Auteur Topic: Thea (Roemeense)  (gelezen 6600 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Thea (Roemeense)
« Gepost op: 23 juli 2017, 19:38:48 »
Naam: THEA
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 22
Lengte: 1.60
Postuur: slank
Borsten: B
Tatoeage: nee
Piercing: nee
Haar: lichtbruin
Taal: engels (goed)


Visit of Tuesday, July 18th :

Profile : 22 yo, 1.60 m, brown hair, slim silhouette with a nice chest. Pleasant social time with a friendly girl.

Service : This session wasn’t TOP but at least I met a natural girl with a lot of human qualities  :ladyred…  What a change for me !!! Unfortunately, she was very passiv and the blowjob was technically bad  :pica …. However, the sex was really pleasant …. A nice view in doggy and an excellent missionary with a lot of kisses … :happy. 

Appreciation : 7 / 10

Price : 50 € / 30 minutes – no extra.

Repetition : 50 %.


Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Thea (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2017, 19:52:32 »
Uit mijn verslag in Sixsence algemeen over het relaxxxboard feestje van afgelopen zaterdag

.......Ik had .... net betaald en was goed en wel uit de douche toen ik een andere zeer mooie meid spotte.
 Mijn kleine Boy roerde zich meteen en wees in haar richting, hetgeen het sein was om even kennis te maken.

Het bleek te gaan om de roemeense Thea, die ik vorige week al eens had gezien.
Thea is een erg rustig en teruggetrokken dame, en een fatsoenlijke conversatie kwam dan ook maar lastig op gang.
Op een gegeven moment was het ijs toch gebroken en vlotte het sollicitatiegesprek in een richting die we beiden wilden.

Ik vroeg haar een sleutel te halen, en niet veel later betraden we kamer 15, waar ze zich ontdeed van haar zwarte jurkje.
Een prachtige body kwam tevoorschijn, met fenomenale tietjes.

Je vraagt je af waarom ze al dat moois verstopt onder een jurkje.
Vanzelfsprekend bleef het niet bij kijken en begroette ze kleine Boy op zeer plezierige wijze.
Ook alle vervolgoefeningen op kamer waren van zeer goed niveau.

Dusdanig goed dat een herhaling er zeer zeker op korte termijn in zit