Auteur Topic: SPEELTUIN STEFDEV  (gelezen 9480 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #15 Gepost op: 16 december 2014, 03:05:19 »
Van Escalade kreeg ik nog een im, die ik hier niet plaats. Het was van het niveau dat wij hier alles bij elkaar liegen en fantaseren. Alles is nep en hoerenlopers zijn maatschappelijk uitschot en ik was uiteraard vergelijkbaar met Hitler en moest er beter "Mein Kampf" op naslaan. Ook mensen die hier altijd ingelogd zitten via tapatalk, jullie moeten gaan werken, stelletje leeglopers, enzovoorts. Het hield niet op.

Er raakte kant noch wal, enige feitelijkheden van wat dan ook ontbreken volledig. Goed ik heb maar besloten dat ik hem nogmaals probeer tot enig inzicht te krijgen. Zal niet meer gebeuren denk ik hij is te ver heen. Als je hoerenlopen niet ziet zitten, eenvoudig kom dan hier niet en laat deze site een plek zijn waar je met en grote boog omheen loopt. Ik heb daar geen probleem mee als Escalade dat doet, dan stoort hij ons niet en wij hem niet. Vrijheid van meningsuiting was hem ook volledig ontgaan, dat geld namelijk alleen voor hemzelf uiteraard.

Goed ik denk dat zelfs Stefdev zich zal schamen voor de uitspraken van zijn maatje Escalade, want eerlijk ik snap niet dat je dan wel SM gerelateerde zaken hiermee kunt rijmen. Afijn,ik wilde dat nog even delen met iedereen, dan weten jullie dat we van Escalde geen heldere inval of nieuw clubidee mogen verwachten.

Weten jullie ook eens wat een admin zo af en toe voor zijn kiezen krijgt, maar ik klaag niet want zaterdag nemen we er een extra op, ja cola ik, want uiteraard was ik een notoire alcohollist volgens de alwetende Escalade.

Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.