Auteur Topic: Beffen doe je zo!  (gelezen 13227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Gepost op: 13 mei 2016, 22:44:35 »
[attachimg=1]

Omdat de dames gisteren aan de beurt waren. Mogen de guys vandaag aan de slag: snuffelen aan een overheerlijk broodje rosbief. Maar waarom beffen, terwijl het toch écht de maand van de masturbatie is? Omdat veel mannen nog iets te vaak likken als een overenthousiaste labrador…

In het topje van de clitoris zitten maar liefst 8000 zenuwuiteinden. Say what ja. Maar stort je niet meteen op de klit. Er hoeft geen trein gehaald te worden, als het goed is dan. Dus neem vooral je tijd. Zeg haar hoe knap je haar vindt. Of hoe lekker haar bloemkolen erbij hangen. Zelfs de knapste dames hebben zo hun onzekerheden.

Begin met wat kusjes op de mond. Of een tongzoen. Werk van daaruit haar nek, borsten, buik en dijbenen af. En eindig in de lies. Vertraag je tempo tussendoor en wissel de benen af.

Leegverkoop
Of je nu wel volgas op de klit mag? Nope. Lik eerst haar buitenste schaamlippen. Verken voorzichtig je omgeving, maar zorg dat je de knop steeds op een haar na mist. Hoe gek je haar nu maakt? Een beetje zoals 90% korting in haar favoriete kledingwinkel.

Het is bijna etenstijd, dus duw haar benen voorzichtig nog wat verder uit elkaar. Steek je tong tussen haar schaamlippen en beweeg ‘m van boven naar beneden.

Cunnilingus Tatum
Het moment suprême gaat beginnen. Lik nog een paar keer haar hele punanie. Daarna trek je voorzichtig haar lippen wat verder uit elkaar en richt je je pijlen op haar klit. Schreeuwt je dame alsof Channing Tatum haar ten huwelijk vraagt? Dan voel je een stevige parel zitten. Tussen haar benen dan. Haar clitoris zwelt namelijk op als ze hitsig is. Hitsig ja.



Lik haar shake-spier met een platte, brede tong van boven naar beneden. En met snelle, korte halen. Dus niet van links naar rechts. Je kunt ook het alfabet likken. Dat klinkt heel random. Maar geloof ons, je dame vliegt door het dak. Naja, in ieder geval door het plafond heen.

Mount Orgesmerest
Maak daarna een cirkel met je lippen en neem haar deurbel in je mond. Vergeet ook vooral je vingers niet. Eén of twee, net waar zij zin in heeft. Vingerneuk haar in een vast ritme en maak met je vingers een kom-hier-beweging. Handig om te weten: het gebied tussen de 4 en 7 centimeter in haar flamoes is meestal het gevoeligst.

Ademt ze alsof ze net 42 kilometer in de Sahara heeft gelopen? Dan kun je de versnelling omhoog knallen. Sommige dames stellen het ook op prijs als je de achtertuin aanschoffelt. Uh uh, een vinger in haar kont stopt dus.

Heeft ze de spreekwoordelijke Mount Orgesmerest bereikt? Ga dan vooral door, maar dan in een iets rustiger tempo. Als je de perfecte balans weet te vinden, kan ze nog een keer klaarkomen. Bedenk wel dat iedere vrouw anders is. Dus let op. En luister naar haar. Voor je het weet ben je Masterchef ‘rosbiefje klappen’.

Bron: Spuiten en Slikken
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2016, 14:30:15 »
Geef mijn portie maar aan fikkie, Lassie of wie dan ook .... bah bah bah .... ik ga echt niet aan een pisbak liggen likken, potverdorie, al hebben ze daar 8 miljoen zenuwcellen, de zenuwcellen in mijn klein ding moeten gestimuleerd worden .... ik weet het, ik ben een bruut   ;D :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #2 Gepost op: 14 mei 2016, 14:36:39 »
Geef mijn portie maar aan fikkie, Lassie of wie dan ook .... bah bah bah .... ik ga echt niet aan een pisbak liggen likken, potverdorie, al hebben ze daar 8 miljoen zenuwcellen, de zenuwcellen in mijn klein ding moeten gestimuleerd worden .... ik weet het, ik ben een bruut   ;D :-\

Hahaha maar je steekt wel je paal in een pisbak.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #3 Gepost op: 14 mei 2016, 14:45:10 »
Geef mijn portie maar aan fikkie, Lassie of wie dan ook .... bah bah bah .... ik ga echt niet aan een pisbak liggen likken, potverdorie, al hebben ze daar 8 miljoen zenuwcellen, de zenuwcellen in mijn klein ding moeten gestimuleerd worden .... ik weet het, ik ben een bruut   ;D :-\

Hahaha maar je steekt wel je paal in een pisbak.
Ja, mijn paaltje heeft namelijk geen neus en die smaakt ook niks  :dance2 :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #4 Gepost op: 14 mei 2016, 14:48:14 »

Geef mijn portie maar aan fikkie, Lassie of wie dan ook .... bah bah bah .... ik ga echt niet aan een pisbak liggen likken, potverdorie, al hebben ze daar 8 miljoen zenuwcellen, de zenuwcellen in mijn klein ding moeten gestimuleerd worden .... ik weet het, ik ben een bruut   ;D :-\



Hahaha maar je steekt wel je paal in een pisbak.

Ja, mijn paaltje heeft namelijk geen neus en die smaakt ook niks  :dance2 :lol

Dan lust je vast ook geen vis?  :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #5 Gepost op: 14 mei 2016, 15:50:40 »

Dan lust je vast ook geen vis?  :lol

Alleen het gedacht al, vis en likken   :-\


Ik zal het grafisch uitdrukken, is leuker  ;D
NEEN NEEN NEEN
vanaf 0:48  ::)



[attachimg=1]




JA JA JA


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]




PS. Ik lust wel een "vers" visje  :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #6 Gepost op: 14 mei 2016, 17:35:30 »
Geef mijn portie maar aan fikkie, Lassie of wie dan ook .... bah bah bah .... ik ga echt niet aan een pisbak liggen likken, potverdorie, al hebben ze daar 8 miljoen zenuwcellen, de zenuwcellen in mijn klein ding moeten gestimuleerd worden .... ik weet het, ik ben een bruut   ;D :-\

Hahaha maar je steekt wel je paal in een pisbak.
Ja, mijn paaltje heeft namelijk geen neus en die smaakt ook niks  :dance2 :lol

Zeg nou maar gewoon dat je totaal niet weet hoe het moet. Daarom deze les! Lees het gerust nog eens twee, drie. Het is veel informatie in een keer. :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #7 Gepost op: 14 mei 2016, 17:37:34 »
Zeg nou maar gewoon dat je totaal niet weet hoe het moet. Daarom deze les! Lees het gerust nog eens twee, drie. Het is veel informatie in een keer. :lol
Ik weet totaal niet hoe het zou moeten ruiken, indien ik Geubels hoor moet het iets hebben van de zee  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #8 Gepost op: 19 mei 2016, 21:34:23 »
Een hele les die zo contradictorisch is als wat want er wordt geëindigd (met het belangrijkste!), elke vrouw is anders.  Je kan de les in één woord geven.  Varieer.  Sommigen lezen de signalen van de vrouw beter nog eens.  Hopelijk kramen ze hier dan geen onzin meer uit in de trend van dat ze weer heerlijk meerdere keren is klaargekomen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Beffen doe je zo!
« Reactie #9 Gepost op: 13 juli 2016, 11:28:12 »
Ieder vrouw is anders, dat klopt ja. Sommigen vinden het niks, dat beffen, maar de meesten zijn er wel voor in. Wat ook meespeelt, is dat het betaalde tijd betreft. De klok loopt, en het is ook wel lekker makkelijk voor ze. Vingeren is een ander verhaal. Lang niet iedere vrouw vindt dat prettig, zeker niet als sommige heren nogal eens ruw te werk gaan. Het is sowieso zaak om op haar reactie te letten en daar op te anticiperen. Maar dat geldt voor alle seksuele handelingen.

Als ze eenmaal opgewarmd is door uitgebreid tongzoenen, en tepels stijf likken, dan pas ik meestal de volgende methode toe: Eerst de binnenkant van de dijen. Je mond begraven in dat warme vlees. Dan tergend langzaam met lange halen haar liezen likken. Daar krijg je ze vaak helemaal gek mee. Je merkt het als ze zelf probeert om je naar haar klit te manoeuvreren. Als je daar bent beland, heel zachtjes beginnen en af en toe volkomen onverwacht een paar snelle halen geven. De klit met je tong de ene of andere kant op duwen, even stil houden, en hem dan ineens terug laten springen. Geeft vaak een verrassend effect. De buik wat indrukken, zodat die klit omhoog komt (soms doen ze dat al uit zichzelf), en de schaamlippen wat uit elkaar. Als ze geen bezwaar heeft tegen vingers in de grot, dan is het de kunst om de G-spot te vinden. Is moeilijker dan het lijkt. Ik was een keer op een gangbang waar een dokter onder de gasten was. Die deed het ons voor. Die meid maakte een complete luchtsprong, haar kont was een halve meter vrij van de matras. En oom dokter zat behoorlijk onder de zeik.

Je kunt vrouwen in de volgende subcategorieën verdelen:

De kreunster. Die laat behoorlijk van haar aanwezigheid blijken, maar is meestal fake.

De hijgster. Die komt duidelijk zuurstof tekort. Vaak zijn dit ook kettingrooksters.

De golfster. Die laat haar hele buik op en neer golven. Dit is bijna altijd echt.

De gilster. Die krijst het halve bordeel bij elkaar. In saunaclubs geen punt, is zelfs een soort van kroon op je werk. In een hotelkamer in Pattaya heb ik haar wel eens de hand voor de mond gehouden, geen zin in de security aan de deur.

De maaister. Die begint als ze de controle verliest met haar benen door de lucht te maaien. Een por met een hak tussen je schouderbladen voelt niet echt prettig.

De harentrekster. Die trekt je aan je haar bij haar doos vandaan als het haar te gevoelig wordt. Het begint bij mij al aardig uit te dunnen trouwens.

De duwster. Die duwt uit alle macht je hoofd nog dichter tegen haar edele delen aan.

De kneedster. Die trekt je handen naar haar tieten en wil ze stevig gekneed hebben. Desnoods doet ze het zelf.

De knijpster. Die knijpt je hoofd fijn tussen haar dijen als ze klaarkomt. Brildragers: zet dat ding van tevoren af, anders ligt hij gegarandeerd in tweeën.

De wegduwster. Die duwt je hoofd weg als ze klaargekomen is of nog niet klaar wil komen. In het laatste geval is het alleen uitstel, en zoekt ze uit zichzelf het tong-clitoris contact weer op.

De trilster. Die begint heel langzaam, maar allengs steeds heftiger te trillen. Doorgaans geen fake.

De schokster. Die maakt op het moment suprême spastische bewegingen met haar bekken. De kunst is om haar te volgen zonder het contact te verliezen.

De hand-ervoor-houdster. Die beschermt zich op deze manier tegen post-orgastische overgevoeligheid. Dan is het de moeite waard om te proberen om ze tussen die gespreide vingers door nog een klein na-likje te geven. Ach du Miststück, kreeg ik een keer te horen.

De spuitster. Die scheidt bij het klaarkomen een ongelooflijke hoeveelheid vocht af. Ook wel squirten genoemd. Komt zelden voor, maar op gangbangs heb ik het een paar keer voor mijn ogen zien gebeuren. Leverde ze nog applaus op van de gasten.

De soixantneufster. Die zwaait onder het pijpen pardoes haar been over je heen en wil dan gelijktijdig gebeft worden. Vind ik persoonlijk minder geslaagd. Lig er naar mijn gevoel verkeerd om voor. Kan me ook niet zo goed op meerdere dingen tegelijk concentreren. Bovendien lig je dan tegen die rozet aan te kijken. Ik durf dan nooit zo goed mijn best te doen, vanwege het bizarre gedacht, dat ze het misschien wel eens niet zou kunnen houden.

Gewoon even wat mijmeringen van de waterkant. Ofwel just my two cents.
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2016, 15:19:28 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.