Auteur Topic: HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)  (gelezen 35088 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #45 Gepost op: 14 mei 2020, 21:27:53 »
blijkbaar is de boodschap(zeer hard) aangekomen bij de dame en is er na wat heen en weer berichtjes aan een oplossing gewerkt voor het 'misverstand'

Hopelijk komt dan alles goed voor jouw relatie met de betrokken dame. Ga er echter maar van uit dat het niet je laatste "misverstand" met haar zal zijn.

Hopelijk komt ze met deze zeer hard aangekomen boodschap eindelijk eens tot het besef dat (vaste) klanten óók het nodige respect verdienen.

Eind goed, al goed? ......... Ik wens je er nog veel plezier mee maar hou je ogen en je oren goed open en je p.......... dicht (of toch maar op een klein spleetje)  ;D
't was eerlijk gezegd niet de bedoeling dat ze alle bagger over haar kreeg(blijkbaar heeft ze verschillende berichten gekregen die niet zo lief waren) mijn bedoeling was niet om haar af te kraken en aan de schandpaal te nagelen. eerder om mijn teleurstelling te uiten in de DVP(ik ben nog maar een groentje). zoals het er nu naar uit ziet, zal er wel een oplossing komen waar we beiden kunnen mee leven. of ik ze nog zal bezoeken? geen idee, hangt af van haar overtuigingskracht, of zoals het gezegde: een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen, dus ikke misschien wel :banghead: :banghead: :banghead:

Toch nog één keertje reageren want ............ ik kan het écht niet laten.  ::)

"Bagger" is een té groot woord in deze, toch zeker wat de posts hier op dit forum betreft. Ik zou het eerder noemen "het in de verf zetten van een paar specifieke karaktertrekjes".  ;)

Ik heb haar alvast geen berichten gestuurd want het is namelijk zo dat ze mij ook al een aantal weken gewoon "negeert" (nogmaals: negeren = ignora) als ik haar goedbedoelde berichtjes stuur. Nochtans waren mijn bedoelingen zeer zuiver, ze zat in "mijn team" van dames waarover ik dacht dat ik hen wel zou kunnen en willen helpen als het ooit nodig mocht blijken.

Een ezel stoot zich keer 2 keer aan dezelfde steen? Ik ken ezels die al heel hun poten hebben kapot gestoten aan dezelfde steen.  :lol_hitting:

Good luck brosserke, ik gun het je van harte! En haar eigenlijk ook wel hoor, voor mij hoeft ze ook niet aan de schandpaal, ze zou misschien wel eens een cursus "klantvriendelijkheid" moeten volgen.  ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #46 Gepost op: 14 mei 2020, 22:19:33 »
Allez bon, dat begint hier op wijvenklets te lijken (of neen, wacht, daar dient dit forum voor :-) )
misschien beter dit onderwerp stoppen want iedereen kan intussen wel afleiden over wie het gaat, en dat is m.i. niet echt 'mooi'.... feit is dat het hier goed afgesloten is en dat iedereen weer door één deur kan....


blijkbaar is de boodschap(zeer hard) aangekomen bij de dame en is er na wat heen en weer berichtjes aan een oplossing gewerkt voor het 'misverstand'

Hopelijk komt dan alles goed voor jouw relatie met de betrokken dame. Ga er echter maar van uit dat het niet je laatste "misverstand" met haar zal zijn.

Hopelijk komt ze met deze zeer hard aangekomen boodschap eindelijk eens tot het besef dat (vaste) klanten óók het nodige respect verdienen.

Eind goed, al goed? ......... Ik wens je er nog veel plezier mee maar hou je ogen en je oren goed open en je p.......... dicht (of toch maar op een klein spleetje)  ;D
't was eerlijk gezegd niet de bedoeling dat ze alle bagger over haar kreeg(blijkbaar heeft ze verschillende berichten gekregen die niet zo lief waren) mijn bedoeling was niet om haar af te kraken en aan de schandpaal te nagelen. eerder om mijn teleurstelling te uiten in de DVP(ik ben nog maar een groentje). zoals het er nu naar uit ziet, zal er wel een oplossing komen waar we beiden kunnen mee leven. of ik ze nog zal bezoeken? geen idee, hangt af van haar overtuigingskracht, of zoals het gezegde: een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen, dus ikke misschien wel :banghead: :banghead: :banghead:

Toch nog één keertje reageren want ............ ik kan het écht niet laten.  ::)

"Bagger" is een té groot woord in deze, toch zeker wat de posts hier op dit forum betreft. Ik zou het eerder noemen "het in de verf zetten van een paar specifieke karaktertrekjes".  ;)

Ik heb haar alvast geen berichten gestuurd want het is namelijk zo dat ze mij ook al een aantal weken gewoon "negeert" (nogmaals: negeren = ignora) als ik haar goedbedoelde berichtjes stuur. Nochtans waren mijn bedoelingen zeer zuiver, ze zat in "mijn team" van dames waarover ik dacht dat ik hen wel zou kunnen en willen helpen als het ooit nodig mocht blijken.

Een ezel stoot zich keer 2 keer aan dezelfde steen? Ik ken ezels die al heel hun poten hebben kapot gestoten aan dezelfde steen.  :lol_hitting:

Good luck brosserke, ik gun het je van harte! En haar eigenlijk ook wel hoor, voor mij hoeft ze ook niet aan de schandpaal, ze zou misschien wel eens een cursus "klantvriendelijkheid" moeten volgen.  ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #47 Gepost op: 15 mei 2020, 00:08:09 »
Een ezel stoot zich keer 2 keer aan dezelfde steen? Ik ken ezels die al heel hun poten hebben kapot gestoten aan dezelfde steen.  :lol_hitting:
Een ezel wandelt dan ook niet door het SKW he. Je moet eigenlijk eerder een ezel zijn er NIET naartoe te komen. En een raar karaktertje, tja, we zoeken geen levenspartner in het SKW he. En als een schoontje zelf een ezel is, wel, dan mag die van mij gerust stoten, tegen mijne steen  ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #48 Gepost op: 15 mei 2020, 08:22:24 »
Allez bon, dat begint hier op wijvenklets te lijken (of neen, wacht, daar dient dit forum voor :-) )
misschien beter dit onderwerp stoppen want iedereen kan intussen wel afleiden over wie het gaat, en dat is m.i. niet echt 'mooi'.... feit is dat het hier goed afgesloten is en dat iedereen weer door één deur kan....


Het is "goed" (?) afgesloten omdat Brosserke zijn beklag deed en madam meeleest. Daarvoor negeerde ze hem. En dat zegt dus al genoeg.....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #49 Gepost op: 15 mei 2020, 09:26:39 »
Er is een moment van komen en een moment van gaan.
Ik bedoel, er is een moment dat we dit moeten loslaten.

Ik heb al eerder gemeld dat we dame NIET aan de schandpaal nagelen.
Het is opgelost via het forum en bevriende leden, die contact hebben genomen en gepraat met de dame in kwestie.

Dus een ei is een ei en enough is enough.

Laten we er maar van uitgaan dat het opgelost is, eind goed al goed.

En dat iedereen eruit heeft geleerd, dat is het voornaamste.

Het topic noemt: "Hoe kan ik bijdragen aan het welzijn van een DVP?" .... correctemundo  ;D

Dus heren, we gaan die vleermuizenvanger verder pesten vanaf nu.

De dank is groot
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #50 Gepost op: 15 mei 2020, 18:50:44 »
Ik zou niet weten over wie het gaat.
En moest ik het weten zou ik het wellicht 100% oneens zijn  t4517
ik ga de naam niet vermelden, ze moet eenmaal alles achter de rug is ook nog geld kunnen verdienen (maar 't zal niet meer mijn geld zijn)

Misschien is het niet slecht om te vermelden welke dame misbruik maakt van de goedheid van haar klanten. Als je iemand financieel helpt en die laat je daarna vallen als een baksteen dan moet je daar geen rekening mee houden.
foots zij altijd ge kan geen een vrouw vertrouwen en dat zit bij mijn nog steeds in het achter hoofd  :lol

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #51 Gepost op: 15 mei 2020, 20:49:54 »
Er is een moment van komen en een moment van gaan.
Ik bedoel, er is een moment dat we dit moeten loslaten.

Ik heb al eerder gemeld dat we dame NIET aan de schandpaal nagelen.
Het is opgelost via het forum en bevriende leden, die contact hebben genomen en gepraat met de dame in kwestie.

Dus een ei is een ei en enough is enough.

Laten we er maar van uitgaan dat het opgelost is, eind goed al goed.

En dat iedereen eruit heeft geleerd, dat is het voornaamste.

Het topic noemt: "Hoe kan ik bijdragen aan het welzijn van een DVP?" .... correctemundo  ;D

Dus heren, we gaan die vleermuizenvanger verder pesten vanaf nu.

De dank is groot
ik sluit me hier bij aan, ik wil dit op een deftige manier achter mij laten en zo lukt het niet. blijkbaar krijgt ze berichten met leugens en halve waarheden van enkele forummers... dus stop ermee aub.
noem me naïef of een onnozelaar, kan me niet schelen maar ik wil dit op een propere manier afronden, blijkbaar heb ik sommige dingen die ze schreef mis geïnterpreteerd waardoor dit volledig uit de hand is gelopen, waarschijnlijk heeft ze ook haar fouten(nobody is perfect) maar dit verdient ze niet volgens mij
« Laatst bewerkt op: 15 mei 2020, 21:01:06 door brosserke »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #52 Gepost op: 16 mei 2020, 01:40:51 »
foots zei altijd ge kan geen een vrouw vertrouwen :lol


Dat geldt enkel als het gaat over over klaarkomen en fake orgasmes.


 000006 000006 000006 000006 000006

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #53 Gepost op: 16 mei 2020, 01:53:07 »
Er is een moment van komen

waardoor dit volledig uit de hand is gelopen,
Bij een gesloten SKW is het vrij aannemelijk dat het bij 'het komen' al eens uit de hand loopt, me dunkt.

 :lol :lol :lol

Om 'de zaak' met een vrolijke noot af te ronden  ;D ;D ;D

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #54 Gepost op: 16 mei 2020, 08:50:12 »
foots zij altijd ge kan geen een vrouw vertrouwen en dat zit bij mijn nog steeds in het achter hoofd  :lol

Er zijn wel degelijk vrouwen te vertrouwen, maar inderdaad niet allemaal. Ik heb de laatste 15 of 20 jaar altijd wel paar Dames bezocht die ik ook volledig vertrouwde, en dus in moeilijke tijden hielp. En nu kan ik in verband met de gesloten grenzen maar met eentje contact houden, en die help ik nu dan ook. En mijn vertrouwen is nog nooit beschaamd, en ik ben ook niet bang dat het nu wel zou gaan gebeuren.

En dus zitten we terug bij het onderwerp uit de titel.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #55 Gepost op: 16 mei 2020, 16:28:55 »
Er zijn wel degelijk vrouwen te vertrouwen, maar inderdaad niet allemaal.
Die uitspraak geldt toch voor 'mensen' in het algemeen. Niet alleen voor vrouwen, niet alleen voor meisjes uit het SKW of uit de sector.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #56 Gepost op: 16 mei 2020, 17:29:02 »
Er zijn wel degelijk vrouwen te vertrouwen, maar inderdaad niet allemaal.
Die uitspraak geldt toch voor 'mensen' in het algemeen. Niet alleen voor vrouwen, niet alleen voor meisjes uit het SKW of uit de sector.

Inderdaad, maar hier wordt het regelmatig aangehaald, en de indruk gewekt dat er geen enkele dvp te vertrouwen is. En dat is zeker niet het geval. Er zijn er voldoende durf wel te vertrouwen zijn.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #57 Gepost op: 16 mei 2020, 20:09:09 »
Ik heb hier precies wat gemist! ;D

Doe gewoon zoals ik: al 11 weken geen seks. Momenteel bevind ik me in een tweestrijd: ga ik uiteindelijk toch overstag in de ondergond, of ga ik de marathon uitlopen tot na de zomer?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #58 Gepost op: 16 mei 2020, 20:28:25 »
Ik heb hier precies wat gemist! ;D

Doe gewoon zoals ik: al 11 weken geen seks. Momenteel bevind ik me in een tweestrijd: ga ik uiteindelijk toch overstag in de ondergond, of ga ik de marathon uitlopen tot na de zomer?
Ocharme dat meiske dat die eerste condoom moet weggooien ....

Ondergrond? Ik zit ergens op de derde verdieping tegenwoordig  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #59 Gepost op: 17 mei 2020, 03:43:36 »
Ik meestal het gelijkvloers, dat scheelt toch wat breuken wanneer de corona-politie binnenvalt, en ge hebt ook geen geknoopte lakens nodig....


Ik heb hier precies wat gemist! ;D

Doe gewoon zoals ik: al 11 weken geen seks. Momenteel bevind ik me in een tweestrijd: ga ik uiteindelijk toch overstag in de ondergond, of ga ik de marathon uitlopen tot na de zomer?
Ocharme dat meiske dat die eerste condoom moet weggooien ....

Ondergrond? Ik zit ergens op de derde verdieping tegenwoordig  ;D ;D ;D ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....