Forum > ANDERE PARTYTREFF / PAUSCHALCLUBS

Pauschalclubs en Partytreffs, het einde van een tijdperk nadert.....

<< < (6/6)

sexmachine:

--- Citaat van: Taylor op  1 juli 2017, 21:48:54 ---
--- Citaat van: sexmachine op  1 juli 2017, 21:24:19 ---Ga nu aub niet zeggen dat het concept verandert omdat je nu maar 9 jetons krijgt in plaats van onbeperkte sexxx in het verleden .... welke man is in staat 9 keer op een dag te vogelen ... en voor te lullen gaan we toch niet op kamer  ;D ;)

--- Einde van citaat ---

Nou SM, 9 keer vogelen zal mij ook niet meer lukken, maar wat denk je toen ik in de pauschalclubs 13 kamers maakte op 1 dag? 13 keer vogelen? Nee, de helft van de kamers ben je met een meid aan het praten, massages geven, etc. etc.

En wanneer ik pannenkoeken aan het bakken ben met een dame in een saunaclub, ben ik ook niet de hele dag aan het vogelen  ;D Sterker nog, de laatste keer met Dani hebben we zelfs 3 kwartier geslapen en de keer er voor met Giulia in Happy Garden heb ik Giulia zelfs 2 uur laten slapen  ;D :lol Ik zeg wel lol, maar het is serieus. Als ik lange kamers maak, gaat het niet alleen om de  :sex;) ;D Van alles gebeurt er dan op de kamer, maar ook buiten de kamer  ;) De verslagen komen een dezer dagen  ;D

Overigens ken ik wel rakkers die 12 tot 15 keer vogelen. Of beter gezegd zich laten vogelen. De meiden 20 minuten laten werken, niet kunnen poppen en dan klagen dat het aan de meiden ligt. Dit soort rakkers waren dus graag geziene gasten bij de dames....,  :sign0135:

--- Einde van citaat ---
Taylor,

Ik heb niks tegen je gedrag in saunaclubs of flartates clubs .... integendeel, ik ben van mening dat iedereen lekker mag doen wat ie zelf wil doen ... niemand heeft zaken met andersmans kamergangen, dat is tussen de dame en de heer in kwestie   :-P
Indien jij graag op kamer gaat slapen ... fijn .... jouw keuze
Indien jij graag gaat praten op kamer .... graag ... jouw keuze ...


Maar dan kan je toch moeilijk gaan verkondigen wat de gemiddelde prijs per uur is .... oops ... I did it again ... en dat doet zelfs niet terzake .... "het einde van een tijdperk nadert"   ;D

We wijken af hoor, maar ik ga enkel op kamer als ik zin heb in sexxx, en dan is het ook sexxxen (en lachen en onnozel doen), maar praten en slapen ... daar betaal ik toch geen kamerprijs voor, dat doe ik lekker alleen, als mijn ogen dicht zijn, dan mag de dame lekker met iemand anders gaan vozen en daaraan geld verdienen, te gek moet het voor mij ook niet worden ... ik zal ze dan naar jou sturen voortaan, simultaan betaald slapen .... gaddamme, was ik maar een meid, ik wist wel met wie ik moest gaan kameren voortaan     :o :-\ :king: :lol

Maar "let's agree to disagree" en draai niet rond de pot, of ik zet er eentje op je schoot de volgende keer als we samen ergens zijn, en ik fluister haar wel in het oor op voorhand dat ze met je twee uur mag slapen op kamer, je gaat de dames niet meer van je kunnen af slaan dan   ;D :lol :lol :lol    ;) ;) ;) ;) ;)     
 
Goh, en Karla weet dat nog niet, ik ga haar NU appen   :dance2 :pompe :035: ;D

Taylor:

--- Citaat van: sexmachine op  1 juli 2017, 21:24:19 ---Je beginpost zegt heel wat anders dan je laatste .... ;D
Je wijkt inderdaad af ... je hoeft de pauschals niet te verdedigen, en ook het systeem niet, dat lezen we wel in je recensies, Taylor ... ben erg blijdat jij het daar anar je zin hebt, want wij willen gelukkige rakkers zien ....
Dit topic gaat over het verdiwjnen van de Pauschals, en je was fout in die stelling .... en in je laatste post begin je nu weer dat de service in de saunaclubs misschien gaat verminderen ....

--- Einde van citaat ---

sec gezien bestaat partytreff en pauschal niet meer. De clubs die over zijn gegaan, gebruiken die namen ook niet meer. Flatrate is het ook niet meer, want je kunt niet meer voor een vast bedrag onbeperkt seks hebben of met een dame op kamer gaan. Wat dat betreft heb ik gelijk dat vanaf vandaag een ander tijdperk is aangebroken. Dat het praktisch voor heel veel rakker niet veel uitmaakt is een ander verhaal. 8 á 9 kamers op een dag is voor de meesten voldoende, maar bijvoorbeeld Totaalclub Osnabrück biedt een dagkaart aan met 6 sessies. Dat is wat aan de krappe kant en ook de dagkaart van McSex (5 sessies) is krap. Daarna moet je Jetons bij kopen als dat kan. Allemaal gewijzigd tov het echte flatrate principe.

Ach en het is ook allemaal geen drama. Men went wel weer aan het nieuwe principe, net zoals ik aan saunaclubs ben gaan wennen. En, trouwens, in een aantal clubs kun je deze maand nog gebruik maken van het oude principe, Zoals Partytreff Dortsen en Xanten.

Oh, en dat over de saunaclubs heb ik ooit in een ander draadje geroepen. Er vergeten bij te vermelden  ;) ;D

Taylor:

--- Citaat van: sexmachine op  1 juli 2017, 22:02:36 ---
--- Citaat van: Taylor op  1 juli 2017, 21:48:54 ---
--- Citaat van: sexmachine op  1 juli 2017, 21:24:19 ---Ga nu aub niet zeggen dat het concept verandert omdat je nu maar 9 jetons krijgt in plaats van onbeperkte sexxx in het verleden .... welke man is in staat 9 keer op een dag te vogelen ... en voor te lullen gaan we toch niet op kamer  ;D ;)

--- Einde van citaat ---

Nou SM, 9 keer vogelen zal mij ook niet meer lukken, maar wat denk je toen ik in de pauschalclubs 13 kamers maakte op 1 dag? 13 keer vogelen? Nee, de helft van de kamers ben je met een meid aan het praten, massages geven, etc. etc.

En wanneer ik pannenkoeken aan het bakken ben met een dame in een saunaclub, ben ik ook niet de hele dag aan het vogelen  ;D Sterker nog, de laatste keer met Dani hebben we zelfs 3 kwartier geslapen en de keer er voor met Giulia in Happy Garden heb ik Giulia zelfs 2 uur laten slapen  ;D :lol Ik zeg wel lol, maar het is serieus. Als ik lange kamers maak, gaat het niet alleen om de  :sex;) ;D Van alles gebeurt er dan op de kamer, maar ook buiten de kamer  ;) De verslagen komen een dezer dagen  ;D

Overigens ken ik wel rakkers die 12 tot 15 keer vogelen. Of beter gezegd zich laten vogelen. De meiden 20 minuten laten werken, niet kunnen poppen en dan klagen dat het aan de meiden ligt. Dit soort rakkers waren dus graag geziene gasten bij de dames....,  :sign0135:

--- Einde van citaat ---
Taylor,

Ik heb niks tegen je gedrag in saunaclubs of flartates clubs .... integendeel, ik ben van mening dat iedereen lekker mag doen wat ie zelf wil doen ... niemand heeft zaken met andersmans kamergangen, dat is tussen de dame en de heer in kwestie   :-P
Indien jij graag op kamer gaat slapen ... fijn .... jouw keuze
Indien jij graag gaat praten op kamer .... graag ... jouw keuze ...


Maar dan kan je toch moeilijk gaan verkondigen wat de gemiddelde prijs per uur is .... oops ... I did it again ... en dat doet zelfs niet terzake .... "het einde van een tijdperk nadert"   ;D

We wijken af hoor, maar ik ga enkel op kamer als ik zin heb in sexxx, en dan is het ook sexxxen (en lachen en onnozel doen), maar praten en slapen ... daar betaal ik toch geen kamerprijs voor, dat doe ik lekker alleen, als mijn ogen dicht zijn, dan mag de dame lekker met iemand anders gaan vozen en daaraan geld verdienen, te gek moet het voor mij ook niet worden ... ik zal ze dan naar jou sturen voortaan, simultaan betaald slapen .... gaddamme, was ik maar een meid, ik wist wel met wie ik moest gaan kameren voortaan     :o :-\ :king: :lol

Maar "let's agree to disagree" en draai niet rond de pot, of ik zet er eentje op je schoot de volgende keer als we samen ergens zijn, en ik fluister haar wel in het oor op voorhand dat ze met je twee uur mag slapen op kamer, je gaat de dames niet meer van je kunnen af slaan dan   ;D :lol :lol :lol    ;) ;) ;) ;) ;)     
 
Goh, en Karla weet dat nog niet, ik ga haar NU appen   :dance2 :pompe :035: ;D

--- Einde van citaat ---

SM, wordt ik toch nog ergens populair  :lol_hitting: :lol Nee, maar alle gekheid op een stokje. Ik doe dit zeker niet bij elke willekeurige dame uiteraard en zeker niet tijdens een sessie van een half uur of uurtje  ;) ;D En daarnaast ook niet structureel bij de genoemde dames. Het kwam toevallig zo uit. Met Dani was ik op een gegeven moment zelf ook moe en Giulia was echt helemaal kapot en kon wel even wat rust gebruiken. Begrijp ook dat het niveau (wat al ontzettend hoog is van de dames) alleen maar stijgt  ;) En ik heb het wel over pannenkoeksessies  ;) als je begrijpt wat ik bedoel.

Overigens kan je mij niet wijsmaken dat je vorig jaar bijvoorbeeld met die Maria, DR uit het SKW, alleen maar hebt liggen vogelen  ;) ;D

sexmachine:

--- Citaat van: Taylor op  1 juli 2017, 22:20:00 ---SM, wordt ik toch nog ergens populair  :lol_hitting: :lol Nee, maar alle gekheid op een stokje. Ik doe dit zeker niet bij elke willekeurige dame uiteraard en zeker niet tijdens een sessie van een half uur of uurtje  ;) ;D En daarnaast ook niet structureel bij de genoemde dames. Het kwam toevallig zo uit. Met Dani was ik op een gegeven moment zelf ook moe en Giulia was echt helemaal kapot en kon wel even wat rust gebruiken. Begrijp ook dat het niveau (wat al ontzettend hoog is van de dames) alleen maar stijgt  ;) En ik heb het wel over pannenkoeksessies  ;) als je begrijpt wat ik bedoel.

Overigens kan je mij niet wijsmaken dat je vorig jaar bijvoorbeeld met die Maria, DR uit het SKW, alleen maar hebt liggen vogelen  ;) ;D

--- Einde van citaat ---

Volledig off-topic, maar ik maak jou niks wijs ..... ik zou niet durven ...

En met Maria, DR, als ik daar een uur of vier, vijf of zelfs 10 ben, ja, dat is de volledige tijd plezier  .......
Ik ga je de vetzakkerij onthouden, maar daar wordt zelfs geen rustpauze ingelast .... en niet enkel vogelen, met Maria "vogel" ik namelijk niet, dat is SM, mijn naam mer dan waardig ...
Ja, dus al die uren die je terugvindt in mijn overzicht van afgelopen jaar, die met maria was pure vetzakkerij van  de eerste tot de laatste minuut .....
Maria vindt pottenkijkers eigenlijk niet eens erg, en die mogen van haar gerust gratis en voor niks toekijken, dus ik nodig je uit, de volgende keer als ik naar Maria ga, ga gerust mee, en vergewis je van mijn schrijfsels, geen enkel probleem  ;D
Zie wel dat je het allemaal aankan, touwtjes, handboeien, dildo's, wax, ..... als jij daar op haar kamer komt, kan 't goed zijn dat je hard gaat lopen van schrik  ;D ;)

Same same met Stefanieke, Raquel of nu mijn nieuwste toppertje Jennifer .... puur om de sexxx sm getint welteverstaan ... al ben ik bij Jenni al wel twee maal in slaap gevallen, wel na de sessie, samen in slaap gevallen en twee uur later wakker geworden maar daar betaal ik dus niet voor, dan is de tijd en ook het geld al opgesoupeerd ....  kan mij het dan wat schelen, ben ik klaar wakker en ready and steady en gerecupereerd om naar huis te rijden   :lol

En zeg nu niet dat ze niet meer mogen pijpen zonder in het skw, want bij al die dames zie ik gewoon geen condoom - of is dat omdat ik soms geblinddoekt ben?  ::) :o 8) C:-) ;D ;D ;D ;D ;D

Taylor:

--- Citaat van: sexmachine op  1 juli 2017, 22:29:52 ---
--- Citaat van: Taylor op  1 juli 2017, 22:20:00 ---SM, wordt ik toch nog ergens populair  :lol_hitting: :lol Nee, maar alle gekheid op een stokje. Ik doe dit zeker niet bij elke willekeurige dame uiteraard en zeker niet tijdens een sessie van een half uur of uurtje  ;) ;D En daarnaast ook niet structureel bij de genoemde dames. Het kwam toevallig zo uit. Met Dani was ik op een gegeven moment zelf ook moe en Giulia was echt helemaal kapot en kon wel even wat rust gebruiken. Begrijp ook dat het niveau (wat al ontzettend hoog is van de dames) alleen maar stijgt  ;) En ik heb het wel over pannenkoeksessies  ;) als je begrijpt wat ik bedoel.

Overigens kan je mij niet wijsmaken dat je vorig jaar bijvoorbeeld met die Maria, DR uit het SKW, alleen maar hebt liggen vogelen  ;) ;D

--- Einde van citaat ---
Maria vindt pottenkijkers eigenlijk niet eens erg, en die mogen van haar gerust gratis en voor niks toekijken, dus ik nodig je uit, de volgende keer als ik naar Maria ga, ga gerust mee, en vergewis je van mijn schrijfsels, geen enkel probleem  ;D
Zie wel dat je het allemaal aankan, touwtjes, handboeien, dildo's, wax, ..... als jij daar op haar kamer komt, kan 't goed zijn dat je hard gaat lopen van schrik  ;D ;)

--- Einde van citaat ---

Nou ik denk dat ik dat wel kan handelen hoor. Ben wel wat gewend  ;) Zullen we het wel over hebben in Sixsens 29 juli  ;) ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie