Auteur Topic: Schippersstraat 23/4, Isabel  (gelezen 8182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 23/4, Isabel
« Gepost op: 15 maart 2012, 16:08:28 »
Plaats van tewerkstelling : Antwerpen, Schippersstraat 23, 2e raam van rechts.
Naam : Isabel
Nationaliteit: Hongarije
Leeftijd : 24
Haarkleur : blond
Lengte dame : 1m75
Cupmaat : B
Uiterlijk : slank, geen tatoo of piercing
Vriendelijkheid : ok
Service : zoenen, pzc, nmc, massage
Shift : avond
Kosten : 50 euro

Na  mijn geslaagde sessie met Laura, kon ik ervoor kiezen om direct naar huis te gaan. Toch besloot ik om nog een rondje te doen. Want Joker was toch ook op zoek naar Stella, die er denk ik die avond niet was of telkens op de kamer, de kruk bleef leeg in ieder geval. Tijdens dit rondje zag ik deze schoonheid staan. Toen ze mij vroeg of ik bij haar binnen kwam heb ik even gevraagd wat mogelijk was en ben daarna meteen richting bank gereden. Eenmaal terug gaf ik haar de 50 euro. Waarvoor ook van alles mogelijk was.
Binnen gingen weer de kleren snel uit en ben op haar bed gesprongen. Nadat we elkaar wat hadden betast heeft zij ook mij gepijpt. Ook het vingeren was weer van de partij, maar dit mocht niet te diep. Daarna hebben we samen wat geneukt en het spel samen relaxed afgemaakt. Wat mij bij deze dame opviel was dat haar lichaam zooooo lekker zacht was, een genot om te mogen betasten. Naderhand hebben we nog over van alles gesproken en ben voldaan weer vertrokken. Het was sinds lange tijd weer een genot om in het SKW te zijn, omdat er een hoop nieuwe dames zijn en dus nieuw bloed, doet nieuw leven!!!
Ook bij haar is het herhalingsgevaar GROOT.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2012, 22:53:54 »
Joker,


Is dit die dame in haar zwarte corset en zwarte stockings? :P
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2012, 19:07:46 »
Joker,


Is dit die dame in haar zwarte corset en zwarte stockings? :P


Joker, al meer nieuws hieromtrent? Ze stond vanmorgen ook daar. :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2012, 11:31:08 »
Pfff ik weet niet of ze in het zwart was. Maar ik heb  haar in de avond gezien...dus ga er vanuit dat ze in de nachtshift werkt. Maar ik zal nog eens gaan kijken of ze ook overdag daar staat. Of je moet natuurlijk (zeer) vroeg in de morgen zijn langs geweest?

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #4 Gepost op: 26 maart 2012, 12:27:25 »
Ik ben er nog niet bij geweest. Maar in de nachtshift staat er een dame op dat adres met een corset en stockings. Ik vroeg me gewoon af of dit Isabel was.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #5 Gepost op: 26 maart 2012, 15:53:34 »
Jawel, langzaam kwam het weer naar boven...en ja het klopt ze had ook toen een corset en stockings aan. Dat is de dame die ik bedoel. Tja, Roberto....echt een aanrader!!!!



Ik ben er nog niet bij geweest. Maar in de nachtshift staat er een dame op dat adres met een corset en stockings. Ik vroeg me gewoon af of dit Isabel was.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #6 Gepost op: 26 maart 2012, 16:32:56 »
Ze heeft niet die extreme schoonheid van Nicole maar is uiteraard niet lelijk. Doch een echte stunner is ze voor mij niet. Nu dat jij mij bevestigd hebt dat de service zeer goed is, zal zij ook kortelings door Roberto worden gerecenseerd...

Hopelijk blijft Nicole dan nog even weg want zij is een van de weinigen die ik optisch niet kan weerstaan, wat een schoonheid is het toch onze geile Nicole!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #7 Gepost op: 26 maart 2012, 16:51:11 »
Ze heeft niet die extreme schoonheid van Nicole maar is uiteraard niet lelijk. Doch een echte stunner is ze voor mij niet. Nu dat jij mij bevestigd hebt dat de service zeer goed is, zal zij ook kortelings door Roberto worden gerecenseerd...

Hopelijk blijft Nicole dan nog even weg want zij is een van de weinigen die ik optisch niet kan weerstaan, wat een schoonheid is het toch onze geile Nicole!


Tja, daar kan ik niet over oordelen. Ik weet nog steeds niet wie of waar Nicole is/staat. Maar dat komt vanzelf wel. Voorlopig is er weer keuze genoeg in het SKW.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #8 Gepost op: 26 maart 2012, 16:56:47 »
Nicole staat op Schippersstraat 39/1 gedurende nacht. Dat is die kamer waar overdag SM-meesteres Nancy te bezichtigen is.


Voor mij behoort Nicole tesamen met Ella van VT 48 en Olga van VT 2, tot de mooiste blondines van het Schipperskwartier. Zeker Nicole is met haar echte C - cup, perfect onderstel, stralende witte glimlach en iets bredere heupen een Roberto - meisje van het zuiverste karaat. Helaas heeft ze haar haar niet meer geblondeerd... Maar qua body helemaal mijn ding. ^-^
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Isabel, Schippersstraat 23/4
« Reactie #9 Gepost op: 27 maart 2012, 16:46:30 »
Even het adres aangepast want deze dame staat tegenwoordig op SS 23/4. :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 23/4, Isabel
« Reactie #10 Gepost op: 3 juni 2012, 15:09:46 »
zo, Isabel is weer terug in SS. Ze zit in dezelfde kamer als voorheen. Ze vertelde mij dat ze even een vakantie terug heeft genomen.
Dus was het gisteravond eens tijd om weer eens bij haar binnen te gaan. Desondanks dat er toch voldoende andere dames een mooi aanbod deden.

Maar toen ik bij Isabel binnen was verliep alles snel. Kort even bijgepraat over de afgelopen periode...maar toch snellll alles uit en aan het werk!!!

Ze begon met een lange pijpsessie. Daarna toch maar even de 69 positie want ze wilde wel heel snel gaan neuken. Dan toch na de 69 maar gaan neuken. Wat me tegenviel deze keer was dat ze niet wilde dat ik haar vingerde. Verder gaf ze wel een positieve indruk dat ze genoot tijdes de sessie.......zwoele blik....zag er goed uit!!!

Deze sessie met haar heeft in totaal 25 min. geduurd voor ik weer naar buiten ging en na nog wat dames bekeken te hebben terug richting huis.

(ps. Ik kon haar paspoort niet meer vinden...en ben ervan overtuigd dat ik hier eerder over heb geschreven.)

guest9105

  • Gast
Isabel, Schippersstraat 23
« Reactie #11 Gepost op: 3 juni 2012, 22:42:02 »
Deze dame staat in de avond/nachtshift!!! Voor Roberto ook bekend inhaar zwarte corset!!!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 23, Isabel
« Reactie #12 Gepost op: 11 oktober 2012, 01:57:36 »
Isabel tegenwoordig op SS 23/4.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 23/4, Isabel
« Reactie #13 Gepost op: 11 oktober 2012, 01:59:44 »
Isabel tegenwoordig op SS 23/4.

Weet je ook van welk land ze is etc?

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 23/4, Isabel
« Reactie #14 Gepost op: 11 oktober 2012, 02:11:45 »
Ze gaf zich in de tijd uit voor Hongaarse.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...