Auteur Topic: LUCY  (gelezen 4650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
LUCY
« Gepost op: 13 september 2016, 23:06:32 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2016, 23:07:42 »
Na 2 kamers zonder een orgasme (voor mij), werd het toch eindelijk eens tijd. Ik zag een dame, die nog niet met een foto op de website staat of stond. Het bleek Lucy te zijn. Ze is Roemeense en heeft een klein postuur en heel leuk en knap gezichtje. Alleen haar borstjes hangen iets, maar verder ziet ze er erg leuk uit. Communiceren gaat een beetje lastig met haar omdat ze niet zo heel veel Duits of Engels kent. En ze was een beetje schuchter en verlegen.
Op de kamer begon ze met een blowjob en het was heerlijk om te zien, hoe ze haar volle lippen om mijn lid sloot en met haar knappe gezichtje mij af en toe verlegen aankeek. Op een gegeven moment vroeg ik haar of ik haar ook mocht likken. Ik bedoelde dus 69, maar ze ging gelijk op haar rug liggen met haar poes naar me toe. Ach ja, geen probleem :) Net als bij Aline, begon ik Lucy ook te likken en ook Lucy scheen er klaarblijkelijk van te genieten. Ze werd langzaam vochtig en begon ook wat te schokken. Haar ademhaling ging omhoog en voordat ze een orgasme had, greep ze mijn armen, welke ik op haar heupen had geplaatst, stevig vast. Na zeker 20 minuten was ook haar orgasme zeer intens. Vlak na het orgasme keek Lucy me verlegen en ook een beetje schamend aan :) Ik nam haar in mijn armen en uitgeput lagen we nog even een tijdje op het bed.

Naam: Lucy
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 20
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Cijfer: 7,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.