Auteur Topic: HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)  (gelezen 35096 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #60 Gepost op: 17 mei 2020, 09:22:39 »
Ik meestal het gelijkvloers, dat scheelt toch wat breuken wanneer de corona-politie binnenvalt, en ge hebt ook geen geknoopte lakens nodig....


Ik heb hier precies wat gemist! ;D

Doe gewoon zoals ik: al 11 weken geen seks. Momenteel bevind ik me in een tweestrijd: ga ik uiteindelijk toch overstag in de ondergond, of ga ik de marathon uitlopen tot na de zomer?
Ocharme dat meiske dat die eerste condoom moet weggooien ....

Ondergrond? Ik zit ergens op de derde verdieping tegenwoordig  ;D ;D ;D ;D ;D
Ik heb een officiële verklaring van haar mama dat ik haar vriendje ben .... die mama is dus ook al een slettebet ha ha  .... whatsappen als dochterlief boven op me hangt  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #61 Gepost op: 17 mei 2020, 09:30:49 »
Ik zit ook altijd hoog en droog. :lol_hitting: :adult

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #62 Gepost op: 18 mei 2020, 02:02:00 »
Doe gewoon zoals ik: al 11 weken geen seks.
Elf weken??? Jongen toch, denkt ook eens aan uw gezondheid he. Straks zit je met een verstopte leiding.
Wachten tot september is geen optie. Daartegen komen er kikkers uit ipv dikkopjes.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #63 Gepost op: 18 mei 2020, 02:05:45 »
Ik heb hier precies wat gemist! ;D

Doe gewoon zoals ik: al 11 weken geen seks. Momenteel bevind ik me in een tweestrijd: ga ik uiteindelijk toch overstag in de ondergond, of ga ik de marathon uitlopen tot na de zomer?
Ocharme dat meiske dat die eerste condoom moet weggooien ....


Denk je??? Volgens mij haalt hij niet eens het condoom. Die schiet los in zijn broek van als hij haar eerste blote tepel ziet....

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #64 Gepost op: 18 mei 2020, 11:55:19 »
Ik heb hier precies wat gemist! ;D

Doe gewoon zoals ik: al 11 weken geen seks. Momenteel bevind ik me in een tweestrijd: ga ik uiteindelijk toch overstag in de ondergond, of ga ik de marathon uitlopen tot na de zomer?
Ocharme dat meiske dat die eerste condoom moet weggooien ....


Denk je??? Volgens mij haalt hij niet eens het condoom. Die schiet los in zijn broek van als hij haar eerste blote tepel ziet....

Gij hebt mensenkennis. ;D

En tis weer lente.... frusterend om de eerste blote (witte) billetjes op straat te zien. Ge wilt niet weten wat er dan zoal onder mijn hersenpan afspeelt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #65 Gepost op: 18 mei 2020, 16:44:18 »
En tis weer lente.... frusterend om de eerste blote (witte) billetjes op straat te zien. Ge wilt niet weten wat er dan zoal onder mijn hersenpan afspeelt.
Ik denk dat er momenteel op veel plaatsen het meeste afgespeeld wordt zo ongeveer een meter onder die hersenpan...  ;D ;D ;D ;D ;D

En da's jammer, want bij de meisjes is 't veel plezanter en zij kunnen de centjes gebruiken.  :happy

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #68 Gepost op: 20 mei 2020, 02:28:28 »
Ga eens in bad met je webcamdame  ;D ;D ;D ;D
https://dailybuzz.nl/media/2020/5/17/7c6dd470-981d-11ea-9fef-10ddb1b30d21/sensueel_doen_fail_web_wm.mp4
Een fysisch werkongeval bij een virtuele date... Ge moet maar pech hebben.

Maar allez, als ze daar 300 euro mee verdiend heeft, ;D ;D ;D ;D moet ze blij zijn he.

Alhoewel, ik peins dat 't nen Hollander was die haar betaalde voor die virtuele seks, want het was duidelijk een low budget date he... ze deed niet eens haar 'kleren' uit.

1 ding weet ik zeker: van dit soort 'seks' krijg ik duidelijk geen toren in mijn broek, zelfs gene scheve van Pisa.  ;D  Leg daarentegen dat meiske in t echt in mijn bed, en je kan morgen meteen proper lakens leggen...  ;D
« Laatst bewerkt op: 20 mei 2020, 02:37:00 door Vanderbeffen »

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #69 Gepost op: 27 mei 2020, 22:35:59 »
Ik denk dat veel pooiers eens heel hard moeten lachen om de mannen die zich hier druk maken om het "welzijn" van hun maskes.  :lol :lol_hitting: gezeten in hun zetel of rijdend in hun witte Mercedes of BMW...

Ik hoop in ieder geval dat de dames tijdens de corona time out wel goed blijven oefenen met paipe en noike want de hoerepoepers staan ondertussen wel heel heet!

Ik ben eens benieuwd of het SKW dit jaar nog open gaat...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #70 Gepost op: 27 mei 2020, 22:45:17 »
Ik denk dat veel pooiers eens heel hard moeten lachen om de mannen die zich hier druk maken om het "welzijn" van hun maskes.  :lol :lol_hitting: gezeten in hun zetel of rijdend in hun witte Mercedes of BMW...

Ik hoop in ieder geval dat de dames tijdens de corona time out wel goed blijven oefenen met paipe en noike want de hoerepoepers staan ondertussen wel heel heet!

Ik ben eens benieuwd of het SKW dit jaar nog open gaat...
Sinds wanneer denk jij?  ;D
Ik denk dat er veel pooiers op zwart zaad zitten.

Trouwens, wat bedoel jij met pooiers?
Ik zal de vraag anders stellen, boven je aars .... hoeveel maskes ken jij eigenlijk in het skw en van hoeveel denk jij te mogen weten dat ze een pooier hebben?
Met je achterlijke insinuaties toch

Ik denk toch te mogen stellen dat 80 percent van de dames voor zichzelf en de mama en kids werken momenteel
Het is niet meer zoals de jaren 90, toen de pooiers hier de baas waren .... de meeste dames zijn NIET MEER zo dom om hun centen aan een vriendje af te geven

Als je daar nog in gelooft, kom dan onder die steen vandaan waar ze je na WOII hebben ingegraven en doe je oogjes open.

Of ga jij je geld stoppen in brolbakken en wit poeder dat mannen door hun neus stompen?

Echt man, geloof toch je eigen onzin niet meer ....

Ik begrijp goed dat jij enkel aan konten vullen denkt en bekjes vullen, da's je goed recht, maar zulke onzin hier weer neerkramen .... je mag ons uitlachen, maar doe dat dan als je in de één of andere kont op de 47 zit en vertel hun het verhaal van pooiers eens ... ze knijpen je pietje eraf als je in die AARS zit  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #71 Gepost op: 27 mei 2020, 23:40:59 »
Ik denk dat veel pooiers eens heel hard moeten lachen om de mannen die zich hier druk maken om het "welzijn" van hun maskes.  :lol :lol_hitting: gezeten in hun zetel of rijdend in hun witte Mercedes of BMW...

Ik hoop in ieder geval dat de dames tijdens de corona time out wel goed blijven oefenen met paipe en noike want de hoerepoepers staan ondertussen wel heel heet!

Ik ben eens benieuwd of het SKW dit jaar nog open gaat...


Jij denkt ook alles te weten denk ik ... maar niets is minder waar en heb eens naar de andere bijdragen van jou gekeken en jouw taalgebruik en daaruit blijkt dat je weinig respect hebt voor de dames .

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #72 Gepost op: 28 mei 2020, 03:53:29 »
Ik denk dat veel pooiers eens heel hard moeten lachen om de mannen die zich hier druk maken om het "welzijn" van hun maskes.  :lol :lol_hitting: gezeten in hun zetel of rijdend in hun witte Mercedes of BMW...

Ik hoop in ieder geval dat de dames tijdens de corona time out wel goed blijven oefenen met paipe en noike want de hoerepoepers staan ondertussen wel heel heet!

Ik ben eens benieuwd of het SKW dit jaar nog open gaat...
Jongen ga godverdomme kakken met uw pooiers. Ik lach eens goed met jou. Het respect voor meisjes in de stiel druipt er weer vanaf.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #73 Gepost op: 28 mei 2020, 04:19:26 »
Ik ben eens benieuwd of het SKW dit jaar nog open gaat...
Het SKW gaat enkel terug open voor essentiële klanten. Antieke hoerepoepers die zonder enig menselijk respect komen paipen en noiken zijn enkel nog welkom bij de VPA (Vereniging van Pooiers in Antwerpen), dit om het infectiegevaar door deze rottende elementen te beperken. De voorzitter van die vereniging, Floit Kaptemderaf, zal u verder te woord staan.

 :kissass :kissass :kissass
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2020, 04:34:14 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN HET WELZIJN VAN EEN DVP (IN SKW)
« Reactie #74 Gepost op: 28 mei 2020, 04:24:48 »

Echt man, geloof toch je eigen onzin niet meer ....

Ik begrijp goed dat jij enkel aan konten vullen denkt en bekjes vullen, da's je goed recht, maar zulke onzin hier weer neerkramen .... je mag ons uitlachen, maar doe dat dan als je in de één of andere kont op de 47 zit en vertel hun het verhaal van pooiers eens ... ze knijpen je pietje eraf als je in die AARS zit  :lol :lol :lol :lol :lol
Maak je d'r niet zo druk om. Als je na de heropening eens ene met zijne kop naar beneden en zijn voeten naar boven in zo ne pisbak aan t pleintje of in de VR ziet steken, dan is hij mij tegengekomen.  ;D ;D ;D ;D ;D