Auteur Topic: Bot advies voor seksverslaafde  (gelezen 1129 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Bot advies voor seksverslaafde
« Gepost op: 1 februari 2012, 14:14:38 »
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11421929/__Bot_advies_voor_seksverslaafde__.html


Bot advies ? Ik zou het eerder beschouwen als een gratis consultancy advies.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Bot advies voor seksverslaafde
« Reactie #1 Gepost op: 1 februari 2012, 14:20:13 »
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11421929/__Bot_advies_voor_seksverslaafde__.html


Bot advies ? Ik zou het eerder beschouwen als een gratis consultancy advies.


Groet, Foots  O0
Ik vind dat ze die presentator van die talkshow moesten opsluiten. Zulk lelijk schepsel willen we NIET in een club of achter de ramen, laat staan op een gangbang  ;D
Foots, ik heb altijd van je gehoord dat hoertjes niet ouder, lelijker of dikker worden, de dame waarvan sprake is al lang over houdbaarheidsdatum  ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Bot advies voor seksverslaafde
« Reactie #2 Gepost op: 1 februari 2012, 14:28:30 »
Uiteraard willen wij daar niet meer gezien worden, dan durven we hier een hele tijd niet meer onze letters op het forum te laten verschijnen.
Maar voor iedere smaak is er een markt, zo ook voor deze.


Die presentator was duidelijk niet goed op de hoogte van het gemiddelde niveau, maar ik herinner me dat het ook niet in NL, B of D was. Engels talige landen daar is het meestal droevig gesteld. (ah uitgezonderd Filipijnen he, daart spreken ze trouwens officieel Tagalog).


Kortom het is een consultancy advies wat welliswaar gratis was, met als nadeel dat het een jaar of twintig te laat was. Net als nu gaan beleggen op de beurs, wie gaat dat nog wagen ? Terwijl het wellicht nu het beste moment is om in te stappen.


Dit was ook een gratis consultancy advies, wat ook ieder voor zich mag bepalen of hij / zij hieraan een actie verbind, maar 1 ding is zeker advies heb ik liever van SKW consultant Roberto. Die man weet waar hij over praat en wie Loredana weet te waarderen tja dan komt zijn smaak ook aardig overeen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.