Forum > DIAMOND - Moers (ex Rayna)

DIAMANTJES VERHALEN

<< < (8/8)

mentholbear:
De sauna doet het weer :)

mentholbear:
AFSCHEID

Op de 5e donderdag van de 1e maand was het dan eindelijk zo ver. Ik had nog een vrijkaartje van het forum die in m'n zak brandde. Voor een club die doordeweeks en overdag niet zo een uitgebreide line up heeft. Merendeel bestaat uit vollere dames met hooguit een enkele slanke meid.
En zo vlak na de feestdagen vreesde ik dat de line up nog dunner zou zijn. Dus bezoekje uitgesteld tot vandaag.

Het zou tevens de laatste trip met Klaus zijn. Hij gaat weer terug naar het verre noorden en komt waarschijnlijk pas ergens eind van het jaar weer deze kant op.
Dus het meeste maken van ons laatste bezoekje samen.

Eerst in de buurt nog even goedkoop getankt en zo rond openingstijd aangekomen.
De parking was nog behoorlijk leeg. Binnen werd door de receptie gelijk de code op het vrijkaartje, waarvoor dank aan club en forum, gecontroleerd. Na goedkeuring kreeg ik m'n badjas mee.
Ik was nog even nieuwsgierig naar de spelregels voor de gratis entree. Tussen 11 en 15 uur betaal je namelijk geen inkom. Maar dan moet je er wel voor het avond eten em zijn gepeerd, want anders wordt het alsnog dokken.
Om de Dagoberen goed van de rest te kunnen onderscheiden, krijg je geen badjas mee. Alleen een handdoek om de middel. Voor een tientje krijg je wel een badjas en mag je er de hele dag verblijven en dus ook mee eten in de avond. Dat is eerlijk gezegd ook niet duur.

Na opgefrist en omgekleed te zijn even een flesje prik uit de koelkast gehaald. Wat een luxe en gemak. In de bar en het restaurant deel waren er zo een 5 dames aanwezig. Wel nog aan het opstarten met ontbijt of sigaret.
Rondje door de club leert dat de sauna nog niet op temperatuur was. Dus terug naar de receptie.
Wat blijkt, dat dit zou gisteren kapot zijn gegaan. Verdraaid, wat een pech! Ik vind de sauna tegenwoordig een integraal onderdeel van een dagje saunaclub. Het heet niet voor niets SAUNAclub...
Ik overwoog even voor de receptie te stampvoeten en in m'n badjas over de vloer te gaan rollen, maar bedacht me tijdig.

Dus m'n teleurstelling zoals altijd weg wezen vreten. In de buffetbakken lag wat basic beleg, maar dat laten staan. Ik ging voor de warme worst en soep van de dag. En als wraak op de kapotte sauna nam ik nog maar een broodje worst.

Vervolgens in de bar waar de muziek op een aangenaam niveau speelde op 1 van de bankjes gaan settlen om wat werk te verzetten op m'n semi tablet.
De line up was in de ochtend een klein viertal, maar breide in de middag uit tot circa 7 dames. Slanke buurmeisje type Laura was er al vroeg bij. Kwa type viel zij het meest in smaak. En ondanks dat we er elkaar een paar keer ontmoet hadden, leek geen vonkje van haar kant af te komen.
Dus ik besloot m'n kansen af te wachten en even in de wellness ruimte uit te rusten.

Tot mijn verrassing bleek er een monteur druk doende te zijn om de sauna weer aan de praat te krijgen. En waarempel, na een paar poging bleek ie daar ook in geslaagd te zijn. Dus hop ik de sauna toen deze eindelijk wat op temperatuur was gekomen. Chapeau dat de club dit zo snel opgepakt heeft!

Nadat ik uitgepuft was liep ik weer richting het restaurant, what else? ;)
Tot m'n genoegen constateerde ik dat er weer een kluitje dames was bijgekomen. Het zouden er in de namiddag/vroege avond bij elkaar ongeveer 12 kunnen zijn geweest.
Van dat nieuwe kluitje aan de bar zat 1 slanke dame met donker haar en een lieve glimlach toen onze blikken elkaar kruisten.
Na een klein bordje opgeschept te hebben zat ik m'n keuzes door te nemen. Laura die geen interesse lijkt te tonen, een dolle meid die kwa figuur niet m'n type is maar wel een lolletje en praatje kwam maken (of was dat om uit te zoeken wat voor zoetigheids ik nu weer had meegenomen?), of die nieuwe slanke donkerharige meid?

Ik besloot voor de laatste te gaan en ging me samen met Klaus strategisch tegenover de bank zitten, waar zij samen met een vriendin vertoefden. Oogcontact, glimlach en een knikje naast me later, maakte ze de oversteek. Diana blijkt deze jonge Roemeense te heten. Zowel kwa gezicht als haar zachtaardige karakter doet ze me denken aan Daniella uit PHG. Ze zou zo maar het jongere zusje of nichtje kunnen zijn geweest. Ware het niet dat bij deze de borstjes mooie fier overeind stonden.
Als ijsbreker nam ze dankbaar een kleinigheidje in ontvangst en ze bleek sociaal genoeg om ook haar vriendinnen te laten delen in de vreugde.
Na nog heel even bij me te hebben zitten kletsen leek ze aanstalte te maken om te vertrekken. Hohoho, dacht ik, straks mis ik de boot.
En vroeg haar of ze soms een sleutel ging halen, ze begreep de hint. En na een korte douche volgde een lekker kamertje met deze deerne.

Om de innerlijke mens weer wat aan te sterken me tegoed gedaan aan het warme buffet. Dat was eenvoudig met wat kip schnitzel en aardappelpuree. Maar gecombineerd met de karige salade bar en warme worstjes, kreeg ik m'n buikje weer rond.
Wel een heads up voor de beren. Ik kwam zowel in de middag als avond beide keren een vuil bord tegen in de stapel. En niet een vlekje, maar waar nog etensresten aan zat. Ik heb ze beide keren bij het afruim tafeltje gelegd l  Achteraf bedenk ik me dat ik dit misschien beter ook aan de receptie had kunnen melden. Maar ik voelde me toen en deels ook nu wat ongemakkelijk om met een verkregen vrijkaartje dit te melden. Maar hopelijk voorkomt een beetje oplettendheid dat de WC rollen opraken...

Voor de rest was alles naar tevredenheid geweest. En fijn te merken dat met een beetje geduld, net als de vorige keren, wat later op de dag ook nog wat meer slankere dames in deze club opduiken.
Het was weer een mooi dagje geweest. En aan alles komt een eind. Net als m'n tijd met Klaus. Die zou naar het hoge noorden vertrekken en misschien pas weer eind van het jaar opduiken. Het ga je goed, en je weet, AFSCHEID nemen bestaat niet...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie