Auteur Topic: SAMANTHA (Roemeense)  (gelezen 54164 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SAMANTHA (Roemeense)
« Gepost op: 15 oktober 2012, 20:34:12 »

[box title=SAMANTHA]
Land:        Roemenië
Taal:         Engels - Spaans
Leeftijd:    20 -22
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,60m
Model:        Roemeense type. zij is klein en slank.
BH:             80A
Haarkleur:   bruin
Haarlengte: half lang 

[/box]

[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC  Likken Vingeren GFE   
[/box]

[box title=pro en contra]
+ Service in orde, TZ graag.
+ attitude
[/box]

[box title=extra info]
+ Heerlijke half-uur, 50 euro.
[/box]
 

Offline bocariver

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 63
    • Bekijk profiel
SAMANTHA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2013, 02:12:29 »
I tried her and I can recommend her. She can extend her service with anal sex and competitive price.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
SAMANTHA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 7 april 2013, 10:38:56 »
I can't remember this girl I met 6 months ago  :banghead:

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
SAMANTHA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 7 april 2013, 11:14:49 »
Ik nog wel van een maandje geleden, dus ik kopieer maar even wat ik abusievelijk heb nagelaten in Maart; omdat ze zo spontaan is:

Citaat
Later op de avond kwam Samantha vreemd en achterstevoren naast me op de bank zitten: iets van 1,75, 20 jaar oud, lichte huid, slank met strakke tietjes, leuk snoetje, bruin haar in paardenstaart en met pony… een beetje prettig gestoord en kennelijk in voor ‘alles’ . Om de deal te sealen een dikke tongzoen en naar een neukhokkie.

Staand meteen muil open en bekken - niks geen ‘verkennende’ tongzoentjes – en een vingertje dat makkelijk naar binnen glibberde. Een leuk half uurtje volgde met veel zoenen, geinen, best behoorlijk pijpen en ook de seks was lekker. Haar wat gebrekkige talenkennis is niet altijd handig met de grapjes die ze maakt… zo deed ik braaf wat me gevraagd werd toen ze zei mijn vingers uit haar muschi te halen; keek ze me aan alsof ik een mongol was: ‘was maar een grapje!’   Uiteindelijk lekker zoenend en knuffelend in lepeltje lepeltje het rubbertje gevuld. Leuke en grappige meid. Aftersales heb ik vrijdag zelf niks van gemerkt, want volgens mij ging ze meteen na onze sessie naar huis… op zaterdag wel meerdere knuffels en gek gedoe, zonder specifiek op een nieuwe sessie aan te sturen.