Auteur Topic: Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)  (gelezen 23569 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Raul83

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Gepost op: 27 juni 2015, 18:50:20 »
Voor de 2de keer bij deze meer dan knappe dame geweest !
 Ze is vriendelijk en sociaal, doet graag een praatje.
 Zegt Italiaanse te zijn, spreekt wel Italiaans maar ook zeer goed Engels

 Doet niet meteen het condoom rond een nog slappe lul en dat is al een pluspunt tegenwoordig  :o
 Geeft eerst wat kusjes en strelingen tot de soldaat goed rechtstaat.
 Het pijpen is goed te noemen met soms deepthroat.
 cowgirl met haar vind ik echt geweldig, mooi lijf mooi snoetje en leuke borstjes, echt top
 Afgemaakt in een stevige doggy, wat een lekkere kont heeft ze toch ook  :-P

 Minpuntje is dat ze over 2 weken "definitief stopt zegt ze .....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2015, 09:13:33 »
Raul83, ik veronderstel dat dit toch de vrij grote, zwartharige dame is die gedurende de dag werkt; prachtige vrouw- die je maar weinig te zien krijgt omdat ze heel veel bezet is -die ik ongetwijfeld nog nog wel eens zou bezoeken als ik geen andere "verplichtingen"  :017: moest hebben en mijn financiële situatie wat rooskleuriger zou zijn. Maar ja, als het waar is dat ze over twee weken stopt, zal het er waarschijnlijk niet meer van komen..... :cry
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2015, 09:28:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Raul83

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #2 Gepost op: 29 juni 2015, 17:41:03 »
Dit is idd de zwartharige dame tijdens de dagdienst !!
Ze heeft meestal een geruit hemd aan ....  8)

Dat is wat ze me vertelde, dat ze over 2 weken definitief zou stoppen en iets anders wil gaan doen, of het waar is zal nog blijken !
Maar als je de kans hebt zou ik ze zeker nog nemen  ;)

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #3 Gepost op: 29 juni 2015, 23:45:37 »
Ja klopt, dat geruit hemd  ....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2015, 23:56:18 »
lang stijl zwart haar tot aan haar onderrug?

ik vermoed dat het gaat over Sabrina gaat, vroeger werkzaam in Brussel..heb ze enkele maanden geleden gezien in de nachtshift in Antwerpen, blijkbaar nu in de dagshift.
haar topic: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=9107.0

ze zei mij toen ook dat ze definitief ging stoppen rond deze periode (unief studente blijkbaar)

zal proberen woensdag of vrijdag eens bevestiging te zoeken of we het effectief over dezelfde dame hebben


een indicatie om te weten of het over dezelfde gaat: ze werkt met een klokje, een slechte gewoonte overgenomen uit Brussel

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2015, 18:33:38 »
voila, deze Tamara is dezelfde vrouw als van in Brussel een paar jaar geleden, toen werkzaam onder de naam Sabrina.

Dat ze Italiaanse is en in Brussel Roemeense, zullen we haar niet kwalijk nemen nietwaar.

Wil wel deze kleine anekdote kwijt:
ik kom toe vandaag in het SKW omstreeks 14u30, wachtend aan haar raam, en ze komt maar niet tevoorschijn.
Haar (jaloerse buren) zeggen dan ook dat ze soms komt kijken maar vooral boven blijft...
Ik bleef tot ongeveer 16u30 en ik zag 1 klant, maar ze laat zich quasi niet zien, toch niet toen ik "op wacht stond", tot ergernis van sommige dames...
En toen ik haar dan toch aantrof zei ze mij dat het niet gaat om binnen te gaan, want ze werkt op afspraak nu :017:
Reden is dat ze inderdaad definitief zou stoppen...


Soit, ik vroeg dan of ik een "afspraak" kon maken, en dat ging, vrijdag overdag stelde ik voor en dat was geen probleem...

Heel dat afspraak gedoe, weet niet wat ervan te denken, want ik stond redelijk lang aan haar deur en heb maar 1 klant gezien, ikzelf ben 2x 15 minuten weggeweest, dus ik kan me niet voorstellen dat ze het druk had met de afspraakjes, toch niet op het moment dat ik daar was.


Dusja, we zullen zien wat dat vrijdag zal geven!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2015, 19:03:42 »
NOOIT, maar dan ook NOOIT proberen vrouwen te begrijpen, dat gaat jou, mij, geen enkele man lukken.
Er zijn er wel die denken dat ze vrouwen begrijpen, maar dat houdt op zodra de huwelijksakte is getekend  ;D


Voor de rest er niet te veel over nadenken toch, vrijdag ernaartoe "op afspraak" en het maakt verder niet uit dat ze nu veel - weinig - constant - niet .... bezet is.
Je hebt haar te pakken en je kan er vrijdag lekker op, onder, naast, in ....  ;)


We lezen het graag ...  :-P :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Raul83

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #7 Gepost op: 1 juli 2015, 19:29:04 »
Eerlijk, 2 keer bij haar geweest en niks van klok gezien en ook zeker niet buiten gewerkt !  :039:
Bij andere klanten doet ze dit mss wel dan haha  C:-)
En afspraak heb ik ook helemaal niet moeten maken .......

Vrijdag horen we het dan wel  ;D

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #8 Gepost op: 1 juli 2015, 19:56:07 »
Eerlijk, 2 keer bij haar geweest en niks van klok gezien en ook zeker niet buiten gewerkt !  :039:
Bij andere klanten doet ze dit mss wel dan haha  C:-)
En afspraak heb ik ook helemaal niet moeten maken .......

Vrijdag horen we het dan wel  ;D
interessant van die klok....zal vrijdag dan merken of ze die ondertss heeft vergeten.

hoe dan ook pak ik ze nog es extra hard en goe in haar welgevormde achterste! want ze heeft idd een hemels achterwerk :)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #9 Gepost op: 5 juli 2015, 02:06:02 »
zo gezegd, zo gedaan, en met een beetje vertraging volgt mijn verslagje :)


ik kan al meedelen dat ze GEEN wekker heeft gebruikt bij mij, ze is dus aangepast aan de werkomgeving van het SKW en heeft de Brusselse wijze achter zich gelaten, goed!

verder wat gebabbeld over haar opleiding en diploma in de rechten en dat ze daar haar toekomst wil in verder bouwen, maar ze gaf wel toe dat de verleiding groot blijft in het wereldje waar ze nu in werkt om snel geld te verdienen...

na het gepraat de daad dan maar he, en zoals meestal begint dit met het pijpen, zij doet doet heel goed, in die zin dat zij het traag doet en de hele lengte gebruikt, met haar handen bewerkt ze ook subtiel de ballen, maar den dezen heeft dat niet graag.
Ook kijkt ze je af en toe subiel maar sexy aan tijdens het pijpen, pluspuntje.

Dan de daad, en heb ze direct gevraagd om om te draaien zodat ik mijn pik in haar kut kon zien heen en weer vliegen op de grote spiegel, dit was helemaal geen probleem voor deze meid, die gewillig meedeed.
Bij het neuken leeft ze heel hard mee en kreunt ook subtiel, dus nooit over de top.

Het lijkt zelfs alsof je haar, in dit vooral in de laatste stand: doggy, zodanig goed neemt dat ze aan het klaarkomen is.
Ik vermoed dat ze dit acteert en ze acteert wel héél geloofwaardig, zodanig goed dat als ik klaarkwam zij haar kontspieren ogenschijnlijk ongecontroleerd samentrekt!  ;D
Toevallig als ik klaarkomt, komt zij dan zogezegd ook klaar, yeah right.
Maar ik klaag niet, het is allemaal zo mooi en geil verpakt dat je er gerust geil van wordt en je als man alleen maar intenser naar je eigen climax brengt, wij kunnen uiteraard geen orgasme faken, met als ultiem bewijs het volle zakje met dat witte goed  :pica

Haar dagen zijn bijna geteld, dus ik zou zeggen wie haar nog niet genomen heeft, gaan, het is de moeite!
Ze is heel vriendelijk, neukt voortreffelijk, pijpt goed.
En voor kontenliefhebbers niet te missen.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #10 Gepost op: 6 juli 2015, 12:49:58 »



ik kan al meedelen dat ze GEEN wekker heeft gebruikt bij mij, ze is dus aangepast aan de werkomgeving van het SKW en heeft de Brusselse wijze achter zich gelaten, goed!


... de Brusselse wijzers dus ook  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #11 Gepost op: 6 juli 2015, 12:58:50 »
Ze is mooi, en ik heb haar meermaals in haar raam zien staan afgelopen donderdag....
Knappe verschijning.
Dat ze ermee zou ophouden, ik ga diegene geen boterham geven die dat gezegd hebben en er tien jaar later nog staan, en al zeker geen vrijkaartje, of we komen er honderden tekort  ;D
Ze lijkt mij meer Albanees/Bulgaars dan Italiaans, maar das maar een detail, 't is de service en de 50 euro die uiteindelijk telt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #12 Gepost op: 7 juli 2015, 00:30:45 »
en al zeker geen vrijkaartje, of we komen er honderden tekort  ;D
Vrij- of kortingskaarten voor dames achter de ramen.....dat zou nog eens uniek zijn. Ik vraag mij af of dames daar niet voor te porren zijn.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #13 Gepost op: 7 juli 2015, 01:25:16 »
en al zeker geen vrijkaartje, of we komen er honderden tekort  ;D
Vrij- of kortingskaarten voor dames achter de ramen.....dat zou nog eens uniek zijn. Ik vraag mij af of dames daar niet voor te porren zijn.
Goede vraag .... het enige antwoord hierop is echter .... NEEN
Die denken niet op middellange termijn, de neukbeurt moet betalend zijn, en dat zit zo in dat hoofd geprent....


Maar ik heb graag ongelijk in deze materie...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 30 , Tamara (Ita)
« Reactie #14 Gepost op: 28 januari 2016, 02:37:28 »
Tamara toch al verschillende maanden niet meer gespot ! Of weet iemand meer ? :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...