Auteur Topic: Schippersstraat 25/1, Laura (Roemeense/dagshift)  (gelezen 24364 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Laura (Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 18 februari 2020, 14:20:50 »
Wegens de tijdelijke afwezigheid van iemand die we goed kennen, staat er overdag al een poosje een interimaris in haar raam. Ik had al eerder wat gepraat met dit meisje. Toch ook wel geen 'misse', en heel belangrijk: een vriendelijke. Zo wist zij al een tijdje waarom ik zo vaak passeer en dat ik haar 'voorgangster' redelijk vaak bezocht.  Gisteren  deed zij teken dat ze zin had in nog een babbeltje.

Zodoende dacht ik, waarom niet ook haar eens uitproberen he. Af en toe eens een nieuwe, verandering van spijs doet eten, zegt men. Enigszins tot haar verbazing zei ik dat ik met haar wel eens een paydate wou doen ipv altijd alleen maar te praten. Laura en ik gingen dus de trap op. Ze gebruikt niet de mij welbekende kamer, maar wel de kamer op de eerste verdieping.

Er was eigenlijk niets afgesproken, dus ik overhandigde haar de standaard 50 euro sponsoring en zij beloonde mij direct door zichzelf uit te pakken, zodat ik al meteen haar schoonheid kon bewonderen. Haar borstjes zijn niet groot, ook niet echt stevig, maar wel leuk om mee te spelen, en dat mocht ik dan ook meteen doen. Laura heeft een mooi kontje en zowel haar figuurtje als haar gezicht vallen best wel mee. het is een lief meisje, geen prater-type, maar wel heel gewillig.

Ze wou al direct met een condoom aan de slag, maar ik zei haar dat ik niet zo 'hevig' stond om direct te gaan neuken. We gingen dus was spelen op het bed. Ze placeerde mij op mijn rug en ze kwam niet alleen tergend lief met haar borstjes mijn mond verleiden en mijn borst strelen, maar toen ik haar kontje vastnam verplaatste zij ook meteen een been, zodat ze niet langer naast me zat, maar helemaal over me heen kwam hangen. Dat was heel fijn.

Maar het werd nog fijner toen ze op me kwam liggen en ongelooflijk lekker met haar intussen kletsnat foefke over mijn speelgoed kwam rijden. Zelden geweten dat een meisje bij een gewone paydate je zo lekker komt afrijden. Dat ging zo een hele poos door, en ik begon er zowaar van te zweten. Zweten om het binnen te houden, want de druk op de ketel werd wel bijzonder hoog. Ondertussen bleef Laura mij heel de tijd erg lief in de ogen kijken, een prachtig gespeelde GFE ervaring.

Op een bepaald moment was ik haar zachtjes beginnen vingeren terwijl ze op mij lag, en ik voelde hoe haar poes zachtjes op mijn duim begon te drukken. En ineens begon zij zich af te rijden op mijn duim. Hij ging er vlot helemaal in. Ze was echt kletsnat. Prachtig acteerwerk, je zou nog gaan denken dat ze echt klaarkwam, maar uiteraard weet ik wel dat het een betaaldate blijft.

Het condoom hield ze binnen handbereik. Je voelt het dat deze meid ervaring heeft en wéét wanneer een man gaat ontploffen.

Al bij al dus een geweldig goed meegevallen eerste ervaring. Een echte aanrader voor wie van GFE houdt.
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2020, 17:40:32 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Laura (Roemeense/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 13 juni 2020, 04:05:09 »
Een kleine correctie: ik heb 'Laura' als naam genoteerd, ook bij mijn tweede bezoekje aan haar, dus na vorige recensie, bleef dat 'Laura' maar tijdens de lockdown verscheen ook zij online op RedLights en merkte ik op dat ze Lora schrijft ipv Laura.