Forum > DUITSLAND

Köln, Pascha

<< < (2/5) > >>

seksenfun:
De service is verbeterd maar je moet er wat meer voor betalen.  Ze hanteren de doorsnee saunaclubprijzen op het ? verdiep.  Daar is alles inclusief (kussen, PZC...).
Voor € 40 à 50 krijg je van alle dames een behoorlijke service (zoenen = altijd navragen).
Voor € 30 krijg je krab 20' voor PMC en NMC.

Laufhauses (raambuurten) blijven in eerste plaats plekken voor snel klaarkomen en weg, helaas  :douchen.

foots:
Er schijnt ook een Pascha te zijn in Salzburg, maar ik ken het concept niet en eerlijk gezegd vond ik de dierentuin aantrekkelijker dus ben ik er niet geweest.
Ook kan ik de website van pascha in Salzburg hier niet bekijken, want in mijn "familie" appartement hebben ze wel snel internet, maar een deftig werkend adult filter.


Uiteraard werkt Relaxxxboard wel, maar alle Duitse fora en Duitse clubs en zo dat kun je rustig vergeten. Ook Saskia Farell valt buiten de adult filter, ik zal de eigenaar er overigens niet op wijzen tenslotte moeten volwassenen gewoon zelf weten welke website ze bezoeken of bekijken.


Het lijkt me overigens een combinatie van laufhaus met soort van club op een andere verdieping. Misschien kan iemand het mij eens uitleggen hoe het in Koln werkt.


Groet, Foots  O0

seksenfun:
Wat wil je specifiek weten Foots, gezien mijn beginstuk hier  :douchen?

foots:

--- Citaat van: seksenfun op 23 augustus 2013, 00:21:22 ---Wat wil je specifiek weten Foots, gezien mijn beginstuk hier  :douchen ?

--- Einde van citaat ---


Oh sjit over het hoofd gezien, ja het is me een beetje duidelijker geworden. Vooral de poster met de GB sterren trok me maar 31 mei kwam me zeer slecht uit. Anders is dat voor Nele Vivian en Texas Patti absoluut geen geld.


Ik had een beetje gelezen over Pascha Salzburg die hadden een actie met 75 euro entree met 1 beurt inclusief maar een Oostenrijkse forum was er weinig positiefs over.

Blijft toch een laufhaus/club met wat verschillende mogelijkheden, qwa prijzen, service en acties, dus vooraf effe checken is handig zoveel begrijp ik nu wel.


Ze bestaan overigens al wel meer dan 10 jaar dus echt slecht zal het zeker niet zijn denk ik dan maar.


Groet, Foots  O0

guest7191:
Heb de Pascha in totaal 5x bezocht.

De 1e keer was in de winter van 2010 en was toen een goede bezetting met zeer veel mooie dames. De Pascha is voor mij ruim 200km rijden, maar het aanbod was toen zo goed dat ik in korte tijd toen de Pascha 3x heb bezocht en een 6-tal zeer goede sessies heb gehad bij zeer goed uitziende dames.

De 5 euro entree is niet zo issue. Je kunt zoveel soft-drinks ervoor drinken als je wilt, dus die 5 euro haal je wel weer uit. Het is ook behoorlijk warm daarbinnen, dus een ijskoude cola gaat er dan wel in.
Een nadeel van het Pascha-laufhaus vind ik wel dat elke gang doodlopend is. Je loopt dus langs de dames die op krukken zitten voor hun kamerdeur. De gang loopt dood, dus je moet nog een keer langs dezelfde dames lopen. Hierdoor ben je een gemakkelijke prooi voor de dames. Veel wandelaars in de Pascha zie je dus ook alleen bij de bar zitten en kijken alleen de gang in wat het aanbod is.

In 2011 ben 1x naar de Pascha gereden, maar door een zeer beperkt aanbod aan dames zonder damesbezoek Köln verlaten. Mijn laatste bezoek dateert van december 2012 en toen ook zonder damesbezoek Köln verlaten.
Een 2e reden is ook dat de dames in de Pascha hogere prijzen vragen voor de service. Je bedenkt je dus nog een keer, alvorens je een voor jou onbekende dame bezoekt. Er wordt commercieel wel door de Pascha aangegeven dat de sex begint vanaf 30 euro, maar ga er maar vanuit dat voor een standaardsessie je over het algemeen in het Pascha laufhaus 50 euro kwijtbent. Als je naast PMC/NMC nog iets erbij wilt, loopt de prijs zeer snel op voor een sessie a 20min.


--- Citaat van: T85 op 22 augustus 2013, 23:46:14 ---en vaak relatief weinig dames voor zo een groot laufhaus, dus vraag me af hoe de bezetting er nu is?
--- Einde van citaat ---
Dit is dus momenteel ook mijn vraag. Of er iemand nog recentelijk in het Pascha laufhaus is geweest en kan vertellen hoe de bezetting anno 2014 er bij staat?
Al 2x gehad dat ik zonder damesbezoek de Pascha verliet, dus wil graag eerst wat actuele info, voordat ik weer heenrij.

Site Laufhaus: http://www.pascha.de/DE/LAUFHAUS



Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie