Auteur Topic: HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)  (gelezen 35097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #15 Gepost op: 12 mei 2020, 02:06:47 »
Allez mannekes, ik denk dat dit een grap is? Wie verzint dit?

De meeste dames in het SKW verdienen dik hunnen boterham, daar moeten wij geen compassie mee hebben! Ik denk dat de meeste meer verdienen dan de gemiddelde wandelaar en bovendien betalen ze niks aan belastingen. Dus wel de lusten maar niet de lasten.

Mannen, hou snel op met dat gezever. Als het SKW weer open is kunnen we weer hoerepoepen!
Proficiat met je analyse van 20 jaar geleden. Ik nodig je, bij de heropening, vriendelijk uit om eens mee een kijkje achter de schermen te komen nemen. Belastingen betalen ze trouwens wel, onder de vorm van de raamtaksen die in hun huurprijzen verrekend zitten. Geregistreerd zijn ze ook.

Je bent na de heropening graag welkom om te komen hoerenpoepen, want zonder klantjes gaat het niet. Maar hou je dan aub ook bij dat poepen, en probeer bij het ongevraagd opmaken van 'de rekening van de meisjes' eerst eens wat te weten te komen over een grote meerderheid van die meisjes ipv je als een oen met een IQ dat gelijk is aan zijn schoenmaat vast te klampen aan vooroordelen die ergens in de geschiedenis ontstaan zijn, ingegeven door de toenmalige toestand.
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2020, 02:14:54 door Vanderbeffen »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #16 Gepost op: 12 mei 2020, 17:03:16 »
Als mensen niet weten waarover ze praten heb ik ook niet de neiging zinvol te reageren...
#zucht

Allez mannekes, ik denk dat dit een grap is? Wie verzint dit?

De meeste dames in het SKW verdienen dik hunnen boterham, daar moeten wij geen compassie mee hebben! Ik denk dat de meeste meer verdienen dan de gemiddelde wandelaar en bovendien betalen ze niks aan belastingen. Dus wel de lusten maar niet de lasten.

Mannen, hou snel op met dat gezever. Als het SKW weer open is kunnen we weer hoerepoepen!


Allez mannekes, ik denk dat dit een grap is? Wie verzint dit?

De meeste dames in het SKW verdienen dik hunnen boterham, daar moeten wij geen compassie mee hebben! Ik denk dat de meeste meer verdienen dan de gemiddelde wandelaar en bovendien betalen ze niks aan belastingen. Dus wel de lusten maar niet de lasten.

Mannen, hou snel op met dat gezever. Als het SKW weer open is kunnen we weer hoerepoepen!
Proficiat met je analyse van 20 jaar geleden. Ik nodig je, bij de heropening, vriendelijk uit om eens mee een kijkje achter de schermen te komen nemen. Belastingen betalen ze trouwens wel, onder de vorm van de raamtaksen die in hun huurprijzen verrekend zitten. Geregistreerd zijn ze ook.

Je bent na de heropening graag welkom om te komen hoerenpoepen, want zonder klantjes gaat het niet. Maar hou je dan aub ook bij dat poepen, en probeer bij het ongevraagd opmaken van 'de rekening van de meisjes' eerst eens wat te weten te komen over een grote meerderheid van die meisjes ipv je als een oen met een IQ dat gelijk is aan zijn schoenmaat vast te klampen aan vooroordelen die ergens in de geschiedenis ontstaan zijn, ingegeven door de toenmalige toestand.


Ja Barti en Vanderbeffen, ik kan jullie alleen maar gelijk geven!

Het is trouwens niet de eerste keer dat Bovenaars hier wat uit zijn nek zit te lullen en volledig ongedocumenteerde en soms onware informatie komt verstrekken.  ::)

Zijn laatste zin zegt genoeg als je het mij vraagt, d.w.z. respect 0,0 voor de meisjes, zielig is het. Kletsen op de poep verdient hij  billenklets



Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #17 Gepost op: 12 mei 2020, 19:23:20 »
Kletsen op de poep verdient hij  billenklets
Vind je? Wedden dat Coronny Boevenaars zelfs niet wil bijbetalen voor die kletsen?

Ik begrijp wel dat er mensen zijn die gewoon naar de meisjes gaan om te doen waarvoor ze hen betalen, en verder niets, maar is het nu echt zo moeilijk om zelfs in dat geval de meisjes als mens te respecteren? Uitgerekend in een van de moeilijkste periodes nog wat komen lachen en schimpen. Ik heb met mijn vriendin alvast onderstaande wraakaktie afgesproken na de heropening van het SKW, als hij terug komt 'hoerepoepen'.  ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 12 mei 2020, 19:29:50 door Vanderbeffen »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #18 Gepost op: 12 mei 2020, 23:12:14 »
Ik kan me de vraagtekens boven de hoofdjes van de meelezende SKW'sters al helemaal voorstellen als ze "hoerepoepen" laten vertalen door google. Aangezien google enkel het Hollands "poepen" kent en niet het Vlaams "poepen" gaat dat wat geven ;D ;D. Dus speciaal voor alle meelezers die het Nederlands niet machtig zijn : poepen = neuken.


Of je nu gaat "hoerepoepen" of " de liefde gaat bedrijven tegen betaling met een sekswerker".... ik veronderstel dat geen enkele van die dames wakker ligt van dat taalgebruik.

Ronny , hoe zit het trouwens met je verslag over je quatro in het beste hoerenkot vant SKW ??? Schrijf het wel in je typische stijl want daar lig ik altijd van in een deuk  ;D ;D :sign0098:



« Laatst bewerkt op: 12 mei 2020, 23:27:15 door Mocata »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #19 Gepost op: 13 mei 2020, 01:44:05 »

Of je nu gaat "hoerepoepen" of " de liefde gaat bedrijven tegen betaling met een sekswerker".... ik veronderstel dat geen enkele van die dames wakker ligt van dat taalgebruik.

Ik denk niet dat de SKW.meisjes over het algemeen van een bepaald taalgebruik wakker liggen, maar wel soms van een bepaalde houding of ingesteldheid tegenover hen.

Kijk, ook als we gewoon eens gaan hoerenpoepen voor de pure fun, wat eigenlijk de normale gang van zaken is, dan hebben we allemaal graag een meisje dat haar job ter harte neemt en goeie service geeft. Ze doen het allemaal voor de centjes. Maar eentje die je afblaft en tegen haar zin werkt, vinden we doorgaans niet zo fijn.

Laten we ons nu niet vergalloperen en denken dat alle meisje in coronatijden op hun gemak onze teksten zitten te lezen en door google translate halen, maar stel nu eens dat zo een vriendelijk meisje dit wél doet en hier dan leest dat je met hun miserie geen compassie moet hebben, dat het zotten zijn die er anders over denken, wel, dan ben je bezig met de meisjes die hun stiel naar best vermogen uitoefenen om te vormen tot bitchkes.

Ik vraag me af of Boevenaars zich binnenkort ook zo gaat opstellen tegen de vele tienduizenden die ontslagen gaan worden na de coronagekte. Geen compassie mee hebben, die gasten moeten maar hun werk doen he, en ze verdienden vroeger meer dan genoeg. Ik haat trouwens mensen die zonder correcte kennis van de feiten andermans rekening zitten te maken.

En nee, we kunnen geen "liefde bedrijven tegen betaling met een sekswerker". De liefde kan je enkel bedrijven zonder betaling. Het blijft hoerenpoepen, maar met een respectvol acteerbeurtje. Je betaalt en je krijgt een service. Kom hoerenpoepen op de manier dat je zelf verkiest, maar laat de MENSEN in hun waarde.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #20 Gepost op: 13 mei 2020, 08:32:54 »
Misschien heeft Ronny Bovenaars al genoeg gemerkt of meegemaakt hoe respectloos DVP's naar klanten toe kunnen zijn (en ook naar klanten die hen wél met respect behandelen) en stelt hij zich daarom minder meelevend op.

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #21 Gepost op: 13 mei 2020, 09:47:17 »
Ik kan me de vraagtekens boven de hoofdjes van de meelezende SKW'sters al helemaal voorstellen als ze "hoerepoepen" laten vertalen door google. Aangezien google enkel het Hollands "poepen" kent en niet het Vlaams "poepen" gaat dat wat geven ;D ;D. Dus speciaal voor alle meelezers die het Nederlands niet machtig zijn : poepen = neuken.


Of je nu gaat "hoerepoepen" of " de liefde gaat bedrijven tegen betaling met een sekswerker".... ik veronderstel dat geen enkele van die dames wakker ligt van dat taalgebruik.

Ronny , hoe zit het trouwens met je verslag over je quatro in het beste hoerenkot vant SKW ??? Schrijf het wel in je typische stijl want daar lig ik altijd van in een deuk  ;D ;D :sign0098:
Als je het verschil niet kent tussen neuken en poepen of naaien : probeer dan maar eens een afgevallen losse knoop van uw hemd terug aan te neuken of te poepen ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #22 Gepost op: 13 mei 2020, 11:22:40 »
Naaien? Stikken bedoel je  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Koop een setje voor je favoriete dvp  ;D ;D ;D


Elexia Beachwear ..... een gat in de markt, eens iets ontwerpen voor achter de ramen  :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #23 Gepost op: 13 mei 2020, 14:06:59 »
enige wat ik hier op kan zeggen: ik heb mijn favorietje een beetje gesteund en daarover met haar afspraken gemaakt met als resultaat dat ze me sindsdien negeert, bij het laatste contact schreef ze me dat ze terug naar Roemenië is/gaat maar elke dag zie ik op Redlights haar nieuwe advertentie, stuur ik een berichtje, geen reactie.
ik snap niet dat ze zo haar eigen ruiten ingooit en een relatief vast inkomen weggooit(ik ging wekelijks bij haar)
langs de andere kant: nu heb ik weer de mogelijkheid om een ander favorietje te zoeken


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #24 Gepost op: 13 mei 2020, 14:21:39 »
De post van Ronny stoort me niet qua taalgebruik.
Ik heb geen probleem om soms goesting te hebben om Flory in haar anale schacht te pompen (klinkt ook niet lief), of soms te gaan vrijen met een knappe dame. Het hangt van de mood af.
Het enige wat me stoort is dat hij er van uitgaat dat elke DVP gigantisch veel verdient, dat getuigt van weinig inzicht op kosten alsook op vlak van lange termijn....  Uiteraard zullen er dames zeer veel verdienen (weet dat dat vanaf hun 40ste een pak minder zal zijn) nadat ze hun vaste kosten gemaakt hebben. Een vorige post herhalen ga ik niet doen, maar vaste kosten voor een DVP: 3350 EUR, eten en drinken, kledij en verzorging niet meegerekend. Dat zijn 67 klantjes van 50 EUR..... Het is niet omdat een Maya of Flory dat op 4 nachtjes/dagjes bij elkaar heeft dat dat ook de norm of het gemiddelde is.... Hoe kortzichtig kan je zijn....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #25 Gepost op: 13 mei 2020, 14:43:52 »
enige wat ik hier op kan zeggen: ik heb mijn favorietje een beetje gesteund en daarover met haar afspraken gemaakt met als resultaat dat ze me sindsdien negeert, bij het laatste contact schreef ze me dat ze terug naar Roemenië is/gaat maar elke dag zie ik op Redlights haar nieuwe advertentie, stuur ik een berichtje, geen reactie.
ik snap niet dat ze zo haar eigen ruiten ingooit en een relatief vast inkomen weggooit(ik ging wekelijks bij haar)
langs de andere kant: nu heb ik weer de mogelijkheid om een ander favorietje te zoeken
Tja, er zijn DOMME wijven op de wereld .... laten links liggen eens het skw terug open gaat, is mijn enige raad die ik je kan geven .... dan zal ze nooit nog cc-upgrades moeten steken, de trut  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #26 Gepost op: 13 mei 2020, 15:20:04 »
Ik zou niet weten over wie het gaat.
En moest ik het weten zou ik het wellicht 100% oneens zijn  t4517

enige wat ik hier op kan zeggen: ik heb mijn favorietje een beetje gesteund en daarover met haar afspraken gemaakt met als resultaat dat ze me sindsdien negeert, bij het laatste contact schreef ze me dat ze terug naar Roemenië is/gaat maar elke dag zie ik op Redlights haar nieuwe advertentie, stuur ik een berichtje, geen reactie.
ik snap niet dat ze zo haar eigen ruiten ingooit en een relatief vast inkomen weggooit(ik ging wekelijks bij haar)
langs de andere kant: nu heb ik weer de mogelijkheid om een ander favorietje te zoeken
Tja, er zijn DOMME wijven op de wereld .... laten links liggen eens het skw terug open gaat, is mijn enige raad die ik je kan geven .... dan zal ze nooit nog cc-upgrades moeten steken, de trut  ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #27 Gepost op: 13 mei 2020, 16:00:02 »
Ik zou niet weten over wie het gaat.
En moest ik het weten zou ik het wellicht 100% oneens zijn  t4517
ik ga de naam niet vermelden, ze moet eenmaal alles achter de rug is ook nog geld kunnen verdienen (maar 't zal niet meer mijn geld zijn)

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #28 Gepost op: 13 mei 2020, 16:46:35 »
Naaien? Stikken bedoel je  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Koop een setje voor je favoriete dvp  ;D ;D ;D


Elexia Beachwear ..... een gat in de markt, eens iets ontwerpen voor achter de ramen  :douchen
Stikken deed ik ook maar dat was wanneer ik met beide oren gekneld zat tussen een paar stevige billen en mijn neus en mond tegen een lekkere poes vastzaten …

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #29 Gepost op: 13 mei 2020, 20:46:23 »

Ronny , hoe zit het trouwens met je verslag over je quatro in het beste hoerenkot vant SKW ??? Schrijf het wel in je typische stijl want daar lig ik altijd van in een deuk  ;D ;D :sign0098:



Ikke nie, ik krijg daar andere neigingen van  :sign0137:

Zoegoedasdakketgateb (nog een goeike voor Google Translate)  ;D