Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 465335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #240 Gepost op: 17 november 2013, 17:05:42 »
Ik had de eerste locker in de umkleide zodat ik min of meer in het zicht stond en al vlug zag ik Flori die net van de kamer kwam
Ze was met mij op de kamer van half 2 Tot half 3 ;) en zoals altijd tot volle tevredenheid.
Citaat
Toen ik een drankje ging halen aan de bar hoorde ik Nederlands praten en vroeg achteraf of hij Nederlander was in de hoop om met Hansdord kennis te kunnen maken maar het bleek een Belg te zijn uit Limburg. Gesprek aangeknoopt en wat clubervaringen uitgewisseld waarna we eten bestelden.
Beide een schnitzel? Ik zat aan de bar rechts en naast mij twee nederlandstalige beren aan de schnitzel met friet.
Citaat
Intussen was er ook een nieuwe hilfe begonnen achter de theke en wat voor één....
in mijn ogen een knappe jonge Duitse.....Anna genaamd.
Leuke meid en goede bediening, zeker gezien het haar 1e dag was
Citaat
Verder had hij ondertussen nog een kamergang met Rebecca maar dit was ondermaats volgens hem.
Volgens mij ook ver onder de maat :)
Citaat
Intussen ook Flori nog kort gesproken en ze vond me een "bad man"
Die neemt geen blad voor haar mond. Heeft daarom ook wel eens ruzie met klanten.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
« Laatst bewerkt op: 17 november 2013, 17:13:01 door Hansdordt »

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #241 Gepost op: 17 november 2013, 17:15:13 »
Gisteren dus na 3 maanden weer eens HP bezocht. Dat het zo lang geduurd heeft komt door het verzilveren van 4 vrijkaarten, 1x GD, 2x Babylon en 1x SF-Lounge! Ik keek er erg naar uit en was zelfs een beetje zenuwachtig.

Na aankomst en lunchen heb ik een uurtje op de kamer met jacuzzi met Flori doorgebracht, een heerlijk gfe uurtje weer. Ze is en blijft mijn favoriete dvp in HP. Ze is zoals ze is, niks gespeeld en dus zeer naturel. Als iets haar niet bevalt laat ze het wel merken. Ik houd er van.

Na deze sessie weer even in de sauna gezeten en daarna met koud water afgespeeld, heerlijk. Dan weer naar de bar.

Aan de bar gezeten valt mijn oog op Rebecca. Ze maakt verleidelijke en geile dansbewegingen om de aandacht van de beren te trekken. Ik kijk haar aan een ik vind het wel een lekker ding met kleine maar fijne tietjes. Ze komt naar me toe en begint te tongzoenen en ik heb zin in haar, maar eerst eten want dat heb ik al besteld. Het wordt bloemkool met aardappelpuree en kaas, vegetarisch dus. Het smaakt prima. Rebecca gaat ook eten en na het eten komt ze weer naar me toe.

Aan de bar begint ze weer te tongen en we gaan op haar verzoek naar de kino. Op het bankje in de kino gaan weer verder, weer tongen en droogneuken. Na 5 minuten komt het besluit om op het bed verder te gaan. Ik vraag aan haar of ze de tijd wil opnemen. Het is dan 16:41 uur. De sessie op bed begint uiteraard met pijpen. Ze likt daarbij uitgebreid mijn ballen en gaat ook wat verder naar beneden. Dat is zeer aangenaam, het tongzoenen trouwens ook! Na 5 minuten vraagt ze al of we gaan 'ficken'. Deze vraag komt eigenlijk te snel en ik ben ook nog zo stom geweest om ja te zeggen. Ze doet me het condoom om, en beetje ruw want het doet pijn. Dan kruipt ze bovenop me, voorzichtig want ze is erg strak. Het neuken is wel ok al zit het lange haar wat ik de weg. Daarna gaan we verder in doggy. Ze heeft een lekkere volle kont dus dat gaat wel goed komen. Ook omdat ze erg strak is is klaarkomen gegarandeerd:) Tijdens doggy neem ik ff gas terug waarop zij vraagt of ik 'fertig' ben. Nee dus. Maar na 5 minuten wippen is een orgasme al een feit. Meteen staat ze op en doet haar gordel om. Ik lig nog op het bed om mezelf schoon te maken. Totale sessie op het bed nog geen 10 minuten. Alles wat ze doet komt bij mij trouwens over als over- geacteerd en afwerkseks. Goed voor een PT/PC maar niet voor een sauna waar goede service de stand is.
Bij de locker aangekomen zie ik op mijn gsm dat het 16:51 uur is. Totale tijd inclusief de tijd op het bankje is hooguit 15 minuten. Dit geeft me toch een naar en ontevreden gevoel. Geen herhalingsgevaar dus.

Het zal, ondanks verleidingspogingen van onder andere Lena en Sara niet meer de dag worden waar ik vooraf op gehoopt had. Al om 7 uur verlaat ik ontevreden het pand waar ik voorheen nog niet was voorgekomen dat ik voor 11 uur vertrok. Ik heb het ook aangegeven bij de thekevrouw omtrent de sessie met Rebecca want ze vroeg of het was bevallen.

Bij het naar mijn auto lopen kom ik rmjhexe en BP tegen die een plekje voor de auto zoeken. Ik heb de hele dag nog geen aanspraak gehad, achteraf jammer dat ik al buiten was want een beetje gezelschap in de club kan een dag in de club een totaal andere wending geven. Volgende bezoek aan HP waarschijnlijk pas eind december als ik jarig ben, heb ik ook eens een keer gratis entree :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #242 Gepost op: 21 november 2013, 15:53:59 »
Eergisteren ben ik samen met Licky Luke voor de eerste keer naar Dolce Vita getrokken. Het is een succesvolle eerste kennismaking met de club geworden, maar tegen de avond hadden we het er wel gezien en we hadden beiden zin om naar HP door te rijden. Niet zozeer omwille van de club, maar omdat we beiden een dame uit HP in ons hoofd hadden zitten, waar we graag nog eens een avontuurtje mee wilden beleven :pompe.
 
Ik heb de voorbije weken al meer dan genoeg over HP geschreven en Licky Luke zal zijn verhaal hier ongetwijfeld ook nog komen doen, dus ik ga mij beperken tot het volgende:
 
Licky Luke en ik zijn eergisteren om 20u te HP aangekomen. Op dat moment stonden er een 10-tal andere wagens op de parking. In de bar en buiten was er niet veel volk aanwezig en zoals steeds de voorbije weken hing er een heel matte sfeer in de club. We hadden honger dus we bestelden quasi onmiddellijk een maaltijd. Ondanks het feit dat er slechts een handvol personen in de club aanwezig waren, hebben we toch een klein half uur op ons eten moeten wachten. Vreemd dat dat zo lang duurde. Tijdens het wachten op ons eten ben ik even naar buiten gegaan en wat bleek: ondertussen was ook het 2de mobiele verwarmingstoestel met schroeven aan de grond vastgezet. Vendezz zijn idee is dus een succes gebleken :)).
 
Van bij binnenkomst in de club heb ik het gezelschap van Corina gekregen en vanaf de eerste moment waren kusjes en knuffels mijn deel bab7 (zij was gelukkig ook de dame waarvoor ik eergisteren naar HP was gegaan). Ze heeft Licky Luke en mij gezelschap gehouden tijdens het eten en aangezien het in de club echt wel bedroevend rustig was, heb ik haar snel daarna een sleutel laten halen. Ik zou uiteindellijk van 21u tem 23u30 met Corina op een kamer belanden.
 
Na de kamergang begaf ik me terug naar de bar en groot was mijn verrassing toen ik er binnenstapte: zowel buiten als binnen zat er amper 1( :017:!) ijsbeer en er was nergens een vrouw te bekennen. Licky Luke was er ook niet: hij liet zich op dat moment blijkbaar verwennen door Maria.
 
Ik heb me dan maar rustig buiten gezet met een koffietje en na enkele minuten is Corina bij me komen zitten. Niet veel later zou Licky Luke ook terugkeren van de kamer.
 
We zijn nog tot 1u in de club gebleven, waarbij Corina niet meer van mijn zijde is geweken en waarbij we ons voor de zoveelste keer verwonderden over de lege club en de doodse sfeer. Het verschil met DV eerder op de dag was enorm: daar was voortdurend veel meer volk aanwezig en hoewel de vrouwen er niet (veel) animeerden, hing daar een veel aangenamere sfeer.
 
Enfi. Om 1u heb ik afscheid genomen van Corina en zijn Licky Luke en ik (al bij al) tevreden vertrokken. Maar eens te meer is gebleken dat HP voor mij geen club zou zijn om alleen (zonder collega ijsbeer of zonder 'aanhankelijke' meid) naar toe te trekken.
 
Morgen zien ze me er desondanks quasi zeker terug. Ik ga een ijsbeer vergezellen die er nog nooit geweest is. Ik zou immers niet willen dat zijn eerste kennismaking met HP tegenvalt, omdat hij er teveel doodse momenten zou moeten doormaken 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #243 Gepost op: 23 november 2013, 10:57:00 »
Gisteren ben ik voor de 7de keer in nog geen 30 dagen tijd naar HP getrokken. Gemiddeld eens per 4 dagen maw. Zou ik verslaafd raken :017:? En dat ondanks mijn altijd terugkerende bedenking dat het er over het algemeen te rustig voor me is. Vreemd. Het is natuurlijk wel niet zo dat ik plots enkel naar HP ga: ik ben de voorbije weken ook naar GT, Sixsens, ACA en DV getrokken en heb me zelfs nog eens bezondigd aan raamprostitutie :-\.

Gisteren ging ik eigenlijk om een ijsbeer gezelschap te houden tijdens zijn 1ste bezoek aan HP. Door problemen op zijn werk kon hij uiteindelijk echter enkel van 12u tem 17u aanwezig zijn en zelf ben ik pas om 16u30 aangekomen. Veel heb ik hem dus niet wegwijs kunnen maken :banghead:. Gelukkig heeft hij zich geamuseerd. Hij heeft blijkbaar gekamerd met Andrea (wat een verrassing) en met Shila. Hij was 2 keer heel tevreden. Hij had maar 1 opmerking: de club was hem te rustig  ::).
 
Enfin we hebben na mijn binnenkomst een kwartiertje over zijn ervaringen grepraat en daarna is hij zich gaan omkleden en is hij gaan werken. En daar zat ik dus… zonder mannelijk gezelschap. Ik vreesde het ergste en was al een ontsnappingsroute richting H7 of ACA aan het plannen.

Gelukkig heeft Corina me tijdens bijna mijn volledige bezoek aan HP (16u30-1u30) gezelschap gehouden (zie haar topic) en de weinige momenten dat zij niet bij me was, heb ik me kunnen bezighouden met 2 Hollandse ijsberen en met een paar meiden (Andrea, Maria, Sabrina…).
 
Toen ik om 16u30 de parking van HP binnen reed, stond deze goed vol. Er waren nog maar 2 plaatsen vrij. De theke vertelde me bij binnenkomst dat het héél druk was: er zouden ongeveer 30 vrouwen aanwezig zijn en behoorlijk wat mannen. Van die drukte heb ik echter niks gemerkt, noch qua mannen, noch qua vrouwen :017:. Wat wel het geval was, was dat er weer een paar nieuwe vrouwen aanwezig waren. 5 van die vrouwen waren visueel héél mooi. Een klein brunetje met een hele mooie, grote natuurlijke C-cup en een zalige kontje stak er voor mij absoluut bovenuit :o.

Jammer genoeg heb ik niet echt kennis kunnen maken met de nieuwe meiden, aangezien ik de ganse tijd bij Corina was, maar dat maak ik binnenkort wel eens goed. Ik hoop wel dat die meiden een tijdje in HP blijven hangen, en niet na enkele dagen weer verdwijnen zoals zovele andere DVP’s de voorbije weken.
 
Ik heb gisteren maar 1 keer gegeten: Steak met een sausje van gebakken ajuin en met frietjes. Héél lekker ;D!
 
De grote drukte was er gisteren dus weer niet, maar na 19u was er gelukkig toch wel wat volk aanwezig. Maar… en ik heb het nu al zo vaak gezegd over HP: de sfeer zat er niet in.

Ik heb zelden iemand op de dansvloer zien staan. En als er dan toch eens een meid zich aan een danspasje waagde, stopte ze daar na enkele seconden al weer mee.
 
De enige die een beetje plezier probeerde te maken was Bianca. Die was rond 22u binnen gekomen en had duidelijk geen zin om, zoals alle anderen, gewoon in een zeteltje of aan de bar te gaan hangen. Ze zag er btw ongelofelijk geil uit: ze was héél sexy gekleed  :-\ (voor zover je tijdens FKK gekleed kan zijn). Binnenkort toch nog maar eens met haar kameren :pompe.
 
Mijn conclusie van mijn bezoek van gisteren is (niet verrassend) ongeveer hetzelfde als mijn conclusies van mijn voorbije bezoeken: HP is een heel leuke club, met vriendelijk personeel, een goede line-up, uitstekende service op de kamer, een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding… maar voor een ijsbeer die het graag een beetje drukker heeft, is de club (zeker de voorbije weken) te rustig, al helemaal als je alleen moet gaan of als er geen DVP is die je veel aandacht schenkt.
 
Volgende week ga ik met een bevriende ijsbeer op 4 dagen tijd 6 ons bekende clubs (Sixsens, HP, ACA, Dolce Vita, Magnum en GT of PSR) bezoeken. HP bezoeken we vrijdag van 11u tem 19u. Ik ben benieuwd hoe de club zich staande gaat houden tov de andere clubs!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #244 Gepost op: 24 november 2013, 16:10:00 »
Pflichtbezoekjes deze week in Haus Panthera, donderdag en gisteren op het afscheidsfeestje van Alina die het DVP-bestaan voor bekeken houdt en wat dat betreft overheerst louter blijdschap uiteraard. Hopelijk is ze één der uitzonderingen die effectief niet terugkeert, de tijd zal het leren. Via onze Teutoonse vrienden verkreeg ik donderdag gratis toegang tot de vertrekken zo rondom 16 uur. Erreg rustig qua rakkers, een 10-tal lijkt me een deftige gok, laten we zeggen ondervertegenwoordigd in verhouding tot de quasi 20 dames die aanwezig tekenden met wederom een 5-tal "nieuwe" snoetjes waaronder Adela uit Freude39 (één der sporadische dames waarmee ss in staat van 'strijd" verkeert, en Florence (ook ex-Freude&Samya enzo), hun eerste dag en zoals gister zou blijken waren 2 dagen voldoende om het voor bekeken te houden. Een eufemisme om te stellen dat vooral Adela met haar zowat legendarische nase hoch-attitude het er niet lang zou uitzingen. Met beide dames wat gekeuveld wat de andere dames zéér bevreemdde  ;D, doch enige beleefdheid is me niet vreemd. Voorts viel er qua eten, barbediening etc. niks te mopperen, lekker eten, alles rein, sauna ietje te frisjes doch alla.

Qua dames dus donderdag een overaanbod, de "vaste" dames hadden al snel in de smiezen dat ss hen weinig euro's zo opleveren, Alina was present en logischerwijs was het betreffende madame die aan de haal ging met m'n spaarvarkentje. Op de één of andere manier is het al maandenlang een quasi-evidentie om met haar tijd te spenderen. Nou zou dat puur sec kunnen wezen wegens haar performante TZ, PZC etc., doch naast deze fijne bezigheden is het allemaal net ietsje completer qua plaatje dan andere dames, egal, noblesse oblige en donderdag was de min of meer een afsluiting van een tijdperkje ditaangaande. Jammer dat er voorts een geheel herentekort was voor de aanwezige dames, ook Alina had behoudens mezelve geen andere kamergenoot die dag, significant en tegelijkertijd lichtjes hemeltergend uiteraard. Een laatste lofzang over deze dame ga ik u verder besparen, daar schieten we an sich ook geen moer mee op. Gedurende 20 maandjes tekende ze present in HP, op Anja na de langstaanwezige momenteel schat ik in, én een zeldzaamheid in clubland; altijd goedgeluimd, altijd lachen, altijd gek doen, sfeercreërend, geen overdaad plegend op haar geest en lichaam, de boel aanstoken op feestjes, perfecte Duitskennis binnen no time, en naar m'n bescheiden mening één der redenen dat HP zich het laatste jaar heeft ontwikkeld. Tijdens m'n eerste bezoekjes aldaar waren er zowat 10 dames aanwezig, en vaak minder heren, daar is toch behoorlijk verandering in gekomen, en daar zitten performsters van haar level en allooi wel voor iets tussen lijkt me stellig. Het ga haar uiteraard goed en voorts wens ik via deze weg nogmaals Anja te danken voor haar korte doch mooie woorden s'nachts ter afscheid van haar, hartverwarmend en voor traanopwellingen zorgend bij vele medewerkers leek me stellig.

Dit brengt me bij zaterdagbezoekje uiteraard waar er wat te vieren viel, en aanwezigheid van mezelve een evidentie was wegens plausibele redenen dixit Alina, ok dan moppie, dan doen we ons best daarvoor. Aankomst rondom 15 uur, wat drukker dan donderdag (gelukkig) doch voor een zaterdag toch redelijk kalm. De afscheidsfeestneus had wat flessen geestrijke drank bij en die vielen bij vele dames in goede aarde. Wel jammer dat er frequent een boel dames in de umkleide gingen roken (en drinken gok 'k gezien de upgradende danspasjes s'avonds), maar neem het hen maar ns kwalijk. Sessie met Alina was dixit haarzelve laat mogelijk, euhm, ok dan. Ergens toch een soort van stille appreciatie, doch dat maakte uiteraard dat doorheen de dag ss weer ns té exploratief tewerk diende te gaan met 2 nieuwkomers, pff, geen karakter hé...Relaas daarvan kan u in de 2 damestopics terugvinden, Melanie en Nicole. Zo rondom middernacht een riedel dansmariekes op de dansvloer met uiteraard 1-tje net iets belangrijker, mejuffer had gebak meegebracht en zo rondom 1.30 op de kamer belandt met haar ter afsluiting van haar businesstijd in Ratingen. Rond drieën de keet buitengekeerd met een smile op m'n rotsmoel, gedag gezegd door enkele medewerkers met opgedroogde traanogen, het tekent hoezeer ze geliefd was bij zowel klanten als clubmedewerkers en concullega's die haar half doodknuffelden, een beetje de conclusie van de dag. HP verliest een icoontje, ss verliest z'n derzeitige favodame; business is business...

Peace out!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #245 Gepost op: 30 november 2013, 14:27:34 »
Ik had enkele weken geleden gepland er van 28/11 tem 1/12, samen met de ijsbeer die me jaren geleden de wereld van de saunaclubs heeft leren kennen, op uit te trekken en om in die 4 dagen 6 clubs te bezoeken. Door omstandigheden was ik dit weekend plots echter niet meer vrij, dus ik heb onze plannen voor het weekend tot mijn grote spijt moeten annuleren. Misschien maar best ook, want mijn rug voelde de voorbije dagen vermoeid en stijf aan (teveel gewerkt en geneukt). Tijd om een beetje gas terug te nemen.
 
Nu, afgelopen woensdag en donderdag was ik wel vrij, dus dan moest ik die dagen maar clubben hé!

 Ik wist dat collega ijsbeer Eagelke woensdag in HP zou zijn, ik kende een leuk hotelletje in Ratingen, en ik had nood aan een club waar ik rustig kon vertoeven (veel neuken was geen prioriteit), dus de keuze was snel gemaakt: op naar weer 2 daagjes HP. Dinsdag nog snel het hotelletje geboekt en woensdag kon ik op stap.

 Woensdagochtend heb ik nog een paar last-minute zaken voor het werk moeten regelen, waardoor ik pas om 11u richting Ratingen ben kunnen vertrekken. Ik heb geen verkeersproblemen gehad en ben om 12u45 aan mijn hotel aangekomen. Ik ben ff ingecheckt, ik ben mijn spullen op mijn kamer gaan leggen en ik ben om 13u15 richting HP vertrokken (het had geen zin om verder tijd te verliezen in mijn hotel). Amper 5 minuten later reed ik de parking al binnen. Wat een luxe! Nog geen seconde later kwam ook Eagelke aan. Van goede timing gesproken!
 
Wij 2 naar binnen, zoals zo vaak onze centjes ingeruild voor onze ijsbeer tenue en 2 handdoeken en snel richting kleedkamers getrokken. Eagelke wou zich douchen, ik had zin in een pint. Ik dus naar de bar. Er waren woensdagnamiddag bij mijn binnenkomst in de bar al verrassend veel mannen en vrouwen aanwezig. Dat had ik in HP al lang niet meer gezien op een namiddag. Er zou de ganse dag btw meer volk aanwezig zijn dan ik de voorbije weken op een doordeweekse dag gewoon was. Leuk!
 
Ik was nog geen 10 seconden in de bar, of Corina hing al rond mijn nek. Ik zou woensdag weer vele uren met haar doorbrengen.
 
Ik ging met een taxi naar mijn hotel terugkeren, dus voor een keer moest ik me niks aantrekken van het aantal pinten dat ik mocht drinken. Gevolg: ik heb vele pintjes gedronken en mijn herinneringen van woensdag zijn een beetje wazig
 
De woensdag dan maar kort samenvatten:
Ik ben woensdag van ongeveer 13u30 tem 1u in HP geweest. Ik heb 3 keer een uur met Corina gekamerd. Tussendoor heb ik nog veel (knuffel)tijd met Corina gehad.
Ik heb gezellig bijgepraat met Eagelke. Eagelke heeft, als ik mij niet vergis, woensdag gekamerd met Nicole en Christina. Hij was beide keren een tevreden man .
 Ik heb 1 warme maaltijd gegeten (pasta): lekker als altijd!
Ik vond dat er woensdag voor het eerst in langere tijd nog eens een echt leuke sfeer in HP hing (en dat op een doordeweekse dag!). Er waren onder andere 2 Antwerpenaren aanwezig die ’s avonds naar Leverkusen-Man U gingen, en die van de gelegenheid gebruik maakten om HP een eerste keer te bezoeken. Toffe mannen die ik zeker nog eens in een club hoop tegen te komen!
Om 1u heb ik HP verlaten. Voor zover ik me kan herinneren was het een leuk dagje geweest. Ik heb me zoals gepland voor HP door een taxi laten oppikken. Mijn wagen heb ik op straat geparkeerd, want ik had aan Rebecca en Corina beloofd dat ik de volgende ochtend om 9u met hen mee naar Ratingen en Düsseldorf zou trekken.
 
Aangekomen in het hotel, bleek dat het inpandige café nog open was. Ik heb daar uiteindelijk nog tot 4u ’s morgens gepintelierd. En toen was het bobijntje af.
 
Amper 4 uur langer ging de wekker af. Ik heb snel een ijskoude douche genomen, een klein ontbijtje genuttigd en terug een taxi gebeld. En zo stond ik donderdag om stipt 9u al weer voor de poorten van HP. Corina was buiten al op me aan het wachten, maar Rebecca was nog nergens te bekennen. Zij raakte blijkbaar niet buiten langs de voordeur (de kuisvrouw die Corina had buitengelaten, was plots verdwenen) en is dan maar achterom gegaan en over het muurtje geklommen. Daarbij heeft ze zich blijkbaar bezeerd, want ze zou later die dag veel last krijgen van haar enkel en ze zou donderdag uiteindelijk niet kunnen werken. Ik pak ook eens 2 meiden mee naar buiten hoor…
 
Enfin. Bij ons vertrek had Rebecca nog geen last van de enkel, dus wij met mijn auto op weg naar Ratingen. We hebben daar een uurtje rondgelopen, maar de meiden vonden hun goesting niet in de winkeltjes. Wij dus doorgereden naar Düsseldorf, waar je uiteraard net iets meer (en grotere) winkels hebt.

 We zijn een dikke 2 uur in Düsseldorf gebleven en ik denk dat ik in die 2 uur de binnenkant van bijna elke winkel van Düsseldorf gezien heb. Niet echt mijn ding, maar de meiden amuseerden zich en ze vonden nu gelukkig ook de spulletjes die ze zochten. Wie troffen we btw aan, net voor we terug richting Ratingen gingen trekken: Sabrina en Mariana die ook aan het winkelen waren. Van een toeval gesproken.
 
Aangekomen in Ratingen hadden we alle drie honger, dus zijn we nog even bij de Burger King binnen gesprongen. Hoe klein ze ook zijn: die meiden kunnen eten zeg!! Ze hebben elk 2 grote hamburgers en een grote portie frieten verorberd. Ik heb het bescheiden bij een Big Whopper gehouden. Bij het verlaten van de Burger King kwamen we ook nog Duitse Michelle tegen. Die kwam de innerlijke mens ook versterken, vooraleer haar werkdag in HP aan te vatten.
 
Rebecca, Corina en ikzelf zijn uiteindelijk om 13u30 in HP aangekomen. Ik heb de meiden aan de voordeur afgezet en heb me op de parking gezet. Er waren op dat moment nog maar 3 andere wagens aanwezig.
 
Ik heb weer braafjes mijn 50€ betaald, heb me in mijn ijsbeer pak gehesen en heb me naar de bar gegeven. Gezien het overtallig alcoholgebruik van woensdag en het slaaptekort, heb ik wijselijk een koffietje gevraagd en ben ik me buiten gaan zetten. Ik heb daar zo’n 10-tal minuten alleen gezeten en toen is Corina bij me komen zitten. Afgesproken met haar om ter vervolging van de gezellige ochtend samen een uurtje te gaan kameren en om elkaar daarna ‘wat ruimte te geven’. Vooral ik had er nood aan om na vele uren samen in HP mijn pijlen nog eens op een paar andere DVP’s te richten.

Enfin: het uurtje op de kamer was weer leuk en na het overhandigen van mijn centjes hebben we met nog een paar kussen en knuffels ‘afscheid’ genomen.
 
Ik had ondertussen een beetje rust nodig, aangezien het slaapgebrek zijn tol begon te eisen, dus ik ben een uurtje in de relaxruimte gaan dutten. Na mijn power nap voelde ik me gelukkig terug klaar om er in te vliegen. Pintje uit de frigo genomen en me naar de bar begeven.

Ik heb een beetje gedold met oa Andrea en Maria, ik heb kennis gemaakt met Melanie en Nicole (met beiden plan ik binnenkort zeker eens te kameren) en ik kreeg vooral veel aandacht van Christina. Bleek dat Corina daar niet echt mee kon lachen, want zij en Christina zijn kat en hond. Op een bepaald moment zei Corina me zelfs dat ik niet met Christina mocht kameren. Tja, dat moet je met mij dus net niet doen hé. Werd later vervolgd.
 
Rond 17u heb ik gegeten en daarna vond ik het wel tijd om nog eens te kameren. Ik had eigenlijk zin in Nicole of Melanie, maar die kon ik nergens vinden. Ik heb me dan maar een nieuwe pint gepakt en ben buiten gaan zitten. Bianca kwam me iets later gezelschap houden, was weer veel te lief voor me en ja hoor: ik smolt. Haal die sleutel maar meid! Deze keer heb ik de kamergang beperkt tot een half uurtje, maar het was wel weer een uitstekende ervaring!

Ondertussen waren we voorbij 18u en had ik terug nood aan een beetje rust. Christina bleef me echter bestoken met kusjes en knufjes. Elk moment dat ze mij alleen aantrof, kwam ze mij gezelschap houden en probeerde ze mij te verleiden tot een kamergang. Voorlopig kon ik de boot nog steeds afhouden, maar of dat me ging blijven lukken!? Nee dus.
 
Tegen 19u45 had ik me nog eens naar de relaxruimte tegenover de sauna begeven. Ik wou nog even in alle rust van een pintje genieten. Dat was uiteraard buiten Christina gerekend. Na nog geen 2 minuten kwam ze bij me zitten en zette ze haar ultieme aanval in. Deze keer kon ik geen nee meer zeggen en uiteindelijk heb ik haar dus een sleutel laten halen. Voor het verhaal van die kamergang: zie haar topic!
 
Na de uitstekende kamergang begaven we ons naar de kleedruimtes waar ik Christina haar haar dik verdiende centjes overhandigde. Met nog een paar lekkere zoenen afscheid genomen, waarna Christina zich ging douchen. Ik wou hetzelfde gaan doen, maar wie komt op dat moment op mij afgestapt: Corina! Ze was blijkbaar al een tijdje naar me op zoek en had me al zoenend afscheid zien nemen van Christina. Ik werd ter plekke neergebliksemd en kreeg de te verwachten vraag: you fucked here?? Stamelend gaf ik toe dat ik inderdaad met Christina op de kamer was geweest. Gevolg: Corina krijgt een Roemeense colère en spurt weg richting dames kleedkamers.

Ik wou het niet aan mijn hart laten komen, dus ik heb snel een douche genomen, heb een nieuwe pint gepakt en ben rustig terug buiten gaan zitten. Het daaropvolgende uur ging Corina steeds opvallend ergens in de buurt staan en telkens we oogcontact maakten, waren boze blikken mijn deel.

Ik wou niet voor haar ‘kruipen’, maar ik wou anderzijds ook niet dat de goede band die ik met haar heb, stuk zou gaan, dus na dat uurtje heb ik haar meegenomen naar de grote kino. We hebben een goed gesprek gehad en hoewel ze er duidelijk niet mee kon lachen dat ik met Christina gekamerd had, leek ze het nu toch te kunnen relativeren. We zijn terug naar de bar getrokken en gelukkig gedroeg Corina zich vanaf dan opnieuw normaal.
 
Ik heb me tot 23u30 vervolgens nog met enkele andere ijsberen vermaakt en toen werd het tijd voor een laatste kamergang. Zou ik gaan voor Nicole of Melanie, of zou ik het op de kamer finaal gaan goedmaken met Corina? Het is dat laatste geworden.

 Ik heb uiteindelijk met Corina gekamerd van 23u30 tem 1u. De kamergang kwam een beetje aarzelend op gang, maar gelukkig kwam Corina na een tijdje toch op dreef en zou dit 1 van de betere kamergangen worden die ik al met haar heb gehad.
 
Om 1u ben ik nog even terug richting bar getrokken en de club was ondertussen doods en leeg. De meiden stonden in groep onder de douche, Bianca was de barvrouw aan het helpen opruimen en Corina kwam me snel nog een paar afscheidskusjes geven.
 
Ik dronk een laatste cola en ging me omkleden. Daar kwam ook Bianca nog afscheid nemen met een paar lekkere tongzoenen en moe, maar voldaan stapte ik niet veel later in de taxi die me weer naar het hotel zou brengen (mijn wagen kwam ik de volgende dag wel oppikken).
 
Donderdag was de sfeer btw vreemd genoeg weer doodser dan woensdag. Ik heb het niet aan mijn hart laten komen. Ik heb me geen moment verveeld en de dag is voorbij gevlogen.
 
Ik had 2 leuke dagen gehad, maar nu was de bobijn wel volledig af. Het café van mijn hotel was weerom nog open toen ik er aankwam, maar dit keer ben ik wijselijk onmiddellijk in mijn bedje gekropen. Dit weekend moest ik immers goed wakker zijn.
 
HP ziet me volgende week waarschijnlijk al weer terug (Nikolaus Party op 6/12, waar ik Licky Luke ga vervoegen). Ik kijk er al naar uit. Ik vraag me wel af of Corina de lijn van de laatste uren in HP kan doortrekken en me ‘vergeeft’ dat ik met Christina heb gekamerd. Zo ja, zal ik ongetwijfeld nog frequent met haar kameren. Zo nee: ander en beter!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #246 Gepost op: 2 december 2013, 23:06:50 »
Vandaag per ongeluk in Panthera terecht gekomen, na een mislukt experiment bij Pauschal Club Bochum (zie elders).
Meer als troost dan echte noodzaak, ik was immers in PC Bochum niet aan mijn trekken gekomen...

Zoals hierboven al beschreven, en uiteraard ook omdat het maandag is, was er weinig volk en (daardoor?) weinig sfeer.
Er waren wel redelijk wat dames maar behoorlijk minder heren, dus de dames hadden weer eens het nakijken.

Dat vele dames een beetje stoïcijns voor zich uit aan het kijken waren gaf mij het idee dat dat waarschijnlijk kwam omdat ze ieder al aan alle heren gevraagd hadden om te mogen kameren (met of zonder presales en/of animatie), en dat al die heren dan telkens met "nein", "vielleicht später" en dat soort uitingen gereageerd hadden, waardoor de lol er voor de dames natuurlijk snel af was.

Ik heb dus wel begrip voor de dames en hun houding, hoewel ik het er ook mee eens ben dat deze houding de situatie niet echt beter maakt.

Omdat ik wel enkele dames van de "oude garde" ken en sommigen van de nieuwe instroom (die deels al weer uitstroom blijkt te zijn geworden) maakt dat ik het toch gezellig heb gehad. Sfeer maak je grotendeels zelf, dus hopsakee, naar de dames stappen en een lolletje maken en wat zien we dan: opgeluchte dames!
Je kunt in je eentje natuurlijk niet alle dames mee op kamer nemen dus er blijven dames een beetje sip kijken als je je keuze hebt gemaakt en zij zijn uitgeloot, maar that's life...

Al met al van ongeveer 14:00 tot 21:00 uur in Panthera vertoefd en gebruik gemaakt van een mix van spijs & drank, sauna & douches, kamergang met Bianca,  geklets met de dames en een beetje lol getrapt met diezelfde dames. Het was dus nog zo heel slecht niet vandaag, al kan het vele malen beter...

Oh ja, nog zoiets: als we allemaal gaan wegblijven wordt het er ook niet beter op... net zoals de dames die allemaal wegvluchten naar hun eigen afdeling...

Eens kijken hoe druk en gezellig het op de Nikolausparty wordt ...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #247 Gepost op: 7 december 2013, 09:51:53 »
Gisteren ben ik samen met een kameraad voor het eerst in meer dan 2 maanden nog eens in GT beland. Mijn 2 kamergangen daar vielen echter zo hard tegen dat we het er na nog geen 5 uur al voor bekeken hielden en doorreden naar HP, waar het Nikolaus Party was.

We hebben bij binnenkomst een heel mooi geschenkje gekregen: een kortingsbon van 25€ op de inkom bij een volgende bezoek, te gebruiken voor 1/03/2013.
 
Licky Luke was al aanwezig en ik heb in de vlucht ook kennis gemaakt met Knaktuut. Veel heb ik niet met hem kunnen praten, maar dat maken we bij een volgend clubbezoek wel goed!
 
Ik ga kort zijn over gisteren: ik heb 3 keer gekamerd: eerst 2 uur met Corina, vervolgens een half uur met Christina (weerom tot grote woede en ontgoocheling van Corina) en afgesloten met nog eens anderhalf uur Corina (uitstekende make up sex).
 
Aangezien het party was, was er gisteren geen à la carte eten, maar buffet. Dat was dik in orde, maar ik verkies toch nog steeds het à la carte eten.
 
HP deed gisteren zijn best om de sfeer er in te brengen (met Illaria alias Nikolaus in een glansrol), maar jammer genoeg waren er de ganse dag weer véél te weinig mannen aanwezig. En dat op een vrijdag/party. Ik begin me af te vragen of dat nog wel goed komt.
 
Enfin: zowel mijn kameraad als ikzelf heb ons goed geamuseerd, we hebben beiden verschillende uitstekende kamergangen gehad en we hebben de club uiteindelijk pas om 2u, met een tevreden gevoel, verlaten.

Nog even een kleine inlichting: in HP geldt nog steeds de actie dat je in de periode van 6 dagen voor en 6 dagen na je verjaardag 1 keer gratis inkom hebt. Die gratis inkom geldt wel niet op dagen dat er een event is.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #248 Gepost op: 7 december 2013, 16:03:35 »
Mijn geplande aankomst rond 14:00 uur werd helaas gedwarsboomd door extra werk... dus pas tegen 16:30 uur in mijn hotel in Düsseldorf aangekomen, ingecheckt en naar Panthera getrokken. Overigens prima tip voor wie nabij Panthera wil overnachten: Mercure Hotel Düsseldorf City Nord, slechts 7-10 minuten rijden vanaf Panthera, met kamers vanaf € 68,50 (2 pers).  :steeringwheel: :pica

Bij Panthera aangekomen, uiterst hartelijk verwelkomd door de theke en netjes € 60,00 afgetikt (inclusief de € 10,00 die je bij vertrek terug krijgt als je je sleutel tenminste kunt inleveren...). Meteen volgde al het eerste kadootje: een tegoedbon van €25,00 voor een volgend bezoek. Mooi meegenomen!  :PDT_Armataz_01_37:

Badjas en 2 handdoeken meegenomen naar de omkleedruimte en daar werd ik al snel begroet door Andrea en Maria. Het is verdorie alsof ze je ruiken, zo snel zijn ze bij je na binnenkomst... Ik had voor beiden een doosje pralines meegenomen en daar werd ik uitbundig (zacht, nat, warm en zo) voor beloond.... Pffff, heerlijke binnenkomer... Met een knipoog en de belofte "see you at the bar" werd mij de rust gegund voor het voltrekken van mijn metamorfose tot ijsbeer. Maria zag er overigens heel anders (nog steeds mooii!) uit maar ik zag niet meteen wat er anders was. Het bleek dat ze onder haar kerstmuts opeens stijl haar had in plaats van haar weelderige krullen! Ze gaf later aan dat ze dit speciaal voor het dragen van de kerstmuts had gedaan en dat haar krullen na de Nikolausparty weer terug zouden komen. Echter, toen ik haar laten op de avond meerdere compliementen had gegeven over het stijle haar, zag ik haar twijfelen. Ben dus benoeuwd wat het gaat worden, stijl of weer krullen... ::)

In de bar gekomen zag ik in de verte Knaktuut al zitten, overigens met een vette grijns op zijn gezicht, dus die had waarschijnlijk in de tijd dat ik later was al ergens van genoten... :adult en dat was waarschijnlijk niet alleen het buffet... Op weg naar hem (het zijn slechts enkele meters) werd ik al gegrepen, besprongen en gezoend door dames die mij herkenden, en al terug grijpende, spingende en zoenende heb ik me uiteindelijk een weg weten te worstelen naar Knaktuut. Die was overigens al "onder behandeling" van Rosa en nadat zij zich had voorgesteld en mij ook met een paar zoentjes begroet had concentreerde zij zich weer op Knaktuut  :happy. Die had al gauw door dat effe bijpraten op deze manier niet zo makkelijk was (mannen kunnen immers maar één ding tegelijkertijd) en gaf dat dan ook beleefd en tactisch aan. Zij trok zich dus zonder mokken terug en Knaktuut en ik konden even bijpraten  :ecomcity:. Ik zeg "even" want daar waren Maria en Andrea al weer om mij nogmaals innig te begroeten. Nou was er op zich niet zo heel veel bij te praten omdat Knaktuut en ik elkaar vorige week vrijdag in SixSens op het verjaardagsfeest van sofaking hadden ontmoet, maar dat hoefden de dames weer niet te weten. Ik vind het zelf altijd prettig om te kunnen acclimatiseren als ik net in een club ben en dat is altijd een goed argument om de dames-avances wat meer naar een later tijdstip te verplaatsen. Knaktuut was er echter niet helemaal met zijn hoofd bij want hij had zijn oog (volgens mij allebei) laten vallen op de langs paraderende Michelle, hetgeen even later uitdraaide op een kamergang ...  :ladyinred

Intussen had Andrea zich al op mijn schoot genesteld en zat volop in haar (heerlijke) pre-sales. Zeker toen Knaktuut met Michelle vertrokken was had ze mij voor zich alleen. Ze wilde me weer verrassen en op die manier mee naar een kamer krijgen, en hoewel ik wist dat dat haar al zou gaan lukken gaf ik toch aan dat ik nog even op de komst van KanariePiet wilde wachten, die elk moment kon aankomen. Toen ze dan uiteindelijk een sleutel mocht halen en ik even op haar moest wachten, werd ik weer besprongen door Rosa, die me allerlei oneerbare voorstellen deed (mmmhh..). Hoewel ik aangaf dat ik op Andrea wachtte week ze niet van mijn zijde totdat Andrea inderdaad met een sleutel aan kwam lopen en haar een blik gaf van "jammer meid, ik was je voor" :040:. Je voelt je dan als bijna-vijftiger toch wel enigszins gecharmeerd door al die aandacht, al weet je dat ze het ook doen om hun geld te verdienen. Maar zo lang ze hun best doen om dat geld te verdienen ben ik dik tevreden! ;D

Na mijn zeer bevredigende kamergang met Andrea kwam ik in de bar Knaktuut weer tegen (weer met een grijns om zijn gezicht) en hebben we nog wat gekletst met KanariePiet en zijn maat. Daarna zijn Knaktuut en ik ons richting buffet gaan begeven om de innerlijke mens te verstevigen. Het buffet was prima, echter mijn voorkeur gaat toch naar het a la carte eten, maar dat is uiteraard persoonlijk. Gedurende het eten (we namen het tafeltje naast de gokautomaten omdat we dan iets afgezonderd zaten) werden we meermalen begroet door diverse dames. Ik zat met mijn rug naar de bar en telkens als ik Knaktuur weer over/langs mijn hoofd zag kijken wist ik dat er weer iemand aan kwam. We kregen erg veel aandacht van de dames en genoten er met volle teugen van. :dance2

Op de een of andere (prettige) manier is Christina toen nog op mijn schoot beland (ze had mijn blikken gedurende de hele avond al opgevangen) en was ik zo geboeid door haar looks dat een kamergang niet meer tegen te houden was. Ze doet prima presales en nog betere aftersales want aan het einde van de avond kwam ze al knuffelende tegen me aan staan en hield me innig gezelschap totdat ze zich richting slaapvertrekken ging begeven. Daarna is ze nog zeker 5 a 6 keer terug gekomen voor telkens een andere kleinigheid en kreeg ik telkens weer opnieuw kusjes ter afscheid.  :happy

Na mijn kamergang met Christina kwam ik Paula tegen, waarvan ik al gedacht had dat die er niet was. Waarschijnlijk was ze later gearriveerd of weer eens aan het pannenkoeken geweest, wie weet. Wederom een heel lieve begroeting en ook aan haar een doosje pralines gegeven, die had ze al een tijdje eerder verdiend. Later op de avond trakteerde ze mij nog op een lekker whiskey/cola en hebben we samen getoast. Wat een schatje toch... :ladyred

Rosa was inmiddels ook weer eens komen informeren heo het met mij was en toen ik aangaf dat ik richting de sauna wilde gaan wilde ze natuurlijk toevallig ook die kant opgaan. Dan konden we samen relaxen, zij mij een beetje masseren en daarna lekker ficken. Rosa was mij toch iets te direct in haar benadering en ik heb haar aanbod zo beleefd mogelijk afgeslagen. Dat ze het niet op zou geven zo later nog blijken... :cheer:

Even relaxen in de sauna, gevolgd door een koude douche en een warm voetenbad, en een tijdje in de relaxruimte uitgerust. De afgelopen weken heb ik vele avonden tot na middernacht gewerkt en dat ga je op den duur toch merken. Zodra je ergens (zoals bij Panthera) begint te relaxen slaat de moeheid toe. Ik weet achteraf ook niet meer hoe lang ik in de relaxruimte heb gezeten en misschien ben ik zelfs wel een beetje ingedommeld :sleepy:, totdat ik wakker werd van de stem van Sunny die met de tombola begonnen was. Ik ben toen maar eens beneden gaan kijken wat dat precies voorstelde. Er was eerst nog even onduidelijkheid over de lootjes van de tombola, maar die daarvoor bleken de lockernummers gebruikt te worden. Helaas had mijn lockernummer (31) niks gewonnen... :banghead:

Tijdens de tombola zag ik dat Bianca ook gearriveerd was en zij kwam meteen naar me toe voor een knuffel en wat daar bij Panthera allemaal bij hoort... Ook een heel lieve meid die het verdient om evenzo lief behandeld te worden. Mijn laatste doosje pralines waren voor haar bedoeld en dat werd zodanig gewaardeerd dat ze me later op de avond een liefdesverklaring gaf en mee wilde naar "Holland"... Ik heb dat met een kwinkslag afgedaan en haar lief aangegeven dat dat toch niet de bedoeling was van mijn pralines... :111: het zal ook maar een lief grapje van haar zijn geweest denk ik... :017:

Inmiddels had ik KanariePiet zien vertrekken voor wat later zijn tweede kamergang met Corina en zat Knaktuur met enigszins bedrukte blik aan de bar. Hij moest over ongeveer 3 kwartier afscheid gaan nemen van dit lusthof en wilde graag nog een kamergang doen, maar wist niet zo gauw met wie. De keuze daarbij was zo moeilijk omdat er zo veel lekkers rondliep en hij natuurlijk maar een van die lekkertjes kon kiezen... :017: Ik heb hem een beetje geadviseerd over de dames die ik kende en hij maakte uiteindelijk zijn keuze voor Maria... prima keuze, zo bleek maar weer eens achteraf! :bonken

Weer alleen aan de bar kwam Rosa tegen me aan hangen en zoende me diep en nat met de geilste blik die ze me kon geven, pffff... daar kreeg ik het behoorlijk warm van! Als ik toen meer recuperatietijd had gehad was ik gesmolten als een pakje boter, maar helaas voor Rosa kon ik me zelf nog net staande houden. Of me dat de volgende keer weer lukt betwijfel ik ten zeerste, zo lekker was ze me daar aan de bar aan het opgeilen... :shakekontje

Aan de bar nog wat gekletst met meerdere dames, temeer omdat er op dat moment weinig beren in de bar waren en er dus de nodige dames zonder aanspraak zaten. Andrea, Corina, Paula, Christina, Michelle, Maria, en nog een hele lieve dame die mij gezien haar avances erg interessant bleek te vinden maar waarvan ik stom genoeg vergeten ben de naam te vragen...Zelfs toen ze nog bij het weggaan met de nodige kusjes afscheid heeft genomen heb ik daar niet meer aan gedacht... ik zal wel in een roes geweest zijn... :banghead:

Intussen werd er veel en vrolijk door de dames en enkele heren gedanst en heerste er een lekker sfeertje. Op een gegeven moment komt er een schone dame voor mij staan en drukt haar heerlijke kontje zachtjes tegen me aan... het was Nicolle, die ik nog niet kende. Haar gezicht deed me aan de dvp denken waar ik een tijd geleden een hele goed klik mee had en die ik na een switch van clubs ergens ben kwijt geraakt, dat maakte haar des te aantrekkelijker voor mij. Ze zoent heerlijk en heeft een heerlijk lijf om mee te spelen, en in combinatie met mijn nagenoeg herstelde geslachtsdrift moest dit dus uitmonden op een kamersessie. Tot twee maal toe met een half uur verlengd en daarbij heerlijk door haar verwend (dat rijmt overigens!).  :inlove

Uiteindelijk was het al weer na 01:00 uur geworden en nadat we in de bar nog wat met de dames gekletst en gedold hadden hebben wij (KanariePiet, zijn maat en ik) ons richting de kleedkamers terug getrokken. Op weg daarheen moesten we weer door een overvloed van afscheidsrituelen van de dames die we daar tegen kwamen en welke zelf grotendeels al richting slaapvertrekken gingen. Ik werd nog bij Andrea op het matje geroepen omdat ze dacht dat ik er vandoor ging zonder afscheid te nemen (hetgeen zeker niet mijn bedoeling was!), en ook van Maria, die al geheel gekleed op het punt stond te vertrekken, werd uitbundig afscheid genomen.
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #249 Gepost op: 8 december 2013, 02:57:11 »
Effe vlug een eerste reactie op het nikolaasfeest:


- Rond 15:30 parking volzet
- Entree 50 euro en een kortingskaart van ik dacht 5 euro, echter dit bleek 25  :-\ [size=78%]te zijn, da's absoluut niet flauw bedankt Panthera[/size]


- Buffet was al klaar en verdomde lekker, 2 keer opgeschept hoewel ik thuis nog aardbeienvlaai op had en ik totaal geen honger had, dus gegeten uit pure lust.


- dames line up goed, ook genoeg dames beschikbaar gedurende de avond


- Gezellig druk van aankomst tot weggaan


- Diverse bekenden gezien, Ricardo Banana voor het bier en het eten en de ambiance, Michel J, de laaf, de winnaar van de spijkerklopwedstrijd en deket en een NL chinees die mij blijkbaar regelmatig leest. Zo voelde ik me weer even wereldberoemd.


- Florie gelijk netjes afgeweerd, deze werd daar "de laaf" er behoorlijk doorgehaald door haar een hondenbot cadeau te doen. Erg grof, maar ze vraagt wel om wat harder aangepakt te worden gezien vanwege haar in mijn ogen ongepast tot bruut gedrag. Hondenbot ging wel erg ver, maar goed ik wacht gewoon de confrontatie met Boy69 af, want dat gaat (helaas) zeker komen.


-Knapste stoot Michelle Duitse en een geweldige pijpster, weer 5 sterren genoten en deze wilde ik graag mee naar huis nemen met een handvat of in een plastic tas. Veel geboekt, topmeid keek in de services, ongelovelijk, maar de foto's zijn niet representatief, deze zit bij mij in looks minimaal op 8,5 eerder 9, raak er niet over uitgepraat, wouw. Super, super super !!!


- Eindelijk de laatste wens Evelina gekamerd, zonder meer goed en herhalingswaardig, echter Michelle heeft me van de kaart gezogen. Want een droomlichaam en een zeer leuke vrolijke meid, volgende keer zal ik ze neuken, want dat lijkt me iets meer haar ding, vooral doggy staand aan de rand van het bed. Sexmachines droom, mijn indruk.


- Andrea de allerliefst DVP van 2013 van alle clubs, niet alleen ardig en zeer sympathiek, maar ook wederom net als Evelina goed op kamer, kon echter niet meer, maar ik kon een fooi gewoonweg niet nalaten, ook een topper. Dupke buitencategorie in mijn ogen.


- Nog een hele tijd met Bob gepraat en even met de receptioniste en even met DJ Sunny


- Rond 00:00 naar huis gereden voor mij een geweldige dag, Deket was ook dik tevree, maar de "verwende"heren vonden de line up wat beperkt. Ik kan het qwa aantal begrijpen maar qwa kwaliteit heb ik gezien mijn 3 superkamertjes niet te klagen gehad en ook vele positieve verhalen gehoord van anderen.


Nu ga ik plat, groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #250 Gepost op: 8 december 2013, 06:57:41 »
Ik baal nog steeds van mijn laatste HP bezoek. Een tegenvallende sessie met Rebecca terwijl ik Michele had kunnen hebben. Had met haar al leuk contact maar was vaak geboekt. Komend weekend eens de schade in gaan halen ;)

« Laatst bewerkt op: 8 december 2013, 07:15:24 door Hansdordt »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #251 Gepost op: 8 december 2013, 08:56:17 »
Ik baal nog steeds van mijn laatste HP bezoek. Een tegenvallende sessie met Rebecca terwijl ik Michele had kunnen hebben. Had met haar al leuk contact maar was vaak geboekt. Komend weekend eens de schade in gaan halen ;)

Dat gaat je ongetwijfeld lukken! :)) Ik ben niet meer zeker, maar ik dacht btw dat Michele volgend weekend aanwezig ging zijn! :111:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #252 Gepost op: 8 december 2013, 09:39:03 »
Ik hoop dat ze er is, dan mag ze de spits afbijten met een heerlijke FT tijdens standje 69. Als ze dat aanbied tenminste. Is nog maar de vraag of het haar lukt want klaarkomen tijdens het pijpen lukt vaker niet dan wel ;)

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #253 Gepost op: 8 december 2013, 10:18:22 »
Ik was een hele tijd geleden daar geweest en dat was niet goed bevallen. Maar de positieve reacties hier, moesten Seth en ik ook hier eens ons geluk gaan beproeven. De parkeerplaats deed onze bolide verbleken, de helft wat er stond was nieuw meer dan een ton in Nederland waard. Maar dat zou wel iets moeten beloven.
We maakten gebruik van de actie van €40 entree. Dames ook voor dat bedrag 30 min. op de kamer.

Kleedruimte was spik en span, herentoilet en douches ook. In de bar aangekomen was het eigenlijk een trieste aanblik. 6 dames en 1 beer vulden de ruimte van de bar, 2 dames die we konden van Heaven 7 verwelkomden ons. Geen idee hoe ze heten, beiden Bulgaars. De oudste van hen werkte al enkele maanden daar en de andere getinte jongere dame was daar voor het eerst. Het was etenstijd en we bestelden gelijk wat van de kaart. Tijdens het wachten een praatje gemaakt en naar het geile schouwspel gekeken van haar blonde jonge landgenoot die zich heerlijk liet beffen door een oudere Duitse heer in een bankje verderop. Onze tafelgenoot maakte zich al druk dat ze in Panthera deden kussen, maar openbare seks was ze wel vies van.

Seth ging het schouwspel van dichterbij bekijken, waarbij de blonde Bulgaarse gebaren maakte dat de Duitser gek was maar dat ze dat geen probleem vond. Enkele uren later was het dezelfde dame die op hetzelfde bankje zich liet vingeren door een zittende heer en een ander staande heer oraal bevredigde. We hebben deze dame niet veel gezien, aangezien ze dus constant geboekt was. Haus Panthera doet haar naam als service club wel eer aan.

Wat ons wel opviel was dat er over de hele dag geen echte mooie dame rondliep. We kunnen het vergelijken met Heaven 7, maar dan met hele goede service. Buiten dan maar een sigaret roken, en 2 minuten later hing er al een dame genaamd Andrea om de nek van Seth. Ze hadden veel gezamenlijke interesses en het Spaans met een mengelmoes van Roemeens schalde door de tuin. Andrea trok hem naar de Kino naast de bar en aangezien Seth al onder de indruk was van haar geilheid, duurde het niet lang voordat zijn lul het kopje bovenuit stak. In de Kino liet Andrea er geen gras overheen groeien en begon Seth gelijk te pijpen, daar had hij niet op gerekend en trok zich na twee deep throats direct terug. Hij wilde eerst even eten en zou daarna bij haar terug komen. Andrea had daar alle begrip voor en Seth en ik begaven ons naar de bar om het eten in ontvangst te nemen.

Het eten was heerlijk, niet een te grote portie, maar je kunt ook een tweede bestelling plaatsen. En dat voor €40... Na het eten was Andrea nergens te bekennen, we kijken nog eens rond en Christina komt ons gezelschap houden. Een kleine dondersteen van 21 jaar, ze ziet toch jonger uit, in een mooi strak jurkje wat eigenlijk altijd fout is. Dames hebben dan iets te verbergen. Ze maakt een babbeltje met mij en merkt dat er op het moment niks te halen valt en gaat naast Seth zitten. Seth heeft bij de juiste prikkel direct een harde, Christina raakte hem blijkbaar ook en even later speelde ze met zijn harde lul. Hij gaf aan op Andrea te wachten, maar Christina was al aan het presalen voor later.

Naar buiten voor een sigaret en daar werd Seth overrompelt door de komst van Andrea, ze springt op zijn schoot en begint hem direct te tongzoenen. Seth duwt haar weg en vraagt waar ze was, op de kamer natuurlijk, dus heb je net aan een lul liggen te zuigen en wil je me nu kussen? Vraagt Seth overduidelijk toneelspelend. Ze spelen wat en Andrea doet haar best om hem over te halen voor een natte tongzoen. De Zwitser die tussen Seth en mij zit schatert van het lachen, er komt een ander Roemeense dame naar buiten en gaat op haar knieën naast het tafeltje zitten en steekt een sigaret op. Ze ziet er niet slecht uit, meer een buurmeisje gevoel. Mooi lichaam en groene ogen, die wel heel mooi stralen. Ik blijf haar aankijken en ze lacht vriendelijk terug. De Zwitser verteld me dat hij al 2 keer met haar op de kamer was en dat hij zeer tevreden was over deze Sabrina.

Ik ga niet zo vaak op andere ervaringen af, buiten het forum dan. Dus nu wilde ik dat zelf wel meemaken. Ze duwde haar sigaret uit, nam een mintje en kwam naar me toe lopen. Ze gaat zonder iets te zeggen op mijn schoot zitten en begint mijn oor te likken. Wat uiteindelijk uitmond in een heerlijke tongzoen en een stijve. Ze rijdt op me om me nog geiler te maken, maar het kan niet geiler worden. Ik laat Sabrina de sleutel halen en ga me douchen. Samen met Seth die zich ook klaarmaakt voor een kamergang.

Op de kamer is het vanaf de eerste seconde seks, kussen, tepels likken en pijpen. Knielend voor me houd ik haar hoofd vast en neuk haar mond, ze wisselt het zeer goed af door weer aan mijn tepels te likken en me te kussen. Precies hoe ik het graag heb. Na een kleine 10 minuten moet ik haar neuken, doe ik niet zo graag maar nu moest het gewoon gebeuren. We hebben nog steeds nauwelijks gesproken, ze doet het condoom erom en ik draai haar om zodat ik haar staand vanachter kan nemen. Een beetje spuug en met enige moeite gaat hij erin. Sabrina voelt heel strak aan, neukt heel goed mee, kreunt alleen iets teveel. Trekkend aan haar haren, vasthoudend aan haar schouders, alles om me klaar te maken. Ik draai haar om en neuk haar nog zo hard mogelijk in missionaris, likkend aan mijn tepels kussend om heel mond, mijn billen vasthoudend doet Sabrina haar best.
Maar ik wil in dat mondje klaar komen, dat buurmeisje gezicht moet me aankijken en ik wil mijn zaad in haar mond zien spuiten. Ik sta op en kniel naast haar hoofd, stop 2 vingers in haar natte kut en laat ze als een wilde op en neer gaan. Met mijn andere hand trek ik me op die mooie ogen af en spuit in haar mond. De laatste druppels zuigt ze er nog uit en blijft nu op mijn lul sabbelen. Nu moet ik zeggen dat als ik klaar ben dames niet aan mijn lul of tepels moeten komen, dus nu ook met gepaste dwang haar mond van mijn lul afgehaald. Haar bedoeling was goed en het was alweer een tijdje geleden dat ik zo snel ben klaargekomen, en dat met een zeer goede service.

Mijn eerste kamer in Haus Panthera en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Ik denk niet dat alle dames zo'n service geven, maar je kan dat toch wel van te voren aftasten. Een beetje het Freude 39 idee, maar dan in een iets andere en mooiere omgeving en met meer jongere dames.

Seth komt schreeuwend naar me toe en moet blijkbaar even zijn ongenoegen uiten over zijn eerste vinger in zijn kont. Wat een ervaring voor hem, hij dacht dat die verkracht werd. Seth kan weleens toneelspelen, maar dit vond die echt niet leuk. Maar nu kon ik eens om hem lachen, Andrea komt achter hem aan en zegt dat ze net een half vingerkootje in zijn aars had geduwd en hij reageert alsof ze hem verkracht had. Maar voor de rest was Seth overduidelijk zeer tevreden, dus ook voor Seth een dikke voldoende voor zijn eerste kamer.

Seth gaat zich douchen en ik kijk eens rond in de grote Kino, neem achterin plaats en hoor ineens een stem: "Ce faci, Carlos" Het is Christina, het lekkere kleine dondersteentje uit Costanza. Ze komt naast me zitten en we praten wat, in de tussentijd speelt ze wat onder mijn handdoek en we kussen. Ik laat haar voor me knielen en ze likt mijn ballen, ik trek me een beetje af en kijkt me aan. Dan gaat ze met haar tong omhoog en neemt mijn eikel in de mond, ik voel haar tong erover dwarrelen en ze neemt hem nu helemaal in haar mond. Ze pijpt me diep en blijft me aankijken. Heerlijk. Op naar kamer 6, ze is pas 21 jaar maar haar tieten hangen toch wel erg laag. Ze zal zeker een kind hebben, een andere verklaring heb ik niet. Christina is niet zo goed als Sabrina, dus ik laat haar alleen maar pijpen. Het duurt wat langer, want het was nog niet zo lang geleden met Sabrina. Maar uiteindelijk kom ik toch klaar, terwijl ze aan mijn ballen likt en aankijkt trekt ze me af. Ze heeft een lief gezichtje, ziet ook niet uit als een echte DVP. Maar dat maakt het denkelijk ook zo geil voor mij.

Het is al bijna 12 uur en als we buiten een sigaret roken, ziet Seth een aantrekkelijke dame die hij nog niet heeft gezien. Ze ziet er heel sexy uit en draagt een lange spijkerbroek. Ze spreekt goed Duits en heet Denisa, ze lijkt heel erg veel op Simona van Heaven 7. Seth en Denisa spelen nog wat buiten en zetten het voort in de kleine Kino aansluitend aan de bar. Niet veel later zie ik hen naar boven gaan waar hij alweer schreeuwend vandaan komt na een half uur. Alweer een dame die een vinger in zijn kont steekt, hij vraagt zich hardop af of het een homo club is. Want hij heeft dit nog nooit meegemaakt. Zo krijgt hij weer de lachers op zijn hand, ik praat nog wat met een Roemeense die nauwelijks Duits of Engels spreekt, maar wel weg weet mijn haar tong in mijn mond en haar handen om mijn lul. Maar ik had niet veel zin meer, maar ze blijft haar best doen. Als we naar de douches lopen sleurt ze me nog even mee naar de Kino waar ze me van boven tot onder kust en uiteindelijk pijpt. Ik maak haar duidelijk dat ik niet veel behoefte heb, maar weer laat ze zich niet wegjagen. Met een halve stijve laat ze me achter, een goede nacht kus en ze is weg. Seth staat al onder de douche vergezeld door 4 dames.

De oudere Bulgaarse van Heaven 7, Christina, Andrea en een onbekende dame staan met hem en eventjes met mij onder de douche. Ik weet welk spel er staat te wachten, dames dagen Seth uit en hij slaat dan weer hard terug. Het duurde dan ook niet lang totdat Seth plassend achter Andrea aan rende, die op haar beurt weer wraak nam met de koude waterslang die zich weer tegen haar keerde. Buiten de douche stond ik met Denisa en 2 andere dames naar het schouwspel te kijken. Denisa, waar Seth de beste service dit jaar van kreeg binnen een club, stond tegen me aan en het duurde niet lang of we stonden te tongzoenen. Met mijn lul spelend geilden we elkaar op, maar waarom doet ze dat. Het moet dan wel een hele goede presales zijn, want het is al 00.30 uur en een kamer zit er zeker niet in. Maar ze maakt wel indruk op me.

Na de douche, ongeschminkt en in de pyjama maken de dames toch een hele andere indruk. Kleding en make up doen voor sommige dames wonderen. Maar de sfeer is, als we vertrekken is helemaal ontspannen, we gaan met een goed gevoel richting huis. Het zag er niet goed uit in het begin, maar we hebben ons goed geamuseerd.

Komen we terug, zeker weten, maar dan hopen we dat we wat mooiere dames aantreffen met die zeer goede service.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #254 Gepost op: 8 december 2013, 11:18:53 »
Florie gelijk netjes afgeweerd, deze werd daar "de laaf" er behoorlijk doorgehaald door haar een hondenbot cadeau te doen. Erg grof, maar ze vraagt wel om wat harder aangepakt te worden gezien vanwege haar in mijn ogen ongepast tot bruut gedrag. Hondenbot ging wel erg ver, maar goed ik wacht gewoon de confrontatie met Boy69 af, want dat gaat (helaas) zeker komen.

Hi hi, dat had d'n Laef op het verjaardagsfeestje van sofaking in SixSens al aangekondigd.. Ik heb toen pas met hem kennis gemaakt en ken hem dus niet goed genoeg om te weten of ie dat echt ging doen, maar kreeg gedurende die avond steeds meer de indruk van JA...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...