Auteur Topic: Saunabezoek is slecht voor sperma  (gelezen 51692 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Saunabezoek is slecht voor sperma
« Gepost op: 28 maart 2013, 01:24:54 »
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/21426216/__Saunabezoek_is_slecht_voor_sperma__.html


Kijk maar uit Seksenfun, je bent een potentiele kandidaat  :-\ .




En misschien is het voor veelgangers eens een oplossing om wat vaker in de sauna te zitten en wat minder op kamer. Op zich iets wat je natuurlijk al aan je water had aan voelen komen.




Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Saunabezoek is slecht voor sperma
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2013, 19:18:53 »
Gelukkig hoef je niet alles te geloven van wat er in die vrouwenrubrieken verteld wordt, wijsgemaakt wordt.  Verder ben ik niet meer zinnens kindjes voor te laten brengen  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Saunabezoek is slecht voor sperma
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2013, 19:57:55 »
Sef,


Ik geloof heel erg weinig van deze doorgaans semi wetenschappelijke troep. Echter dit artikel heeft mijns inziens een hoge mate van logica.


Ik moest gelijk aan u denken, want ik ken niemand die zo verzot is op sauna's, wellness en daarnaast nog zo actief kamert.


De vraag is is het gelukkig voor u dat er geen kleine sefjes meer komen, of moeten we vrezen dat er geen sefjes meer komen die alle kwaliteitclubs van Duitsland afschuimd voor het beste eten en wellness en geduldige nette dames waar je ongeveer de meest vettige dingen mee kunt beleven.


Ik vrees dat er wel meer rakkers zijn die niet op opvolging zit te wachten.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Saunabezoek is slecht voor sperma
« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2013, 20:34:04 »
Vrees maar niet, anderen zullen mij ongetwijfeld opvolgen.  Niemand is onmisbaar  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man