Auteur Topic: Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)  (gelezen 13197 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Gepost op: 30 september 2014, 04:15:23 »
Nog een dame die een naamsverandering heeft ondergaan is Veronique. De vroegere Isabelle die haar biotoop had in groot Evergem.
Is zeker niet nieuw in het vak, want adverteerde al sinds ik internet gebruik. Was vooral verbaal actief op provla, waar ze de grote privés naar de mond praatte. Heeft ook her en der in privés gewerkt.
Recensies heeft ze nauwelijks gehad, en dan was het nog middelmatigheid troef. Wel moet ik toegeven dat dame in kwestie heel wat kilo's is kwijtgeraakt
Juist omdat er al een pak nee"s in haar aankondigingen staan heb ik haar nooit gefrequenteerd.
Haar nieuwe biotoop ligt nu schijnbaar rond Antwerpen, doch ik heb al advertenties van haar gezien in één van de privés tussen Deinze en Waregem. Deze streek is nu schijnbaar het nieuwe Walhala van een pak kleinere privés

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2014, 23:30:08 »

castavanes

  • Gast
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #2 Gepost op: 22 oktober 2014, 05:05:28 »
Loop je nu nog elke dame te viseren afbreken en dergelijke meer .   klojo . trouwens  schrijf over mij als je  ooit bij me bent langs geweest  en anders, hou u bullshit voor jezelf,wat weet jij nou sukkel. mateloos irriteer je me .Gett a live.ipv je bezig te houden dames die wel goed werken te kakken te zetten . ooit al eens bij stil gestaan dat een dame die goed is niet vee lwordt over geschreven ,om dat klanten met niveau zich daar niet mee bezig houden . echt rot op vent.ben jij moeders mooiste dan? zou je wel eens willen zien met je kutcomentaar altijd

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #3 Gepost op: 22 oktober 2014, 07:18:16 »
Citaat
. ooit al eens bij stil gestaan dat een dame die goed is niet vee lwordt over geschreven ,om dat klanten met niveau zich daar niet mee bezig houden.

Euh, beste castavanes.

Ik zou me toch maar eens beter inlezen in dit forum, want het staat hier vol met goede damesrecencies, geschreven door zowel mannen met niveau (jaja, we hebben er hier wel degelijk zo een paar :))) als uiteraard door mannen met iets minder niveau (ondergetekende beseft dat hij tot deze groep behoort ;) 8)).

Oh ja: en welkom op RB! :welcome:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #4 Gepost op: 22 oktober 2014, 10:25:00 »
Loop je nu nog elke dame te viseren afbreken en dergelijke meer .   klojo . trouwens  schrijf over mij als je  ooit bij me bent langs geweest  en anders, hou u bullshit voor jezelf,wat weet jij nou sukkel. mateloos irriteer je me .Gett a live.ipv je bezig te houden dames die wel goed werken te kakken te zetten . ooit al eens bij stil gestaan dat een dame die goed is niet vee lwordt over geschreven ,om dat klanten met niveau zich daar niet mee bezig houden . echt rot op vent.ben jij moeders mooiste dan? zou je wel eens willen zien met je kutcomentaar altijd
Beste Veronique....


Wat een binnenkomer hier.


Hier nog een klojo en een nog grotere sukkel en een nog veel grotere lelijkaard zonder leven.
Klanten met niveau schrijven niet? Je beledigt in één klap al onze leden met je stukje tekst hier.
Weet jij eigenlijk wie je klanten zijn, want ook die beledig je met jezelfde berichtje, of het moeten allemaal die elitemannen in maatpak zijn die provlaai bevolken, waar voor jou de broodjes wel erg warm gebakken worden, wat is het toch mooi weer vandaag he (als je het niet snapt kan jij alvast niet van niveau van mensen hier spreken)


Dus ik zal even in naam van onze leden spreken.....


Klojo wijf, hou je bullshit voor jezelf, want weet jij nou sukkelwijf, mateloos beledig je onze leden, get a life ipv je bezig te houden onze leden af te vallen en mannen die hier schrijven te kakkentezetten, ooit al eens bij stilgestaan dat een dame die niet goed is bang van recensies, en dan snel over nievaue van leden van hoerenlopers begint. echt rot op wijf. ben jij de beste en de mooiste? wil je niet zien door je kutpraat




Zo zou mijn bericht eruit kunnen zien aan je toe, maar ik zal het houden op het volgende...


Onze leden zijn stuk voor stuk leuke mensen, en velen kennen mekaar, en de meesten zijn schrijvers, en of wij nu mooi of lelijk zijn, of oud of jong, of dik of dun, doet er niet toe.
Wij betalen voor een dienst en uit jouw reactie zie ik enkel dat je gefrustreerd loopt te kakken op die leden. Die by the way jou luxe betalen, je kan ook aan de kassa gaan zitten aan de Aldi, als je daar al de nodige studies voor hebt afgemaakt.
En beledigingen zoals jij hier neerpootdat dulden wij hier niet. NIET van mannen naar vrouwen toe en niet van vrouwen naar mannen toe.
Ik zal beleefd blijven en zeggen .... je kan de deur achter je dichttrekken hoor, indien je ons minderwaardig vindt, en er is een plaats waar ze jou mateloos respecteren .....  neem de afrit PROVLA(AI) en koop een enkel ticketje graag, je volgende bericht met dezelfde inhoud gaat pardoes de prullenmand in..


Tot ziens (a neen, ik ben lelijk en heb geen niveau, waarom zou je me ooit willen ontmoeten, jij moet het trouwens niet hebben van het geld van diezelfde groep die jij hier afvalt, jij hebt klanten met standing .... ik lach me een breuk)


Zo, dat ei ligt er.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #5 Gepost op: 22 oktober 2014, 12:50:15 »
Evenals wij wel eens een slechte dag hebben, zal Veronique die wellicht ook wel eens hebben. Laten we er van uit gaan dat dat het geval was, toen ze har berichtje schreef.
Ik voel me niet aangesproken, want ik gaan voor Spass naar de dames!

@Veronique, doe er je voordeel mee!  :pica
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2014, 13:31:48 »
Loop je nu nog elke dame te viseren afbreken en dergelijke meer .   klojo . trouwens  schrijf over mij als je  ooit bij me bent langs geweest  en anders, hou u bullshit voor jezelf,wat weet jij nou sukkel. mateloos irriteer je me .Gett a live.ipv je bezig te houden dames die wel goed werken te kakken te zetten . ooit al eens bij stil gestaan dat een dame die goed is niet vee lwordt over geschreven ,om dat klanten met niveau zich daar niet mee bezig houden . echt rot op vent.ben jij moeders mooiste dan? zou je wel eens willen zien met je kutcomentaar altijd

Wist niet dat mensen met niveau zoveel fouten schrijven  :-\

En aub, je kan nog geen Nederlands schrijven, gelieve zich te onthouden om Engels te schrijven. Ik zou beschaamd zijn mocht ik zulke fouten schrijven.

En het mag wel eens stoppen met dit kinderachtig gedrag!!!!!

Kijkt hoopvol uit naar een reactie, vlug om popcorn nu, het kan nog leuk worden hihi
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #7 Gepost op: 22 oktober 2014, 17:49:50 »

Kijk hoopvol uit naar een reactie, vlug om popcorn nu, het kan nog leuk worden hihi
Mag ik ook nog reageren ?  :cheer: :cheer: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

castavanes

  • Gast
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #8 Gepost op: 22 oktober 2014, 19:39:54 »
Ik bedoel hier zeker niet mee dat  het allemaal mensen van niveau moeten zijn ,moet mij maar eens beter uiten geloof ik ,maar als 1 persoon je hier zo afkraakt en er al 10 tallen klanten heel tevreden zijn ..ahhhh dat word niet gezegd ,en heb wel degelijk gestudeerd hoor . want blijkbaar is voor u achter de kassa van de Aldi  minderwaardig ...zo blijven we bezig.
In ieder geval  zie ik dat het toch verkeerd geinterpreteerd word.Adios  leven en laten leben . :13

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #9 Gepost op: 22 oktober 2014, 19:57:04 »
Ik bedoel hier zeker niet mee dat  het allemaal mensen van niveau moeten zijn ,moet mij maar eens beter uiten geloof ik ,maar als 1 persoon je hier zo afkraakt en er al 10 tallen klanten heel tevreden zijn ..ahhhh dat word niet gezegd ,en heb wel degelijk gestudeerd hoor . want blijkbaar is voor u achter de kassa van de Aldi  minderwaardig ...zo blijven we bezig.
In ieder geval  zie ik dat het toch verkeerd geinterpreteerd word.Adios  leven en laten leben . :13


Hmm , hier een post vanuit de admins, want wij willen hier absoluut geen ruzie forum van maken, dan mag je linea recta terug naar Provla.


Van iedere dame kan een mindere recensie komen, maar lees goed W54 heeft u niet eens bezocht en alleen vanuit wat feiten zijn niet bezoeken gemotiveerd. Ook geen punt, Wandelaar54 mag zelf kiezen wie hij bezoekt, zo simpel is het.


Als u vele tevreden klanten heeft, laat hun een recentie hier schrijven en daarmee is u topic hier vele malen evenwichtiger.


Door als dame hier zelf zo op te reageren, dan kunt u beter niets posten. U kunt wel zelf een commerciele post maken over uzelf in Ladies only, let dan wel effe op het taalgebruik anders trekt u de verkeerde klanten aan.


Verder wil ik nog even kwijt dat ik bijzonder graag bij Aldi winkel. De zalm, de lamsbiefstuk en het chocolade ijs is werkelijk verrukkelijk. Niets mis met dames achter de kassa bij Aldi, razendsnel en geloof me ze krijgen er meer betaald dan bij andere supermarkten.


En zo is het met DVP ook, of je geleerd hebt of niet interesseert mij werkelijk geen barst. Als u goed bent in uw vak dan zal hier ook niemand u afvallen om wat taalgebruik, dat is andere leden ook niet toegestaan om u hierop aan te vallen, tenzij u zelf de aanval zoekt. Net als bij Aldi als u een goede dienst levert dan zal u ook zeker ook meer klanten en meer opbrengsten hebben, zo simpel werkt dat met de kracht van dit soort fora op internet. Laat u klanten schrijven en zie over een korte tijd het resultaat.


Goed hiermee sluiten we de popcorn avond, sorry Ella, maar wij zijn en blijven het leukste en gezelligste forum en mocht daar een meneer of een mevrouw iets anders van willen maken dan zullen we als RB mods / admins in moeten grijpen. Maar liever niet.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #10 Gepost op: 26 oktober 2014, 02:54:44 »
Ik kijk met meer dan gewone belangstelling uit hoe een recensie van een klasseheer er wel zal uitzien.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #11 Gepost op: 1 november 2014, 18:45:43 »
Heb net gezien dat Isabelle haar item op schatje.net verwijderd heeft

Il faut savoir (aznavour)

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #12 Gepost op: 1 november 2014, 19:01:58 »
Heb net gezien dat Isabelle haar item op schatje.net verwijderd heeft

Il faut savoir (aznavour)

Tijd voor een nieuw naampje denk ik dan maar :017: .

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
Veronique (schatjes.net Oost-Vlaanderen)
« Reactie #13 Gepost op: 5 november 2014, 20:42:33 »
Hoe een hoer, die vele collega's gestigmatiseerd heeft op provla een eyecatcher werd. Mod. Mechelen
zal dan toch gelijk hebben dat een negatieve berichtgeving ook de aandacht trekt.
« Laatst bewerkt op: 5 november 2014, 21:12:02 door wandelaar54 »