Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1119981 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #435 Gepost op: 29 september 2015, 22:53:21 »
Afgelopen woensdag weer een bezoekje gebracht aan SS.

Eerst en vooral aanstippen dat ik op een leuke manier bedacht werd door Beate omwille van een slippartij die ik gemaakt had in de douche bij mijn vorige bezoek.  Dat apprecieer ik heel erg.

Al snel nadat ik omgekleed was, zag ik Juliana onder de douche staan.  Ze ziet er toch heel anders uit zo net uit het bed.  KP moest het weten  ;).  Daarna zag ik dan op het winterterras Simona.  Nu hoefde ik ze niet meer naast mekaar te zetten om het verschil eindelijk eens goed gezien te hebben.  Ze lijken erg op mekaar.  Juliana is echter mooier, lievere uitstraling meerbepaald.  Onder de douche wou ze me al gelijk mee op kamer sleuren maar ik wou ze voor die dag niet ontmaagden.  Ik wist dat KP op komst was en wou niet onder zijn duiven schieten.  Ik wou 'm dat extra pleziertje niet afnemen  ;).  Binnenkort kan ik dat misschien nog genoeg doen want ik merk dat er wat haren in de boter beginnen te komen.  Vrouwen hè.  O ja, met haar blauwe lenzen staat ze niet.

In de bar komt Yolena naast me zitten.  Een typische GND, ook een beetje voller.  Ze probeerde mij als laatste toch nog te overhalen tot een kamertje door me een uitgebreid voorproefje te geven van haar massagekunsten.  Hoe ze moet masseren weet ze zeer zeker.  Als je mij al bijna kan overhalen tot eventueel gewoon een goede massage.... 

Kameren deed ik vandaag met Andrea ( http://relaxxxboard.com/index.php?topic=18476.msg67316#msg67316 ).  Volgende keer Gaby (niet de nieuwe Gaby), Deborah, Carmen, Mara of gewoon even Angel afbeulen of misschien probeer ik wel Juliana volledig voor me te winnen  :lol_hitting:?

Voor een woensdag was er een erg mooie line up (meer dan zaterdag 26/09/15 zou later blijken).  Vele dames.  Vele mooie dames.  Toffe sfeer en de faciliteiten als vanouds weer super op orde  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #436 Gepost op: 30 september 2015, 11:25:25 »
Citaat
Al snel nadat ik omgekleed was, zag ik Juliana onder de douche staan.  Ze ziet er toch heel anders uit zo net uit het bed.  KP moest het weten  ;).

KP weet maar al te goed hoe ze er uit ziet als ze net uit bed komt ;). Inderdaad heel anders dan wanneer ze opgemaakt is. Ach... ik vind haar onder alle omstandigheden een hele mooie meid t4533 :-*  ;) :-P

Citaat
Onder de douche wou Julia me al gelijk mee op kamer sleuren maar ik wou ze voor die dag niet ontmaagden.  Ik wist dat KP op komst was en wou niet onder zijn duiven schieten.  Ik wou 'm dat extra pleziertje niet afnemen  ;).

Vind ik inderdaad ook iets extra's hebben: een meid haar eerste (van velen :-P) die dag zijn. Afgelopen woensdag heb ik de eer Julia te 'ontmaagden' echter aan Toetebel gelaten. Ik had de eerste uren in Sixsens niet bepaald veel lust...

Citaat
Binnenkort kan ik dat misschien nog genoeg doen want ik merk dat er wat haren in de boter beginnen te komen.  Vrouwen hè.

Zeg maar gerust een hele pruik ;) :lol_hitting:. Ach, dat gebeurt nu eenmaal als je elkaar al wat langer kent in een club. Zolang de seks maar goed blijft... En ik moet zeggen: dankzij die behaarde boter ;) heb ik verleden week 2 keer 'make up sex' gehad met Julia. En dat blijft toch nog steeds de beste soort seks!!!

Citaat
of misschien probeer ik wel Juliana volledig voor me te winnen  :lol_hitting:?

Good luck! ;) :-P :lol_hitting:


Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #437 Gepost op: 30 september 2015, 12:36:49 »
Citaat
Al snel nadat ik omgekleed was, zag ik Juliana onder de douche staan.  Ze ziet er toch heel anders uit zo net uit het bed.  KP moest het weten  ;).

KP weet maar al te goed hoe ze er uit ziet als ze net uit bed komt ;). Inderdaad heel anders dan wanneer ze opgemaakt is. Ach... ik vind haar onder alle omstandigheden een hele mooie meid t4533 :-*  ;) :-P

Citaat
Onder de douche wou Julia me al gelijk mee op kamer sleuren maar ik wou ze voor die dag niet ontmaagden.  Ik wist dat KP op komst was en wou niet onder zijn duiven schieten.  Ik wou 'm dat extra pleziertje niet afnemen  ;).

Vind ik inderdaad ook iets extra's hebben: een meid haar eerste (van velen :-P) die dag zijn. Afgelopen woensdag heb ik de eer Julia te 'ontmaagden' echter aan Toetebel gelaten. Ik had de eerste uren in Sixsens niet bepaald veel lust...

Citaat
Binnenkort kan ik dat misschien nog genoeg doen want ik merk dat er wat haren in de boter beginnen te komen.  Vrouwen hè.

Zeg maar gerust een hele pruik ;) :lol_hitting:. Ach, dat gebeurt nu eenmaal als je elkaar al wat langer kent in een club. Zolang de seks maar goed blijft... En ik moet zeggen: dankzij die behaarde boter ;) heb ik verleden week 2 keer 'make up sex' gehad met Julia. En dat blijft toch nog steeds de beste soort seks!!!

Citaat
of misschien probeer ik wel Juliana volledig voor me te winnen  :lol_hitting:?

Good luck! ;) :-P :lol_hitting:

Altijd fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo zot is  :lol_hitting:

Morgen 1 oktober na een herfstduik in het zwembad eens kijken wat de dag zal brengen...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #438 Gepost op: 30 september 2015, 20:36:21 »
of misschien probeer ik wel Juliana volledig voor me te winnen  :lol_hitting:?
Good luck! ;) :-P :lol_hitting:

 ;)  :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #439 Gepost op: 30 september 2015, 21:17:13 »
Afgelopen zaterdag.

Was ik er weer....

Ik was nog niet lang binnen of Andrea kwam al af.  Na een babbeltje en wat friemelwerk van haar, heb ik haar gezegd dat ik naar de HWP wou gaan en niet zo geïnteresseerd was in haar avances.  Ze liet het hierbij.  Die heeft het zichzelf vorige keer op kamer een beetje te gemakkelijk gemaakt.  Het leek alsof ze het goed besefte.

Wat later weer 3 kussen van Deborah gekregen.  Eigenlijk wordt het hoogtijd om nog eens met haar te gaan stoeien.  Soms zeggen ze dat een dame natuurgeil is in een club.  Ik geloof dat dat niet bestaat of dé grote uitzonderingen zijn.  Misschien is Deborah een uitzondering?

Juliana dan.  Ze zei dat ze boos was op mij omdat ik niet meer met haar kamer.  Ik maakte haar eerder al duidelijk dat mij dat weinig kan schelen.  Nadat ze dan naast het net viste bij KP, kwam ze maar wat op mijn schoot rijden.  Moet ik nu niet boos zijn omdat ik het vijfde wiel aan de wagen ben? 

Stacey, ze werkt er al een tijdje maar afgelopen zaterdag viel ze me maar voor het eerst écht op.  En hoe ze opviel bij mij.  Een écht "poppetje" zonder streken.  Zo heb ik ze graag.  Het kwam echter niet tot een spontaan contact tussen ons twee.  Pas heel laat in de nacht blijft ze een 1,5 meter voor me stilstaan en vraagt ze: "zimmer".  Ik kijk eens bedenkelijk, ik blijf bedenkelijk kijken en ze loopt door.  Zo moet je het bij mij zeker niet proberen.  Nog een snabbel meepikken ongeveer iets voor sluitingstijd van de club.  Probeer het een andere keer eens op een andere manier, zou ik zeggen al denk ik dat ik haar voor zal zijn wat dat proberen betreft.

Angie dan.  De dame die ook luidkeels aan mij verkondigde dat ze enkel en alleen aan pijpen en neuken doet.  Nochtans beweert oudebelg dat ze TOP-service geeft.  Die is dan wel erg bijgedraaid (in slechte zin).  Die verandert dus van club om met een nieuwe gedaante te starten.  Nu betaal ik per ongeluk geen € 50 voor iets dat ik in de laufhauses voor € 30 kan krijgen.  Ons gesprek werd afgerond.  Toppunt van al is dat ze later in de nacht mij zelf aanspreekt in de gang aan de Oriëntaalse ruimte.  Eerder op de dag lachte ze ook al lief naar mij.  Van desinteresse was dus geen sprake maar na ons tegenvallend gesprekje dacht ik haar interesse (lees: man is niet interessant meer, geen geld te verdienen aan hem) wel verloren te zijn.  Ze zei me dat ze mij altijd naakt, volledig naakt ziet rondlopen.  Ik denk dat ze me inderdaad eerder op de dag ook al eens in de wellnessarea volledig bloot zag rondlopen.  Nu wou ik gewoon van handdoek wisselen en liep van de Oriëntaalse ruimte 10 stappen verder naar de lockerruimte, in m'n nakie.  Ik zei haar dan maar dat als ze het niet kan zien, ze haar ogen toe moet doen.  Daarop antwoordde ze me dat ik haar compleet geil maak op die manier.  Wat is het nu?  Wil je nu (op mijn voorwaarden) op kamer met me of niet?  Zonder nadenken antwoordde ik dat ik dit de beste joke van het jaar vond.

Larissa wou in de nacht nog even met me dansen.  Niet nee gezegd.

Cibel kwam op een kruk naast me zitten met haar korte blonde haar (vroeger lang) en deed verwoede pogingen om me te verleiden.  Helaas mis ik eigenlijk alles aan haar om zin te krijgen in haar.  Dat kan gebeuren, niet?

Wat me nog het meest bijgebleven is, is een onverwachte lap dance van twee dames.  Dat Simona met zoiets zou kunnen komen aandraven, hoeft allicht niemand te verbazen.  Dat ze zich daarvoor eerst volledig ontdeed van haar bikini was toch net iets verrassender.  Nog verrassender was dat Victoria mee deelnam aan de actie, niet uitgekleed dan.  Dat verbaasde me wel.  Dat zijn meer zo van die dingetjes die uitgevonden worden door dames die belabberde service geven.  Ik vermoed dat Victoria het als een zoveelste teken van contact zoeken met me beschouwde.  Lang geleden deed ze verwoede pogingen om me te overhalen maar ik geraakte niet overhaald omdat ik niet gek ben op tatoes.  Zij ziet natuurlijk wel dat ik met typetjes als haar steeds naar kamer verdwijn.  Ik denk dat ik volgende keer maar eens op haar af moet stappen.  In elk geval was de trio-lap dance leuk om mee te maken.

Nog wat over het eten.  Dat was als altijd weer tip top in orde en smaakte heerlijk en vers.  Zowel het ontbijt (dit keer ook met bruine pistolets, goed zo) als het avondeten.  Vers gebakken lekkere kwaliteitsbeafstuk, vers gebakken frietjes en een lekkere pepersaus en een lekkere rauwkostsalade.  Niet te vergeten de zelfgemaakte heerlijke tiramisu.  Later op de avond nog heerlijke zelfgemaakte pizza en dus niet zoals in veel clubs halfkoud en al halfhard geleverd door een koerier.  Iets voor sluitingsuur brachten ze nog belegde broodjes.  Op je honger zal je er dus niet zitten.  Ook niet qua dames.

Over de dames dan nog wat.  De line up vond ik persoonlijk zeer goed.  Het aantal dames lag wel een stukje lager dan ik gewoon ben op een zaterdag/zaterdagavond.  Het was eigenlijk de gehele dag vrij rustig voor een zaterdag en ook 's avonds was het toch rustiger dan op vorige zaterdagavonden die ik meemaakte.  Het is eigenlijk maar gezellig druk geweest tussen 8 uur 's avonds en ongeveer middernacht.  Niet dat mij dat stoort.  Ik vind de sfeer altijd goed in SS.  Ik voel me daar uitstekend (thuis).  Ook de laatste vrijdag dat ik in SS was, was het rustig voor een vrijdag/vrijdagavond. 
Wat zou daar de reden voor kunnen zijn?  Misschien toeval?  Misschien heeft ook het volume van de muziek er wat mee te maken.  De laatste vrijdag dat ik daar was, was dat ronduit verschrikkelijk.  Er langs alle kanten over.  Veel te luid.  Samya en YY waren er niets tegen.  De managers hebben die fout rechtgezet maar afgelopen zaterdag stond de muziek toch weer luid.  In elk geval luider dan pakweg een jaar geleden.  Persoonlijk vind ik dit een neerwaartse gang van zaken.  Ik wil er nu ook geen boog over spannen want ik kan het nog net wel hebben.  Echter hoor ik toch van andere bezoekers dat ze dan evengoed naar YY kunnen gaan want daar staat de muziek ook zo luid en daar zijn meer mooie dames (wat ook wel zo is maar wat ook weer niet mijn opmerking is naar SS toe).  Het resultaat is dat deze mensen richting Duitsland trekken naar een iets rustigere club.  Het kan nochtans toch niet zo moeilijk zijn om wat meer volume uit de boxen te laten komen zodat er spontaan kan gedanst worden (door de dames) maar zonder tot een te groot volume over te gaan.  Voorbeelden genoeg in Duitsland.  Zelf heb ik het ook knap lastig om vrienden te overhalen om op een weekend voor SS te kiezen, net vanwege de toch net iets te luide muziek.  Als je met een groepje gaat, is het prettiger als je niet heel de avond in mekaars oren moet roepen.  Ik kan maar moeilijk geloven dat de 90-decibelnorm (in België zo bepaald) daar gehandhaafd wordt.  Ik herinner me mijn laatste discotheek/danscafé-bezoekjes dat ik daar toch nog niet in de oren moest roepen of schreeuwen tegen mijn vrienden.  Toch een mooie dansnorm dan die 90 decibel.  Het is maar een tip.  Of het een wat met het ander te maken heeft, weet ik niet maar na middernacht waren er nog enkel bijna Sudlanders aanwezig. 

Een negatieve "noot" op het laatst maar mijn dag was toch weer opperbest  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2015, 21:25:55 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #440 Gepost op: 30 september 2015, 21:24:09 »

Zolang de seks maar goed blijft... En ik moet zeggen: dankzij die behaarde boter ;) heb ik verleden week 2 keer 'make up sex' gehad met Julia. En dat blijft toch nog steeds de beste soort seks!!!
make-up sex voor KP met een kortharige?  :lol_hitting: :dance2





Wel opletten voor dames met een pruik, KP  :-\


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #441 Gepost op: 30 september 2015, 21:30:05 »
Die 'nummer 4' zou ik dus echt wel eens willen neuken he!!! :-\ ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #442 Gepost op: 30 september 2015, 21:37:06 »
Die 'nummer 4' zou in dus echt wel eens willen neuken he!!! :-\ ;) :lol_hitting:
Ik ook, zolang ZE maar niet naast me wakker wordt  :dance2 :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #443 Gepost op: 30 september 2015, 23:20:21 »
Standaard



Afgelopen zondag was het weer tijd voor een dag ontspannen. Daar de keuze voor SS voor gemaakt.
 Tegen half twee stopte de bus in het lieflijke dorpje L.
 Het voelde vertrouwd (onder de hand) toen ik binnen stapte. Gelijk al een glimlach van een mooi jong zwartharig meiske...En een blonde volstrekt naakte met tas om liep zonder hoog schoeisel voor me langs. Leuk beeld. Als je zo net binnenkomt.

 Maar eerst een broodje voor dat een blootje....
 De kok vergat mijn bestelde roerei eerst, maar hij leek zich al aardig 3 x in de rond te werken, ach .. werkstress... wie kent het niet?
 Beneden aan de bar aan de koffie. De sfeer was lekker, niet te druk, niet te rustig. Er waren genoeg dames voor een verantwoorde keus.
 Ik raakte al snel met de blonde Tiebel in gesprek: Turks Bulgaars volgens haarzelf. Ze vond dat er te weinig mannen waren. Liepen zeker allemaal te wandelen in de Limburgse heuvels.
 Of was Roda aan t spelen? Zat heel Vlaanderen in het stadion?
 Ze lachte erg leuk, dus ik ging met haar. Hmmm matig.

 Flink douchen daarna.
 Ik ging boven op het overdekte terras zitten. het weer was prachtig buiten, maar net te weinig om lekker te zonnen. De dames zaten te kwekken en te roken, een Duitse beer zat te ipadden.
 De appel van de fruitschaal smaakte. Die stond koel genoeg. Ik las zo maar een boek wat ik had meegebracht. Dat trok de aandacht van een kleine zwarte dame. Ze kroop bij mij op schoot.
 Kijk, dat was nou leuk: beetje giechelen, jaaaaa.... ik ook. Beetje babbel, beetje zoenen, mijn boek bekijken. Ik werd weer 'bestegen', net als Esther in DV deed deze zomer. Alleen wat schuchterder. Er verdween na een aantal minuten een handje onder mijn berenvel. Daar zat nog een geïnteresseerde. Ik liet t maar even heerlijk over me 'heenkomen' dat werd weer eerder dan ik die dag van plan was een kamergang.
 Maar toegegeven: Anna was een schatje.

 Hierna naar het avondeten: en met een vol buikje nog een paar rondjes lopen door SS: in de kino nog effe zitten donderjagen met twee bulgaarsen. Jammer dat ik gezien de tijd richting bus moest. Ik had best trek gehad in die twee.
 Voor de kleedkamer ving Anna me nog op. Ze probeerde jonge vriend weer op te vrijen... dat lukte op zich wel, maar nadat ik mijn net leeggedronken Bav flesje achter in haar broekje geschoven had ben ik toch gegaan. 'Bis nächste Mal', zei Anna nog. Wat een schatje.

 Rond elven was ik thuis.

 SS is een hele reis voor me. Maar het wordt me steeds vertrouwder, en dat vind ik fijn om te merken. Ik loop er graag binnen. Mijn twee favorietes Lana en Nellie zijn in geen velden of wegen meer te bekennen, toch is er goed aanbod. Vergis ik me of komen er langzamerhand meer Bulgaarse dames?
 Het is wel meer trappen lopen dan in de meeste clubs, maar het stoort me niet. Je loopt wat bewuster rond, om je de moeite te besparen van veel trappen lopen.
 Ik had het gewoon goed naar mijn zin zondag. Dat is een fijne constatering achteraf.

 Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #444 Gepost op: 3 oktober 2015, 17:33:55 »
Gisteren weer een paar uurtjes naar Sixsens geweest, van 11u30 tem 16u.

Vriendelijke ontvangst als altijd door de theke en door Beate, die een praatje kwam slaan.

Lekker ontbijtje gegeten: een omelet met spek en 2 broodjes met charcuterie.

Half uurtje gebruik gemaakt van de welness: top!

Leuk gezeverd met de bardame.

De line-up was in de vroege namiddag oké zonder meer. Zelf een half uurtje gekamerd met Julia.

De sfeer zat redelijk goed. Er waren tegen 15u al behoorlijk wat mannen aanwezig. Weer een paar toffe Vlaamse ijsberen leren kennen.

Conclusie: een kort, maar aangenaam bezoek. Sixsens: tot snel! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afgelopen zaterdag.
« Reactie #445 Gepost op: 5 oktober 2015, 21:43:42 »
Laten we beginnen met de aanwezige bevolking.  Net als de vorige zaterdag (niet zo lang geleden) dat ik er was, was het ook vandaag eerder rustig te noemen.  Zeker voor een zaterdag.  Vergeleken met een jaar geleden een duidelijk verschil.  Of de oorzaak moet gevonden worden in het feit dat de muziek het afgelopen jaar ook steeds luider staat, weet ik niet.  Het verschil met YY is nihil.  Ik begrijp dat ze alles willen hebben wat YY heeft maar zomaar kopiëren, is ook niet echt verstandig, lijkt me.  Laat YY nou toch gewoon een discotheek zijn en SS een saunaclub.  Laat YY gewoon een groot chique restaurant hebben en SS een knus eethuisje.  A.u.b..  Ik vertelde het op een ander forum al dat toch wel wat stamgasten de luide muziek ook niet zo prettig vinden en het nog minder prettig vinden als ze de volgende dag hun stem kwijt zijn.  Een gesprek voeren, kan niet zonder schreeuwen.  Ook vind ik dat de service van de dames begint achteruit te gaan.  Dit is natuurlijk een labiel gegeven omdat enkele nieuwe dames, dit weer helemaal kunnen rechttrekken (eventueel).   Het is wel een feit dat zo'n luide muziek geen GFE-toestanden creëert.  Even knus wat praten in de bar, beetje uitzoeken of het wat kan worden, hoort er niet meer bij.  Gewoon omdat het niet meer kan in die luide muziek.  Het spoort gewoon aan tot rap-rap-toestanden.  Ik noem maar twee namen van de niet-toppertjes die nieuw zijn en niet willen zoenen én knap zijn: Angie en de zus van Carmen (porno looks, cup D?).  Dat er nog wel wat nieuwe GND-types zijn (en soms wat molliger) die wel goede service geven, laat ik even buiten kijf omdat we allemaal die "poppetjes" liefst willen.

Nog wat over de contacten met de dames.

Simona stond boven bij de theke op het punt om te gaan kameren.  Ze lachte eens naar mij en ik kon het niet laten om met mijn vingers langs haar poesje te strelen.  Nadien nam ze me te grazen aan mijn lul.  Nog later kwam ze mij verleiden met een erg leuke lap dance.  Simona doet dat precies graag.

Larissa dacht dat ze prijs had.  Ze liep me voorbij en ik hield haar tegen.  Eigenlijk gewoon om te vragen waar de rode kleur van haar haar nu ineens weer naartoe was.  Niet op kamer dus.  Ook niet later toen zij mij dan weer tegenhield.

Het kan niet anders natuurlijk.  Ik kom toch weer uit bij Angie.  Ze is dan ook bijzonder mooi en heeft bovendien een lieve uitstraling over haar (speels, schattig; helaas bedrog, schijn).  Ging ik nu met opzet in een sofa over haar zitten?  Ja!  Ze keek me een paar keer aan, glimlachte en dan alle moeite doen om niet weer naar mij te kijken.  Toch leuk  ;D.  Tot avances van haar kant kwam het niet.  Van mijn kant ook niet. 
Of bestaat er toch een kans dat je Angie aan het (voorzichtig)(tong)zoenen krijgt?  Ze probeert in elk geval de trend van Frankfurt (meer bepaald The Palace) in te voeren.  Naar het schijnt zou ze op kamer gekust hebben met een man die 1,5 uur met haar op kamer vertoefde en haar vooral grotendeels verwende, een man die gelooft dat ze Spaanse is (en niet Roemeens; spreekt overigens zeer vlot Roemeens maar da's normaal voor Spanjaarden  :lol_hitting:), een man die gelooft dat ze 3 keer is klaargekomen  :dance2.  KP dacht dat er een projectje geboren was voor seksenfun maar als je grondig vooronderzoek doet, kan een project heel erg dun uitvallen en hoeft het projectje niet veel geld te kosten  ;).  Scheelt Angie dan zoveel van haar andere collega's?  Ja, toch.  Het is nogal extreem bij haar.  Raamservice voor € 50 of misschien met wat geluk een kusje als je veel geld uitgeeft.  Bij haar collega's zijn de grenzen minder extreem.  Ik denk dan bijvoorbeeld aan Juliana.  Super tongzoenster voor investeerder  ;) KP, toch nog de betere service aan de rest van haar klanten.  Idem dito met Carmen.  Goed voor OB, veel vluchtiger (zonder goed tongzoenen) voor de andere klanten. 

Bij het buitengaan, vergat ik nog bijna mijn geldbeugel.  Ik had 'm laten liggen op een bankje aan de lockers.  Nieuwe Gaby zat daar.  Ik vroeg haar of ze al mijn geld gestolen had.  Ze keek erg verbaast naar mij en voegde er stilletjes aan toe dat ze dat natuurlijk niet gedaan had.  Ik zei haar nog hoe stom ze niet kon zijn.  We gaven mekaar de vijf en met deze stomme joke kon ze hard lachen.  Het is eigenlijk de eerste keer dat ze zo uitbundig deed tegen me.  Eerder gaf ze me al een stukje chocolade voor bij mijn espresso.  Wil die wat van me?  Wil ik wat van haar?  Ja (maar ik vrees te veel).  Wondermooie dame maar zou belabberde service geven (zou!). 

In de nacht ging ik nog naast Victoria zitten maar zij maakte niet de minste avances naar mij, hoewel ik toch meer dan subtiele signalen gaf.  Veel actie van mijn kant bleef wel uit omdat moeiheid parten begonnen te spelen.  Bij haar allicht ook.  Ze zal zoiets gehad hebben van dat het goed was voor vandaag en van wanneer komt die seksenfun nu op me af (ik was met haar nog niet op kamer).

Sasha, die zien we subiet even niet meer.  Die gaat haar borsten laten liften met haar eigen vet (waar gaan ze dat halen bij haar?).  Ik heb nog sterk getwijfeld om nog snel even de kamer op te gaan maar liet het maar.  Ze beweert dat haar borsten nadien nog naturel zullen aanvoelen.  Het bleef bij 3 kusjes en na de operatie zal ik wel eens goed voelen op kamer.

Juliana, ziet me nog amper staan.  Ik hoorde ergens dat de verzoeningsseks met haar erg goed is  ;).  Nu ja, er is geen ruzie.  Financieel ben ik voorlopig niet echt interessant meer voor haar.

Gaby (die even theke was) en Deborah heb ik wel gemist.  Twee dames die van tevoren eigenlijk op mijn to do-lijstje geprikt waren.  Soms zit het zwaar tegen in het leven.

Het eten.

Zoals steeds weer heel lekker.  Verschillende soorten pistolets weer bij het ontbijt.  De traditie zaterdag biefstukdag was niet.  Wel smakelijke gratin met boontjes en varkenslapjes met champignonsaus en tiramisu als dessert.  Ook de pizza om 23:30 was niet.  Belegde broodjes in de plaats maar die waren al op voor iedereen er kon van nemen.

Het laatste dikke uur nog wat in de sofa gezeten (als twee oudjes, veel praten ging toch niet vanwege de luide muziek) met een andere heer.  We hebben wel wat afgelachen.  Zo zie je daar (net aan de ingang van de bar, aan de ingang aan de sanitaire ruimte) hoeveel dames om de pakweg 10' voorbij lopen en dan niet verder geraken dan de spiegel en weer terug.  Alsof je mooier en mooier wordt als je elke tien minuten jezelf bewondert in de spiegel.  Eerst wisten we niet wat die dames zo even gingen doen.  Zo dikwijls plassen?  Tot ik eens ging kijken....  Ijdeltuiten.  Er zijn er zelfs die zich meer, veel meer, gaan spiegelen dan ze kamers doen. 

Conclusie over mijn zaterdagje Sixsens.

- eten: dik o.k.
- wellness: dik o.k.
- line up: dik o.k.
- aantal dames ten opzichte van het aantal mannen: dik o.k. (duidelijk meer dames dan heren)
- vriendelijkheid personeel: dik o.k.
- gedragingen/toegankelijkheid/attitudes dams: o.k.
- service dames: gedaald (dankzij de nieuwkomers); meeste dames jagen niet (zo)
- muziekvolume: té luid, draagt bij tot de verkeerde sfeer en vluchtige services van de dames, geen alternatief meer voor YY (waar in alle eerlijkheid de line up massaler en mooier is, toch hoor ik mannen Duitsland intrekken in plaats van terug YY)
- muziekgenre: iets te veel balkanmuziek en R&B(-rommel)
- roken in de bar: negatief, afzuiginstallatie werkt niet bijzonder goed (waarom winterterras niet als rookzone dienst laten doen?)
- veel trappen lopen: goed voor je algehele conditie (die bij de meeste West-Europeanen bedroevend is).

Overmorgen de rust opzoeken in Park Sauna Residenz (mijn ex-favo-club)  :douchen.   
 
« Laatst bewerkt op: 5 oktober 2015, 21:53:19 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #446 Gepost op: 6 oktober 2015, 02:27:44 »
Na een afwezigheid van bijna 6 weken ben ik afgelopen donderdag dan eindelijk weer eens in mijn favoriete clubje binnen geraakt.
Het is als fietsen, ik vrees dat ik het nooit verleer: in één routine alle handelingen verricht vanaf het moment dat het grind onder de wielen wegspringt bij het inparkeren op de laatste vrije plaats vlak bij de ingang tot en met het ophangen van de kleding in één van de vrije lockers (welke onverlaat had wederom lockernr 69 ingenomen?!).
Een vriendelijk glimlachende Maggy ziet het Sixsens logo op één van de vrijkaartjes, die ik tijdens de Pool party had gewonnen en overhandigd mij een wit/gouden welkomst pakketje met een blik van verstandhouding als jongens onder elkaar.. Nog niet zo heel lang voor mij, bleek de dame binnengekomen te zijn met wie ik al menig uurtje heb doorgebracht in goede en slechte tijden.
Natuurlijk was ik over haar geplande aanwezigheid ingefluisterd door de elfjes, maar ik speel het spel mee en veins mijn blijdschap en verbazing over haar aanwezigheid na zo een lange tijd.
Maggy weet volgens mij ook wel beter en speelt het spelletje met een knipoog mee.

Tussen entree en afdaling naar de bar zie ik alweer de nodige bekende gezichten van lieftallige dames. De meesten groetten mij vriendelijk waaronder Paloma, Cindy, Lolita en Crystal.
Sommigen, waaronder Miruna en Simona, negeren mij volledig. Hun eerdere pogingen om nader kennis te maken heb ik altijd vriendelijk afgeslagen, maar het zit hun duidelijk nog steeds niet lekker dat ik altijd weer met die ene ga...die ene waarover dan verhaaltjes en roddels de wereld in worden gebracht als zou zij inmiddels bij mij zijn ingetrokken en daarom niet vaak meer zou komen werken.
Tja...de meisjes die er dag en nacht verblijven, zullen zich zo nu en dan wel eens vervelen en na verloop van tijd gaat de fantasie dan met hun op de loop.

Beneden in de bar dan eerst een cappuccino, de Queen omhelzen en rondkijken of ik nog bekenden zie. Genoeg bekende dames (en ook enkele fraaie nieuwe gezichten), maar geen bekende rakkers.
Om eerst nog wat energie op te doen samen naar het terras gegaan waar lekkere aardbei vlaaipunten stonden.
Later hoorde ik over de verjaardag van Crystal maar het was op dat moment niet bij mij opgekomen dat deze extra lekkere hapjes aan haar te danken waren.

Een vaag zonnetje, 17graden en een uitnodigend blauw zwembad... Zal ik het wel of zal ik het niet? Natuurlijk zal ik het wel, ben toch geen watje?!
En tot mijn verrassing is het zwemwater bijzonder aangenaam van temperatuur. Zelfs nog warmer dan op sommige warme zomerdagen!
Er bovenuit komen valt dan even tegen door de wind, maar deze eerste herfstduik had ik toch maar weer mooi te pakken.

En de daarop volgende herfstduik op 3b mocht er ook weer zijn: onze technomuziek op de WiFi speaker, natje en droogje erbij en het was alsof er geen dag, laat staan zes weken tussen gezeten hadden.
Zoals ik op de dag zelf al in het "Live from Sixsens" topic geschreven had, verbaasde ik mij in de tussentijd als we even aan het raam naar frisse lucht stonden te happen. Verbazen over een dame die naar mijn idee niet tot de toppers behoort maar wel in een leuke sportcoupé vertrekt en over toppers die kennelijk nog geen rijbewijs hebben en daarom een chauffeur hebben met een iets te opzichtig bling-bling vehikel of een SUV.
Vandaar mijn stelling dat er een sterke overeenkomst bestaat tussen DVP's en boeren: Ze klagen altijd over hun inkomsten maar rijden ondertussen wel in een dikke Mercedes.

Na ons spetterende samenzijn naar het restaurantje. Het is inmiddels na 19uur en de meesten hebben al gegeten. Toch is er nog voldoende keus, al is het maar doordat veel bezoekers al voor etenstijd vertrokken waren.
In één van de bakken liggen witte bollen ter grootte van een tennisbal, drijvend in het hete water. De meeste bezoekers lieten dit mysterie aan zich voorbij gaan onder het motto "wat de boer niet kent, dat lust hij niet". 
Nieuwsgierig als altijd schep ik één van de bollen met goulash op. Zorgvuldig haal ik het witte plastic/papier, waarin de bol verpakt is, er vanaf. Een witte bol met klef ogend spul blijft over en het plastic ziet er nu net uit als een zojuist gebruikt condoom... Smakelijk eten 😊
En smakelijk was het zeker!! De Italiaanse kok vertelde mij dat dit een mengsel van aardappelen en griesmeel was. Een wat zoetig smakende substantie die prima combineerde met de goulash. Wel vol calorieën, waardoor mijn tafelgenote vriendelijk bedankte na één hapje geproefd te hebben.

Inmiddels had ik eindelijk één bekende voorbij zien lopen: OudeBelg die met zijn Carmen weer een stukje uit de opera zou gaan opvoeren.
Later in de bar nog even wat met elkaar gekletst maar er werd op mij gewacht en ik wilde Carmen en hem ook niet teveel uit hun ritme halen, want zij stonden alweer op het punt om hun volgende aria te gaan zingen.

De DJ installeerde zijn apparatuur en ik vreesde voor het hoge volume waarover laatst geschreven was. Weliswaar waren er al maatregelen genomen volgens de berichten van KanariePiet, maar in andere berichten las ik dat op de zaterdag avond het volume opnieuw akelig hoog gestaan zou hebben.
Onder het motto "meten is weten" had ik een Decibel App gestart op mijn phone toen de DJ eenmaal begonnen was.
Het volume was behoorlijk luid, maar wat mij meer ergerde was het hip-hop achtige gejengel: 77 Db (gemeten aan de bar bij het koffieapparaat) is niet te veel voor deze ruimte maar gevoelsmatig klonk het erg luid door het type muziek.
Later veranderde hij wat van stijl, maar mijn smaak werd het niet. Op een bankje vlakbij een speaker 81Db gemeten: Nog steeds alleszins redelijk lijkt mij.

De avond vorderde en na nog even kort met de gesoigneerde heer gesproken te hebben die zeer vaak te gast is (maar geen forum bezoeker is), besloot ik maar eens richting automobiel te gaan.
Een kusje voor en van Delia en een zoen voor en van de Queen en het was weer mooi geweest!


Offline pc69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #447 Gepost op: 6 oktober 2015, 19:41:39 »
Zondag terug naar Sixsens. Gelukkig wist OudeBelg me op 't nippertje nog te vertellen dat SS pas open was om 13u, waarvoor dank, was da al vergeten.
Binnengekomen en effe gekeken of Carmen er al was. Helaas, Betty was er, Mara..... Tja Mara leek me heel relax, sexy en leuk uitziend na haar vakantie. Koffie gedronken, weerstaan aan Mara's eerste pogingen, kwartiertje later dan maar zelf naar haar gegaan. Lekker gebabbeld en een heerlijke kamergang gehad, zie recensie.... daarna terug naar de bar om effe uit te blazen..... loop daar effe rond en plots zie ik Carmen, niet op haar gewone plekje maar helemaal achter de bar. Vlug haar meegenomen naar de zetel, lekker gebabbeld, paar misverstanden de wereld uitgeholpen, prachtige meid, maar helaas was ik nog ni terug op krachten voor een nieuwe kamergang. Vroeg haar of ze binnen een half uurtje kon terugkomen. Geen probleem.... aan de bar gezeten, effe gebabbeld met Simona onder het toeziend oog van Mara dan ploef na een half uurtje streek de lekkere Carmen naast me neer met haar heerlijke lach en stralend ogen.....Tja weeral een leuke kamergang, zie recensie.... daarna effe dag gaan zeggen aan Mara en met een heel goed gevoel terug naar huis...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #448 Gepost op: 10 oktober 2015, 22:55:36 »
Dat de service van de knappe dames momenteel wat slabakt en dat de muziek op donderdag, vrijdag en zaterdag te luid staat, daar had ik het al eerder over.  Laten we de grappige momenten aanhalen.  Mijn vertrek afgelopen vrijdag was trouwens om iets na acht uur, dus net na aankomst van de DJ.

Bij binnenkomst kreeg ik al gelijk twee dikke zoenen van Deborah.  Een knappe dame met bovengemiddelde service.  Een tip dus.  Vandaag was ik haar geluksvogel.  De twee kussen bij binnenkomst, leverde haar meteen 2 kamers op.  Ik kreeg daarom nog twee kussen en zij weer twee kamers.  Dat kan toch geen toeval meer zijn.  Er hangt magie tussen haar en mij.  Deborah vroeg of ik geen foto voor haar had.  Dat wou ik haar nu ook weer niet aandoen.  Als ik er niet ben, zal ze haar centen zonder mij moeten verdienen.  Later op de avond vroeg Deborah nog of ik geen zin had om een triootje te doen met haar vriendin Nikita, die weer terug is.  Ik vrees dat je zo'n trio op gevorderde leeftijd maar net kan overleven.  Nikita had nochtans haar kans kunnen grijpen.  Het kwam tot een kleine babbel.  Het was ineens iets van 1, 2, 3... waarop ik haar zei dat ik haar binnen een halfuur eens 1, 2, 3 zal nemen.  Ze antwoordde daarop enkel dat ik met een halfuur tijd te kort kom.  Hoe kan zij dat weten, dat ik vaak langer kamer dan een halfuur?  Ze zal toch niet geïnformeerd zijn.  Het kan toch niet dat de dames over de heren roddelen.  Nog wat later loopt ze ineens voor me de trap op.  Dat was een mooi zicht.  Super kort jeans broekje en krap passend jeans jasje.  Nikita, schaarser gekleed maar spontaan spookte deze clip door mijn hoofd:
! No longer available
Ik wreef eens over haar poepje.  Ze vroeg of ik van haar kontje hield waarop ik antwoorde dat ik van haar hield.  Ze ging echter verder de trappen op, op weg naar het restaurant.  Iets voor half zes lijkt het steeds alsof die dames maar 1 keer per week eten krijgen.  Het zal voor een andere keer zijn zeker.

Verdere aanwezige dames die bijna tot het meubilair van SS behoren waren ondermeer Lolita en Janina.  Beide dames zeggen niet echt veel meer tegen me.  Beetje vreemd eigenlijk.  Twee dames die er zomaar vanuit gaan dat je eigenlijk toch om de zoveel tijd met hen maar weer eens moet gaan.  Verder niets mis mee maar wel typisch.  Iets wat veel minder zo is in Park Sauna Residenz, ondervond ik na lange afwezigheid afgelopen woensdag toch weer.  In PSR is het natuurlijk ook een en al commercie maar het drijft minder boven.  Net zo met Juliana en Simona.  Ook sinds de laatste keren wat minder van zeg, ook wegens die gaat precies toch niet meer met mij.  Dit gegeven speelde een tijd terug veel minder in Sixsens.  Harde muziek beschadigd dus niet alleen de oren maar ook de hersenen, begin ik dan te denken.  Tot plots Simona mij riep toen ik haar voorbij wandelde.  Begint ze verdorie in het Frans tegen me.  Ze polste eens waarom ik niet meer met haar op kamer ging.  Niet meer?  De afgelopen maanden drie keer, waarvan 1 keer 2 uur.  Niet meer?  Ik ben er toch niet mee getrouwd.  Aan de toiletten ontmoet ik Simona dan weer.  Bla, bla, bla en ze doet een trio-voorstel.  Daar wou ik al zeker niet op ingaan.  Ineens komt Deborah ook verzamelen aan de toiletten op -2.  Plots leek het wel een [attachimg=1] daar.  Deborah pakt me lief vast en eigenlijk heb ik alleen nog maar oog voor Deborah en beginnen we ronduit te praten.  Simona droop af.  Dit was niet zo tactisch van me.  Ik liet even voorheen nog wel weten aan Simona dat ik wel in ben voor een quatro met Juliana en Veronica.  In de loop van de vooravond moest ik dan ook even in mezelf lachen toen ik zag dat Juliana en Simona mij ineens gezien hadden en recht op me afkwamen.  Allebei op en langs mijn schoot.  Duidelijk dat ze er al vanuit gingen dat een triootje van start zou gaan.  Ik liet hen al snel weten dat ik bedoelde dat ik met drie dames (drie dames die het goed vinden met mekaar) eens op de kamer wou.  Zij en Veronica.  Als ze het alle drie willen natuurlijk.  Met drie dames, vroegen ze bijna in koor.  Ja.  Zij zien dat zitten en Veronica zou dat volgens hen ook wel zien zitten.  Toen ze weer weggingen zei ik nog dat het een wens van me is en dat ik het meen.  Aanstaande zaterdag zullen we zien wat er bij hen nog is van blijven hangen.  Een mens moet eens alles gedaan hebben en zo snel vind je niet drie dames die goed met mekaar overweg kunnen, van hetzelfde land zijn en afzonderlijk een meer dan behoorlijke service geven. 

Sasha was ook nog steeds van de partij.  Ik dacht dat zij er niet meer zou geweest zijn.  Zij ging, dacht ik, deze week haar borsten laten liften.  Ik zal er een weekje naast zitten.  Sasha is trouwens een dikke troef voor Sixsens.  Met volle overgave doet ze haar werk.  Sasha is GFE-geïnspireerd maar zet, als je dat wil, ook een porno-act neer. 

We belandden maar weer eens bij Angie.  Niet dat die mij heeft zien staan vandaag.  Bewust, onbewust?  Heel de dag met een verliefde heer.  Of zou zij één van die dames zijn die vindt dat ik te veel schrijf.  Een dame die ik kan vertrouwen, vertrouwde me toe dat sommige dames vinden dat ik te veel schrijf en dat ze het dan niet raadzaam vinden om met mij te kameren.  Tot je natuurlijk met dat briefje zwaait.  Ik zij dan maar aan die dame die het mij toevertrouwde dat dat nonsens is.  Ten eerste zijn de mannen van het forum in de minderheid in saunaclubs, ten tweede lezen de meeste mannen die damesitems niet zo grondig door, ten derde blijft bij de meesten de namen niet hangen... en zo komen we tot een verwaarloosbaar geheel aan info gebazuind over de dames.  Reken maar dat de mond-aan-mond-vertelsels in de club, op dat moment, met de dame vlak in de buurt, met het beeld voor je dus... veel meer het aantal klanten (op den duur) zal bepalen van een dame als het een dame met slechte service betreft.  Anderzijds kan ik me er wel iets bij voorstellen dat een dame als Angie liever niet haar draadje zo opgestart ziet zoals het hier opgestart is.  Als je een slechte service levert, zou je liever willen dat natuurlijk niemand er iets van weet maar dan sta je toch niet op deze wereld.  De dame die het met toevertrouwde zei me om gewoon voort te doen (voor haar is het mooie reclame).

"Nieuwe" Gaby had een speciaal oogje op me vandaag.  Spijtig voor haar en ook voor mezelf dat ik van plan was om deze vrijdagavond vroeg te vertrekken.  Wij moeten eens gezellig bij mekaar gaan zitten, denk ik.  Net als dat ik op een moment eens zal gaan kameren met die slanke kleine jonge dame met felblond haar die bijna altijd de gehele avond op de muziek staat te dansen op het verhoogje in de lounge net voor de sofahoek ter hoogte van de ingang om achter de bar te gaan.  Ze werkt ook al een hele tijd in Sixsens.

Stacey sprak me ook weer aan.  Het is te zeggen.  Ze had door dat ik tegen iemand wat over haar wilde zeggen maar niet op haar naam kon komen en ze zegde hem dan maar voor.  Ze voegde er nog aan toe dat ze op me wacht.  Waar heb ik dat nog gehoord, veel gehoord?  Ze bleef in de loop van de dag telkens maar vragen wanneer ik met haar op kamer zal gaan.  Ze ziet er het perfect "poppetje" uit maar ik hoor telkens weer dat ze niet graag tongzoent.  Dan ben ik niet zo geneigd om met haar op kamer te gaan.  Na lang heb ik haar dat dan ook maar gezegd.  Als ze nu nog eens afkomst, weet ze wat ze moet beloven.  Toegegeven dat er wat ongelukkigs gebeurde.  Stacey stond op de trap, in de weg voor me omdat ze naast een man stond aan wiens lul ze aan het trekken was.  Die man zei ineens dat ik misschien wel op haar val.  Die kon natuurlijk de voorgeschiedenis niet kennen.  Ik antwoordde hem dat dat niet het geval was.  Dat Stacey niets voor mij is omdat ze in het Duits enkel het woord "zimmer" lijkt te kennen.  Daarop verliet hij haar en zei hij haar dat ze dan ook niet bij hem past.

Nog een greep uit de aanwezige schoonheden afgelopen vrijdag.  Cathalina (die voor het eerst naar mij gelachen heeft), Nikita, Stacey, Carmen, Mara, Andrea (die verschillende keren bij mij is komen zitten voor langere en minder lange tijd, hoewel ze voelt dat ik geen interesse in haar heb en ik het haar ook zei), Emma, Larissa, Lolita, Angie, Simona, Selena, Laura, Nadja, Cindy, Juliana, Domenica, Sacha, Jessie, Carmen en haar zus, Anne-Maria, Suzanne, Janina, Deborah, Gaby, Daniella, Veronica, Nora, Sarah,....     

Verder onnodig te zeggen dat de line up op zich dik o.k. was, de wellnessfaciliteiten ook dik o.k. waren, de vriendelijkheid van het personeel (keuken, bar) o.k. was en dat het eten weer heerlijk smaakte  :douchen. 
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2015, 23:11:20 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #449 Gepost op: 14 oktober 2015, 07:36:58 »
Slapeloos nachtje achter de rug. Wat doe je dan :017:. Een verslagje schrijven 8):


Afgelopen zondag ben ik weer in Sixsens beland. Na meer dan 30 bezoeken op 9 maanden tijd zou je denken dat het begint te vervelen, maar niets is minder waar. Integendeel: ik amuseer me er nog steeds elke keer uitstekend.

Ik was zondag met 3 anderen aanwezig in Vaals: mijn 'leermeester', de kerel die mij jaren geleden de saunaclubs heeft doen ontdekken (maar er nu door omstandigheden zelf nog maar zelden raakt) en 2 kerels voor wie het het eerste bezoek aan een saunaclub was. Dit is mijn verhaal :-P, dus ik ga niet teveel uitweiden over mijn kameraden hun gedragingen. Het volstaat te zeggen dat ze alle drie een heel relaxt dagje hebben beleefd en tezamen maar liefst 11 :o kamergangen hebben gemaakt. De dames hadden maw niet te klagen over mijn metgezellen 8).

Zelf ben ik samen met mijn leermeester, die met mij meegereden was, om stipt 13u aangekomen. We hebben de club als allereersten betreden. Wegens van de ganse dag nog niet gegeten, transformeerde ik me in recordtempo om tot ijsbeer en om 13u02 zat ik al in het restaurant.

Voor 1 keer heb ik het omelet met spekjes aan me laten voorbij gaan. Ik heb het gehouden bij 2 broodjes met charcuterie, een croissant met confituur en 2 tassen koffie. Simpel, maar lekker.

Ff mijn mailtjes gaan checken (jaja, zelfs op een zondag) en daarop ben ik samen met mijn leermeester richting bar getrokken.

We hadden veel om over bij te praten,  dus we bestelden ons een pint bij Denisa (die veelbetekenend vroeg of ze onze pintjes gevuld moest houden  ::) ;)) en installeerden ons op een kruk aan de toog, vastbesloten daar het komende uur niet meer vanaf te komen.

Dat was, in een al snel drukker wordende bar (rond 14u telde ik al dik 15 vrouwen en ongeveer evenveel mannen) uiteraard buiten de meiden gerekend. Ik was aan het wachten op een welbepaald lichtgewicht (en de andere meiden weten dat ondertussen, dus die laten mij veelal met rust), maar mijne kameraad was uiteraard een gewild stukske vlees.

De eerste meiden: Selena, Lolita en Laura wist hij nog van zich af te slaan, maar toen Sasha ons gezelschap kwam houden en, zodra ik bevestigd had dat zij een heel goede service biedt, duurde het niet meer lang eer ik mijne wingman een eerste keer kwijt was.

Ik voelde me niet echt fit (na woensdag Freude39 had een griepje enkele dagen geprobeerd door te breken), en mijn pocket Bulgaartje was zich nog steeds aan het optutten, dus ik besloot me even in de Marokkaanse ruimte neer te gaan leggen. Ik was niet de enige met dat idee: overal in de ruimte lagen er vrouwen, langzaam maar zeker wakker te worden.

Ik heb een half uurtje in alle rust in de Marokkaanse ruimte kunnen relaxen en krachten kunnen opdoen. Nog ff een verfrissende douche gepakt en daarop ben ik teruggekeerd naar de bar, waar mijn leermeester niet veel later ook terug opdaagde. Hij bedankte mij voor de tip, want Sasha was hem uitstekend bevallen. En zo is de leerjongen ondertussen dus zelf leermeester geworden ;D 8).

De tijd tikte onverbiddelijk verder en nog steeds was daar geen pocket Bulgaartje :017:. Ik begon langzaam maar zeker te wanhopen, maar net op de moment dat ik haar aan het opgeven was, kwam ze de trap af geflaneerd.

Ze zag er weer schitterend uit :-\: een weinig verhullend bikini setje aan, subtiel geschminkt, de lange, bruine haren los en die mooie, grote, bruine ogen die straalden als zelden te voren. Ze zette zich naast me, pakte me vast, zoende me welkom en ik was het 'lange' wachten onmiddellijk weer vergeten :)).

Mijn lust was ondertussen uiteraard hoog. Ik bestelde me nog 1 pintje en daarop sleurde ik mijn Bulgaars grietje naar boven. Er moest dringend geneukt worden!

Onze voorbije kamergangen kenden wisselend succes, maar deze was er weer boenk op. We hebben een uurtje heel intense en intieme seks gehad en ik heb de kamergang tijdens een cowgirl afgesloten met een zalig orgasme ;D. Nogmaals: ze was het wachten weer meer dan waard geweest 8)!

Een douchke genomen en terug richting bar, waar mijn 3 metgezellen ondertussen hun belevenissen aan het uitwisselen waren. Ik zette me bij hen en niet veel later kwamen Simona, Sasha, Cibelle en Julia ons ook vergezellen.

Het was een gezellige bedoening, maar 1 voor 1 vielen mijn kameraden voor de charmes van de dames en tegen 17u15 zaten mijn hartendief t4533 ;) en ik plots nog alleen in de bar. Allez, alleen: er waren een dertigtal anderen aanwezigen, ongeveer evenveel van beide geslachten.

Zowel mijn slanke schat als ik hadden een hongertje, dus we telden gezamenlijk af naar 17u30 en begaven ons dan naar het restaurant voor een warme maaltijd. Ik heb me een gekruide hamburger, stukken 'patat in de schel' en een groentemix genomen. Geen haute cuisine, maar het smaakte toch weer 8).

Buikje vol, tijd om uit te buiken in de bar. Deze was na 18u echter langere tijd quasi leeg en sfeerloos, dus ik stelde mijn gezelschapsdame voor naar het boven terras te gaan, waar we ons samen in een zeteltje installeerden. 1 voor 1 kwamen de kameraden en enkele meiden ons al snel weer vergezellen. Waterpijpke en een paar pintjes er bij en het werd weer een lang, gezellig samenzijn 8).

Gezelligheid is leuk, maar als ik zo'n lekkere meid van amper 45kg op mijn schoot heb zitten, begint kleine Piet zich uiteindelijk toch weer te roeren en dat was ook nu weer niet anders. Ik heb die kleine meid dus uiteindelijk maar onder mijn rechterarm gestoken ;) en ben weer met haar richting kamertje getrokken.

Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar dit kamertje werd nog intenser en intiemer dan het voorgaande. Neuken, neuken, neuken :o en na drie kwartier en het 2de orgasme van de dag, zegen we, badend in het zweet en uitgeput neer.

Elkaar een beetje opgefrist, waarop we opnieuw in elkaar verstrengeld raakten en ik weer hopeloos in die lieve meid haar mooie ogen verzonk. Net voor het uur rond was, slaagde ik er gelukkig in uit de betovering te ontsnappen en hand in hand wandelden we niet veel later naar beneden, ik uiteraard met een heel grote smile op mijn gezicht ;D.

Centjes afgerekend, samen een douchke gepakt en op naar de bar, waar ik mijn kameraden weer aantrof. De newbies stonden op het punt te vertrekken, na wat beiden een heel geslaagde dag noemden. Mijn vroegere leermeester wou nog 1 kamertje maken vooraleer samenhuiswaarts te trekken (hij had een alibi dat moest gerespecteerd worden).

Mijn resterende tijd in Sixsens liep met andere woorden op zijn einde. Wat te doen. Genieten van de loungie sfeer in een nu weer gezellig gevulde bar (waar de muziek btw absoluut niet te hard stond) of nog een laatste kamertje maken met mijn Bulgaarse furie? Ze zat immers toch al weer mooi te wezen op mijn schoot 8).

Ik heb nog eens diep in haar ogen gekeken en ja hoor: de lust was nog steeds enorm groot. Snel naar boven dus en nog een half uurtje van elkaar genoten. Op minuut 25 van de kamergang overgeschakeld op PSE modus :pompe (wat ik zelden doe bij haar) en zo net voor het half uur rond was al beukend er nog een 3de orgasme uitgeperst ;D.

Weerom samen een douche gepakt, waarop mijn kameraad kwam zeggen dat hij klaar was om te vertrekken. Ik heb met een laatste tongzoen afscheid genomen van mijn ‘schat voor 1 dag’, heb me omgekleed en om 23u15 zaten we in de wagen op weg naar huis.

Het was weer een perfect dagje geweest: voldoende aanwezigen, een rustig, maar gezellig sfeertje, een goede line-up, leuk gezelschap, een topgriet, uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten en drinken. We hebben niks te klagen gehad 8)!

Sixsens: tot de volgende :))!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum