Auteur Topic: Schippersstraat 35/1, Irina  (gelezen 1859 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Schippersstraat 35/1, Irina
« Gepost op: 6 oktober 2012, 00:12:01 »
Irina

Haarkleur/-lengte : Rood, tot net boven schouder
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : Slank / a-Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : nee / nee
Service: Vingeren / Beffen / PMC / NMC
Voordelen: GFE
Nadelen: ??
Tijdsduur : 30
Prijs : 50€
Extra’s bij het bezoek: Als je wilt kan je voor 100,00 euro ook met haar anaal doen.


Vanmiddag zag ik deze dame weer staan op Schipperstraat 5, raam 1. Van een afstand wenkte ze al naar me van kom eens naar mij. Door haar schoonheid kon ik deze verleiding niet weerstaan. Eenmaal bij haar was ik snel overtuigt van haar goedheid. Dus ging bij haar binnen. Echt spraakzaam was ze in het begin niet zo….herhaalde veel wat ik zei. Maar ze vertelde dat ze nog maar 3 maanden in het skw was. Ik had haar al eens eerder gezien, maar ben nooit bij haar binnen geweest. Maar eenmaal op het bed zijn we begonnen om elkaar eens lekker te betasten. Het vingeren mocht van haar…dus dat moest ik er maar van nemen. Deze dvp genoot ook van de sessie in het doen en laten. Gedurende de sessie moest ze wel volop lachen. Verder was ze wel lief naar mij toe (dat uitte zich in het doen en laten.) Na  het pmc hebben we in verschillende standjes geneukt. Irina is een lieve dame. Is absoluut niet in voor bdsm of andere kinky dingen. Dus voor wie daar voor gaat….kan beter eens een poging wagen bij haar vriendin (Erika… 20 jaar, twee mndn aanwezig, zij staat bij raam 2.Blonde lange haren en een bril op.)

Tja, de kans dat ik bij haar terug ga komen zal afhangen van hoe het aanbod is in het skw. Het is geen dame die voor elke extra handeling geld vraagt. We zijn echt ruim 30 minuten bezig geweest….voor ze toch zei dat we de sessie moesten afronden en of ik al klaar kwam. Dus dat is absoluut een pluspunt voor haar.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 05/1, Irina
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2012, 22:05:26 »

 
[box title=IRINA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Slank
BH:                 a cup
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Rood
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC NMC  Likken Vingeren GFE Anaal
[/box]

[box title=pro en contra]
+Extra's zijn mogelijk.
[/box]

[box title=extra info]
Dame werkt overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2012, 04:29:28 door mechelen »