Auteur Topic: forumbeheerderin P magazine  (gelezen 5401 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
forumbeheerderin P magazine
« Gepost op: 8 juni 2016, 00:50:16 »
P magazine, het vroegere Panarame kreeg het moeilijk zoals velen tijdschriften en werd een maandblad.
nu kwam ik destijds vaak op die uitnodiging feestjes zoals ook bij hun zusterblad CHE.
Ook van de vrije pers.
lezen deed ik het al een tijd niet meer tot in juni de speciale EKbijlage en zal toch xeer geen tijd hebben zoals met de wekelijkse Humo en Knack, maar plots bemeek ik een opvallende titel, nou ja zo werkt de pers,  :"betaald worden om naar de meisjes te gaan!" Bleek de reporter op stap te gaan met een forumbeheerder die vaak het skw bezoekt, alleenstaande is en geen Nederlander? Wie oh wie? Niet dat ik er wakker van lig, maar relatief boeiend artikel zonder wat nieuws weliswaar

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
forumbeheerderin P magazine
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2016, 02:00:50 »
P magazine, het vroegere Panarame kreeg het moeilijk zoals velen tijdschriften en werd een maandblad.
nu kwam ik destijds vaak op die uitnodiging feestjes zoals ook bij hun zusterblad CHE.
Ook van de vrije pers.
lezen deed ik het al een tijd niet meer tot in juni de speciale EKbijlage en zal toch xeer geen tijd hebben zoals met de wekelijkse Humo en Knack, maar plots bemeek ik een opvallende titel, nou ja zo werkt de pers,  :"betaald worden om naar de meisjes te gaan!" Bleek de reporter op stap te gaan met een forumbeheerder die vaak het skw bezoekt, alleenstaande is en geen Nederlander? Wie oh wie? Niet dat ik er wakker van lig, maar relatief boeiend artikel zonder wat nieuws weliswaar
deket, ik weet niet waarmee ik het hardst moet lachen  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
forumbeheerderin P magazine
« Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2016, 12:15:43 »
Wat er aan dat eerste punt zo lachwekkend is ontgaat mij volledig.
was heus niet zo moeilijk om op gastenlijsten te staan bij pmagazine en che, integendeel door verschillende kanalen en die waren zelfs niet nodig indien je dus de uitgever kent. Fotos van Chepartys in Cafe Local aan de Waalse Kaai tot Versuz in Hasselt.maar ga wat voorzichtig zijn met to much information.
Het 2de punt daar weet jij wel meer over dan ik, veronderstel 7k toch. Ken minder moderators, forumbeheerders

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
forumbeheerderin P magazine
« Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2016, 12:21:11 »
Wat er aan dat eerste punt zo lachwekkend is ontgaat mij volledig.
was heus niet zo moeilijk om op gastenlijsten te staan bij pmagazine en che, integendeel door verschillende kanalen en die waren zelfs niet nodig indien je dus de uitgever kent. Fotos van Chepartys in Cafe Local aan de Waalse Kaai tot Versuz in Hasselt.maar ga wat voorzichtig zijn met to much information.
Het 2de punt daar weet jij wel meer over dan ik, veronderstel 7k toch. Ken minder moderators, forumbeheerders
Ik moet meer en meer lachen .... deket leest iets, en gaat dat voor waarheid verkondigen ....


Er is namelijk maar één forumbeheerder in Belgenland die EN vrijgezel is EN Belg en die op regelmatige basis wandelt in het schipperskwartier, en ja, heer deket, daar spreekt u mee


Die meneer weet echter niks van die onzin af die dat roddelblad neerschrijft .... alsof ik met reporters zou gaan wandelen, tenzij Bema of bet(d)weter voor de P werken  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:


De gastenlijst van de P en de Che  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal