Auteur Topic: CHRISTINA (D)  (gelezen 28616 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
CHRISTINA (D)
« Gepost op: 28 december 2014, 21:50:12 »
Gekopieerd uit het algemene topic

En aan het einde van de avond was er nog tijd voor één laatste sessie. Mijn interesse was vooral gewekt door Babcy (maar die was al een tijdje niet te vinden), Nora (net naar een kamer vertrokken) of een andere blodine, namelijk Christina. Die laatste werd het uiteindelijk. Na een initiële Franse verwenning (zc) hebben we in verschillende standjes gesport, waarbij ik ook nog met haar borsten kon spelen. Na een tijdje wisselden we weer naar Frans. Het leek erop of de eerdere activiteiten van de dag hun tol al geeist hadden, maar wet extra inspanning kwam er toch nog een krachtige explosie uit die grotendeels in haar mondje eindigde.

Christina:
Herkomst: Roemenie
Taal: Duits
Leeftijd: 23 jaar
Haren: Blond, schouderlang
Cupmaat: C
Postuur: Normaal tot net wat meer
Tattoo: Ja
Piercing: Ja (oa tong, waardoor ze af en toe ook was slist)
Genoten diensten: Frans (zc), aftrekken (zc), neuken (MC), CIM, COB
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Ruim voldoende
Dienstverlening: Zeer goed

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CHRISTINA (D)
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2015, 10:51:52 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]

[attachimg=5]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CHRISTINA (D)
« Reactie #2 Gepost op: 19 december 2015, 22:40:44 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
CHRISTINA (D)
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2016, 10:28:07 »
Mijn laatste ronde van de dag werd met deze blondine. Hoewel ik er al een aantal kamergangen op had zitten en ik op een gegeven momenten het idee had dat het niet meer ging lukken wilde Christina van geen opgeven weten. Dat is eigenlijke een zekerheid met deze Roemeense. Je weet zeker dat ze er vol voor gaat en dan in combinatie met een leuk servicepakket en een paar lekkere mopsen is het gewoon een garantie voor een geslaagde sessie. Na een Franse verwenning (ZC) zijn we na een tijdje overgegaan in het aanbrengen van een rubbertje en hebben ons zo een tijdje vermaakt, waarna het rubbertje er weer af ging en het eindigde in haar mondje. Christina, bedankt!

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CHRISTINA (D)
« Reactie #4 Gepost op: 5 mei 2016, 15:20:51 »
Ik was nu wel toe aan een beetje “ontspanning”. Ontspanning in de vorm van een massage en dan ben je bij Christina aan het juiste adres. Ik begon rond te kijken of ik Christina ergens kon vinden, maar blijkbaar was ze met een andere beer op de kamer. Ik heb in de bar maar even op haar gewacht, onder het genot van een latte macchiato. Toen de bardame me deze gaf kwam Christina net de bar binnenlopen en ik vroeg of ze bij me wilde zitten. We hebben een tijdje met elkaar gesproken en na mijn latte macchiato zijn we een kamer gaan opzoeken. Ik vroeg of ze me weer zo'n stevige massage wilde geven en ik gaf aan met name tussen mijn schouderbladen. Daar had ik een beetje pijn van de afgelopen tijd. Christina gaf me een lekkere stevige massage, en concentreerde zich met name op de plek die ik had aangegeven. Ik genoot er volop van. Deze dame kan zo als masseuse werken, als ze dat zou willen. Misschien een opleidinkje volgen, maar het talent heeft ze zeker. En ook komt ze met tips over hoe je het beste kunt masseren. Handige tips om uit te proberen bij andere de dames ;)

Ik heb nog een tweede kamer met Christina gedaan, maar daar hadden we ook geen seks, alleen een goed gesprek. Sex heb ik eigenlijk nooit met haar, omdat ze fysiek niet mijn type is. Wel is het een leuke meid, die zeer goede massages kan geven. Zo heeft iedereen z'n kwaliteiten.

Naam: Christina
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CHRISTINA (D)
« Reactie #5 Gepost op: 9 juni 2016, 00:14:50 »
Christina
Zo, na de eerste kamer met Anni, zocht ik Christina op. Ik had wat last van de rug en Christina is iemand die zeer goed kan masseren. Voordat we naar een kamer gingen, hebben we buiten op het terras even bijgepraat :014: Christina was net terug van vakantie :49: en ze vertelde me het eea daarover. Op de kamer zei ik haar dat mijn rug wat vast zat, waarna ze me een zeer stevige massage gaf. Na de massage voelde ik me een stuk beter. In de loop van de dag ben ik nog 2 keer met Christina op een kamer geweest, maar toen hebben we het lekker rustig aan gedaan. Tussendoor ben ik een paar keer bij haar gaan zitten om te babbelen :014: Ze heeft nog steeds contact met Annamaria, Flori en Cora, 3 dames waar ik een zeer goede band mee had in het verleden. Aan de ene kant vind ik het jammer dat zij er niet meer zijn, maar aan de andere kant ben ik blij voor ze dat ze nu een normaal leven hebben. Ik zei tegen Christina dat ze de groeten moest doen van mij aan alle 3.

Naam: Christina
Nationaliteit/Taal : Roemeense/ Duits en Spaans
Leeftijd : 26
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
CHRISTINA (D)
« Reactie #6 Gepost op: 21 juli 2016, 22:08:32 »
Zondag 3 juli

Ik wilde eigenlijk een massage van Christina, maar ondanks dat ik 3 keer met haar op een kamer ben geweest die dag, heb ik geen massage gehad. Wel hebben we veel met elkaar gesproken. Ze heeft nog steeds contact met Flori [attachimg=1]  Cora [attachimg=2] en Annamaria [attachimg=3] Ik heb over veel dingen met haar gesproken, oa over Acapulco, waar ze vroeger samen met Cora heeft gewerkt. Een paar weken geleden ben ik voor het eerst in Acapulco geweest (het verslag daarvan komt binnenkort) en heb haar over mijn ervaringen verteld. Ondanks dat ik dit keer geen massage heb gehad van haar vandaag, heb ik me uitermate vermaakt met haar. Het hoogte punt was, dat ze op een gegeven moment ging bellen met Annamaria en dat ik op die manier Annamaria weer even kon spreken. Het is meer dan een jaar geleden, dat ik haar voor het laatst heb gezien en gesproken. Het was erg leuk om Annamaria weer even gesproken te hebben en haar stem weer te horen. Sinds Annamaria weg is uit Dortmund heb ik wel veel verhalen over haar gehoord via Flori en Christina, maar het is natuurlijk anders als je het van de persoon in kwestie zelf hoort van hoe het gaat. Gelukkig gaat alles goed met haar en ik wens haar het beste toe. Hopelijk kan ik haar via Christina vaker spreken. Misschien is het telefoongesprek met Annamaria wel het hoogte punt van deze dag. Met de sex wilde het vandaag op de een of andere manier niet zo lukken, wat overigens niet aan de dames lag, maar meer aan mezelf.

Naam: Christina
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits en Spaans
Leeftijd : 26
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zaterdag 6 augustus 2016
« Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2016, 21:16:24 »
Ik heb een behoorlijke tijd met Christina in 1 van de sofa's gezeten en met haar gesproken over koetjes en kalfjes, alvorens we naar een kamer zijn gegaan. Op de kamer hebben we het gesprek voortgezet en hebben we oa gesproken over Annamaria en Cora met wie ze nog steeds contact heeft. In totaal heb ik die dag 4 kamers met Christina gehad, waarbij ze me 1 keer een zeer goede massage gaf en 1 keer had ik een speciaal moment. Net als de vorige keer hebben we Annamaria gebeld, alleen dit keer heb ik zeker 20 minuten met haar gesproken. Een zeer bijzondere ervaring. Massages zijn wel een van Christina's sterke punten. Met de seks zit het bij haar ook wel goed, maar omdat ze optisch niet mijn type is, hebben we dat nooit. Desalniettemin vind ik het altijd leuk om met haar een paar kamers te doen. Ook buiten de kamer geeft ze je veel aandacht, zonder daarbij opdringerig te zijn. Vaak spreek ik haar tussendoor even een minuut of 10, zonder dat ik daarna gelijk met haar op een kamer ga. Zelf heeft ze er ook wel plezier in om even een gesprekje met me te hebben, om vervolgens weer verder te gaan.

Naam: Christina
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Spaans
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 10/10
Aftersales: 10/10
Cijfer: 9
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 4 september
« Reactie #8 Gepost op: 13 september 2016, 23:08:46 »
De tweede dame van vandaag was Christina. Met haar heb ik in totaal 3 kamers gedaan, waarvan 1 keer een hele goede massage van haar en 2 keer hebben we alleen wat bijgepraat. Zoals ik al vaker heb gezegd is Christina niet mijn type om seks mee te hebben, maar ze is erg aardig en heeft nog contact met andere dames die vroeger in PC Dortmund hebben gewerkt. Af en toe verteld ze me hoe het met die meiden gaat.

Naam: Christina
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Spaans
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Cijfer: 9 (vooral vanwege de zeer goede massage)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Zondag 15 januari 2017
« Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2017, 23:15:33 »
Met Christina 2 sessies gedaan vandaag. De 1e sessie gaf ze me een voortreffelijke massage en de 2e sessie hebben we alleen met elkaa gesproken. Toevallig hadden we het toen ook over een moment in de jacuzzi samen met Annamaria. Christina en Annamaria zaten toen samen in de jacuzzi en ik kwam er later bij. Een andere beer zat ook in de jacuzzi en vroeg op een gegeven moment aan Annamaria of ze met hem naar een kamer wilde. Annamaria had hier helemaal geen zin in en zei dat ze al bezet was en keek mij daarbij angstig aan. Ik speelde het spelletje mee, waardoor deze beer voor Christina koos. Daar was Christina niet zo blij mee, want deze beer was niet al te fris.

En zo hebben Christina en ik nog een aantal anekdotes opgehaald. De 2 sessies met Christina waren overigens ook allemaal om en nabij de 30 minuten, dus geen standaard 20.

Christina twijfelt ook of ze dit werk na 1 juli nog wil en moet gaan doen. Ik heb haar nog aangegeven dat een carriére als masseuse misschien wel iets voor haar kan zijn. De basis heeft ze wel en een paar cursussen en certificaten en ze kan zo aan de slag in verschillende clubs.

Naam: Christina
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Spaans
Leeftijd: 26
Haarkleur: Blond
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: mollig, 60Kg, maat 38/ D-cup
Service: PZC, NMC, 69, TZ
Beoordeling: 4/5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.