Auteur Topic: Vanderdoncktdoorgang 02, Sarah  (gelezen 1692 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vanderdoncktdoorgang 02, Sarah
« Gepost op: 4 juli 2010, 21:32:03 »
Vannacht na een nachtje stappen met een vriend rond een uur of 4 even omgereden naar het plezantste stukje van Gent. Er waren zeer weinig vrouwen. Eentje sprong me wel in het oog. Het was een dame die jong gekleed was (met beenwarmers enzo, beetje cheerleadertype) met blond haar en lichtbruine huid. Perfect gebouwt. C-cupje, prachtige kont, prachtige benen, buik en gezicht.  Ze zei dat ze 25 was.

Ze zei dat ze Sarah heette en van Albanie afkomstig was. Ze sprak zeer goed Engels. Ik heb op het forum gezien dat er nog Sarahs zijn in Gent, maar ik ben 100% zeker dat dit een andere is. We spraken af voor 20 min pmc en nmc.

Ik mocht me ontdoen van mijn kleren en op het bed komen liggen, terwijl zij even wegging. Toen ze terugkwam lag ik naakt op bed. Ze kwam bij me liggen en deed langzaam haar kleren uit, terwijl ik haar overal mocht betasten.
Ze streelde me hier en daar aan m'n tepels en deed dan het rubbertje om. Daarna begon ze me lekker te pijpen. Dit was echt goddellijk. Nog nooit ben ik zo lekker gepijpt geweest met een condoom aan door een dvp. Ze streelde daarbij ook lekker mijn balletjes en ze kreunde ook heel lichtjes. Ondertussen mocht ik lekker over haar kontje, benen en borsten wrijven. Na een 5-tal minuten superlekker gepijpt te zijn geweest, zei ze "Me on top, baby?"

Dit liet ik mij natuurlijk geen 2 keer zeggen. Ze begon me lekker te berijden. Prachtige borsten zwieberden voor m'n neus. Aan haar borsten mocht ik ook likken, maar liefst niet te hard. Een superlekker kontje mocht ik in knijpen. Ze kreund echt superzacht en sensueel. Daarna mocht ik in missionaris. Hierbij liet ze zich echt hard pakken. Hoe raar het ook mocht zijn, ik kon niet klaarkomen (ik had wel aardig wat alcohol op die avond). Daarop nam ze het initiatief om me af te trekken. Dit deed ze ook supergoed, zodat ik na een 3-tal minuutjes trekwerk lekker ben klaargekomen in het zakje. Ik mocht mijn kleren aandoen, klein babbeltje (ze stelde voor om de volgende keer een trio te doen met haar vriendin), nog een zoentje op de kaak en met een smile op mijn gezicht zijn mijn maat en ik naar huis gereden en kon ik lekker gaan slapen.

Echt een aanrader deze meid! Kleinste minpunt: Ben er wel mijn muts vergeten
« Laatst bewerkt op: 22 september 2012, 23:30:06 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !