Auteur Topic: Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)  (gelezen 58992 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Gepost op: 15 december 2019, 15:29:04 »
Enkele weken geleden ben ik eens bij deze dame binnen gestapt. Ze is Nederlandse, wellicht met Surinaamse roots, heeft een mooie huidskleur, een aantal wat grotere tattoo’s en blonde haren (extentions of i.d.). Ze is mooi gebouwd en ze heeft een geweldig stel borsten met grote donkere tepels.

Ik deed eerst een kort babbeltje met haar aan de deur en voor de luttele som van 50 Eur kon aan al mijn wensen van dat moment voldaan worden.

Toen ik binnen gestapt was kreeg ik van haar gepimpte lippen al onmiddellijk een dikke zoen vol op mijn mond. Ze nam de sleutel van haar kamer en liet die ostentatief op de grond vallen. Bij het oprapen van die sleutel duwde ze haar stevige kont al eens tegen mijn klokkenspel. Ze schopte haar high heels uit en stapte in een stel slippers. Dát vind ik altijd een beetje een domper op de vreugde maar toen ik achter haar aan de smalle trap op liep bleek Gigi toch alles mooi in proportie te hebben, zelfs zonder die high heels aan.

Boven op de kamer aangekomen kreeg ik wéér een zoen vol op de mond en voelde een handje van Gigi al eens aan wat er zo dadelijk uit mijn broek ging floepen.

Ik overhandigde het overeengekomen bruine briefje en opteerde voor een uitgebreide pijpbeurt en een prostaatmassage. Gigi vroeg of ik ook wilde neuken maar dat aanbod sloeg ik af.

Ik deed een wasje aan de lavabo, Gigi kletste en kletste maar een wasje deed ze niet.

Op het bed was er eerst veel en aangenaam body contact. Ze schoof met haar lichaam helemaal over het mijne, haar stevige borsten schoven over mijn gezicht en dan verder naar beneden over mijn bovenlichaam en over mijn klokkenspel. Daarna werden me die stevige donkere borsten aangeboden om mee te spelen en de grote donkere tepels om te likken en te zuigen.

Terwijl Gigi mijn paal stijf trok schoof ik een handje tussen haar benen. Ik voelde daar een leuke poes om mee te spelen maar Gigi nam mijn hand en bewoog die weg van tussen haar benen. Ik dacht dus dat ik niet met haar poesje mocht spelen maar Gigi nam mijn vingers vast, spoot er een paar druppels glijmiddel op en bracht mijn hand terug naar haar poes waar ik nu uitgebreid mee mocht spelen.

Gigi was ondertussen begonnen met het kussen en likken van mijn ballen en het teasen van mijn kontgaatje. Ik zag en voelde haar lippen over de schacht van mijn paal stilaan naar boven schuiven. Ze likte ook het toompje en mijn eikel, dán keek ze me recht in de ogen en schoof mijn kloppende paal tussen haar sensuele lippen naar binnen. Ik kreeg een lekkere pijpbeurt samen met  een sensuele prostaatmassage. Gigi gebruikte haar vingertjes goed in mijn kontje al vond ik haar nagels wel iets te lang, die waren af en toe echt voelbaar. Gigi varieerde goed en even later spoot ik mijn buikje onder terwijl zij mijn prostaatklier nog even extra leeg duwde.

Tijdens het wasje achteraf hadden we nog een aangename babbel. Gigi keek niet op de klok en ze maakte absoluut geen aanstalten om me snel buiten te werken.

Ik had een leuke sessie met deze aangename en ervaren dame, service en tijd waren zéér correct voor het basistarief. Voor een extra briefje is met deze dame wellicht een uitgebreidere service mogelijk. Ik sluit dan ook een herhalingsbezoekje niet uit.

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 28 juni 2020, 00:24:13 »
Ben er vorige week nog eens bij geweest, mijn eerste post-Corona-bezoekje in feite. Nu draagt ze een blonde pruik. Voor de rest nog steeds even goed.
Op en top professioneel, mét geslaagde GFE. Maar verwacht u daarna dus ook niet aan iets meer, en dat is maar goed ook in deze branche. Niettemin, tijdens het gebeuren zelf is ze zeer sociaal, lekkere babbel, vlotte dame, weet van aanpakken en weet van wanten.
Zou ook virtueel gaan op Redlights.be en Redlights.nl, moet je zeker een gaan bekijken. Tuftuffer zou echter niet weten wat hij daar virtueel zou moeten gaan uitspoken.
Heeft ook enkele aanpassingen laten uitvoeren, die je moet ontdekken en wel geslaagd mag noemen. Als je er een liefhebber van bent tenminste. Zelf ben ik niet zo voor super-slank-strakke dames, maar dàt is persoonlijk.
Kortom, een aanrader, men gaat zich zeker niet bedrogen voelen! Doe zo voort, Gigi.
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 28 juni 2020, 10:06:04 »
Welkom op RB, tuftuffer.

Ik zal eindigen zoals jij .... doe zo voort, tuftuffer  ;)

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline loving-it

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 16 september 2020, 23:19:02 »
Welkom op RB, tuftuffer.

Ik zal eindigen zoals jij .... doe zo voort, tuftuffer  ;)

sm

Werkt Gigi nog in SKW ?
Of alleen virtueel?
https://www.redlights.nl/virtuele-seks/geile-exotische-dame-bied-cyber-sex-aan-2.html

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2020, 15:34:07 »

Werkt Gigi nog in SKW ?


Long time no see (sinds begin juli foetsie )

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 17 september 2020, 20:05:41 »

Werkt Gigi nog in SKW ?


Long time no see (sinds begin juli foetsie )

Vandaag ook niet meer gezien, er stond zelfs iemand anders voor haar raam (zag er trouwens ook zeker niet slecht uit).  Volgens mij zien we die niet meer terug.
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 18 september 2020, 00:51:34 »
Ervaringsregel: zeg nooit nooit. Het feit dat er een andere stond voor 'haar' raam, is ook vrij normaal. Bij een langere afwezigheid, probeert de verhuurder uiteraard dat raam te laten opbrengen.

En tevens 'mijn' tweede regel: staat er een andere en je vindt die er niet slecht uitzien? Proberen. Gewoon eens 50 euro inzetten en haar uitproberen. Vaak ontdek je op die manier leuke nieuwe favorietjes.

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 18 september 2020, 01:33:01 »
Ervaringsregel: zeg nooit nooit. Het feit dat er een andere stond voor 'haar' raam, is ook vrij normaal. Bij een langere afwezigheid, probeert de verhuurder uiteraard dat raam te laten opbrengen.

En tevens 'mijn' tweede regel: staat er een andere en je vindt die er niet slecht uitzien? Proberen. Gewoon eens 50 euro inzetten en haar uitproberen. Vaak ontdek je op die manier leuke nieuwe favorietjes.

Yes, sure, na 35 jaar weet ik dat onderhand wel.  Maar... ik had vanmiddag wel wat anders op het oog dan een nieuwelinge uit te proberen.  Uiteindelijk zelfs een dubbele shift gedaan.  Was dan ook veel te schoon weer om thuis te blijven, nietwaar.
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Gigi (Nederlands/Surinaams - dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 18 september 2020, 02:57:54 »
Ervaringsregel: zeg nooit nooit. Het feit dat er een andere stond voor 'haar' raam, is ook vrij normaal. Bij een langere afwezigheid, probeert de verhuurder uiteraard dat raam te laten opbrengen.

En tevens 'mijn' tweede regel: staat er een andere en je vindt die er niet slecht uitzien? Proberen. Gewoon eens 50 euro inzetten en haar uitproberen. Vaak ontdek je op die manier leuke nieuwe favorietjes.

Yes, sure, na 35 jaar weet ik dat onderhand wel.  Maar... ik had vanmiddag wel wat anders op het oog dan een nieuwelinge uit te proberen.  Uiteindelijk zelfs een dubbele shift gedaan.  Was dan ook veel te schoon weer om thuis te blijven, nietwaar.
Zo zouden er méér mannen moeten zijn. De meisjes zijn je dankbaar. Dit soort klanten is meer dan welkom.