Auteur Topic: Victoria2 (Bulgaarse)  (gelezen 5689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Victoria2 (Bulgaarse)
« Gepost op: 12 juni 2016, 12:47:00 »
Nog een Bulgaarse die zich Victoria noemt. 22-jarige, zeer slanke verschijning met weinig billen maar behoorlijke mooie volle borsten. Zou zo het oudere en iets langere zusje van Julia/Juliana kunnen zijn (maar is het niet). Vriendelijk, nog wat ongewennig.

In de middag was zij mij al opgevallen als zij over het terras liep en her en der een praatje aanknoopte.
Relatief lange meid voor een Balkan meisje, 100% GMC die geen 100gram minder zou moeten wegen of je zou een eetstoornis kunnen vermoeden. Maar wel in goede verhoudingen, met prachtige borsten en een fraaie, ietwat mysterieuze blik in haar ogen. Het type vrouw waar ik mij absoluut toe aangetrokken voel.
Vanwege andere bezigheden in de middag en de avond, was ik haar uit het oog verloren.
Pas later op de avond bleken wij plots naast elkaar te staan op het moment dat Carmen2 weer eens één van haar fameuze paaldansacts ten uitvoering bracht, wauw wat kan zij dat toch geweldig inclusief in split op de grond terechtkomen van 2 meter hoogte!
Victoria sprak mij aan en er volgde wat smalltalk in het Engels, later bleek dat zij eigenlijk redelijk Duits spreekt en daar ook al een jaar of 7 woont.

Omdat ik 's middags de opdracht had gekregen om in de avond toch ook eens met een andere dame op kamer te gaan, leek het mij wel een goed plan om dat met een voor mij onbekende dame te doen, dan kreeg ik ook geen gedoe met mijn opdrachtgeefster of met de andere dames
Zodra de deur achter ons dicht ging, schopte zij haar schoentjes uit en klom tegen mij aan waarna het aftasten begon met een heerlijke lange tongzoen.
Ik pakte haar vast en tilde haar op zodat Victoria zich om mij heen kon klemmen met haar mooie slanke benen.
Een uurtje met voor ieder wat wils volgde... Details..? Ach, ik ben er niet zo goed in en daarbij is mijn mening dat ervaringen, klik etc toch subjectief zijn, maar laat ik het zo zeggen : de 5 sterren Herhalingsgevaar staan er niet voor niets!
Of dat door mij ook in de praktijk gebracht kan worden is iets anders. Zolang ik niet opnieuw met een opdracht de club in wordt gestuurd, vermoed ik dat het HHG puur theoretisch is, maar dat ligt niet aan Victoria, dat ligt aan de klik die ik nu eenmaal al een paar jaar heb met die ene...

Afsluitend met de lieftallige en misschien zelfs wel gevaarlijk mooie Victoria2: als zij haar draai in Sixsens vindt, heeft de club er weer een potentiële topper bij. Haar onwennigheid heeft dan ook meer te maken met het vinden van een positie in de club tussen al die "lieve meisjes" die elkaar de ogen kunnen uitkrabben uit jaloezie. Gisteren had zij in ieder geval nog weinig contact met de andere meisjes, terwijl de hele Bulgaarse club toch rond 9 uur een tijdje bij elkaar in de bar zaten om te drinken op de verjaardag van ... het meest intrigerende en telkens weer boeiende meisje van Sixsens, maar dat is puur persoonlijk  ;)

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Victoria2 (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2016, 15:16:51 »
Visit of Thursday, June 23th :

Service : very pleasant social time at the bar. In the room, the partition was perfect with much sensuality, softness, good sharing and mutual pleasure  :happy. I never felt to fuck only but just to make love with a charming girl  :showtits1. This feeling has no price. Wonderful !!!   

Appreciation : excellent

Price : 50 € / 30 minutes – no extra

Repetition : 100 %.