Auteur Topic: Michelle (Duitse)  (gelezen 21309 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michelle (Duitse)
« Gepost op: 18 januari 2014, 09:19:39 »
Gisteren voor de eerste keer met Duitse Michelle gekamerd. Michelle is een Duitse meid van 24 jaar jong. Ze is mollig, zonder haar daarom dik te willen noemen. Michelle heeft een stevige, maar mooie kont en een echte, natuurlijke C-cup. Michelle heeft een heel lief gezicht en hele mooie, indringende ogen. Ze heeft verschillende tattoo's, verspreid over haar lichaam. Michelle heeft eerder in YY gewerkt.

Op de kamer trokken we al snel naar het bed en gingen we naast elkaar liggen. Michelle vroeg me of ik anaal of FT wou? Nee dank je. Of ik een uur wou kameren (aan 100€): nee dank je. Gevolg: ze keek beteuterd en zakte onmiddellijk af naar beneden en begon me te pijpen. Dat pijpen was niet slecht, maar zeker ook niet uitstekend. Ze zette zich gelukkig wel zo, dat ik haar overal kon betasten en Piet stond na een tijdje dan ook volledig paraat.

Plots ging Michelle haar telefoon af , stopte ze met pijpen en nam ze op. Het bleek haar vriendje te zijn, met wie ze een discussie had :017:. Uiteindelijk zei ze hem dat ze 10 minuten later wel zou terugbellen. Michelle kwam terug naar het bed. Piet was ondertussen terug gaan slapen. Michelle begon opnieuw te pijpen, maar de pijpbeurt was nu nog minder goed dan voorheen. Piet was nog niet volledig op oorlogssterkte, maar Michelle wou plots toch neuken :pompe. Mijn lust was ondertussen eigenlijk al ver weggezakt, maar ik dacht: we zijn nu toch hier. Ff geneukt in missio en hondjes, maar ik had er niet echt veel zin meer in en ik voelde dat een orgasme nog lang op zich zou laten wachten. Het half uur was ondertussen ook bijna rond, dus ik heb de kamergang maar beëindigd.

Nog even met Michelle nagepraat over de toch wel tegenvallende kamergang: ze zat er duidelijk mee in en vroeg of ze eens een 2de kans kon krijgen. Bij een volgende kamergang zou ze me stevig tongzoenen en enthousiaster pijpen. Hoewel ik me afvroeg waarom dat dan gisteren niet onmiddellijk kon, heb ik haar gezegd dat een herhaling zeker niet uitgesloten is.

Hoewel de kamergang tegenviel en hoewel Michelle zeker niet het mooiste figuur heeft, hebben vooral haar gezicht en haar ogen immers iets heel speciaals en ik denk dat je wel een goede kamergang met haar kan beleven als je vooraf goede afspraken maakt (iets waar ik eigenlijk een hekel aan heb) en als de kamergang niet onderbroken wordt door een telefoontje van haar vriend 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Michelle (Duitse)
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2014, 14:54:18 »
Dear Kanariepiet,

ik hoop dat u deze reactie niet al te negatief zal interpreteren, doch somtijds heb ik de indruk dat u toch het sessiespoor een beetje bijster bent. Nou ken ik die Michelle niet (en dank ik u voor de info haaraangaande), doch voor de goede orde lijkt het me toch eerder plausibel als ik uw bericht zo ns lees dat het allemaal toch behoorlijk baggertjes was. U refereert in uw laatste alinea dat er eventueel en na wat als-en en afspraken maken (waar u tegen bent) toch een behoorlijke sessie zou kunnen inzitten en dat u zoiets dan ook niet uitsluit... Erg coulant (en een beetje goedgelovig misschien, wie weet) van u, en toch lichtjes onbegrijpelijk als ik het gelezene puur sec en bottom line gewijs kan samenvatten als:

aankomst op de kamer
informeren of anaal (extra $) of FT (extra $) erin zit
uurtje ( à 100$)
 euhm, yup, erg gezellig
TZ blijkbaar overgeslagen want meteen volgens u eerder matig PZC, ok dan...
telefoon
mejuffer neemt op  :o, niet bepaald done vind 'k... eventueel te billijken als ze u iets had gevraagd ditaangaande
erna na blijkbaar geruim belgedoe met overslaande stem wieder PZC: matig
NMC nadien ietwat plichtmatig...
geen happy end, u hield de klok in de gaten en zag de extra gekkigheid van een halfuur ($50) niet bepaald zitten...

Als ik dit zo bekijk zou er toch enigszins kunnen verondersteld worden dat het een redelijk knudde kamergang betrof, en dat mejuffer dan erna nog wat bullshit verkoopt van volgende keer dat u nog ns centen tegen me aan wil smijten (na afspraken dan weliswaar)... euhm, dat vind ik persoonlijk toch behoorlijk lachwekkend...

Mensen verschillen uiteraard, doch bepaalde grenzen der fatsoenlijkheid zijn er, en ik blijf ditaangaand ook graag fatsoenlijk, doch ter indicatie: opnieuw kameren met haar geeft eigenlijk inherent aan dat u zich overgeeft aan haar grillen (of noem het "afspraken" zoals u wil, eerlijk gezegd: dit zou een onmogelijkheid zijn mits hetzelfde mij was overkomen, en ik kan u ditaangaand zelfs meededelen dat mezelf kennende er een lichtjes vlammende recensie zijn gekomen, en terecht denk ik in alle bescheidenheid...

Nogmaals, niet persoonlijk, doch enig wakker schudden is misschien niet geheel overbodig als ik de laatste keren zag, het lijkt wel dat u in een soort van onduidelijke spiraal zit, doch bij zulk een sessiegedoe betaamt er eigenlijk slechts 1 comment: HHG: nope! Met zo coulant mogelijke groeten, ss  :039:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Michelle (Duitse)
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2014, 15:47:06 »
Beste SS.

Ik vat je reactie absoluut niet negatief op!

Dat ik het juiste sessiespoor soms een beetje kwijt ben ga ik ook niet ontkennen. Dat komt simpelweg omdat ik iets te close geworden ben met Corina en me daardoor soms onbegrijpelijk in kamergangen smijt, waar ik enkele maanden geleden nooit zou aan begonnen zijn. Gelukkig loopt het nog steeds slechts in uitzonderlijke gevallen echt mis, want mijn laatste kamergangen in zowel oa Sixsens, Dolce Vita, Heaven7 en Planet Eden (2 van de 3) waren allemaal goed tot uitstekend.

Neemt niet weg dat de factor Corina mijn gedrag in zowel HP als in andere clubs beïnvloed, hetgeen uiteraard niet zou mogen. Ik ben mij daar hard van bewust, heb de nodige conclusies wel degelijk al getrokken, maar ik moet ze nu ook nog ten uitvoer brengen ;).

Wat de eigenlijk recensie over Michelle betreft: de sessie was inderdaad knudde en ja de kans dat ik op herhaling ga is inderdaad zo goed als onbestaande. Ik had ook een veel negatievere recensie kunnen schrijven. Ik heb de recensie echter zo positief mogelijk proberen schrijven omdat ik het geen meerwaarde vind het meiske af te breken. Michelle is een leuke meid die zich jammer genoeg al snel een handvol slechte gewoontes ('streken') van andere GT-dames heeft aangemeten en die daardoor voor mij geen geschikte kamerpartner is. Neemt niet weg dat ze dat voor de gemiddelde, sneller tevreden GT-bezoeker misschien wel kan zijn!

Ach. Ik heb niet veel later een uitstekende kamergang met Jana gehad en of dat nu verstandig was of niet, ik heb 's avonds nog 2 stomende uren met Corina op kamer doorgebracht. Het was geen uitzonderlijk duur dagje (100€ voor 2 kamergangen in HP en 160€ voor 2 uur kameren met Corina) en ik heb zowel mijn bezoeken aan GT als HP met een glimlach afgesloten. Meer moet dat eigenlijk toch niet zijn! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Michelle (Duitse)
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2014, 16:05:57 »
Het is allemaal een kwestie van beleving en interpretatie toch....


Ik kan me ook wel voorstellen dat dit niet de beste sessie van Kanariepiet is geweest  ;D


Ikzelf vind het lekker als dames die met me op kamer zijn hun vriendje bellen, kwestie van te weten of het geld dat ik uitgeef goed besteed wordt  :cheer:
Het is me al gebeurd, en dan ga ik lekker doorneuken, lekker die slet afstoempen terwijl zij dan maar zich moet concentreren op het gesprek, heerlijk vind ik dat.


Zo heeft ieder nadeel zijn voordeel.


Maar ik ben dan ook een zeer rare vogel. Met de mama bellen, dan pas ik want dan kost het aan de kleedkamer meer, met het vriendje, dat boeit me geen zak, zolang ik maar verder mag neuken en dan bewijst ze terdege dat het een sletje is en zal ze als een sletje geneukt worden ook  :dance2 :pica :bonken


En voor Picasso: dan met de haren trekken, het is geen witte uil, dus je kan haar niet in de kont pakken en tegelijk in haar ogen kijken (fragment minuut 07:00)  :blonde :lol


Alex Agnew- prostitutie



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
Michelle (Duitse)
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2016, 13:15:30 »
In the end, she asked me if I would like to go again later with her for a second session with anal option  :o
Then in the locker room, she wanted me to give her some tip when I paid her  8)
In the afternoon she grabbed me and asked for this second room, she is really not afraid of anything  ;D

Extract of my report :
Arrivé vers 11h10 pour laisser passer tous les habitués presents dès 11h00 devant la porte
Comme d'habitude, je prenais ma douche puis direction le bar pour commencer la journée avec un bon café
Déjà beaucoup de filles présentes et je me laissais finalement tenter par Michèle venue m'aborder dans le canapé, j'étais surpris car je me souvenais d'elle à ces débuts au GT et elle ne m'avait jamais capté une seule fois car trop occupé avec d'autres, je m'étais donc dit que je ne devais pas être son type et n'avais rien tenté à l'époque

Si bien que Jeudi je cédais à ces avances, mais c'était surtout pour combler un manque présent depuis quelques années  ;D
En chambre, elle m'explique les prix et surtout me dit que c'est 50 euros de plus pour une session GFE avec kiss etc, j'ai tout de suite fait court car en général je ne marchande jamais sur ce genre de pratique (d'ailleurs la seule fois où cela m'était arrivé par le passé, c'était au Dolce Vita il y a 4 ou 5 ans avec une allemande qui avait fait également ce même genre de proposition, sous le coup de la colère, j'étais sorti de chambre sans rien faire et j'avais même quitté le club pour aller au LR, je n'avais plus remis les pieds au DV pendant plus de 6 mois ...)

Mais depuis je me suis assagi et j'étais surtout prévenu car j'avais beaucoup entendu parler de ce genre de mauvaises pratiques qui s'étaient répandues au GT l'année dernière , je lui ai alors répondu que ce sera la session basique à 50 euros, j'allais quand même pas payer 50 euros de plus juste pour embrasser, un service standard dans pratiquement tous les autres FKK que je visite régulièrement !

Sinon j'avoue que la session a tout de même été bien agréable avec Michèle, bon blowjob et bonne partie de sex, elle a du surpoids mais elle reste tout de même assez jolie comme fille