Auteur Topic: Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)  (gelezen 43895 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Gepost op: 11 augustus 2010, 01:16:28 »

[box title=NELLY]Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank / B-Cup
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / Engels
Leeftijd : ± 27
Tatoeages/Piercings : Ja / Ja
Service: Vingeren / Beffen / PMC / NMC
Voordelen: GFE
Nadelen: Moeilijk te weerstaan
Tijdsduur : 20
Prijs : 50€

[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 11:36:13 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2010, 01:23:25 »
Iemand deze schoonheid nog bezocht de laatste tijd ? ?
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 10:08:36 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 10 december 2010, 06:48:57 »
Tja, mijn collega Elwood kan zijn bevindingen over mooie Nelly wel schrijven !  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2011, 02:34:05 »
WIE heeft deze schoonheid nog gezien de laatste tijd ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 26 februari 2011, 09:16:53 »
WIE heeft deze schoonheid nog gezien de laatste tijd ?

Ik heb haar afgelopen week nog een paar keer gezien. En ze staat op het programma voor deze middag. Als er geen roet in het eten gegooid wordt.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 29 september 2011, 07:39:29 »
Nelly blijft nu wel erg lang weg. Ze ging de laatste tijd wel erg vaak voor een paat weken weg, maar we praten nu inmiddels toch wel over enkele maanden denk ik.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 26 januari 2013, 01:48:14 »
Na mijn vorige bericht hier, is Nelly al weer geruime tijd terug. Ze de vorige keer ongeveer een jaar met verlof geweest. Nu al weer lang terug, en weer enkele keren met verlof geweest ook. Ze is sinds afgelopen Maandag weer terug uit verlof.

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2013, 14:19:29 »
Nelly was mij aangeraden als een tophoer, die jammer genoeg ietwat aan de oude kant was. Ik verwachtte dus een merrie te zien die haar beste jaren reeds achter de rug had. Ooit topwaar, nu goed voor de lijmfabriek.

Verdomme, één blik, één verdomde blik van die profete van hoerengeluk en ik was verkocht. Nelly had het allemaal: een doordringend intelligente en mysterieuze blik, een prachtlijf dat zo heerlijk omsponnen was met zo'n atypische, breekbaar bleke huid dat ik wel kon huilen van zoveel schoonheid. Ik dacht ervaring in die ogen te lezen, maar ook wel dat lieve meisjesachtige, dat ze toch niet verloren moet hebben aan de grijpgrage vingers van al die voor mij kwamen.

Onder de indruk, en dus een beetje fluisterend, vroeg ik haar wat ze wou voor je-weet-wel-wat. Onnozelaar, dacht ik, dat weet je toch al lang!

Ik stelde mij voor als niet-mijn-echte-naam, en zij stelde zich naar goede hoerengewoonte ook voor als een ander. Zij lag al naakt op het bed toen ik nog met mijn sokken worstelde. Niet moeilijk, met zo'n curieus frêle lichaam voor mij, één knietje opgetrokken, nog geen zicht op l'origine du monde.

Ik kroop bij haar op bed en ze nam me bij de schouders en keek me diep in de ogen voor ze kussend van mijn nek, over mijn tepels naar mijn buik ging. Condoompje erop, zij schoof in kleine stapjes naar achter. Kontje omhoog, hoofdje boven het doel laten hangen - ze lachte nog even - en liet zich zakken. Ik vroeg iets later of ze volledig wou gaan neerliggen op haar buik, met haar benen naar haar poepje geplooid. Heerlijke krul, schorpioen in de aanval. Geil zicht. Ook de ballen werden niet vergeten. Alziend oog.

Goed gedaan, maar toch te kort: ze stopte met pijpen en vroeg welk standje ik verkoos. Missionaris - 'You like classic?' - 'I'd like you to wrap your legs around me.' - 'Like this?',  vroeg ze, mij tussen haar lange benen klemmend, armen rond mijn nek.

Ik moest het afbreken, ik wou nog een tweede standje, maar mijn penis stond op instorten. 'Geen sprake van', dacht ik, en zoals het een dappere man betaamd sprak ik luid: 'Let's do it in doggystyle.' En als een hond ging ik over haar heen hangen, al half verslagen. Ik beukte zo hard ik kon, dit is niet het standje van de liefde. Die kont is de kat in de spiegel. Fata morgana. Ik viel aan. Mijn geslacht smolt in haar kut, toen ik hem er weer uittrok voelde ik teleurstelling. Ik had er hem liever in achtergelaten als angel. Onnozelaar.

We wisselden nog enkele ware en minder ware weetjes over onszelf uit, en we namen afscheid. Ik zag haar iets later tijdens verdere rondjes door het kwartier terug. Ze lachte op dezelfde manier. Wereld gereset.

Tijd om iets te gaan eten, dacht ik.
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2013, 15:46:43 door Fitzgerald »

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 11 februari 2013, 07:35:24 »
................breekbaar bleke huid ..........................

Bleke huid, dan zou ik zeggen dat je bij iemand anders dan Nelly bent binnen geweest. Nelly heeft namelijk een mooie gebruinde huid. Ook zal ze zich gewoon als Nelly voorgesteld hebben, of Neli zoals ze het zelf uitspreekt.

De rest van de recensie past wel goed bij Nelly.

Offline Fitzgerald

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 11 februari 2013, 12:45:44 »
Onwaarschijnlijk dat het om iemand anders gaat. Ik vroeg immers niet of zij Nelly was, ze stelde zich gewoon zo voor. Bovendien herinner ik mij dat er een blondine op 18/2 stond, dus ze kan niet zomaar omgewisseld hebben met een ander. Ik vond alleszins dat ze een duidelijk minder sprekende zonnebanklook had dan de meeste meisjes daar.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 11 februari 2013, 14:06:38 »
Neli (want anders wordt Elwood boos) is zo zonnebankbruin dat het een Italiaanse lijkt die in slaap gevallen is onder de zonnebank in Rome, ze is dus heel erg bruin, zo bruin als die griet op de SS 29/1.
En zeker geen bleke Lena, misschien een "whitelight" in plaats van een "blacklight" op haar kamer?  :017: ;D

Voor de rest is de vergelijking ok, een mysterieuze lach dus, ha ha, en ze neuken ook allemaal in het skw.  :111:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 12 oktober 2013, 23:52:30 »
Is nog steeds met verlof !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 1 februari 2014, 00:46:32 »
En HEDEN 4 maand later nog steeds met verlof !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 8 december 2014, 07:10:53 »
Nelly is nog altijd niet terug verschenen !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 18/3, Nelly (Bulgaarse)
« Reactie #14 Gepost op: 17 januari 2017, 00:14:29 »
Vermits deze dame al jaren spoorloos is, gaat topic eerstdaags op slot !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...