Auteur Topic: PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015  (gelezen 231150 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #90 Gepost op: 23 februari 2013, 17:33:34 »
ten eerste vraag ik hier niet om een vrijkaart voor die dag, meld gewoon dat ik dan misschien ga gaan!!!!!

ten tweede als de mods het onder elkaar moeten uitvechten ja...................................


heb zo al de indruk dat foots niet mijn vriend zal worden op deze manier, en zijn vrijkaartje kan steken waar hij het denkt.

trouwens doe geen moeite, je kan mij blokkeren, schrappen whatever aan dictatuur doe ik niet mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ten eerste, uit je inschrijving kon ik ook opmaken dat je niet specifiek vraagt naar een vrijkaartje voor die bewuste dag. Ten tweede snap ik niet wat er fout is aan de manier waarop foots op je post heeft gereageerd. :017: Ook een kort lontje precies.

Dictatuur ::) Een forum zoals deze en ook de andere bestaan uit geven en nemen. Ieder forum bepaalt ook z'n regels wat betreft de vrijkaartjes. Zo moet je op sommige eerst 10 posts hebben voor je je ook maar kan inschrijven.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #91 Gepost op: 23 februari 2013, 19:47:29 »
Loop maar weg van deze dictatuur, ik zal met plezier je bijdragen schrappen indien dat je uitdrukkelijke wens is.
BTW, ik neem het gewoon voor je op en plaag foots wat, drama moet je op andere fora gaan verkopen en zoeken, die hebben dat graag  :pica




@foots: neen, er is niks mis, ik moedig alleen nieuwkomers aan, en ik bezie een tombola als waar tombola in het woordenboek voor staat. Jij bekijkt een tombola anders, dan is het een lottoticket dat waar je eerst moet in investeren, niet een tombola  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #92 Gepost op: 23 februari 2013, 20:29:58 »
Nou, nou, wat een hete discussie. Blijkbaar ben ik een complete bruut. Vreemd want zelfs op concurrentfora vinden ze me "netjes en oprecht, zie provla deze week.


Goed nogmaals gelezen en hoewel ik al dacht dat het niet echt "een bestelling" was dacht ik ik leg deze nieuwe poster het even wat beter uit, zodat ook hij een veel grotere kans maakt.


En ja ik ben een NL - er dus een tombola is voor mij een vreemd woord. Bij een tombola gaan alle ingeschreven in een ton en wordt er daar een uitgetrokken.


Maar de meeste vrijkaarten gaan naar genomineerden en soms naar mensen die op een andere manier bijdragen aan het forum. Vandaar mijn uitleg (zowel in dit topic alswel bij de vrijkaart uitreiking) en ja dan is formeel het woord tombola onjuist.


Inschrijven kan altijd. En geloof het of niet maar het maakt hier echt niet uit of je een vriend van mij bent of niet. Sommige hebben hier al vrijkaarten terwijl ik ze nog nooit gezien heb.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #93 Gepost op: 23 februari 2013, 20:44:14 »
Oh nog 1 ding, vooral nieuwe leden ook al hebben ze nog maar weinig geschreven krijgen vaak een aanmoedigingsvrijkaart. Ik was nog vergeten dat de onrechtvaardige rechter hier extra op let.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #94 Gepost op: 26 februari 2013, 17:21:40 »
Ik schrijf me in, dank U.

guest41084

  • Gast
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #95 Gepost op: 5 maart 2013, 09:28:57 »
graag schrijf ik mij ook in

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #96 Gepost op: 5 maart 2013, 15:33:28 »
graag schrijf ik mij ook in

Je hoeft je maar 1 keer in te schrijven hoor Stef... De enige voorwaarde die nog vervuld dient te worden is het schrijven van een paar nuttige bijdragen : een recensie of meer algemene info.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #97 Gepost op: 5 maart 2013, 22:50:11 »
Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Twinangel, voor zijn Dracula recensie tijdens de carnavalsparty in LR. Een aanmoedigingsprijs voor deze rakker.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0   

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #98 Gepost op: 22 maart 2013, 11:06:56 »
De club met de meeste berichten, dat moet wel een topclub zijn. Ik wil er zelf graag over oordelen. Dus bij deze maak ik graag een kans op een vrijkaart.
I like to  :dance: and have  :06:

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #99 Gepost op: 2 april 2013, 01:34:21 »
Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Wijze grijze, voor zijn enorme ijver en vlijt. Soms lijkt het of hij een minimale hoeveelheid rapport-cijfers moet scoren, van Babylon tot La luna, van Dolce Vita tot Aca, van LR tot pauchal Bochum inclusief ramen in Aachen. Ik gun WG eens de rust van PSR.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0     

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #100 Gepost op: 2 april 2013, 01:39:13 »
Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Gert Jan, een aanmoedigingsprijs voor deze rakker voor zijn mooie Aca bijdragen. Zo kun je weer samen met WG carpoolen haha. En houd die veelpleger maar in de gaten, voor je het weet heeft hij overal rapportcijfers op geschreven ;) .

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0     

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #101 Gepost op: 2 april 2013, 15:18:55 »
Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Gert Jan, een aanmoedigingsprijs voor deze rakker voor zijn mooie Aca bijdragen. Zo kun je weer samen met WG carpoolen haha. En houd die veelpleger maar in de gaten, voor je het weet heeft hij overal rapportcijfers op geschreven ;) .

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0     

P.S. De vrijkaart komt per IM

Dat is wel heel erg leuk, maar weer met WG in de auto..... Ik weet het niet, anders zal ik maar eens rijden. Maar zou dat mogen met mijn 45 KM auto over de autobaan?

Heren hartelijk dank! Een recensie van PSR komt er snel aan.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #102 Gepost op: 2 april 2013, 20:43:21 »
Beste Gert Jan,


Graag gedaan en weet dat je met je 45 km auto ongelimiteerd hard mag rijden op de Duitse Autobahn.
Misschien een tip voor je auto PSR ligt in een wat glooiende omgeving, kan WG je een beetje duwen berg op  ;) ;D .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #103 Gepost op: 14 april 2013, 18:13:58 »
Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

VJ, voor zijn recensies van World, Panthera, Living Room, Luderlounge, FKK Alina, Dolce Vita,FKK Arabella en Babylon. Tja ganz Duitsland beter gezegd, dus een beetje rust kan hij wel gebruiken in PSR.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0     

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #104 Gepost op: 14 april 2013, 18:17:47 »
Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

The Joker, een zeer vermakelijke bijdrage van de GT waar zijn dieet hem parten speelde en hij at als een konijn en neukte als een lui varken en voor de donker thuis moest zijn. Deze rakker gunnen we graag goed eten in een relaxxxte omgeving .

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots O0     

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.