Auteur Topic: Belgische koning krijgt subsidie voor opvang  (gelezen 1474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Belgische koning krijgt subsidie voor opvang
« Gepost op: 7 februari 2012, 17:16:51 »
Lees, reken en verbaas u over


http://www.telegraaf.nl/buitenland/11466375/__Subsidie_koning_Belgi__.html?sn=buitenland 


Momenteel verblijft er een gezin van vier personen. Naar nu blijkt, keert de lokale sociale dienst 40 euro per dag per asielzoeker uit om de kosten voor water, elektriciteit en eten te dekken. Met het geld wordt geen huur betaald 

Ik tel even 40 euro per aziezoeker per dag maal 4 azielzoekers is 160 euro per dag, maand heeft zeg 30 dagen, dat is 30 x 160 da's 4800 euro per maand, voor gas water en licht ????

Doe mij zo snel mogelijk een hele bussel azielzoekers voor in mijn blokhut in de tuin. Liefst Roemeense dames, dit is echt vette bizz.

En voor wie het nog niet weet Belgie is een paradijs, ze worden hier met de dag gekker.

Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Belgische koning krijgt subsidie voor opvang
« Reactie #1 Gepost op: 7 februari 2012, 17:25:45 »
Je was de freet nog vergeten.....maar dan is`t nog niet verkeerd...die 4800 p/mnd.
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Belgische koning krijgt subsidie voor opvang
« Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2012, 17:34:19 »
Je was de freet nog vergeten.....maar dan is`t nog niet verkeerd...die 4800 p/mnd.
Freet? We willen geen polderknollen, we willen lekkere meiden, we gaan wel zelf freten in PSR.
En daarmee zijn we er ook weer uit waarom die freet in LR zaterdag echt niet te puimen viel bij 80 percent van de gasten...
...ze zijn daar nog zo dom niet....
Ach, mijn ex heeft ook een kleine 4000 euro per maand netto, en die heeft geeneens asielzoekers in huis, die laat ze lekker in het land van herkomst, maar krijgt er wel iedere maand een pak kindergeld voor  ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Belgische koning krijgt subsidie voor opvang
« Reactie #3 Gepost op: 8 februari 2012, 14:09:30 »
Heren,


De koning is in ieder geval een echte Belg en met Prins Laurant is de appel niet ver van de boom gevallen.
Prins Laurant is daarom eigenlijk de enige waardige opvolger , awel hij moet zich wel bewijzen door minstens 1 buitenechtelijk kind te hebben.
Tijd voor Wendy van Wanten om nog eens goed na te denken wie er allemaal voorbij zijn gekomen 9 maanden voor de geboorte van haar kindtje.


Belgie moet natuurllijk niet zo nep worden als Beatrix die stiekum huichelt met Mabel Wisse Smits die wel eens in de Neeltje Jacoba bleef slapen bij Klaas Bruinsma. Ik herinner me Charlie da Silva de Chileen die Mabel zo goed onthouden had vanwege haar naam die ook voorkomt op vuurwapens die hij zo sprekend " blaffers" noemde. Een duidelijker signaal dat het koninghuis niet deugde kon mijns inziens niet worden gegeven. Trouwens daarna hebben ze de wikipediapagina van Mabel Wisse Smit nog willen kuisen, maar ook dat is getracheerd tot paleis Noordeinde.


Mijn conclusie ik word liever "geregeerd" door een Koning die schuins marcheert dan door een koningin die directe banden heeft met de Amsterdamse maffia.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.