Auteur Topic: Schippersstraat 25/1, Renata ( avond )  (gelezen 31109 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Renata ( avond )
« Gepost op: 4 oktober 2020, 00:31:06 »
Beland bij een hele mooie knappe blonde Renata. Wat een lijf. Ze is 30 jaar.
60€ gegeven zoals gewoonlijk..
Ze is begonnen met met complimenten te geven over m'n blauwe ogen.
Dan heeft ze me lekker gepijpt en dan is ze gehurkt on top gekomen wat ze wel een beetje te snel deet.
Dan heeft ze me klaargetrokken.
Een hele lieve dame met mooie looks maar ze was overal snel in maar ik ga zeker nog eens terug

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Renata ( avond )
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2020, 12:12:45 »
Ik volg de corona-history niet echt meer, maar met het idee , het is hier en nu te doen, niet volgende week en in één of ander hiernamaals, gisterenavond naar het SKW afgezakt.
Aangekomen omstreeks 19u30. Best wat meisjes aanwezig en naar mate de avond vorderde ook het aantal en de schoonheid. Hierdoor zat ik weer met l'embarras du choix .

Na een tweetal uren wandelen, kijken, twijfelen, kwijlen, gekozen voor iets volledig nieuws en onbekend . Renata . 
Ik zag nu pas dat er al een topic van deze vrouw bestaat.
Iedereen ervaart een meisje wellicht anders, maar ik zie toch gelijkenis.

Ik vind Renata een mooie vrouw, met een heel mooi lichaam. Haar gezicht heeft iets speciaals voor mij. Heel open met mooie ogen, maar ook een ietwat duistere, onbekende, wrede touch .

Ik was nog maar net binnen en ze stoof al de trap op naar het eerste. Binnen in de kamer waren haar schoenen al uit na 5 seconden. Ik zei hola paula " slow it down please ". We hadden nog niet onderhandeld.
Meer gegeven dan het instaptarief, op mijn leeftijd geen haastwerk meer. " Thank you darling " maar weer 10 seconden later lag ze al in haar blootje op bed.

Mmmm, njam njam , maar rationele ideeën haalden het toch boven dierlijke instincten, dus ik eerst toch maar naar de wastafel. Bij mijn terugkomst lag de schoonheid met haar prachtkont omhoog uitnodigend op bed.
Ik ben er bij gekropen, ze heeft me gepijpt ( was ok ) en daarna zij on top.
Dat was echt goed. Hierin veel variatie en tempowisselingen en geile blikken.

Na een tiental minuten de amazone-rit, gevraagd om me te laten finishen met een handjob.  Er is immers maar één vrouw die me al neukend kan doen klaarkomen in het SKW en dat is omdat haarr kut net een kurkentrekker is ... die van geen loslaten weten ... of toch ... ik laat los dan

De handjob begon goed, maar werd na een tijd minder. Eéntonig, saai . Ze bleef maar doorgaan .
Je moet niet blijven trekken aan een dood paard. Flogging a dead horse heeft geen zin.

Dan was het " time is up" van haar kant.
Heb haar toen wat instructies gegeven. Had dit eerder moeten doen. Toen kwam er toch weer schot in de zaak, heel aangenaam. En toen " you want pay more " ?
Neen, dus naar het washok, opgefrist en aankleden.
Dit ging volgens haar precies niet snel genoeg. Ze hielp me daarbij en ze strikte zelfs de veters van mijn schoenen. Het moest voorruit gaan zenne.

Het was niet slecht, het was niet goed. Het was ok voor mij. Wat te stil tijdens de seks.
Het is a strange girl. Dat heb ik wel graag.

Van de symphonie van een hoerenbezoek bestaat er helaas geen partituur.
Veel improviseren is de boodschap en dat verwacht ik van een hoer en dat was er bij Renata niet echt.