Auteur Topic: Bulgaarse pooiers gepakt  (gelezen 42798 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Bulgaarse pooiers gepakt
« Gepost op: 13 juli 2013, 18:55:14 »
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21730556/__Bulgaarse_pooiers_gepakt__.html


Nou laat hopen dat ze de belastingcenten hier voor inzetten en deze gasten achter slot en grendel duwen ipv een soort generaal pardon en de bootjes van Utrecht dicht gooien.


Ik beschouw de bootjes in Utrecht namelijk als een uniek stukje cultureel erfgoed want ik ben het nog nergens ter wereld tegengekomen dat ik in de boot genomen werd.


Groet, Foots  O0


P.S. Maar ook de knusse stink steegjes van de Wallen, met de kinderkopjes de bruggen en de Amsterdamse paaltjes.

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Bulgaarse pooiers gepakt
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2013, 19:00:33 »
Ze geven liever geld uit hieraan, precies of dat helpt ene moer....


Girls going wild in red light district


Mooi gedaan, dat geef ik grif toe, maar wat proberen ze ermee te bereiken? De Wallen te sluiten? Dat is dus de bedoeling, met het belastingsgeld van de modale hoerenlopers een duur filmpje maken chockeren en dan de boel sluiten onder het mom van vrouwenhandel.


Ik zou hen een nog betere raad geven: sluit alle ramenbuurten en bordelen en duw alles de illegaliteit in, dan kunnen de heren ministers en parlementariƫrs zich bezondigen aan wat ze nu doen, dure en misschien wel minderjarige vrouwenhandel financieren als ze er weer eentje op hotel laten komen, of op een privefeestje.
VOLIDIOTEN
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
Bulgaarse pooiers gepakt
« Reactie #2 Gepost op: 13 juli 2013, 19:48:27 »
vroeger had je in Kiev een groot schip dat heette river palace, een drijvend bordeel.


http://www.flickr.com/photos/ruthann/6303688357/#lightbox/



Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Bulgaarse pooiers gepakt
« Reactie #3 Gepost op: 13 juli 2013, 20:29:28 »
Is dat die grootte blauwe ?
Lijkt meer op een cruiseschip of een flat op het water.


Gisteren gesproken met Bocariver die ook 6a7 keer per jaar naar Kiev gaat. Kost blijkbaar rond de 80 euro voor een vliegticket vanaf Dortmund.


Zeer interessant, blijkbaar hebben we hier minimaal 2 ervaren rakkers die daar veel vanaf weten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.