Auteur Topic: Lola (Duitse)  (gelezen 5684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Lola (Duitse)
« Gepost op: 6 juli 2016, 12:56:11 »
Lola, girl next door type
22-25jr
Lange blonde haren
1.65-1.70
Normaal postuur (velen zullen haar slank noemen, gelijkenis met Veronika Bul SS maar dan iets slanker)

Een Duitse dame? En dan voorheen ook nog werkzaam geweest in een laufhaus..

Eigenlijk zelden een goede ervaring met Duitse meisjes gehad, dus in het begin de boot wat afgehouden. Omdat zij geen enkele jaag poging deed en we gewoon over totaal andere onderwerpen konden spreken (oa de gezamenlijke interesse in paardensport) kreeg ik langzamerhand meer interesse in haar en in haar hobby, waarmee ze hier haar geld zegt te verdienen.
Grappig dat een meisje dat niet zo opvalt en die ook niet direct mijn voorkeur zou zijn qua type, voor een topprestatie kan zorgen.
Nadat IK dan uiteindelijk de kamervraag gesteld had, vertrokken we voor een goed uur geile sex.
Tongzoenen, haar volle borsten kneden (B of misschien C cup, ik kan dat niet zo goed beoordelen omdat mijn voorkeurtype bijna altijd een A-cupje heeft), tepels likken en zuigen en beffen. En graag één of twee vingers erbij gebruiken om de gevoelige plekjes in haar natte poesje te stimuleren. Orgasmes bij haar? Leek er verdomd veel op. En vervolgens werd ik een minuut of 10 gepijpt van zachtjes likkend en zuigend, tot steeds dieper. En opnieuw een vinger in haar poesje om te voelen dat zij daar nog steeds gevoelig bleek.
Als een zeer getalenteerde amazone kwam zij mij daarna berijden.
Je hebt van die dagen dat je met pijpen en/of neuken al in twee minuten klaarkomt.
Maar nu had zij (en ik) geluk: een kleine tien minuten waarin zij mij het liefste zo diep mogelijk in haar wilde voelen.
Het resultaat mocht er zijn, hoewel het 2-1 is gebleven in haar voordeel.
Maar dat is logisch, Duitsers scoren er altijd eentje meer!