Auteur Topic: (Leugenachtige) dames en verliefdheid  (gelezen 52290 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(Leugenachtige) dames en verliefdheid
« Gepost op: 5 april 2013, 13:59:33 »

Maar wat ik er vooral gezien heb en gehoord heb waren leugens van de meiden.
Leugens om labiele klanten op één twee drie verliefd te maken en vervolgens vakkundig leeg te plukken.



Dat is weer een andere interessante discussie namelijk die van heren die verliefd worden op de dames van plezier. Zeker zijn er velen dames die klanten bewust verleiden en misleiden en beliegen om geld van ze af te troggelen. In de westerse wereld is dit redelijk opzichtig en snel zodat je behoorlijk naief of verliefd moet zijn om het niet te (willen) zien. In de Oosterste wereld gaat dat veel langzamer, maar des te ondoorzichtiger en hoe groter de desillusie en de financiele crash.


Het probleem bij eerlijke fora zoals deze is dat de verliefde heren ALLES geloven en ALLES in de kromste bochten kunnen uitleggen. Buitenstaanders zien dit vaak veel sneller. Vroeger zag ik er een taak in om deze heren te waarschuwen, te helpen, maar dat kost je veel typewerk en de waardering is nul, met ruzie tot gevolg.


Ook wederom zijn er gewoon eerlijke dames, die als ze zijn verliefdheid opmerken de heer eigenlijk liever niet meer zien. Ben er maar gelukkig mee, want de meest zullen dat niet doen en met een financiele k(r)ater tot gevolg. Namen zal ik niet noemen, maar voorbeelden te over.


Wie heeft dit al eens meegemaakt en vooral wat doe je eraan (zeker de GFE-ers) om het te voorkomen ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
(Leugenachtige) dames en verliefdheid
« Reactie #1 Gepost op: 5 april 2013, 14:20:58 »
Er is maar één regel.
Vanaf je verliefd bent neuk je haar beste vriendin in de club (raam) en niet haar, en dat totdat ze je niet meer wil.
Simpel, efficient maar onbegrijpbaar en onuitlegbaar aan een verliefde rakker.


Verhaaltjes dat je haar gratis kan pakken zijn onzin en je gaat altijd betalen op termijn. En grof. Dus als je verliefd bent is de beste manier wat ik hierboven beschreef.
Of leer haar taal in het geniep en wees verbaasd hoe ze je noemt in het bijzijn van haar vriendinnen. Zwijn, klootzak, idioot, smeerlap, vortige aap zijn maar enkele woorden die de hoertjes aan hun verliefde klanten geven.


Weglopen van de scene is volgens mij geen optie. Want daarmee gaat de verliefdheid niet over.
In de speigel kijken ook niet, want de speigel liegt als je verliefd bent en verandert je in een jonge god die uiteraard de meid in kwestie kan krijgen.


Ik beveel dus aan met stip: NEUK HAAR BESTE VRIENDIN KEER OP KEER. En de verliefdheid gaat vanzelf over als ze gaat messentrekken of ze je na een tijdje links laat liggen.


Neem vooral geen telefoonnummer aan, vooral NIET, geef vooral geen geld voor niks, en spreek vooral neit af buiten de club in kwestie, dat betekent mestal de ondergang.


Ik kan hier wel dertig namen opnoemen van rakkers die verliefd zijn geweest op een meid, mezelf incluis.
Gelukkig blijft bij sommigen  de schade beperkt tot een neukbudget van enkele maanden, maar ik ken er ook die er honderdduizenden (euri) hebben doorgedraaid, en zelfs eentje die de erfenis van zijn vrouw heeft bestted aan een Turkse uit GT. Schade: 1 miljoen euro op 3 jaar.


Dus simpel, welke meid in een club wil er nu een hoerenloper, die ook nog haar vriendinnetjes neukt? A ja, jij die dit leest bent uiteraard de speciale gast en de verliefdheid bij jou is wederzijds.
Zo zijn er al duizenden voorgegaan die dat dachten en die nu van een uitkering leven. En de hoer, zij neukte en plukte lustig verder.


DE VOLGENDE .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
(Leugenachtige) dames en verliefdheid
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2013, 16:26:58 »
Zelfs bikkel Foots,


Durft toe te geven dat ik wel eens tot mijn oren verliefd ben geweest. Hetzij dat ik zeer voorzichtig was in den beginne wilde ik het onmogelijke toch doen. Na zelfs jaren samenwonen en daarna getrouwd te zijn kwam natuurlijk toch de spreekwoordelijke aap uit de mouw.


Naast jaren van geld te zijn beroofd kom je dan in de molen, waarin je door de overheidsregels door je ex via de advokaat wordt gepluimd. Da's een heel dikke nieuwe auto en na 8 jaar heb ik nog elke dag enorme last van dit mens. Uiteraard zou ik Foots niets zijn als ik niet doorging tot het gaatje. Haar beoogde kapitaal is naar haar advokaat gegaan en binnenkort gaat dit een rechtstreeks executabel loonbeslag opleveren van mij zodat ze "haar prijs" nog zal terugbetalen. Een schijntje ten opzichte van de kosten, noem het een soort van eerwraak. Het gevoel voor mij is onbetaalbaar, de schade echter nooit de moeite waard.


Daaruit heb ik zeer veel geleerd, echte levenslessen en die vergeet ik nooit meer. Daarom loop ik ook mijn manier van hoerenlopen en verliefdheidsgevoel is iets wat ik alleen ken uit het verleden. Natuurlijk wel ooit iets gevoeld, maar verstandig genoeg om daarmee om te kunnen gaan. Veel heren wakker proberen te schudden, helaas meestal willen ze het niet zien.


Ik berust dan ook in het feit dat ik de meeste verliefden niet kan helpen en laat ze maar begaan. Vaak krijg je maar ruzie of zien ze je al een roddellaar of concurrent wat dan ook. Hoe sterker je ze probeert te overtuigen, hoe sterker ze tegen je gekant worden. Mijn advies tegenwoordig is een nietszeggend iets als " de tijd zal het leren" en dan is het een kwestie van tijd, wat in de westerse wereld vaak snel genoeg komt.


En verhalen van geld lenen, zieke moeder, oma studie van zus, in een hoerentent gaat geloof ik het niet. Sterker nog door mijn profie houding kom ik ook nog maar zelden een dame tegen die met die flauwekul komt aanzetten, want de dames weten heel goed welke emotionele brekebeentjes ze verkiezen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.