dordrecht en Excelsior. Nou us MVV'ke nog eens.....zucht. Komend seizoen nieuwe ronde met nieuwe kansen

KanariePiet:
Als Dordrecht dit jaar kan promoveren, kan MVV dat volgend seizoen ook hé!

Volgens mij is het eerder btw in Nederland inderdaad nog nooit voorgevallen dat er 3 clubs uit de eredivisie degraderen.

guest7191:
Is dus duidelijk hoe zwak de eredivisie is geworden, dat clubs onderin de eredivisie gewoon in de jupiler thuishoren.
Als er een keer nog een leuke jeugdspeler doorbreekt in nederland is die het jaar erop alweer verkocht aan een buitenlandse club. Als voetballiefhebber wordt je daar niet echt vrolijk van.

sexmachine:
Ik wist geeneens dat ze in Nederland voetballen  :017: :dance2 :lol

Sjeufke:

--- Citaat van: sexmachine op 18 mei 2014, 20:11:14 ---Ik wist geeneens dat ze in Nederland voetballen  :017: :dance2 :lol

--- Einde van citaat ---
alleez zulle, ik ken u nog nie, maar gijt zeker onze buur

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie