Auteur Topic: condoom snuiven  (gelezen 53104 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
condoom snuiven
« Gepost op: 17 april 2013, 21:15:55 »
Nieuwe gevaarlijke trend bij jongeren: condooms snuiven
 
De jeugd van tegenwoordig, het zijn toch rare kwasten met momenten. Dat bewijzen ze wederom met de nieuwste internet-hype: condooms opsnuiven...

Inderdaad, u leest het goed. Jongeren posten massaal filmpjes waarin te zien is hoe ze een hele condoom via hun neus binnenspelen om hem dan via de mond terug uit het lichaam te trekken. Klinkt vies? Dat is het ook! Dit filmpje is dan ook niet voor gevoelige kijkers:

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
condoom snuiven
« Reactie #1 Gepost op: 17 april 2013, 21:24:56 »
Nieuwe gevaarlijke trend bij jongeren: condooms snuiven
 
De jeugd van tegenwoordig, het zijn toch rare kwasten met momenten. Dat bewijzen ze wederom met de nieuwste internet-hype: condooms opsnuiven...

Inderdaad, u leest het goed. Jongeren posten massaal filmpjes waarin te zien is hoe ze een hele condoom via hun neus binnenspelen om hem dan via de mond terug uit het lichaam te trekken. Klinkt vies? Dat is het ook! Dit filmpje is dan ook niet voor gevoelige kijkers:

 :douchen
Ze zijn de nieuwste manier van coketransport aan het uittesten, in plaats van ze in te slikken, steek je ze in je neus  :lol_hitting:
Je moet al wel een serieuze neus hebben om het rendabel te maken   :017:


SEF, ik vraag me af waar jij naar op zoek bent als je dit vindt, het doet me herinneren aan die Aziaat die gebruikte condooms van andere klanten in het skw leegdronk, ha ha  koch
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
condoom snuiven
« Reactie #2 Gepost op: 17 april 2013, 21:31:32 »
Momenteel gewoon het meest gelezen item bij Zita en bij YT alweer verwijderd  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
condoom snuiven
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2013, 20:31:00 »
SEF, ik vraag me af waar jij naar op zoek bent als je dit vindt, het doet me herinneren aan die Aziaat die gebruikte condooms van andere klanten in het skw leegdronk, ha ha  koch


Dat vortige verhaal van die Aziaat heb ik ook al gehoord. De zotten zijn de wereld nog lang niet uit. ::) Die heeft dus misschien al mijn kwakje maar zeker dat van Roberto naar binnen gespeeld. :lol Maar eigenlijk moet ik meer denken aan het uitzicht en de textuur van haaienvinnensoep dus het kan goed zijn dat de kok van de Chinees op de Verversrui zich dagelijks gaat bevoorraden.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
condoom snuiven
« Reactie #4 Gepost op: 18 april 2013, 20:37:17 »
SEF, ik vraag me af waar jij naar op zoek bent als je dit vindt, het doet me herinneren aan die Aziaat die gebruikte condooms van andere klanten in het skw leegdronk, ha ha  koch


Dat vortige verhaal van die Aziaat heb ik ook al gehoord. De zotten zijn de wereld nog lang niet uit. ::) Die heeft dus misschien al mijn kwakje maar zeker dat van Roberto naar binnen gespeeld. :lol Maar eigenlijk moet ik meer denken aan het uitzicht en de textuur van haaienvinnensoep dus het kan goed zijn dat de kok van de Chinees op de Verversrui zich dagelijks gaat bevoorraden.
Die Chinees kom ik NIET binnen, ik vertrouw dat zaakje niet, en misschien is het inderdaad hij die gewoon de condooms in zijn mond ledigt en zo naar huis rent om haaienvinnesoep te garen.
Brrr, ik mag er niet aan denken.


trouwens, die Chinnes is op de Verversrui, en ook doktr Wildiers is daar, ook geen haar op mijn hoofd (en ik heb haar, wel zeer kort en grijs nu) dat er nog maar aan denkt daar binnen te lopen. Ik sterf nog liever aan syfilis  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal