Forum > VOETBAL

PREMIER LEAGUE

(1/4) > >>

KanariePiet:
Op 13/08 start in Engeland de voetbalcompetitie 2016-2017. Traditioneel zijn er nogal wat favorieten voor de titel: Chelsea, beide ploegen uit Manchester, Arsenal, Liverpool... Wie zal er dit jaar met de oppergaai gaan lopen?

KanariePiet:
Programma eerste speeldag Premier League:

13.08.2016  13:30  Hull City -  Leicester City
                   16:00 Burnley FC -  Swansea City       
                   16:00 Crystal Palace -  West Bromwich Albion   
                   16:00 Everton FC -  Tottenham Hotspur   
                   16:00 Middlesbrough FC -  Stoke City     
                   16:00 Southampton FC -  Watford FC       
                   18:30 Manchester City -  Sunderland AFC       
14.08.2016 14:30 AFC Bournemouth -  Manchester United       
                   17:00 Arsenal FC -  Liverpool FC     
15.08.2016 21:00 Chelsea FC -  West Ham United

sexmachine:
Van mij mag het een keer Liverpool zijn, zal niet snel gebeuren maar dat zeg ik dan ook niet  ;D
Geef ze klop, Klopp .... zo flauw maken ze de uitspraken al een eeuw niet meer   :lol ::) ::) ::)

KanariePiet:

--- Citaat van: sexmachine op 30 juli 2016, 15:34:45 ---Van mij mag het een keer Liverpool zijn, zal niet snel gebeuren maar dat zeg ik dan ook niet  ;D
Geef ze klop, Klopp .... zo flauw maken ze de uitspraken al een eeuw niet meer   :lol ::) ::) ::)

--- Einde van citaat ---

Uiteraard gun ook ik het Liverpool. Al is het maar omdat ze met Mignolet de beste Belgische keeper tussen de palen hebben staan! 8) ;)

KanariePiet:
"Georginio Wijnaldum hoopt komend seizoen de titel te gaan pakken met Liverpool. De middenvelder, die afgelopen week over kwam van Newcastle United, stelt dat als doel.

"Natuurlijk zijn wij een serieuze titelkandidaat", begint de Oranje-international. "Bij een grote club als Liverpool moet je altijd voor de prijzen gaan. Als Leicester City kampioen kan worden, kan Liverpool het ook. Een team kan een club kampioen maken, het gaat niet om een aankoop. Wij zijn niet tevreden met een achtste of negende plek, wij gaan voor de prijzen."

De voormalig PSV'er heeft voor zichzelf ook hoge eisen gesteld. "Een speler met mijn kwaliteiten moet minimaal tien doelpunten per seizoen maken. Vorig seizoen maakte ik er elf. Het is een kwaliteit van mij om doelpunten te maken en ik creëer ook veel kansen. Manager Jürgen Klopp vertelde me dat hij een speler zoals ik nodig heeft in zijn team", aldus Wijnaldum tegenover The Liverpool Echo."


Bron: www.voetbal.com

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie