Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

VICKY (Bulgaarse)

(1/6) > >>

FMB:
Vickie est une nouvelle petite bulgare, blonde et fine, qui portait une petite juppette ondulée noire. Très bonne session en chambre, fille adorable qui embrasse DFK, très bonne fellation, 69, et elle se donne bien dans la baise.

 Je la recommande chaudement !

licky luke:
Volgens inside (dame-)info vandaag terug naar Bulgarije, nog onbekend voor hoe lang.

En ik maar denken dat ze nu allemaal van hun vakanties terug gingen komen...  :o ::)

RyuHayabusa:

--- Citaat van: licky luke op 29 augustus 2016, 12:53:56 ---Volgens inside (dame-)info vandaag terug naar Bulgarije, nog onbekend voor hoe lang.

En ik maar denken dat ze nu allemaal van hun vakanties terug gingen komen...  :o ::)

--- Einde van citaat ---

Aan mij heeft ze verteld dat ze ergens rond midden september zal terugkeren. Tussen 15 en 20 september. Maar we weten hoe wispelturig menig DVP kunnen zijn dus don't shoot the messenger ;)

licky luke:

--- Citaat van: RyuHayabusa op  4 september 2016, 15:55:04 ---
--- Citaat van: licky luke op 29 augustus 2016, 12:53:56 ---Volgens inside (dame-)info vandaag terug naar Bulgarije, nog onbekend voor hoe lang.

En ik maar denken dat ze nu allemaal van hun vakanties terug gingen komen...  :o ::)

--- Einde van citaat ---

Aan mij heeft ze verteld dat ze ergens rond midden september zal terugkeren. Tussen 15 en 20 september. Maar we weten hoe wispelturig menig DVP kunnen zijn dus don't shoot the messenger ;)

--- Einde van citaat ---

Ach... We schieten daar tegenwoordig enkel nog met water... althans buiten de kamers dan...
 :lol_hitting:  :lol

orangeunique:
Hat jemand Vicky in den letzten Wochen noch einmal gesehen? Bei meinen letzten 2 Besuchen innerhalb von 3 Wochen konnte ich sie nicht sehen.
Vielen Dank für jede Antwort.

Heeft iemand Vicky in de afgelopen weken weer? In mijn laatste 2 bezoeken binnen 3 weken kon ik het niet zien.
Dank voor een antwoord.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie