Auteur Topic: RELAXXXEN IN ACAPULCO  (gelezen 442999 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #165 Gepost op: 8 september 2014, 12:56:28 »

Of ik Acapulco nog vaak ga bezoeken? Ik ben er nog niet uit.


Waarom weet ik al wel waar dat vanaf hangt ?
Zelfde reden als mijn bezoek voor Aca :-)


Het zal aan mij liggen....het kwartje valt niet :017:

Ik ben maar een hele simpele ziel die geen raadsels bedenkt.
Ik denk zeker te weten dat Knak weer naar Aca gaat zogauw er een mevrouw rondloopt met de M als eerste initiaal.
Dat zou ook een goede reden voor mij zijn om Aca te bezoeken.
Kortom het hangt van mevouw M af, niets meer niets minder, geen echt moeilijke puzzel toch ?

Groet, Foots  O0

Klopt helemaal!

Ik snapte hem al Meteen...  ;D
LL weet er alles van......ik ben niet zo goed in puzzels, raadsels en dergelijke. Wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit.....
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #166 Gepost op: 8 september 2014, 14:33:48 »

Of ik Acapulco nog vaak ga bezoeken? Ik ben er nog niet uit.


Waarom weet ik al wel waar dat vanaf hangt ?
Zelfde reden als mijn bezoek voor Aca :-)


Het zal aan mij liggen....het kwartje valt niet :017:

Ik ben maar een hele simpele ziel die geen raadsels bedenkt.
Ik denk zeker te weten dat Knak weer naar Aca gaat zogauw er een mevrouw rondloopt met de M als eerste initiaal.
Dat zou ook een goede reden voor mij zijn om Aca te bezoeken.
Kortom het hangt van mevouw M af, niets meer niets minder, geen echt moeilijke puzzel toch ?

Groet, Foots  O0

Klopt helemaal!

Ik snapte hem al Meteen...  ;D

Licky Luke is meester puzzellaar en chef raadsels.
Toch ga ik kijken of ik een spel vind wat hij op het RB feest niet (meteen) als beste kan, want dan hebben anderen ook nog een (beetje) kans.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #167 Gepost op: 28 september 2014, 12:40:44 »
Afgelopen vrijdag met mijn boodschappenwagen naar Velbert. Altijd weer spannend om de Harkortberg te trotseren. Recht voor de deur geparkeerd, er was nog een plek zo groot als postzegel, waar mijn 'limo' precies paste!
De reis naar Velbert verliep overigens niet voorspoedig. Bij vertrek gaf de navi een ETA van 16.00 uur aan. Uiteindelijke gearriveerd tegen 17:00uur (Stau und Baustelle).

De screening door de vriendelijke Tehekfrau heb ik niet geheel zonder problemen doorstaan. Ze vroeg deze keer of ik alcohol of drugs in mijn tas had. "Nein, alleine Deo, Aftersshave, Mundspülung, Rasiermesser!" "Rasiermesser?" vroeg ze. "Ja, jeden zwei wochen gehe ich zum Friseur in Acapulco und dann werden meine Eier rasiert"  :-\ "So so, du hast wilde Pläne im Kopf!"  :017:

Na de transformatie tot Eisbär eerst een blikje Red Bull gekocht für meine Süße en plaatsgenomen op het terras. Al vrij snel verscheen Michelle ten tonele  :pica.
Weer veel te vertellen onder het genot van een bordje van de BBQ. De BBQ was minder dan de vorige keer. Mijn lapje Schweinefleisch kon als grondstof worden gebruikt voor de fabricage van winterbanden  :sign0137: Oke, er kan altijd een misser tussen zitten, de vorige keren was het eten prima.
Over winterbanden gesproken. Discussie met de Herrin over de verplichting van winterbanden. Volgens de Herrin 'von O bis O' (Oktober bis Ostern). Klopt niet! Vandaag het Duitse internet geraadpleegd. Het is in Duitsland verplicht de auto-uitrusting aan te passen aan de weersomstandigheden. Dat betekent dat je winterbanden moet rijden in winterse omstandigheden. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming. Duitsland kent geen vaste periode waarin het gebruik van winterbanden verplicht is.

Drie keer 1 uur gekamerd (kamer Moskou) met Michelle. Uitstekende service! GOSP = 1M  ;D
[attach=1]

Ik blijf het een handicap vinden dat max 1 uur kameren na 18 uur op vrijdag en zaterdag. Én geen whirlpool, anders was dat 'Rasiermesser' nog wel van pas gekomen......  :lol_hitting:

Illusion Plopp
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #168 Gepost op: 5 oktober 2014, 13:47:01 »
After LR in Friday i visited Aca on Saturday, unusual for me because last times were often on Sunday, i noticed that i really prefer Aca on Sunday because it is not barbecue and there are soups which are very tasty and courses then are served with rice or pasta, much more choices,  indeed the club is not overcrowded and more relaxing and the entry is only 30, what else  :-P ?

So yesterday, it was boring all the afternoon, girls and boys as well arrived late i guess because there is no happy hour on Saturday and really bad news for me because i did not see Sanya  8) i met her again 2 weeks ago here in Aca on Sunday, i love that girl  :))

After 3 pm, as i said before, it was barbecue upstairs but i enjoyed very well the kebab meat, at least another choice with sausages or chickens wings

Then i was back downstairs and had to wait until 8 pm before all girls arrived and i was not really inspired, many highlights but i did not feel any click with the available girls and it was only very late in the evening when i was sitting in the hungarian corner area and looking at Ivette in front of me who was smiling to me  :))  i suddently remembered her excellent blowjob and got quickly excited in the couch  ;D i asked her to go get a key  :-P

And honestly, her blowjob is terrific ! i was wondering why i did not come back with her earlier than that because she really performed it so well and she really gave the feeling that she likes it very much and after 10 minutes of excellent blowjob i had to stop her because i would have not resisted much more ... so i asked for sex only to get a break  ;D and asked again extra blowjob in the end, so far so good  :-P good social time with her, even if she speaks only german, i understood almost everything and she even wanted to learn some french words  "merci, ça va, je vais bien" and in the end "j'aime la bite  :o;D but i'm not sure if she will remember everything, so i will check it the next time   ;D

At 2 o'clock in the morning, the club was overcrowded ! i really do not like Saturday in Aca, Paradise becomes Hell like GT on week end  8)

Wijze grijze

  • Gast
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #169 Gepost op: 12 oktober 2014, 00:26:20 »
Zusammen mit Knaktuut fuhren wir vergangenen Freitag gemeinsam nochmal ins Acapulco. Ohne Staus unterwegs kamen wir gegen 16:30 auf dem Parkplatz an und begegneten dort auch bereits Michelle, die sich für den Rest des Tages mit Knaktuut verabredet hatte.

Nach dem Einchecken, Bademanteltransformation und Duschen ging es erst mal nach oben zum Essen. Der Essensraum ist noch immer offen, sodass die eingeschalteten Heizstrahler lediglich ein neues Loch in die Ozonschicht brennen. Freitag ist Grilltag im Acapulco und damit kann man wenig verkehrt machen. Auch heute schmeckte es gut. Bis auf fehlende Knoblauchsoße zum Gyros gab es eigentlich nichts zu beanstanden.

Als ich das letzte Mal Acapulco verlies, stand ein kleines Krümmelchen mit einem verschmitzten Blick im Gesicht im Flur vor dem Umkleideraum und zeigte mir unverschämt ihre blanke Pussy. Wäre mein Chauffeur Knaktuut damals nicht im Begriff gewesen nach Hause zu fahren, ich hätte mir gleich wieder einen Bademantel angezogen und hätte dieses kleine Mäuschen gern an Ort und Stelle verspeist.

Name : Juliana
Nationalität /Sprache : Rumänisch/ Englisch
Alter : 22
Haarfarbe /-Länge : Blond bis auf die Schultern
Figur/ Körbchengröße: Schlank. KF34, 1,55 mtr., 50 Kg, Feste naturelle B-Brüste
Service: VM/ 69/ Blasen ohne,
Vorteile:
Nachteile:
Zeitdauer : 60 min.
Preis : EUR 80,=
Extras während des Besuchs:
Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Dieser Anblick hatte sich in mein Gedächtnis geprägt. Und so saß ich oben im Flur auf einer Couch als ich Krümmelchen auf einmal vorbeiflitzen sah. Sofort sprach ich sie an und wir unterhielten uns erst mal nett auf Englisch. Sie stellte sich vor als Juliana. Sie ist zwar schon zwei Jahre in Deutschland, kann sich aber besser auf Englisch ausdrücken. 

Wir sprachen eine ganze Zeit mit einander und ich und Wijze Stijve fanden es langsam an der Zeit, das Gespräch etwas erotischeren Inhalt zu geben. Ich schlug ihr vor nebenan ins Kino zu gehen. Das würde sie nie machen, da hätte sie ihre Prinzipien. Das mit diesen Prinzipien habe ich jetzt schon zum so vielten Mal hier im Acapulco gehört und scheint gang und gebe zu werden. Schade eigentlich, da ich es immer sehr erotisch finde um vorher schon richtig in Stimmung gebracht zu werden. „Was für einen Service kann ich denn von dir erwarten?“ „Ich küsse nicht“, sagte sie ganz ehrlich.

Ich äußerte meine Enttäuschung  und sagte Juliana, wie sehr ich das bedauerte. Juliana meinte , dass das auch zu ihren Prinzipien gehörte. Falls ich nicht mit ihr ins Zimmer gehen würde, würde sie mir das nicht übel nehmen. Wir könnten uns ja trotzdem weiter nett unterhalten. Ich stellte dann als Bedingung, dass sie mich nicht enttäuschen würde und beschloss mich auf mein Gefühl zu verlassen. Chemie zwischen Juliana und mir war auf jeden Fall vorhanden und optisch war sie mehr als ganz mein Ding. Ein kleiner sportlicher Teenieknacker.

Auf dem Zimmer wusste Juliana ihren knackigen Körper immer so zu drehen, dass ich sie immer voll im Spiegel bewundern konnte. Beim Blasen setzte sie gekonnt ihre frisch manikürten Fingernägel ein indem sie mir gekonnt mein Glockenspiel kraulte und präsentierte ihren Knackpo mit leicht gespreizten Beinen zum Spiegel. Juliana merkte genau wenn sie den richtigen Nerv traf und konzentrierte sich gekonnt darauf. Nach kurzer Zeit wechselten wir in 69 und ich genoss ihre frische Pussy. Das ihr das gefiel, merkte ich an ihrer Zungenaktivität. Ich bekam sie fast in den Joystickmodus. Meine Zunge steuert dann simultan ihre Finger und Zunge und somit ist sie zu lecken dann keine Strafe. Eher ein Genuss der gar nicht lange genug dauern kann.

Ich ließ Juliana dann einen Pirelli montieren und fing in der Doggyposition an. Dabei legte Juliana sich mit ihrem Oberkörper flach auf die Matratze und streckte mir ihren Po mit gespreizten Beinen einladend entgegen. Sie hielt gut gegen und bewog auch aktiv mit. Als es dann etwas heftiger zuging, stützte sie sich mit einer Hand an der Stange des Bettoberteils ab und kraulte mit ihrer freien Hand wieder mein Glockenspiel. Das konnte ich unmöglich eine halbe Stunde aushalten und somit entschloss ich mich meine potentiellen Nachkömmlinge unverzüglich frei zu lassen und auf eine volle Stunde zu verlängern.

Wijze Stijve belohnte Julianas Bemühungen mit einem sehr befriedigenden üppigen Orgasmus und nach einer kurzen Reinigung der schlimmsten Nebenschäden ging es gleich weiter in die zweite Runde. Diese zweite Runde gingen wir etwas ruhiger an, aber letztendlich endete es mit einem zweiten genauso befriedigenden Orgasmus. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Gegen Ende des Abends könnte ich eigentlich noch gut ein letztes Zimmer vertragen und beschloss dann noch eine nicht repräsentative Umfrage zu starten. Ich befragte 6 rumänische und ein deutsches Mädel nach dem Serviceangebot. Alle 7 (!) sagten offen und ehrlich, dass sie auf dem Zimmer nicht küssen würden. Einerseits lobe ich diese Mädels die wenigstens keine falschen Hoffnungen wecken, oder falsche Versprechen machen, anderseits ist das doch ein Armutszeugnis für das Serviceniveau im Acapulco. Vielleicht sollte ich hier mal einen Crashkurs „Servicesteigerung für CDL’s“ starten. Viele Besucher wären mir bestimmt dankbar dafür. Anmeldungen gerne per IM.

Wijze Grijze sexapproval™ für Acapulco heute: 6,5/10


Adieë tsezame
Wijze Grijze

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #170 Gepost op: 21 oktober 2014, 11:22:11 »
Na een jaar ofzoiets afwezigheid nog ns Acapulco bezocht, de incentive hiertoe was duidelijk namelijk een Freikarte van Fcafé waarvoor dank uiteraard aan desbetreffend forum en Aca. Ontvangst verliep met horten en stoten aangezien de ontvangstdame behoorlijk wat moeite ondervond om de code terug te vinden in het hiervoor bestemde boekje dat potdorie volstond met codes, als 'k me niet vergis veel met WGinitialen maar alla, na wat zoekwerk toch de code gevonden en kostenloos entree verkregen...Umkleiden enzo, douches ok afstelbaar en tijdens het afdrogen af en toe moeten uitwijken voor passerende dames waaronder enkele bekenden van hier en daar en nog behoorlijk wat dames die er voor 1 jaar ook rondhingen...Eten was naar Aca-traditie matigjes doch ruim voorhanden, bezoekersaantal op deze donderdag redelijk te noemen, er werd behoorlijk regelmatig gekamerd maar uiteraard op geen enkel moment kamerwachttijden ofzo. Boven op het ietwat frisse terras verzamelden hordes Roemeensen en badjasdragers zich op te rauchen, an sich een leuke plek om een ongedwongen gesprekje aan te knopen...

Enkele "bekende" dames gedag gezoend zoals Raissa, Michelle, Cora, Marina, Carla en nog enkelen en me dan maar ns gewapend met cappucino en fanta in een strategisch geposteerde sofa genesteld om de aanwezige damespracht te monsteren (en hun gedragingen)...Doorheen de dag regelmatig effe wat quatschen met Michelle en de baan geruimd als er iemand aanstalten maakte tot praten met haar zonder dit geboefte in de nabijheid leek het me stellig...

Sessie 1: Adelina, zie haar aangemaakte topic

Sessie 2:deel 1: Michelle en Cora (ex-LR/PE) waarvan van de tweede me bekend was dat ze weinig servicegeweld zou toevoegen, maar een mens moet wat tenslotte...Halfuurtje met een bovengemiddeld acterende M. en een gemiddeld acterende C., ohne happy end na 30 minuutjes de beide dames voor hun inspanningen vergoed, M. met 50E, C. met 40E, excusi alhoewel, ss kon wel genieten van de lichtjes norse blik bij C. tengevolge, laat het een les in serviceverlening zijn  :-P

Sessie 2: deel 2: per direct Michelle voor een verderzetting solo  ;D, C. was wel wat in haar wiek geschoten leek me, alhoewel  ;D... verderzetting met een happy end uit de tenen want het zijn harde tijden tot tevredenstelling gezien hetgeen me zoal overkomt de laatste tijd, erg coulant geïnterpreteerd qua tijdsspanne door M. wat dan ook maakte dat er weer een fuffi werd overhandigd en een vette klapzoen op m'n neus tengevolge...

Douchen en richting elsewhere alvorens C. me zou villen want ze keek me toch ietwat norsjes aan bij voorbijwandelen  ::)

Line-up was behoorlijk impressionant qua numbers en een aantal zeer mooie meisjes waarvan aktetas, qua sessies geen ongelooflijke ervaringen doch wel gelachen en voorts zal Aca niet al te vaak op de reisroute liggen de komende tijd, doch niets staat een komend bezoekje in de weg, mal gucken hoe verbrennt ss dan is bij halfRoemenistan  ;D

Peace out!

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #171 Gepost op: 10 november 2014, 19:40:09 »
Quick solo visit yesterday in Aca after 3 weeks good economical pause  :-P

Unfortunatly it seems that Sanya does not work anymore in Aca because i have not seen her yesterday again unless ...

I arrived around 12 and paid 30 euros, really unbeatable  :great: in the afternoon then the girls arrived quickly thanks to the happy hour

I enjoyed the soups with sausages, really excellent, served only when it is not barbecue days then i like very much the courses with rice, pasta, potatoes etc very good

Sanya was not here so i decided to wait for Ivette  :-P and when she arrived later around 4 pm i grabbed her and we went straight to a room for an usual oral performance, i had to stop her quickly and ask for sex otherwise i would have come in her mouth right in the beginning  8)  technically speaking she is an expert with her mouth and knows how to use it  ::)

then only i could swim intensively 1 hour alternating with crawl episodes, i did not feel anymore my shoulders in the end, totally exhausted :o  i like it  :))

then in the evening, many girls arrived, it was really a very good evening and i managed to grab a new young german girl for me, Manuela beautiful face, at first i thought that it was Mona, i met in Luder Lounge this summer, but when i was with her in the room it seemed that it was not her, i guess so ;D and i do not why but this girl excited me very much despite her ... fat ass ! in doggy i was focusing and trying not to come too much quickly  :o ;D

it appears that Aca is becoming my favorite FKK (only when it is not barbecue day  8)) because for 30, food is various, soups are very good, swimming pool and music is excellent ! i do not know who deals with the program but it is simply really excellent with sometimes a kind of Barry White with really good rythmics and many others really good dance musics, girls often simply get up and dance next to the couches, i love it  :-P ;D

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #172 Gepost op: 17 november 2014, 20:44:46 »
 Kort en verbazingwekkend eenvoudig berichtje uit Acapulco voor een tijdje van uw immer überoverzichtelijk typende mederakker ss...

Eintritt: HH-tarief, 30E meen 'k, ontvangst cold as ice, doch alla, kreeg bottom line sleutels en badjas en voorts business as usual

Damesline-up: op die doordeweekse dag: 89 dames  :o; overal een horde halfnaakte mokkels zover het oog reikte

Herenline-up: 35/40 mannen, opvallend weinig Turkse bezoekers die waarschijnlijk grotendeels in overige toko's Galatasaray aanmoedigden

Eten: solala

Drankjes: lekkere cappucino, softdrinks van de aangelengde soort

Bekenden: 2 Duitsers

Sessies: 1 uitgesponnen topsessie met Alice (zie haar draadje), stomweg tegengelopen en in een sofa beland, beste plan van de dag
         
              1 halfuurse met Sania (zie haar draadje) zonder happy end en zonder herhalingsgevaar

7 uur in Aca vertoefd, 3 uur daarvan kamerend, voorts me geen seconde verveeld, een Augenweide aan mooie dames, qua line-up qua looks weit vorne in vergelijk met de overige clubs in da neighbourhood...

Fazit: zou zomaar ns kunnen voorvallen dat ss dit kalenderjaar nog 1 keertje zondigt, één keertje dan...

Peace out!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #173 Gepost op: 21 november 2014, 13:37:42 »
Ik ben samen met Vendezz afgelopen woensdag voor de eerste keer naar club Rayna getrokken. Tegen 20u hadden we het daar wel gezien en besloten we door te rijden naar ACA, waar we om 20u35 de parking opreden, net te vroeg voor de ‘avondkorting’, dus we moesten nog 40€ inkom neertellen (30€ na 21u). Beiden betaalden we ook nog 20€ extra voor elk 4 pintjes. Totale ‘inkomprijs’ was maw 60€.
 
We kleedden ons snel om tot ijsbeer en begaven ons daarop naar de barruimte. Deze was goed gevuld met een 60, 70 vrouwen en enkele tientallen ijsberen. Nergens was een zeteltje vrij. Vendezz en ik gingen dan maar aan de bar hangen en overkeken van daar de omgeving.

Onder de aanwezige vrouwen zaten nogal wat stunners, maar in tegenstelling tot bij vorige passages merkten we woensdag toch ook enkele ‘B-exemplaren’ op onder de meiden: net te dik of net te oud naar onze smaak. Er bleven echter meer dan voldoende mooie vrouwen over en na zo’n half uurtje aan de bar te hebben gehangen, had ik zin om te kameren en besloot ik naast een meid met een heel knap gezicht te gaan zitten.

Bij haar 2de zin en nog voor ik haar naam kunnen vragen, stelde ze me al de kamervraag. Ik zei dat ik liever eerst nog even nader kennis wou maken, maar nog geen 2 zinnen later was daar opnieuw de kamervraag. Ik heb dan maar gezegd dat een kamergang er niet zou inzitten, waarop ik een onwaarschijnlijk arrogante blik kreeg toegesmeten en ook nog een ‘you are a stupid boy’ mocht verwerken. Ik heb er maar niet op gereageerd en ben aan de bar een 2de Becks Gold gaan drinken.
 
Nog een tijdje rondgekeken in de bar en dan besloten eens rond te gaan kijken op de eerste verdieping. Daar trof ik in de rokersruimte Ariana aan, met wie ik een aangenaam gesprekje heb gehad en met wie ik tegen 22u op een kamer belandde.
 
Ariana is Roemeense, 23 jaar en heeft een mooi gezicht met sprekende, bruine ogen. Ze is ongeveer 1, 65m groot, heeft een normale lichaamsbouw en lang zwart haar. Ariana heeft een leuke kont en een mooie A-cup. Ze heeft een tattoo op haar schouder en een tattoo op haar rechter onderarm. Ze heeft ook een kleine neuspiercing.

De kamergang was net voldoende, zonder meer. Het zoenen was kort en beperkt. De pijpbeurt was uitstekend, maar ook iets te kort. Ariana liet vingeren toe, maar toch niet van harte. Neuken in 3 standjes was goed: cowgirl, missio en hondjes. Ik mocht lekker mijn ding doen en ben ergens tussen minuut 20 en 25 van de kamergang klaargekomen tijdens hondjes. Piet schoongemaakt en hup, van de kamer af.
 
Herhalingsgevaar: Ariana is een mooie, lieve meid, maar haar service was te beperkt. Een herhaling zit er dus niet in.
 
Centjes (40€) aan Ariana overhandigd, een douche genomen en op zoek naar Vendezz. Mijn kameraad had eindelijk een vrije zetel gevonden, dus ik installeerde me naast hem. Hij bleek al een tijdje op zoek naar een kamerpartner, maar alle meiden die hij aansprak, gaven aan niet te (tong)zoenen op kamer. Uiteindelijk vond hij dan toch een kleine, blonde Roemeense die zei te zoenen op kamer, maar dat bleek in realiteit stevig tegen te vallen. Na een kleine 25 minuten, trok Vendezz na een ontgoochelende kamergang dan ook gedesillusioneerd richting douches.
 
Eens terug in de barruimte, kwam Vendezz terug naast me zitten en vanuit onze zetel overschouwden we de bezigheden. Opvallend was dat de pre sales zich vaak tot max 2, 3 minuten beperkten en dat vele kerels al na 15 minuten terug van de kamer af waren. Niet bepaald hoopgevend of lustverhogend.

Vendezz en ik hadden ondertussen beiden honger gekregen, maar het eten (dat er btw absoluut niet smakelijk uit zag) was om 22u30 al verwijderd en de daaropvolgende 2 uren werd er niks meer voorzien. We hebben ons buikje dan maar moeten laten grommen en mopperen :017:.

Vendezz en ik hebben het nog tot ongeveer 0u30 aangezien, maar de sfeer in ACA en de houding van de meiden stimuleerden ons niet om nog een kamergang te maken. Integendeel, onze lust zakte dieper en dieper weg. Ergens na middernacht gaven 2 meiden eindelijk een paaldans act weg, hetgeen toch een beetje leven in de keet bracht, maar voor ons was het toen al te laat: onze lust was zoek en we besloten naar huis te gaan.
 
Dit was een heel ontgoochelend bezoek aan ACA: er was weliswaar een goed line-up, maar de sfeer in de club en de houding van de meiden vielen ons zwaar tegen. We hadden daarenboven 60€ afgetikt en kregen daarvoor enkel 4 pinten en geen eten in ruil. Het zal nu dan ook heel lang duren eer we nog eens naar ACA trekken: voor 60€ inkom vind je veel betere clubs en dan zwijg ik nog over de service van de meiden, die gisteren ver beneden het niveau lag dat Vendezz en ik gewoon zijn van in clubs à la LR, Samya en Babylon.
 
ACA: tot veel later 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #174 Gepost op: 23 november 2014, 14:13:17 »
Acapulco, 20-11-2014

Ik was net om 9 uur in Acapulco aangekomen. De gebruikelijke ijskoude ontvangst aan de theke neem ik voor lief, want ik weet dat het verder een goede tent is. Een waar paradijs zelfs,  met vele, zeer vele mooie mokkels deze avond zeker 70 stuks!. Geen slechte keuze dus deze avond hier.

Na een snel hapje met overgroot risico op een voedselvergiftiging helaas was het tijd om een dame te gaan boeken.

Dat werd de Roemeense Alexandra van 28. 300CC siliconen. Blond lang krulhaar. Mooi slank en goed gevormd lijfje. Heerlijke seks, geen zoenen, dat meldde ze wel netjes van te voren. Wel een heerlijke pzc in huis en zalige zachte boobs. Prima sessie en na 5 standjes heerlijk in missio klaargekomen. Zeker herhalingsgevaar. Naderhand ook no wat aftersales door een praatje, even voelen aan me, en knipoogjes als ik langs kwam. Deze dame begrijpt het spel!

Na een saunagang, die prima was, en even afkoelen, werd ik weer overdonderd door de hoeveelheid mooie meiden. Het werd dus tijd voor sessie 2:

Nu met een echt pornolook model. De 26 jarige Cornelia uit Hongarije. Echt helemaal mijn ding. Superslank petite popje met een mooie gebruinde huid en zeer fraaie vrouwelijke vormen. Een paar plakplaatjes aan de zijkant en op haar arm maar dat past wel bij haar. Ik moest haar hebben gewoon! Echt een van de mooiste dames die ik dit jaar gespot heb. Een beetje een Sarah Young uitstraling in haar beste jaren! (Geen zwart haar, maar lang donker blond haar) Helaas ook geen zoenen maar voor de rest vuurwerk. Zeer goede handsfree pzc. Lekkere sex met haar on top. Maar het hoogtepunt was in dit geval heerlijk tussen haar zachte 75D cup gevuld met 350CC. Magistrale manier om klaar te komen. Werkelijk fenomenaal!!!

 Zeer groot herhalingsgevaar. Acapulco is echt top vanavond. Zeer veel vrouwen ca 70 a 80. Weinig mannen. Veel keuze. Veel echt mooie dames!!! De dames klagen wel een beetje vanwege de weinige actie. Ik moest echter weer even bijkomen, en w eer een saunagang.
Ik spotte ook Daria, een oud Roemeens favoriete van me. Al wat verder op leeftijd, maar oh zo mooi slank, en een heerlijk dametje om het mee te doen. Zij is altijd wat ruwer, kan het hebben, ook een wat ruwer tongetje, speelt met mijn tepels en lul, en ik geniet wederom. Lekkere siliconen borsten, hoewel aan de kleine kant, max een c cup. Maar goed, bij dat slanke lijf toch mooi. Ze kust wel voluit., Helaas rook ze wat uit haar mond, het eten vrees ik, maar ook daar bestaat mondwater voor! Maar niet getreurd, een prima pzc wederom en heerlijke seks met haar on top resulteerde in het derde orgasme voor de Boobmeister. En dat alles tussen 21.00 en 01.00, dus behoorlijk tekeergegaan in korte tijd.

Ik moet zeggen dat ik zeer, zeer tevreden naar buiten stapte deze keer! Qua kosten ook, heb 150 euro uitgegeven voor entree en drie goede sessies, met drie echt mooie dames! Waar vind je dat nog.
 :pica

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Crisis?
« Reactie #175 Gepost op: 15 december 2014, 17:57:25 »
Een rustige zondag had ik gedacht.

Is het in Acapulco geen crisis of is het net omwille van de crisis in Europa dat zoveel mannen naar een low-budget club afzakken?

Aangekomen in Aca gisteren viel me jammer genoeg al vrij snel op dat er maar heel erg weinig dames present waren. Des te meer heren. Dit verbaasde mij enorm want alle andere keren vond ik net één van de (weinige) grote voordelen aan Aca dat er altijd (welke dag ook, welk uur ook) heel veel mooie dames paradeerden. Vandaag leek het wel alsof er een party in Aca aan de gang was. Het deed me jammer genoeg meteen terugdenken aan de eerste oudejaarsparty van Aca. Een zee van mannen met hier en daar ook nog een dame. De dames die aanwezig waren, waren ook niet de crème de la crème. In de volksmond zou m'n zeggen dat al die niet mee kunnen in de normale saunaclubs, daar nu aanwezig waren.

Het zou tot laat in de namiddag duren (ik was er om 12:15) vooraleer er mooie dames ten tonele verschenen en vooraleer het aantal dames boven de 20 piekten. Aan het "ruime overschot" aan mannen veranderde niets. Die bleven massaal toestromen. In de loop van de vroege avond kon je in deze ruime club (lounge/bar) geen plekje vrij meer vinden. Wie valt voor bijna-anorexiamodellen moet zeker afzakken naar Aca. Zo lopen er daar veel dames rond. Ik val niet op voluptueuze dames maar als ik de beenderen kan tellen, lukt het ook niet meer. Misschien heeft alles wat van doen met het eten dat je krijgt in Aca. Alles zeer basic en jammer genoeg ook niet echt smakelijk te noemen. De koffies en frisdranken smaken ook niet zo best. Allemaal duidelijk low-budget. Dat wist ik echter al en voor de inkomprijs die Aca vraagt, kan je niet het beste van het beste verwachten op dit vlak. Toch blijft het een schrille vergelijking met de AO-club Freude39 waar je toch op alle vlakken iets beter verwend wordt voor een budget(neuk)prijs.

Ook de prijzen om te kameren zijn in Aca een stuk voordeliger per halfuur. Zo was het ten minste. Ik heb gisteren ondervonden dat de dames daar zelfstandig sterk van durven afwijken. Het komt er op neer dat je inderdaad maar € 40 voor een halfuur moet betalen als je tevreden bent met een snelle sessie, zonder zoenen, zonder tongzoenen, bijvoorbeeld. Aan de receptie stellen ze nu ook duidelijk dat je vanaf € 40 seks kan hebben. Een fijne nuance dus ten opzicht van dat een halfuur € 40 kost. Vele dames blijven ook geen halfuur meer op kamer. Sommige zijn na tien minuten telkens weer al terug in de bar. Hoe lang duurt dan de afwerksessie? Uiteraard heb je hier als men nog wel wat in de pap te brokken maar het is toch een tendens die ik vaststelde.

Nergens wordt zoveel gewellnest als in Aca overigens. De sauna leek zowat de gehele dag een gay-clubje.

Ik heb heel wat in het werk moeten stellen om op kamer te kunnen geraken. Ik heb veel geduld moeten hebben. De "pannenlatten" hoefde ik niet. Diegene die € 10 extra vroegen voor tongzoenen wou ik ook al niet en die nog niet de moeite namen om vijf minuten vooraf tijd te maken ook niet.

Ik tracht altijd het beste te maken van een dagje saunaclubben en heb dat ook vandaag gedaan. Toch zal ik even niet meer op herhaling gaan daar. Het viel me ook op dat er maar weinig aan algemeen onderhoud wordt gedaan. Afgesleten sofa's etc. Wel zijn de sofa's in de grote ruimte vernieuwd. Het zijn nu witte in plaats van roden. Ze geven het interieur een kaal uitzicht. Geen geile sfeer meer.

Het viel wat tegen en dat zeg ik niet snel  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #176 Gepost op: 1 januari 2015, 19:22:00 »
Happy new year Dudes  :111:

As expected, we went to Aca yesterday and we were the first ones who arrived in the club at 10 am :)) We paid 70 euros (it was 60 for the ones who bought their ticket before that day)

Around 5 girls were having their breakfast and we had the same usual one then it was time for relax because we were in LR on the day before

In the afternoon, i decided to go with Manu, a german milf but with an excellent service, a lot of DFK, blowjob was not long enough for me but OK, very good sex and she was really nasty because right on the beginning she took my finger, sucked it and put it right on her pussy while looking at me on the eyes  :-[  :-P ;D

Then it was time for a good hammam and swimming 1 hour with my friend, even on the 31 we swim, it was good after all we ate and drank the day before in LR ;D

Only after 3 pm, they opened the grill and served some party meals, salmon etc, it was excellent, i was so starving and i enjoyed very much a sausage with kebap meat  and beers :-P

In the afternoon, many people arrived but i would say that were around 20/30 girls only, perhaps in the evening 30/40 but no more, a little bit disappointing but we never expected very much for this special day
My friend decided to go and try former Krina in Samya, i do not remember her new name in Aca, and it was a standard session for him, i warned him but he was too much attracted by her body  :-P

A DJ arrived in the evening but believe me or not, for me it was not as good as the usual program they usually play in Aca and i do not know who deals with it but it is really great with some dancing music ! it is not really difficult to notice it, every girls dance when they play it, that is what i liked very much in all my previous visits here in Aca, for me the best music ever in FKK (but it is my personal taste)

In the evening, i could have been interested to go with another girl because there were a few very good looking girls mainly from Romania but i do not know their service level and then it was too late, many people arrived and late in the evening we would have believed that we were in Istambul for a party  ;D so i only enjoyed another kebap ;D then we left early around midnight, it was a pleasant day and we did not expect much more from a day like this one but only eating and drinking mainly and 1 session was enough for us to complete the day  :-P and we enjoyed all the fireworks in the sky when we were heading towards Dusseldorf at night, really nice to see and here it is again for another new year in FKK :-P  :039:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2015, 19:29:25 door Tikinui »

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #177 Gepost op: 7 april 2015, 22:08:56 »
Woaw  O0 no other stories since my last one reported her on 1st January, what a pity  :-P

Actually, i visited Aca 2 weeks ago and on this last Sunday as well  :))
2 weeks ago i only went again with Ivette so nothing really new to talk about, when she sees me she always looks at me intensively with big smiles, i cannot resist very much  ;D

But on Sunday, she was not there, so i decided to go with Mina, i have been with her about 4 or 5 times but last time was 2 years ago and it was not as good as it was before, so i never tried to go with her again until this last Sunday  :-P

She was happy that i decided to go with her and let me tell you, that was one the best room with her ! she provided one of the best blowjob i had in the last months, long and slowly, so excellent that i spent most of the time trying to hold on and not coming too much quickly, after 15/20 minutes, i had to stop her and asked for sex then blowjob again for an excellent finish   :lekker 

In the locker room, i did not know how much she would ask me because we stayed around 35/40 minutes in the room, so I gave her 75 (normally 65 with the CIM but i decided to give 10 more because of the 5/10 minutes overtime ...) she immediately said to me : So much ! Thanks ! 

And here it is the big difference with DV ! Exactly the same time in the room for both girls but in DV the girl asked me much and here she did not expect so much whereas she could have asked 105 because of the excedeed time of 5/10 minutes

And this was really the Mina i like very much, when she is in a good day then this girl could really give her best, after such so this excellent service, i would not hesitate to go again with her for the next time, without any doubts  :13:

I did not go for another room along the day, but i would say that there were around 50 girls, at least 5/10 new girls, not bad for an Oyster when girls are mostly on vacation on that holiday period  :))

I spent an excellent day as usual for 30 euros in happy hour, food was enough for me on Sunday, and served regularly until the evening, good hammam and swimming, football in the afternoon, that is an usual day i like very much in Aca  :111:


Wijze grijze

  • Gast
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #178 Gepost op: 3 mei 2015, 17:26:27 »
Navolgend weer eens een een bijdrage voor de Deutsche Freunde (Heb ik die dan?)

Längere Zeit hatte ich den Hardcoreberg nicht mehr besucht. Und da die Wettervorhersagen nicht schlecht waren für den Samstag schien es mir eine gute Idee noch mal einen touristischen Ausflug ins Bergische Land zu machen.

Ich kam gegen 13:30 an und konnte mir gerade noch ein Frühstück auf den Teller packen. Genau um 14:00 wurden nämlich alle Reste ohne Pardon in den Mülleimer gekippt, aber schon gleich danach wurde das Buffet umgebaut für das Grillfleisch und Pommes. Den Rest des Tages wurde immer für ausreichend Nachschub gesorgt.

Das Acapulco ist ja nun nicht gerade bekannt für die aufgeschlossenen Stimmung der Besucher und geilen Animation der Mädels. Der Tag plätscherte so vor sich hin und ich war froh, dass ich vorgesorgt hatte indem ich ausreichend rückständiges Lesematerial mitgebracht hatte. Im Garten in der Sonne ließ es sich gut aushalten.

Es begann jedoch auch in südlichen Regionen an zu kribbeln und somit beschloss ich mich mal nach weiblicher Gesellschaft umzusehen. Die fand ich in Form von Paris:

Name : Paris
 Nationalität /Sprache : Rumänisch/ Englisch
 Alter : 20.
 Haarfarbe /-Länge : Lange schwarze Haare
 Figur/ Körbchengröße: KF 34. Mit Wespentaille. Teenyfigur. 1,60 mtr., 50 Kg, gute B-Brüste
 Service: 69/ Blasen ohne/ Verkehr mit
 Vorteile:
 Nachteile:
 Zeitdauer : 30 min.
 Preis : EUR 40,=
 Extras während des Besuchs:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
 
 

Paris ist seit 5 Monaten im Acapulco und fiel mir auf durch ihre schöne Taille. Optich genau mein Typ, obwohl sie vielleicht mal einen Zahnarzt die Zähne rechtrücken lassen sollte. Das sah ein bisschen aus als ob einige ihrer Zähne ein bisschen nach dem Zufallsprinzip angeordnet wurden. Sie beherrscht die deutsche Sprache noch nicht so gut, deshalb wechselten wir auf Englisch. Paris war im Vorgespräch so ehrlich gewesen, mich darauf hinzuweisen, dass Sie im Zimmer nicht küssen würde. Ja, ja, ist ja schon klar. Schließlich sind wir ja im Acapulco in Velbert. Da ist Küssen ja ein No Go bei der Mehrzahl der Rumänischen Kolonne.

Somit wurde es ein zweckmäßiges Zimmer mit ihr. Nach einer halben Stunde hinterließ ich einige Millionen potentielle Nachkömmlinge. Wijze Grijze sexapproval™ 7,0/10

Und da der Duisburger Vulkan nur einen 30 KM Umweg bedeutet, fuhr ich dort anschließend noch vorbei und buchte dort noch zwei Mal ein bulgarisches Mädel zum € 30,= Spartarif. Einmal war FT mit im Angebot.

Wijze Grijze sexapproval™ für Acapulco heute: 6,0/10
 
 
 Adieë tsezame
 Wijze Grijze
« Laatst bewerkt op: 3 mei 2015, 17:33:11 door Wijze grijze »

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
RELAXXXEN IN ACAPULCO
« Reactie #179 Gepost op: 11 mei 2015, 16:55:33 »
SM Session und Viagra Umfaller im Aca

 

Gutgelauntes Empfangspersonal begrüßte mich zu recht früher Stunde in Velbert. Für einen stinknormalen Wochentag bereits recht viele männliche Gäste anwesend. Überwiegend Pensionäre, die ihre Rente verficken wollten.  Nachmittags wurde es dann ruhiger, zum Abend hin voller. Halt Aca- typisch.

 

LineUp: Einige bekannte Latina, ein paar Deutsche, Heidi (Tschechien), Putri als einzige Asiatin, Rest vorzugsweise aus Rumänien. Zum Abend hin 50 bis 60 Frauen. Optisch dabei einige Burner, wobei mich persönlich diese vom Typ her gleichen Mädels in keiner Weise mehr ansprechen. Übersättigung oder was auch immer.

 

Meinen Besuch begann ich zunächst mit einer Latte Macchiato und meinem persönlichem Tippspiel, dem Schätzen der ungefähren Zimmerzeit vorab anhand meiner Einschätzungen auf Basis der eigenen Beobachtungen. Eine ultrahübsche barbusige Blondine schoss dabei den Vogel ab. 6 Minuten vom Schlüssel holen bis zur Schlüsselabgabe. Bei der zweiten Nummer waren es neun Minuten.

Wahrscheinlich ist das in anderen Großclubs vergleichbar,  nur im fällt es halt auf, weil die Schlüssel an der Theke geholt werden und nicht am Empfang.

Denn das man im Aca auch sehr gut poppen kann, habe ich später selbst erfahren dürfen.

Zunächst gesellte sich Putri zu mir. Wohl nicht so ganz ohne Eigennutz war sie extrem gesprächig. Poppen wollte ich sie diesmal trotzdem nicht.

 

Ich zog einen Saunagang vor. Wie immer in der Sauna, lernt man nette Gesprächspartner kennen. Die Sauna war diesmal extrem heiß und selbst ich als regelmäßiger Saunierer zog es nach nicht mal 10 Minuten vor, die kalte Dusche aufzusuchen. Mein Gesprächspartner war bereits vor mir in der Sauna und wollte noch einen Aufguss machen. Hammer der Bursche dachte ich zunächst.

Aber offensichtlich hat er sich komplett überschätzt.  Während ich relaxte sprang später ein Kollege auf, rannte in die Ecke und konnte den Extremsaunier gerade noch vor einem Sturz bewahren.  Kurzzeitig ohnmächtig erholte sich der Gast nur langsam. Er gab dann zu, auch noch Viagra genommen zu haben. Als der Notarzt kam und ich nicht mehr helfen konnte verzog ich mich. Ich hoffe es geht ihm heute wieder besser und er kann das Krankenhaus verlassen.

 

NIPA, die SM Königin:

 

Die Frage nach dem Namen beantwortete sie wie folgt: „Nordpol, Ida, Paula, Arschloch“  Wobei ich mir nicht ganz sicher bin, sie richtig verstanden zu haben.

Es handelt sich bei ihr um die hauseigene Masseurin. Ältere hochsympathische Thai. Obolus am Empfang bezahlt und dann begann die Tortur.  Da ist Amba aus dem Club Neby ja Kindergeburtstag gegen.

Wer hier eine Entspannungsmassage erwartet, wird sich wohl täuschen. Wer eine hervorragende medizinische Massage möchte, ist bestens aufgehoben. Allein mein extrem verspannter Rücken wurde mehr als 30 Minuten bearbeitet. Dabei flüstert sie mir Witze und sogar Schweinereien ins Ohr.  Ich musste mehrfach herzlich lachen 

Und oh Wunder, nach der Massage fühlte ich mich wie neu geboren und war fickbereit. Danke.

Wiederholungsgefahr: 100 %

 

Loretta: die Wiederholung

 

Zunächst setzte ich dann auf eine mir gut bekannte  Dame. Loretta. Sie begrüßte mich ebenfalls sehr freundlich und fragte, ob ich sie denn auch vermisst habe. Wahrheitsgemäß habe ich diese Frage mit einem Ja beantwortet. Ich würde ja nie lügen.

Sie hat einige Kilos abgenommen, steht ihr gut, leider hat aber auch die Oberweite gelitten. Das sah ich erst später im Zimmer.

Naja der Performance  tat das zum Glück keinen Abbruch. Clubnummer nach meinem Geschmack mit einer durchaus genussfähigen CDl bzw. einer großartigen Schauspielerin.

Wiederholung: bestimmt 

 

Shema:

 

Da mein Säckchen noch nicht vollends geleert war, machte ich mich wieder auf die Pirsch und würde sogar fündig.

Ein südländisch aussehende junge Frau erweckte mein Interesse. Dunkler Teint, dunkle leuchtende Augen.  Als Farbtupfer hebt sie sich ganz klar von dem Einheitsbrei ab. 

 

Name: Shema

Alter: 23

Herkunft: in Deutschland  aufgewachsen, marokkanische Wurzeln

Lange schwarze Haare

B Cups

Etwas mehr Popo

Traumhaft hübsches Gesicht

 

Zur Begrüßung verarschte sie mich erstmal kräftig. Darüber musste ich so lachen, dass sie bereits gewonnen hatte. Der Smalltalk war mehr als unterhaltsam. Hat auch Erfahrung im Laufhausbereich.

Auch in Duisburg. Ich habe mir dann von ihr erklären lassen, wie das in den Laufhäusern so abläuft.   

Trotz dieser nicht gerade hervorragenden Referenzen hatte ich trotzdem Bock auf sie. 

Und ich wurde nicht enttäuscht. Sie ist ein Vollprofi und weiß sich und ihren Körper richtig einzusetzen.

Das war ein Vollgasummer mit den typischen Eigenschaften einer solchen Nummer. Feuchtes und tiefes FO mit Lecken der Eier. Wilde Zungenküsse und  Dirtytalk.  Da darf es auch mal ein Klatscher auf den Arsch sein.

Ficktechnisch präsentierte ich mich nach der Massage und bei der 2. Nummer in Hochform. Es war ein Genuss sie voll durchzuknallen.

 

ZK: Sehr gut

EL: nass und schön intensiv

FO: variabel und tief

Lecken: jepp

Fingern: jepp

GV: Reiter . Doggy, Missio, Doggy stehend

Illusion: kein GF 6 , sondern heißes Ficken

Wiederholung: ja gerne
Ohne mich um das Essen zu kümmern, verließ ich dann den Laden.

Fazit: Zumindest mir gegenüber deutliche Verbesserung der Freundlichkeit des Personals.  Das ich die Getränke aus den scheiß - Plastikbechern nicht mag, ist ja nichts neues. Ficktechnisch bin ich wie eigentlich immer bei meinen letzten 10 Aca- Besuchen soll auf meine Kosten gekommen. Ich habe es mal in einem Aca-Gold Bericht geschrieben. In Velbert ist das Finden einer genehmen Gespielin etwas herausfordernder als in anderen Clubs. Kein Grund für mich nicht wieder dort aufzulaufen.