Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1126922 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #765 Gepost op: 2 maart 2017, 16:55:05 »
@Sjeufje; Wat een mazzelpik ben je. Die Jeanette heb ik ook al eeuwigen in het visier maar helaas nog geen succes. Sterker nog, laatste keer heb ik Aranca overgeslagen en haar aangesproken en dan afspraak gemaakt maar kwam zij maar niet opdagen op het afgesprokene tijdstip  :banghead:
Zij stond maar de heletijd aan de bar met wat gasten te lullen.

 :17:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #766 Gepost op: 2 maart 2017, 18:15:22 »
@Sjeufje; Wat een mazzelpik ben je. Die Jeanette heb ik ook al eeuwigen in het visier maar helaas nog geen succes. Sterker nog, laatste keer heb ik Aranca overgeslagen en haar aangesproken en dan afspraak gemaakt maar kwam zij maar niet opdagen op het afgesprokene tijdstip  :banghead:
Zij stond maar de heletijd aan de bar met wat gasten te lullen.

 :17:

Mazzelpik? Zeker!
Ze is veel geboekt of staat met stammgäste te praten. Op de Karnavalsparty zag ik mijn kans schoon! En als er 'een Teddy over de dam is, volgen er meer'...... .  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #767 Gepost op: 5 maart 2017, 00:30:41 »
Gewapend met kortingskaart op 3 maart afgereisd naar de tempel der Lusten in Elsdorf.
Om half 1 verwelkomd door een aantal Imps én door een onverwacht aanwezige bekende en gezellige ijsbeer. Verrassing! In de bar trof ik ook nog een ander lid aan van het forum en een Limbo: Oonder Us!
Twee en veertig hertjes in een grote ruimte op deze vrijdag. Smullen geblazen. Een paar nieuwe 18 en 19 jarige......... :o. De line-up wordt elke week optisch gezien zeker niet minder. Een paar noemenswaardige afwijkingen van de AWL. Geen Victoria en Mona, maar wel aanwezig: Jeanette!

Na de algemene verwelkoming en douche was het toch Delia die me weer innig omhelsde! Het blijft een lekker ding! Maar voorlopig even een 'no go'.
Het werd gezellige dag. De sfeer was uitstekend, veel dansende hertjes. En er was genoeg te ouwehoeren met medeplegers en de naakte vrouwtjes van Eddy.

Al dat ouwehoeren neemt veel tijd in beslag. Ik besloot te wachten tot Jeanette binnen zou komen rond half 3. Ik had wel zin in een herhaling van de vorige week.
En daarmee begon naast een hele gezellig dag, ook een opvallende dag.

Jeanette bleek net als vorige week al veel eerder binnen te zijn. Ik ging rond half 3 douchen en liep aansluitend een rondje door de bar. Blijkt Jeanette met een kerel aan de (vermeende) presales zitten. Meteen ff een date geregeld voor een later tijdstip.
Met de wetenschap dat Jeanette nog wel ff bezig was, besloot ik alvast een voorgerecht te nemen. Veel keus op kaart. Koude en warme voorgerechten. Ook een aantal trio-voorstellen gehad: Georgiana/Denisa, Tina/Violetta en Claudia/Georgiana.
Het werd toch 'maar' een soloact met tattoo babe:

recensie CLAUDIA
Nog niet eerder met deze dame gekamerd, maar stond wel al langer op mijn netvlies. Een langbenige deerne met alleen 'stadslicht' qua borsten. Claudia beperkt zich tijdens de presales niet alleen tot een goed gesprek. Binnen no time had ze mijn 'brains' op volle sterkte. Ik had al het vermoeden dat Claudia niet van de rustige GFE kant zou zijn. Dat bleek deels ook te kloppen. Op de kamer bij aanvang ging het er nog redelijk rustig aan toe. Echter, in de tweede helft van de wedstrijd kwam madame flink los. Alsof ze al een maand geen seks meer had gehad. Uitstekende Babylon service. Ze loopt er ook al bijna 3 jaar rond, dus weet ze wel hoe het functioneert in Bab.

[attachimg=1]

Terug van de kamer hoorde ik van een bekende dat Jeanette naar mij op zoek was geweest. Die bleek dus helemaal niet met die gast, waarmee ze in de vermeende presales zat, naar de kamer te zijn geweest. Later trof ik Jeanette. Dan gaan we nu maar kameren, alhoewel ik nog geen uur van de kamer met Claudia was. Ze was echter op zoek naar een andere klant. Dus, slecht kwam het me niet uit.

Vervolgens komt Aranca in beeld. Ook zo een die al heel lang op mijn snoeplijstje staat, net als Jeanette een onneembare vesting. Ik dacht haar eindelijk te hebben gekaapt. Zat gezellig 10 minuten te presalen met Aranca, toen ze ineens haar tasje pakte: "Ich bin so zurück!" Wat schetst mijn lodderig oog......zie ik haar 5 minuten later met een klant naar beneden gaan.  :o

Ruim een half uur gewacht. Ik dacht, wie het eerst terug in de bar is (Jeanette of Aranca) wint de bonus van de dag. Beiden kwamen maar niet in beeld. So what….er loopt nog genoeg rond………douchen om vervolgens de jacht op die andere 40 Imps te openen. 
Tijdens het douchen komt mijn stapmaat met Aranca onder luid gegiechel de douche binnenwandelen.  ::). Ze vroeg wel netjes of ik nog interesse had. Nou, dat had ik wel. Terug in de bar Aranca meteen meegenomen naar de kamer. Veronderstel dat ze weer zegt: "Ich bin so zurück!"  ;D

recensie ARANCA
Wat een prettig gestoorde Imp is dat zeg. GFE bij aanvang, maar toen ze los kwam was er geen houden meer aan. Een kamer waar de vonken er vanaf vlogen op een gegeven moment. Die is gewoon van nature geil, nymfomane. Gesloopt van de kamer gekomen. Na de kamer samen gegeten en nog een half uurtje zitten kletsen met die hete en vooral humoristische doos!

[attachimg=2]

Tegen vertrek nog ff gesproken met Jeanette. Haar dag zat er ook weer op. De 11e is ze ook op de verjaardag van Vazkor. Ik sta al op de aanbodslijst.........voor wat het waard is.

Na maanden met mijn sergeant-majoor achter Jeanette en Aranca te hebben aangelopen, is aan deze missie ineens na twee bezoekjes een eind 'gekomen'.

Met dank aan Relaxxxboard en Babylon voor de kortingskaart!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #768 Gepost op: 5 maart 2017, 14:07:32 »
Wat betreft Aranca was toch een kut gedrag dat zij met een andere ging terwijl je al samen was met haar. Als dat gebeurde bij mij zou ik haar maar direct weigeren toen zij jou vroeg of je nog interesse had in haar... :039:  Maar mijn ego is soms ook groot... ;D

Doe mij maar Jeanette  :tietjes


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #769 Gepost op: 5 maart 2017, 14:46:02 »
Wat betreft Aranca was toch een kut gedrag dat zij met een andere ging terwijl je al samen was met haar. Als dat gebeurde bij mij zou ik haar maar direct weigeren toen zij jou vroeg of je nog interesse had in haar... :039:  Maar mijn ego is soms ook groot... ;D

Doe mij maar Jeanette  :tietjes
Ik denk dat jij er zwaarder aan tilt dan sjeufke hoor .....
Geen punt voor sjeuf, hij kan namelijk maar één gleufke tegelijk vullen en in babylon is hij noglangnietuitgegleufd  ;D ;)

Ach, het zijn dames waar je en bonnetje moet bij trekken, en reagen, jouw Jeanette doet net hetzelfde, ze heeft ook al eens een rakker laten staan om met een andere de kamer op te trekken ..... doe mij dus maar één van de 40 geile stoten  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #770 Gepost op: 5 maart 2017, 14:53:46 »
Visit of Thursday, March 2nd :

Pleasant visit on Thursday after several weeks without visit  :035:.

As usual, nice welcome from Eddy and from the staff at the bar and at the reception  :ladyred.

Good and various lin-up with several new girls  :showtits1.

Nice meetings with some clients, especially a dutch guy (good friend of … Pret) previously met in VV  :happy.

2 sessions with (very) young girls : Jenny (Hungary) and Lolita (rumanian).


Jenny (hungary) :

Service : My favorite of the day  :cheer: !!! She completely charmed me  ::). After a pleasant social time and two … whisky-cola later  ;D, the session was very exciting. She’s very funny, crazy and of good mood. An excellent mix of gfe-pse to reach our desires  :sex. She’s very young and I was surprised by the quality and the diversity of her service. One hour of pleasure  :035: !!!

Appreciation : 9,5 / 10

Price : 100 € / 60 min – no extra.

Repetition : 100 %.


Lolita (rumanian) :

Service : What I liked  :111: : very good social time, excellent preliminaries (DFK' S, caresses, softness, cuni, BJ). What I didn’t like  :pica : sex too conventional and often on the same rhythm even if I finished with a pleasant cum on her body  :-P.

Appreciation : 7 / 10

Price : 50 € / 30 min – no extra.

Repetition : 50 %.


Summary of the day :

Another nice visit in Babylon where I’ll back with pleasure  ;).



So long ….  :039:

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #771 Gepost op: 5 maart 2017, 15:39:39 »
Wat betreft Aranca was toch een kut gedrag dat zij met een andere ging terwijl je al samen was met haar. Als dat gebeurde bij mij zou ik haar maar direct weigeren toen zij jou vroeg of je nog interesse had in haar... :039:  Maar mijn ego is soms ook groot... ;D

Doe mij maar Jeanette  :tietjes
Ik denk dat jij er zwaarder aan tilt dan sjeufke hoor .....
Geen punt voor sjeuf, hij kan namelijk maar één gleufke tegelijk vullen en in babylon is hij noglangnietuitgegleufd  ;D ;)

Ach, het zijn dames waar je en bonnetje moet bij trekken, en reagen, jouw Jeanette doet net hetzelfde, ze heeft ook al eens een rakker laten staan om met een andere de kamer op te trekken ..... doe mij dus maar één van de 40 geile stoten  ;D ;)

Op het moment zelf dacht, prima meid, ware het niet met enige verbazing. Van de andere kant het is een h**r*ntent. Waar ik misschien een paar jaar geleden gedesillusioneerd zou zijn geweest, maakt het me nu geen ene bal meer uit. Zeker in Bab niet. Er loopt daar zoveel moois rond. Keus genoeg en je kan de euro maar 1x uitgeven. Achteraf, na de rollebollekamer met Aranca, heb ik er zeker geen spijt van gehad dat ik alsnog op kamer ben geweest met deze gloeiend hete sloopkogel. Het gaat tenslotte om het doel....

En Jeanette ....... eveneens een heerlijk lijf en ook nog eens met uitstekende service.  :tietjes Die komt zeker aan de beurt de 11e. Al denkt onze vulkaanspesjalist dat verhinderen door om 11 uur al voor de deur te gaan liggen. Echter, op 11 maart komt Jeanette binnen via de artiesteningang.  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Reagen

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #772 Gepost op: 5 maart 2017, 16:35:28 »
Op dat opzich hebben jullie er gelijk in. Maar gaat mij hier om het principe.. maar goed..

Wat Jeanette betreft, zullen we nummertjes trekken..??!! ;D ;D

Wat betreft Aranca was toch een kut gedrag dat zij met een andere ging terwijl je al samen was met haar. Als dat gebeurde bij mij zou ik haar maar direct weigeren toen zij jou vroeg of je nog interesse had in haar... :039:  Maar mijn ego is soms ook groot... ;D

Doe mij maar Jeanette  :tietjes
Ik denk dat jij er zwaarder aan tilt dan sjeufke hoor .....
Geen punt voor sjeuf, hij kan namelijk maar één gleufke tegelijk vullen en in babylon is hij noglangnietuitgegleufd  ;D ;)

Ach, het zijn dames waar je en bonnetje moet bij trekken, en reagen, jouw Jeanette doet net hetzelfde, ze heeft ook al eens een rakker laten staan om met een andere de kamer op te trekken ..... doe mij dus maar één van de 40 geile stoten  ;D ;)

Op het moment zelf dacht, prima meid, ware het niet met enige verbazing. Van de andere kant het is een h**r*ntent. Waar ik misschien een paar jaar geleden gedesillusioneerd zou zijn geweest, maakt het me nu geen ene bal meer uit. Zeker in Bab niet. Er loopt daar zoveel moois rond. Keus genoeg en je kan de euro maar 1x uitgeven. Achteraf, na de rollebollekamer met Aranca, heb ik er zeker geen spijt van gehad dat ik alsnog op kamer ben geweest met deze gloeiend hete sloopkogel. Het gaat tenslotte om het doel....

En Jeanette ....... eveneens een heerlijk lijf en ook nog eens met uitstekende service.  :tietjes Die komt zeker aan de beurt de 11e. Al denkt onze vulkaanspesjalist dat verhinderen door om 11 uur al voor de deur te gaan liggen. Echter, op 11 maart komt Jeanette binnen via de artiesteningang.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #773 Gepost op: 5 maart 2017, 16:54:46 »
Ach, het is een leuke hobby en het zijn en blijven hoertjes ... als ze ons al kunnen doen denken dat het niet enkel om 't geld is, zijn wij al tevreden ;D
Voor mij nummertje 13 graag  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #774 Gepost op: 5 maart 2017, 18:14:49 »
Op dat opzich hebben jullie er gelijk in. Maar gaat mij hier om het principe.. maar goed..

Wat Jeanette betreft, zullen we nummertjes trekken..??!! ;D ;D

Wat betreft Aranca was toch een kut gedrag dat zij met een andere ging terwijl je al samen was met haar. Als dat gebeurde bij mij zou ik haar maar direct weigeren toen zij jou vroeg of je nog interesse had in haar... :039:  Maar mijn ego is soms ook groot... ;D

Doe mij maar Jeanette  :tietjes
Ik denk dat jij er zwaarder aan tilt dan sjeufke hoor .....
Geen punt voor sjeuf, hij kan namelijk maar één gleufke tegelijk vullen en in babylon is hij noglangnietuitgegleufd  ;D ;)

Ach, het zijn dames waar je en bonnetje moet bij trekken, en reagen, jouw Jeanette doet net hetzelfde, ze heeft ook al eens een rakker laten staan om met een andere de kamer op te trekken ..... doe mij dus maar één van de 40 geile stoten  ;D ;)

Op het moment zelf dacht, prima meid, ware het niet met enige verbazing. Van de andere kant het is een h**r*ntent. Waar ik misschien een paar jaar geleden gedesillusioneerd zou zijn geweest, maakt het me nu geen ene bal meer uit. Zeker in Bab niet. Er loopt daar zoveel moois rond. Keus genoeg en je kan de euro maar 1x uitgeven. Achteraf, na de rollebollekamer met Aranca, heb ik er zeker geen spijt van gehad dat ik alsnog op kamer ben geweest met deze gloeiend hete sloopkogel. Het gaat tenslotte om het doel....

En Jeanette ....... eveneens een heerlijk lijf en ook nog eens met uitstekende service.  :tietjes Die komt zeker aan de beurt de 11e. Al denkt onze vulkaanspesjalist dat verhinderen door om 11 uur al voor de deur te gaan liggen. Echter, op 11 maart komt Jeanette binnen via de artiesteningang.  :lol

Ga gerust uw gang! Ik heb een eindeloos geduld!  ;D
Je kan beter de vulkaanspesjalist in de gaten houden...of een 'nummertje mee trekken'  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #775 Gepost op: 5 maart 2017, 18:18:39 »
Ga gerust uw gang! Ik heb een eindeloos geduld!  ;D
Je kan beter de vulkaanspesjalist in de gaten houden...of een 'nummertje mee trekken'  :lol
En die laatste  kan je makkelijk herkennen ... hij is namelijk de deurmat of voetveeg van Jeanette ... dus zoeken naar een ongeleid projectiel waar damp uit komt  met afdrukken van Jeanettes hoge hakken in zijn ballen  ;D :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #776 Gepost op: 5 maart 2017, 19:26:48 »
Ga gerust uw gang! Ik heb een eindeloos geduld!  ;D
Je kan beter de vulkaanspesjalist in de gaten houden...of een 'nummertje mee trekken'  :lol
En die laatste  kan je makkelijk herkennen ... hij is namelijk de deurmat of voetveeg van Jeanette ... dus zoeken naar een ongeleid projectiel waar damp uit komt  met afdrukken van Jeanettes hoge hakken in zijn ballen  ;D :lol :lol :lol :lol

gewoon takties aanpakken  ;) maar jeanette is gelukkig niet de  enigste dvp in babylon wel de mooiste  :showtits

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #777 Gepost op: 5 maart 2017, 19:35:03 »
Ga gerust uw gang! Ik heb een eindeloos geduld!  ;D
Je kan beter de vulkaanspesjalist in de gaten houden...of een 'nummertje mee trekken'  :lol
En die laatste  kan je makkelijk herkennen ... hij is namelijk de deurmat of voetveeg van Jeanette ... dus zoeken naar een ongeleid projectiel waar damp uit komt  met afdrukken van Jeanettes hoge hakken in zijn ballen  ;D :lol :lol :lol :lol

gewoon takties aanpakken  ;) maar jeanette is gelukkig niet de  enigste dvp in babylon wel de mooiste  :showtits

Mara is mooier.  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #778 Gepost op: 5 maart 2017, 19:52:02 »
Ga gerust uw gang! Ik heb een eindeloos geduld!  ;D
Je kan beter de vulkaanspesjalist in de gaten houden...of een 'nummertje mee trekken'  :lol
En die laatste  kan je makkelijk herkennen ... hij is namelijk de deurmat of voetveeg van Jeanette ... dus zoeken naar een ongeleid projectiel waar damp uit komt  met afdrukken van Jeanettes hoge hakken in zijn ballen  ;D :lol :lol :lol :lol

gewoon takties aanpakken  ;) maar jeanette is gelukkig niet de  enigste dvp in babylon wel de mooiste  :showtits

Mara is mooier.  :lol
Karla is mooier.
de volgende ....   :019a :019a :019a
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #779 Gepost op: 5 maart 2017, 20:11:42 »
Ga gerust uw gang! Ik heb een eindeloos geduld!  ;D
Je kan beter de vulkaanspesjalist in de gaten houden...of een 'nummertje mee trekken'  :lol
En die laatste  kan je makkelijk herkennen ... hij is namelijk de deurmat of voetveeg van Jeanette ... dus zoeken naar een ongeleid projectiel waar damp uit komt  met afdrukken van Jeanettes hoge hakken in zijn ballen  ;D :lol :lol :lol :lol

gewoon takties aanpakken  ;) maar jeanette is gelukkig niet de  enigste dvp in babylon wel de mooiste  :showtits

Mara is mooier.  :lol
Karla is mooier.
de volgende ....   :019a :019a :019a

Jullie zijn blind....... :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke